Ще опиша моята ситуация, свързана с казино PH, имах акаунт там от много години, наскоро, когато се опитах да изтегля, заявките ми за теглене бяха отхвърлени и бях информиран, че не мога да играя от територията на Полша, говорих с тях за от миналия месец и отговорът им винаги е бил един и същ, няма да получите теглене, защото сте в Полша, няма Полша в страни, забранени в правилата и условията на уебсайта и беше невъзможно да им обясня, че имах акаунт в уебсайта в продължение на 10 години и бях правил много депозити преди и играех за истински пари, средствата ми бяха блокирани.
Тази сутрин написах имейл, описващ ситуацията със скрийншотове и т.н., на три имейл адреса:
certria@gaminglicences.com
compliance@emoore.com
complaints@gaminglicences.com
Не получих отговор от никой от тях, но след няколко часа получих имейл от UsoftGaming (phcasino), че ще се съгласят да изтеглят целия ми баланс и да затворят акаунта ми, влязох в акаунта си и изтеглих средствата Получих след няколко секунди в моя крипто портфейл.
Не знам кой получател на имейл от трите споменати помогна, защото изпратих три имейла тази сутрин едновременно, но е 100% сигурно, че само благодарение на това Usoftgaming се съгласи да изтегли средствата ми, тъй като те не са отговорили на имейлите ми в продължение на 2 седмици, а днес ми изпратиха имейл и се съгласиха да се оттеглят, след като написах оплаквания на трите адреса, посочени по-горе.
I will describe my situation related to the PH casino, I had an account there for many years, recently when I tried to withdraw, my withdrawal requests were rejected and I was informed that I cannot play from the territory of Poland I talked to them for the from last month and their answer has always been the same, you will not receive withdrawal because you are in Poland, there is no Poland in countries prohibited in the terms and conditions on the website and it was impossible to explain to them that I had an account on the website for 10 years and I had made many deposits before and played for real money, my funds were stuck.
This morning I wrote an e-mail describing the situation with screenshots etc. to three e-mail addresses:
certria@gaminglicences.com
compliance@emoore.com
complaints@gaminglicences.com
I didn't receive a reply from any of them, but after a few hours I received an email from UsoftGaming (phcasino) that they would agree to withdraw my entire balance and close my account, I logged in to my account and withdrew the funds I received in a few seconds to my Crypto wallet.
I don't know which email recipient out of the three mentioned helped because I sent three emails this morning at the same time, but it is 100% certain that only thanks to this Usoftgaming agreed to withdraw my funds, because they haven't responded to my emails for 2 weeks, and today they send me e-mail and agreed to witdhraw after I wrote complaints to the three addresses mentioned above.
Автоматичен превод: