ФорумОбсъждане на жалбиКак да се свържете с лицензиращия орган Antillephone NV (Кюрасао).

Как да се свържете с лицензиращия орган Antillephone NV (Кюрасао). (страница 12)

преди 1 година от Daniel
|
71498 преглеждания 324 отговора |
|
1...11 12 13...17
Добавете пост
LaJenny7
преди 2 месеца

Съгласен съм с теб на 100%. Общественият натиск би унищожил репутацията им и може би е краят им

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Уважаема Радка, подадох жалба и тя беше отхвърлена, като се споменава, че се отнася до партньори на казино, което е напълно невярно. Никога не съм споменавал нищо относно партньори. Можете ли да проверите този проблем, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Възможно ли е да получите обратно депозита си без KYC на правно основание? Казината са длъжни

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Не мога да отговоря на това от правна гледна точка, но адвокатите по хазартни игри трябва да знаят.

Никога лично не съм разглеждал връзката между KYC и възстановяването на средства. Честният аспект е единственото нещо, което има значение за мен. Ето защо бих казал, че сте сериозно ощетени, ако казиното никога не е имало намерение да ви верифицира по каквато и да е причина. Няма да имате голяма възможност да извадите печалбите си.

Въпреки това, не бих поискал възстановяване на средства или връщане на плащане, ако не можете да преминете KYC без никакви проблеми от казиното и имате равни възможности да играете като всички останали.

Като се има предвид това, мисля, че банката не се интересува особено от подробности, когато става въпрос за възстановяване на плащания. В резултат на това казината се колебаят да приемат играчи, които са таксували обратно в казината.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Уважаема Радка, подадох жалба и тя беше отхвърлена, като се споменава, че се отнася до партньори на казино, което е напълно невярно. Никога не съм споменавал нищо относно партньори. Можете ли да проверите този проблем, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Уважаеми 7anoosh,

Съжалявам, че не мога да направя това вместо вас, защото не съм част от Resolution Center. Ако смятате, че взетото решение по вашия случай е неправилно, моля, направете ново искане, като посочите защо трябва да бъде преразгледано.

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Скъпа Радка, вече подадох два пъти случая и бях отхвърлен по същата причина! Какво мога да направя в такъв случай и към кого мога да се обърна?

Автоматичен превод:
Публикация на GamingLars Скрит от Romi
Причина: Не сме сигурни, че това е безопасно и подходящо предложение. Поради безопасността на другите потребители, подобни неща не са разрешени в този форум
GamingLars
преди 2 месеца

Здравейте, как можете да помогнете с това, ако мога да попитам?

Автоматичен превод:
Публикация на GamingLars Скрит от Romi
Причина: Не сме сигурни, че това е безопасно и подходящо предложение. Поради безопасността на другите играчи, подобни неща не са разрешени в този форум
преди 2 месеца

cyberbingo.com ми дължи над $10 000. Минаха повече от шест месеца. Опитах се да разреша този проблем без успех. Техният отговор беше повечето време, когато имаха проблеми с процесорите си. имам нужда от помощ, за да събера парите си

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Скъпа Радка, вече подадох два пъти случая и бях отхвърлен по същата причина! Какво мога да направя в такъв случай и към кого мога да се обърна?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

За съжаление и двете ви жалби бяха отхвърлени от нашия екип, тъй като не успяхте да сътрудничите, както виждам тук:

https://casino.guru/favbet-casino-player-s-requesting-a-refund-of-his

https://casino.guru/tsars-casino-player-unable-to-withdraw-from-tsars

Не е защото не можахме да помогнем. Винаги се опитваме да направим всичко възможно, за да разрешим всеки случай.

Ако имате нещо, с което можем да ви помогнем, подайте нова жалба и нашият екип ще се опита да помогне. Само имайте предвид, че това трябва да е разумен случай.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца
Публикация на GamingLars Скрит от Romi
Причина: Не сме сигурни, че това е безопасно и подходящо предложение. Поради безопасността на другите потребители, подобни неща не са разрешени в този форум
преди 2 месеца

Това не е правилният форум за реклама на вашия бизнес. Моля, спрете го незабавно; в противен случай акаунтът ви ще бъде забранен. Надявам се да не стигнем дотам.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Жалбата, за която говорех, е съвсем различна. (казино vavada)

и не, това не е вярно. Вие бяхте тези, които отказаха да сътрудничат, не аз

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

cyberbingo.com ми дължи над $10 000. Минаха повече от шест месеца. Опитах се да разреша този проблем без успех. Техният отговор беше повечето време, когато имаха проблеми с процесорите си. имам нужда от помощ, за да събера парите си

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Вярвам, че Джаро е написал публикация, адресирана до вас тук 👈, така че няма нужда да пишете из целия форум. Моля, останете в тази тема.

Опитахте ли вече да подадете жалба?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Жалбата, за която говорех, е съвсем различна. (казино vavada)

и не, това не е вярно. Вие бяхте тези, които отказаха да сътрудничат, не аз

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

За съжаление, жалбите, които сте подали относно Vavada, бяха отхвърлени, защото не можахме да ви помогнем с нищо; беше извън нашата компетентност.

По отношение на тези, споменати по-горе, Петронела обясни в темата, свързана с Tsars Casino: „С уважение не съм съгласна с идеята, че казиното е отговорно за вашето решение да играете чрез вашите печалби. Докато казиното трябва да предлага метод за теглене, всички проблеми трябва да бъдат разрешени търпеливо очаквани и решени, без да рискувате печалбите, за съжаление щяхме да ви помогнем, тъй като сте избрали да заложите печалбите си, вместо да чакате търпеливо, не можем да направим нищо, за да ви помогнем. ."

А по отношение на Favbet, Томас написа: „Ние не считаме вашите искания за достатъчна причина да поискате възстановяване на сумата от казиното. Както споменах по-рано и както беше обяснено в предишната ви жалба към SlotV Casino, вие не сте го направили изрично кажете причината, поради която искате да затворите сметката си, поради проблеми с хазарта. Казахте много пъти, че сте „загубили много", което не е достатъчно доказателство, че губите контрол над хазарта си."

Съжаляваме, че не можехме да направим нищо повече.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Относно жалбата на vavada, ти бот спомена нещо подобно!!! Току-що казахте: не можем да работим с партньорски акаунт" и това не е партньорски акаунт!

Автоматичен превод:
7anoosh
преди 2 месеца

Можете или да опитате да отворите отново жалбата, ако смятате, че е била отхвърлена погрешно, или да подадете нова. Нашият екип с удоволствие ще го разгледа още веднъж.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Не благодаря. Вече го отворихте отново два пъти и вие копирате и поставяте един и същ отговор, което е напълно неприемливо, тъй като отговорът е напълно без значение!

Автоматичен превод:
7anoosh
преди 2 месеца

Зависи изцяло от вас, разбира се. Все пак винаги се опитваме да помогнем, ако е възможно.

Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 2 месеца

Здравейте, joaomarsh20, току-що получих имейл от BetOnRed с молба да предоставя банковите си данни за възстановяване. Съветът и аргументите помогнаха. ☺️ Благодаря ви

Автоматичен превод:
LaJenny7
преди 2 месеца

Радвам се, че можах да помогна! Това означава много за мен, сега, след като спрях да играя хазарт, просто се опитвам да помогна на други хора ♥️

Автоматичен превод:
1...11 12 13...17
Отидете на страницаот 17 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още