ФорумОбсъждане на жалбиКомуникация с Antilephone nv 8048 / jaz

Комуникация с Antilephone nv 8048 / jaz (страница 7)

преди 2 години от Rubbe666
|
31552 преглеждания 130 отговора |
|
1...6 7
Добавете пост
преди 1 година

file

Официално те нямат лиценз... Мисля, че трябва да добавите това към прегледа на казино guru. Някакви предложения, ако мога да направя нещо?

Автоматичен превод:
преди 1 година

здравей


Мисля, че имам решение да имам информацията за собственика на този фалшив уебсайт.


Направих някои проучвания и уебсайтът се хоства в Обединеното кралство

Можете да се свържете с компанията, за да ги предупредите за измамата и да получите информация:

Safenames House,

Sunrise Parkway,

Linford Wood, Milton Keynes, MK14 6LS,

Юнайтед

царство

https://www.safenames.net/about-us/contact-us


Освен това те имат адрес в Кипър за техния финансов офис: можете да подадете жалба до кипърския офис:

http://www.consumer.gov.cy/meci/cyco/cyconsumer.nsf/All/3BFB3E56C5684EEAC2257FD5001F07B7?OpenDocument


Дано помогне

Автоматичен превод:
Tamera
преди 1 година

Здравей Тамера,

Изпратих този разговор на екипа за данни. Вярвам, че никакъв лиценз не би бил по-добър от фалшив лиценз, но за съжаление резултатът е същият. 🙁

Автоматичен превод:
преди 1 година

BET2U.COM Е БУКМЕЙКЪР ЗА ИЗМАМИ, ТЕ БЛОКИРАТ МОЕТО ТЕГЛЕНЕ, ИЗПРАЩАМ ИМ ИМЕЙЛ 100 ПЪТИ, НО НЯМА ОТГОВОР ОТ ЕКИПА ЗА ПОДДРЪЖКА


УМИШЛЕНО НЕ ИСКАТ ДА МИ ВЪРНАТ ПАРИТЕ


BET2U.COM Е ЛИЦЕНЗ ОТ Antillephone

ИЗПРАЩАМ ИМЕЙЛ МНОГО ПЪТИ ДО ЛИЦЕНЗИРАЩИЯ ОРГАН, НО ТЕ СЪЩО НЕ ОТГОВАРЯТ НА ИМЕЙЛА МИ


certria@gaminglicences.com ТОЗИ

МОЯТ ID 1134217890


BET2U.COM Е ИЗМАМА БУКМЕЙКЪР ОГРАБИ МНОГО МНОГО ХОРА ПАРИ

ВСЕКИ ТРЯБВА ДА СЕ ЖАЛБИ СРЕЩУ BET2U.COM

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Това са отговорите, които получавате от лицензодателя на Antillephone, когато им изпратите жалба

file

Бях им изпратил жалба за това, че казино SuperBoss не успя да плати няколко тегления. След като натиснах втори път, получих отговор да се въздържам от игра в техните лицензирани казина.

Автоматичен превод:
carsix79
преди 12 месеца

Това е просто смешен отговор от тяхна страна, само за да докажат колко сериозно се занимават с изключително важни запитвания!

Бих могъл да ви предложа първо да се свържете с надзорния орган на този имейл адрес smessolutions@gmail.com, където да повдигнете въпроса си и да опишете повече вашия случай. В случай, че оспорваната сума не е пренебрежимо малка, можете да наемете адвокат, който ще ви подкрепя по време на пътуването и определено ще получавате оферти от казиното, докато решите дали да го търсите в съда или просто да приемете предложението.

Пожелавам ви най-добър късмет с вашия случай

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Бих искал да споделя кратко резюме, което получих от нашия екип за оплаквания. Предоставя общи съвети за това как да се свържете с лицензиращия орган Antillephone NV (Кюрасао):


Играчите, които желаят да подадат оплакване, могат да се свържат само с Antillephone по имейл тук: complaints@gaminglicences.com .

Можем също да препоръчаме следната статия, описваща процеса на подаване на жалба до лицензиращия орган Antillephone NV (Кюрасао): https://casino-howto.com/blog/how-to-file-a-complaint-to-curacao- антилефон/


Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, добър вечер, може ли някой да ми каже къде мога да подам жалба в онлайн казиното "Печелете у дома", лицензирано от (Лиценз на Кюрасао - Холандски Антили.) От преди 2 месеца спечелих награда и тя не е изплатена на аз още, много ти благодаря


Автоматичен превод:
romydelaplata
преди 11 месеца

Опитах се да намеря това казино в нашия списък, но го няма. Мога ли да ви предложа първо да подадете жалба тук?

Използвайте тази връзка , след това изберете опцията „Не познавам казиното", не забравяйте да опишете проблема си в дълбочина и добавете връзка към казиното, моля.

С късмет нашият специализиран екип за оплаквания ще ви помогне малко.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Ще опиша моята ситуация, свързана с казино PH, имах акаунт там от много години, наскоро, когато се опитах да изтегля, заявките ми за теглене бяха отхвърлени и бях информиран, че не мога да играя от територията на Полша, говорих с тях за от миналия месец и отговорът им винаги е бил един и същ, няма да получите теглене, защото сте в Полша, няма Полша в страни, забранени в правилата и условията на уебсайта и беше невъзможно да им обясня, че имах акаунт в уебсайта в продължение на 10 години и бях правил много депозити преди и играех за истински пари, средствата ми бяха блокирани.


Тази сутрин написах имейл, описващ ситуацията със скрийншотове и т.н., на три имейл адреса:

certria@gaminglicences.com

compliance@emoore.com

complaints@gaminglicences.com


Не получих отговор от никой от тях, но след няколко часа получих имейл от UsoftGaming (phcasino), че ще се съгласят да изтеглят целия ми баланс и да затворят акаунта ми, влязох в акаунта си и изтеглих средствата Получих след няколко секунди в моя крипто портфейл.


Не знам кой получател на имейл от трите споменати помогна, защото изпратих три имейла тази сутрин едновременно, но е 100% сигурно, че само благодарение на това Usoftgaming се съгласи да изтегли средствата ми, тъй като те не са отговорили на имейлите ми в продължение на 2 седмици, а днес ми изпратиха имейл и се съгласиха да се оттеглят, след като написах оплаквания на трите адреса, посочени по-горе.


Автоматичен превод:
tyraxx
преди 1 месец

Това е страхотна новина! И според мен казиното трябваше да направи това автоматично, спестявайки ви тази караница!

Благодаря ви, че споделихте опита си, добре е да знаете, че въпреки ненужния период на чакане, ще получите това, което е вашето.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Здравейте на всички, нов съм тук. Чудя се дали някой има опит с bet365-eu.com. Спечелих 17 500 евро в букмейкъра и те просто блокираха и спряха сметката ми, като ме помолиха да им платя 700 евро, за да отблокират сметката ми и след това да мога да изтегля парите. Казах им да удържат от спечелената сума и да изтеглят останалите пари, но нищо, те не искаха и да чуят за това. След това ги помолих да деблокират акаунта ми, за да мога да продължа да играя, но те също не искат това. Ако имаше някой, който можеше да ми помогне да изтегля парите, може би 50:50%. Ако има, моля свържете се с мен на имейл: sakid1974@gmail.com да се споразумеят за подробностите. лп

Автоматичен превод:
1...6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
PragmaticGates_alt
Присъединете се към турнира ни в Gates of Olympus безплатно!
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини