преди 2 месеца
Съгласен съм с теб на 100%. Общественият натиск би унищожил репутацията им и може би е краят им
I agree with you 100% . Public pressure would destroy their reputation and might be the end of them
0
Съгласен съм с теб на 100%. Общественият натиск би унищожил репутацията им и може би е краят им
I agree with you 100% . Public pressure would destroy their reputation and might be the end of them
Уважаема Радка, подадох жалба и тя беше отхвърлена, като се споменава, че се отнася до партньори на казино, което е напълно невярно. Никога не съм споменавал нищо относно партньори. Можете ли да проверите този проблем, моля?
Dear Radka , i submitted a complaint and it was rejected mentioning that it relates to casino affiliates , which is totally incorrect . I never mentioned anything regarding affiliates. Can you check this problem please?
Възможно ли е да получите обратно депозита си без KYC на правно основание? Казината са длъжни
Is it possible to get your deposit back without KYC on a legal basis? The casinos are obliged
Ist es so, dass man ohne KYC seine Einzahlung zurückbekommen kann aus rechtlicher Basis? Die Casinos sind ja verpflichtet
Не мога да отговоря на това от правна гледна точка, но адвокатите по хазартни игри трябва да знаят.
Никога лично не съм разглеждал връзката между KYC и възстановяването на средства. Честният аспект е единственото нещо, което има значение за мен. Ето защо бих казал, че сте сериозно ощетени, ако казиното никога не е имало намерение да ви верифицира по каквато и да е причина. Няма да имате голяма възможност да извадите печалбите си.
Въпреки това, не бих поискал възстановяване на средства или връщане на плащане, ако не можете да преминете KYC без никакви проблеми от казиното и имате равни възможности да играете като всички останали.
Като се има предвид това, мисля, че банката не се интересува особено от подробности, когато става въпрос за възстановяване на плащания. В резултат на това казината се колебаят да приемат играчи, които са таксували обратно в казината.
I am not able to respond to that from a legal standpoint, but gaming attorneys ought to know.
I have never personally looked into the connection between KYC and refunds. The fair aspect is the only thing that matters to me. Therefore, I would say you are severely disadvantaged if the casino has never intended to verify you for whatever reason. There will not be much of an opportunity for you to take your winnings out.
However, I would not request a refund or chargeback if you are unable to pass the KYC without any problems from the casino and you have an equal opportunity to play as everyone else.
That being said, I think the bank is not particularly interested in specifics when it comes to chargebacks. As a result, casinos are hesitant to accept players who have charged back across the casinos.
Уважаема Радка, подадох жалба и тя беше отхвърлена, като се споменава, че се отнася до партньори на казино, което е напълно невярно. Никога не съм споменавал нищо относно партньори. Можете ли да проверите този проблем, моля?
Dear Radka , i submitted a complaint and it was rejected mentioning that it relates to casino affiliates , which is totally incorrect . I never mentioned anything regarding affiliates. Can you check this problem please?
Уважаеми 7anoosh,
Съжалявам, че не мога да направя това вместо вас, защото не съм част от Resolution Center. Ако смятате, че взетото решение по вашия случай е неправилно, моля, направете ново искане, като посочите защо трябва да бъде преразгледано.
Благодаря ти.
Dear 7anoosh,
I'm sorry I can't do that for you because I'm not part of the Resolution Center. If you feel that the decision made about your case was incorrect, please make another request stating why it should be reconsidered.
Thank you.
Скъпа Радка, вече подадох два пъти случая и бях отхвърлен по същата причина! Какво мога да направя в такъв случай и към кого мога да се обърна?
Dear Radka, i already submitted the case twice and was rejected for the same reason! What can do in such a case and who can I contact?
Здравейте, как можете да помогнете с това, ако мога да попитам?
Hello, how can you help with this, if I may ask?
Hallo, wie kannst du hierbei unterstützen, wenn ich fragen darf?
cyberbingo.com ми дължи над $10 000. Минаха повече от шест месеца. Опитах се да разреша този проблем без успех. Техният отговор беше повечето време, когато имаха проблеми с процесорите си. имам нужда от помощ, за да събера парите си
cyberbingo.com owes me over $10,000 It has been over six months. I tried to solve this problem with no success. Their response was most time they were having problems with their processors. need help to collect my money
За съжаление и двете ви жалби бяха отхвърлени от нашия екип, тъй като не успяхте да сътрудничите, както виждам тук:
https://casino.guru/favbet-casino-player-s-requesting-a-refund-of-his
https://casino.guru/tsars-casino-player-unable-to-withdraw-from-tsars
Не е защото не можахме да помогнем. Винаги се опитваме да направим всичко възможно, за да разрешим всеки случай.
Ако имате нещо, с което можем да ви помогнем, подайте нова жалба и нашият екип ще се опита да помогне. Само имайте предвид, че това трябва да е разумен случай.
Unfortunately, both of your complaints were rejected by our team because you were not able to cooperate, as I can see here:
https://casino.guru/favbet-casino-player-s-requesting-a-refund-of-his
https://casino.guru/tsars-casino-player-unable-to-withdraw-from-tsars
It is not because we were not able to help. We always try to do everything possible to get each case solved.
If you have anything we can help you with, file a new complaint, and our team will try to help. Just bear in mind that it has to be a reasonable case.
Това не е правилният форум за реклама на вашия бизнес. Моля, спрете го незабавно; в противен случай акаунтът ви ще бъде забранен. Надявам се да не стигнем дотам.
This is not the right forum to advertise your business. Please stop it immediately; otherwise, your account will be banned. I hope we don't come to that.
Жалбата, за която говорех, е съвсем различна. (казино vavada)
и не, това не е вярно. Вие бяхте тези, които отказаха да сътрудничат, не аз
The complaint i was talking about is completely a different one .(vavada casino)
and no, this is not true. You were the ones who refused to cooperate not me
cyberbingo.com ми дължи над $10 000. Минаха повече от шест месеца. Опитах се да разреша този проблем без успех. Техният отговор беше повечето време, когато имаха проблеми с процесорите си. имам нужда от помощ, за да събера парите си
cyberbingo.com owes me over $10,000 It has been over six months. I tried to solve this problem with no success. Their response was most time they were having problems with their processors. need help to collect my money
Вярвам, че Джаро е написал публикация, адресирана до вас тук 👈, така че няма нужда да пишете из целия форум. Моля, останете в тази тема.
Опитахте ли вече да подадете жалба?
I believe Jaro did write a post addressed to you here 👈, so there is no need to write all over the forum. Please stay in that thread.
Have you tried to file a complaint already?
Жалбата, за която говорех, е съвсем различна. (казино vavada)
и не, това не е вярно. Вие бяхте тези, които отказаха да сътрудничат, не аз
The complaint i was talking about is completely a different one .(vavada casino)
and no, this is not true. You were the ones who refused to cooperate not me
За съжаление, жалбите, които сте подали относно Vavada, бяха отхвърлени, защото не можахме да ви помогнем с нищо; беше извън нашата компетентност.
По отношение на тези, споменати по-горе, Петронела обясни в темата, свързана с Tsars Casino: „С уважение не съм съгласна с идеята, че казиното е отговорно за вашето решение да играете чрез вашите печалби. Докато казиното трябва да предлага метод за теглене, всички проблеми трябва да бъдат разрешени търпеливо очаквани и решени, без да рискувате печалбите, за съжаление щяхме да ви помогнем, тъй като сте избрали да заложите печалбите си, вместо да чакате търпеливо, не можем да направим нищо, за да ви помогнем. ."
А по отношение на Favbet, Томас написа: „Ние не считаме вашите искания за достатъчна причина да поискате възстановяване на сумата от казиното. Както споменах по-рано и както беше обяснено в предишната ви жалба към SlotV Casino, вие не сте го направили изрично кажете причината, поради която искате да затворите сметката си, поради проблеми с хазарта. Казахте много пъти, че сте „загубили много", което не е достатъчно доказателство, че губите контрол над хазарта си."
Съжаляваме, че не можехме да направим нищо повече.
Unfortunately, the complaints you have filed regarding Vavada were rejected because there was nothing we were able to help you with; it was out of our competence.
Regarding those mentioned above, Petronela has explained in the thread related to Tsars Casino: "I respectfully disagree with the notion that the casino is accountable for your decision to play through your winnings. While the casino should offer a withdrawal method, any issues should be patiently awaited and resolved without risking the winnings. If the funds were still in your account, we would have been pleased to assist. Unfortunately, since you chose to gamble down your winnings instead of waiting patiently, there's nothing we can do to provide assistance now."
And in regards to Favbet, Tomas wrote: "We don't consider your requests to be reason enough to request a refund from the casino. As I mentioned previously, and as was explained in your previous complaint with SlotV Casino, you didn't explicitly say the reason why you want to close your account to be closed due to gambling problems. You said multiple times you 'lost a lot' which is not sufficient proof you are losing control of your gambling."
We are sorry there was nothing more we could do.
Относно жалбата на vavada, ти бот спомена нещо подобно!!! Току-що казахте: не можем да работим с партньорски акаунт" и това не е партньорски акаунт!
Regarding vavada complaint, you did bot mention anything like that!!! You just said: we cannot deal with affiliate account" and it is not an affiliate account!
Можете или да опитате да отворите отново жалбата, ако смятате, че е била отхвърлена погрешно, или да подадете нова. Нашият екип с удоволствие ще го разгледа още веднъж.
You can either try to reopen the complaint if you feel that it was wrongly refused or file a new one. Our team will gladly have another look at it.
Не благодаря. Вече го отворихте отново два пъти и вие копирате и поставяте един и същ отговор, което е напълно неприемливо, тъй като отговорът е напълно без значение!
No thank you. Already reopened it twice and you copy paste the same answer which is completely unacceptable since the answer is completely irrelevant!
Зависи изцяло от вас, разбира се. Все пак винаги се опитваме да помогнем, ако е възможно.
It is totally up to you, of course. We always try to help if possible, though.
Здравейте, joaomarsh20, току-що получих имейл от BetOnRed с молба да предоставя банковите си данни за възстановяване. Съветът и аргументите помогнаха. ☺️ Благодаря ви
Hello joaomarsh20, I just received an email from BetOnRed asking me to provide my bank details for a refund. The tip and the arguments helped. ☺️ Thank you
Hallo joaomarsh20, gerade eben kam eine Mail von BetOnRed mit der Bitte meine Bankverbindung für eine Erstattung mitzuteilen. Der Tipp und die Argumente haben geholfen. ☺️ Danke
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.