ФорумОбсъждане на жалбиКак да се свържете с лицензиращия орган Antillephone NV (Кюрасао).

Как да се свържете с лицензиращия орган Antillephone NV (Кюрасао). (страница 12)

преди 1 година от Daniel
|
98255 преглеждания 372 отговора |
|
1...11 12 13...20
преди 4 месеца

Скъпа Радка, вече подадох два пъти случая и бях отхвърлен по същата причина! Какво мога да направя в такъв случай и към кого мога да се обърна?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

За съжаление и двете ви жалби бяха отхвърлени от нашия екип, тъй като не успяхте да сътрудничите, както виждам тук:

https://casino.guru/favbet-casino-player-s-requesting-a-refund-of-his

https://casino.guru/tsars-casino-player-unable-to-withdraw-from-tsars

Не е защото не можахме да помогнем. Винаги се опитваме да направим всичко възможно, за да разрешим всеки случай.

Ако имате нещо, с което можем да ви помогнем, подайте нова жалба и нашият екип ще се опита да помогне. Само имайте предвид, че това трябва да е разумен случай.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца
Публикация на GamingLars Скрит от Romi
Причина: Не сме сигурни, че това е безопасно и подходящо предложение. Поради безопасността на другите потребители, подобни неща не са разрешени в този форум
преди 4 месеца

Това не е правилният форум за реклама на вашия бизнес. Моля, спрете го незабавно; в противен случай акаунтът ви ще бъде забранен. Надявам се да не стигнем дотам.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Жалбата, за която говорех, е съвсем различна. (казино vavada)

и не, това не е вярно. Вие бяхте тези, които отказаха да сътрудничат, не аз

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

cyberbingo.com ми дължи над $10 000. Минаха повече от шест месеца. Опитах се да разреша този проблем без успех. Техният отговор беше повечето време, когато имаха проблеми с процесорите си. имам нужда от помощ, за да събера парите си

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Вярвам, че Джаро е написал публикация, адресирана до вас тук 👈, така че няма нужда да пишете из целия форум. Моля, останете в тази тема.

Опитахте ли вече да подадете жалба?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Жалбата, за която говорех, е съвсем различна. (казино vavada)

и не, това не е вярно. Вие бяхте тези, които отказаха да сътрудничат, не аз

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

За съжаление, жалбите, които сте подали относно Vavada, бяха отхвърлени, защото не можахме да ви помогнем с нищо; беше извън нашата компетентност.

По отношение на тези, споменати по-горе, Петронела обясни в темата, свързана с Tsars Casino: „С уважение не съм съгласна с идеята, че казиното е отговорно за вашето решение да играете чрез вашите печалби. Докато казиното трябва да предлага метод за теглене, всички проблеми трябва да бъдат разрешени търпеливо очаквани и решени, без да рискувате печалбите, за съжаление щяхме да ви помогнем, тъй като сте избрали да заложите печалбите си, вместо да чакате търпеливо, не можем да направим нищо, за да ви помогнем. ."

А по отношение на Favbet, Томас написа: „Ние не считаме вашите искания за достатъчна причина да поискате възстановяване на сумата от казиното. Както споменах по-рано и както беше обяснено в предишната ви жалба към SlotV Casino, вие не сте го направили изрично кажете причината, поради която искате да затворите сметката си, поради проблеми с хазарта. Казахте много пъти, че сте „загубили много", което не е достатъчно доказателство, че губите контрол над хазарта си."

Съжаляваме, че не можехме да направим нищо повече.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Относно жалбата на vavada, ти бот спомена нещо подобно!!! Току-що казахте: не можем да работим с партньорски акаунт" и това не е партньорски акаунт!

Автоматичен превод:
7anoosh
преди 4 месеца

Можете или да опитате да отворите отново жалбата, ако смятате, че е била отхвърлена погрешно, или да подадете нова. Нашият екип с удоволствие ще го разгледа още веднъж.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Не благодаря. Вече го отворихте отново два пъти и вие копирате и поставяте един и същ отговор, което е напълно неприемливо, тъй като отговорът е напълно без значение!

Автоматичен превод:
7anoosh
преди 4 месеца

Зависи изцяло от вас, разбира се. Все пак винаги се опитваме да помогнем, ако е възможно.

Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 4 месеца

Здравейте, joaomarsh20, току-що получих имейл от BetOnRed с молба да предоставя банковите си данни за възстановяване. Съветът и аргументите помогнаха. ☺️ Благодаря ви

Автоматичен превод:
LaJenny7
преди 4 месеца

Радвам се, че можах да помогна! Това означава много за мен, сега, след като спрях да играя хазарт, просто се опитвам да помогна на други хора ♥️

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, joaomarsh20, току-що получих имейл от BetOnRed с молба да предоставя банковите си данни за възстановяване. Съветът и аргументите помогнаха. ☺️ Благодаря ви

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Страхотни новини, радвам се да видя положителни неща във форума за промяна и че играчите си помагат, така трябва да бъде. Надявам се, че повече няма да изпадате в подобна ситуация и всичко ще бъде по-положително занапред. 😊

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Благодаря ти, Джаро. Това е мило от твоя страна ☺️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Благодаря ти много Jaro. Винаги се опитвам да помогна на общността, като бивш пристрастен играч се чувствам задължен да предприема действия срещу казината, които не следват протокола, нито предлагат защита на играчите или какъвто и да е вид KYC. Говорим за казина, някои от които имат единствената цел да експлоатират хора, които са слаби и пристрастени към хазарта. Просто трябва да намеря начин да си помогна 😅 никой не ми отговаря от Antillephone NV, нито от Roku или BetTilt… тези €4500, които трябва да ми върнат, са много важни за мен… Нямам пари и имам нужда да заплатя консултациите и психологическото лечение, което получавам заради рецидива си в казиното, заради тази компания.

Без тези пари оставам напълно без нищо. BetOnRed предприеха правилните действия и признаха, че са сгрешили, върнаха 820 евро поради проблеми с хазарта и акаунтът вече беше изтрит сам в миналото. Същата е ситуацията с Roku и BetTilt от групата Abudantia BV... Закрих акаунта си поради проблеми с хазарта на 19 януари... но те ме примамиха със съобщения за високи бонуси и достъп до VIP клубове и аз се регистрирах отново в своето дъщерно казино ROKU, което има същата база данни.. и в рамките на 3 часа похарчих €4500 без KYC или проверка на документи. Регистрирах се със същите лични данни, същия имейл и същия телефонен номер. Може ли някой от CasinoGuru да ми помогне да се свържа с Antillephone NV и групата Abudantia BV?! Моля, наистина имам нужда от помощ.. Мога да продължа да помагам на общността само ако и вие помогнете на мен 🙏

Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 4 месеца

Иска ми се да можех да ви помогна, но и аз съм засегнат от Антилефон. Делото ми продължава повече от половин година без успех и отговор.

всички трябва да се съберем. 🥲

Може би можем да го направим само заедно.


Някога заплашвал ли си ги с губернатора?

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
LaJenny7
преди 4 месеца

Нещо, което също забелязах: регистрирам се в казино, което не е лицензирано от Antillephone и след това получавам безкрайни реклами от казината на Antillephone. Чудя се дали това работи със защитата на данните!? 😂

особено след като съм изцяло в черния списък на Антил, защото имам работа с адвокат.

Автоматичен превод:
LaJenny7
преди 4 месеца

Хей, скъпа Джени. Мога ли да ви попитам кой адвокат и колко струва? Имам 2 дела срещу казина antiellphone, които не успяват да се самоизключат и мисля, че имам силен аргумент срещу тях и искам да ги съдя. Можете ли да ми препоръчате добър адвокат?

Автоматичен превод:
LaJenny7
преди 4 месеца

Да, Джени, последният ми опит сега е с екипа за съответствие на Abudantia bv и групата eMoore NV. Те отговарят

Автоматичен превод:
7anoosh
преди 4 месеца

Живея в Германия и съм немски адвокат. Но не мисля, че това има значение. Той ми таксува около 25% от претендираната сума. Трябваше да отида в съда. Ако решението е положително, операторът разбира се ще трябва да плати това, но първоначално вие трябва да поемете разходите сами. Но интернет е пълен с адвокати, които се специализират в адвокати от Кюрасао 🙂

Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 4 месеца

Опитвали ли сте това? Antillephone също е към Министерството на финансите и всичко е свързано с имейл адреси. Днес пак писах с копия на всички възможни институции. 😈

file

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
1...11 12 13...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини