За съжаление и двете ви жалби бяха отхвърлени от нашия екип, тъй като не успяхте да сътрудничите, както виждам тук:
https://casino.guru/favbet-casino-player-s-requesting-a-refund-of-his
https://casino.guru/tsars-casino-player-unable-to-withdraw-from-tsars
Не е защото не можахме да помогнем. Винаги се опитваме да направим всичко възможно, за да разрешим всеки случай.
Ако имате нещо, с което можем да ви помогнем, подайте нова жалба и нашият екип ще се опита да помогне. Само имайте предвид, че това трябва да е разумен случай.
Unfortunately, both of your complaints were rejected by our team because you were not able to cooperate, as I can see here:
https://casino.guru/favbet-casino-player-s-requesting-a-refund-of-his
https://casino.guru/tsars-casino-player-unable-to-withdraw-from-tsars
It is not because we were not able to help. We always try to do everything possible to get each case solved.
If you have anything we can help you with, file a new complaint, and our team will try to help. Just bear in mind that it has to be a reasonable case.
Това не е правилният форум за реклама на вашия бизнес. Моля, спрете го незабавно; в противен случай акаунтът ви ще бъде забранен. Надявам се да не стигнем дотам.
This is not the right forum to advertise your business. Please stop it immediately; otherwise, your account will be banned. I hope we don't come to that.
Жалбата, за която говорех, е съвсем различна. (казино vavada)
и не, това не е вярно. Вие бяхте тези, които отказаха да сътрудничат, не аз
The complaint i was talking about is completely a different one .(vavada casino)
and no, this is not true. You were the ones who refused to cooperate not me
cyberbingo.com ми дължи над $10 000. Минаха повече от шест месеца. Опитах се да разреша този проблем без успех. Техният отговор беше повечето време, когато имаха проблеми с процесорите си. имам нужда от помощ, за да събера парите си
cyberbingo.com owes me over $10,000 It has been over six months. I tried to solve this problem with no success. Their response was most time they were having problems with their processors. need help to collect my money
Вярвам, че Джаро е написал публикация, адресирана до вас тук 👈, така че няма нужда да пишете из целия форум. Моля, останете в тази тема.
Опитахте ли вече да подадете жалба?
I believe Jaro did write a post addressed to you here 👈, so there is no need to write all over the forum. Please stay in that thread.
Have you tried to file a complaint already?
Жалбата, за която говорех, е съвсем различна. (казино vavada)
и не, това не е вярно. Вие бяхте тези, които отказаха да сътрудничат, не аз
The complaint i was talking about is completely a different one .(vavada casino)
and no, this is not true. You were the ones who refused to cooperate not me
За съжаление, жалбите, които сте подали относно Vavada, бяха отхвърлени, защото не можахме да ви помогнем с нищо; беше извън нашата компетентност.
По отношение на тези, споменати по-горе, Петронела обясни в темата, свързана с Tsars Casino: „С уважение не съм съгласна с идеята, че казиното е отговорно за вашето решение да играете чрез вашите печалби. Докато казиното трябва да предлага метод за теглене, всички проблеми трябва да бъдат разрешени търпеливо очаквани и решени, без да рискувате печалбите, за съжаление щяхме да ви помогнем, тъй като сте избрали да заложите печалбите си, вместо да чакате търпеливо, не можем да направим нищо, за да ви помогнем. ."
А по отношение на Favbet, Томас написа: „Ние не считаме вашите искания за достатъчна причина да поискате възстановяване на сумата от казиното. Както споменах по-рано и както беше обяснено в предишната ви жалба към SlotV Casino, вие не сте го направили изрично кажете причината, поради която искате да затворите сметката си, поради проблеми с хазарта. Казахте много пъти, че сте „загубили много", което не е достатъчно доказателство, че губите контрол над хазарта си."
Съжаляваме, че не можехме да направим нищо повече.
Unfortunately, the complaints you have filed regarding Vavada were rejected because there was nothing we were able to help you with; it was out of our competence.
Regarding those mentioned above, Petronela has explained in the thread related to Tsars Casino: "I respectfully disagree with the notion that the casino is accountable for your decision to play through your winnings. While the casino should offer a withdrawal method, any issues should be patiently awaited and resolved without risking the winnings. If the funds were still in your account, we would have been pleased to assist. Unfortunately, since you chose to gamble down your winnings instead of waiting patiently, there's nothing we can do to provide assistance now."
And in regards to Favbet, Tomas wrote: "We don't consider your requests to be reason enough to request a refund from the casino. As I mentioned previously, and as was explained in your previous complaint with SlotV Casino, you didn't explicitly say the reason why you want to close your account to be closed due to gambling problems. You said multiple times you 'lost a lot' which is not sufficient proof you are losing control of your gambling."
We are sorry there was nothing more we could do.
Относно жалбата на vavada, ти бот спомена нещо подобно!!! Току-що казахте: не можем да работим с партньорски акаунт" и това не е партньорски акаунт!
Regarding vavada complaint, you did bot mention anything like that!!! You just said: we cannot deal with affiliate account" and it is not an affiliate account!
Можете или да опитате да отворите отново жалбата, ако смятате, че е била отхвърлена погрешно, или да подадете нова. Нашият екип с удоволствие ще го разгледа още веднъж.
You can either try to reopen the complaint if you feel that it was wrongly refused or file a new one. Our team will gladly have another look at it.
Не благодаря. Вече го отворихте отново два пъти и вие копирате и поставяте един и същ отговор, което е напълно неприемливо, тъй като отговорът е напълно без значение!
No thank you. Already reopened it twice and you copy paste the same answer which is completely unacceptable since the answer is completely irrelevant!
Зависи изцяло от вас, разбира се. Все пак винаги се опитваме да помогнем, ако е възможно.
It is totally up to you, of course. We always try to help if possible, though.
Здравейте, joaomarsh20, току-що получих имейл от BetOnRed с молба да предоставя банковите си данни за възстановяване. Съветът и аргументите помогнаха. ☺️ Благодаря ви
Hello joaomarsh20, I just received an email from BetOnRed asking me to provide my bank details for a refund. The tip and the arguments helped. ☺️ Thank you
Hallo joaomarsh20, gerade eben kam eine Mail von BetOnRed mit der Bitte meine Bankverbindung für eine Erstattung mitzuteilen. Der Tipp und die Argumente haben geholfen. ☺️ Danke
Радвам се, че можах да помогна! Това означава много за мен, сега, след като спрях да играя хазарт, просто се опитвам да помогна на други хора ♥️
I am glad I could help! It means a lot to me, now that I quit gambling i Just try help other People ♥️
Здравейте, joaomarsh20, току-що получих имейл от BetOnRed с молба да предоставя банковите си данни за възстановяване. Съветът и аргументите помогнаха. ☺️ Благодаря ви
Hello joaomarsh20, I just received an email from BetOnRed asking me to provide my bank details for a refund. The tip and the arguments helped. ☺️ Thank you
Hallo joaomarsh20, gerade eben kam eine Mail von BetOnRed mit der Bitte meine Bankverbindung für eine Erstattung mitzuteilen. Der Tipp und die Argumente haben geholfen. ☺️ Danke
Страхотни новини, радвам се да видя положителни неща във форума за промяна и че играчите си помагат, така трябва да бъде. Надявам се, че повече няма да изпадате в подобна ситуация и всичко ще бъде по-положително занапред. 😊
Great news, I'm glad to see positive things on the forum for a change and that the players are helping each other, that's the way it should be. I hope you won't find yourself in a similar situation again and everything will be more positive in the future. 😊
Благодаря ти, Джаро. Това е мило от твоя страна ☺️
Thank you, Jaro. That's nice of you ☺️
Danke, Jaro. Das ist nett von dir ☺️
Благодаря ти много Jaro. Винаги се опитвам да помогна на общността, като бивш пристрастен играч се чувствам задължен да предприема действия срещу казината, които не следват протокола, нито предлагат защита на играчите или какъвто и да е вид KYC. Говорим за казина, някои от които имат единствената цел да експлоатират хора, които са слаби и пристрастени към хазарта. Просто трябва да намеря начин да си помогна 😅 никой не ми отговаря от Antillephone NV, нито от Roku или BetTilt… тези €4500, които трябва да ми върнат, са много важни за мен… Нямам пари и имам нужда да заплатя консултациите и психологическото лечение, което получавам заради рецидива си в казиното, заради тази компания.
Без тези пари оставам напълно без нищо. BetOnRed предприеха правилните действия и признаха, че са сгрешили, върнаха 820 евро поради проблеми с хазарта и акаунтът вече беше изтрит сам в миналото. Същата е ситуацията с Roku и BetTilt от групата Abudantia BV... Закрих акаунта си поради проблеми с хазарта на 19 януари... но те ме примамиха със съобщения за високи бонуси и достъп до VIP клубове и аз се регистрирах отново в своето дъщерно казино ROKU, което има същата база данни.. и в рамките на 3 часа похарчих €4500 без KYC или проверка на документи. Регистрирах се със същите лични данни, същия имейл и същия телефонен номер. Може ли някой от CasinoGuru да ми помогне да се свържа с Antillephone NV и групата Abudantia BV?! Моля, наистина имам нужда от помощ.. Мога да продължа да помагам на общността само ако и вие помогнете на мен 🙏
Thank you very much Jaro. I am always trying to help the community, as a former addicted player I feel obliged to take action against Casinos that do not follow the protocol, nor offer player protection or any type of KYC. We are talking about Casinos, some of which have the sole purpose of exploiting people who are weak and addicted to gambling. I just need to find a way to help myself 😅 no one answers me from Antillephone NV, nor from Roku or BetTilt… these €4500 that they have to give me back are very important to me… I'm out of money and I need to pay the consultations and the psychological treatment that I am receiving because of my relapse in the casino because of this company.
Without this money I am completely left with nothing. BetOnRed took the correct action and admitted they were wrong, they returned €820 due to gambling problems and the account had already been self-deleted in the past. It's the same situation with Roku and BetTilt from the Abudantia BV group... I closed my account due to gambling problems on the 19th of January... however, they enticed me with messages about high bonuses and access to VIP clubs, and I signed up again with its sister casino ROKU, which has the same database.. and in the space of 3 hours I spent €4500 without any KYC or document verification. I signed up with the same personal details, the same email and the same telephone number. Can anyone from CasinoGuru help me contact Antillephone NV, and the Abudantia BV group?! Please, I really need help.. I can only continue to help the community if you help me too 🙏
Muito obrigado Jaro. Estou sempre a tentar ajudar a comunidade, como ex jogador viciado sinto-me na obrigação de agir contra Casinos que não seguem o protocolo, nem oferecem proteção ao jogador ou qualquer tipo de KYC. Estamos a falar de Casinos que alguns deles o único intuito é explorar pessoas debilitadas e viciadas no jogo. Só falta mesmo arranjar uma forma de me ajudar a mim próprio 😅 ninguém me responde da Antillephone N.V, nem da Roku ou BetTilt… estes 4500€ que eles ficaram de me me devolver são muito importantes para mim… estou sem dinheiro e preciso de pagar as consultas e o tratamento psicológico que estou a ter por causa da minha recaída no casino por causa desta empresa.
Sem este dinheiro estou completamente sem nada. A BetOnRed tomou a atitude correta e reconheceu ter errado, devolveram 820€ por problemas de jogo e conta já auto excluída no passado. Com a Roku e a BetTilt do grupo Abudantia B.V. é a mesma situação… fechei conta por problemas de jogo dia 19 de Janeiro.. no entanto aliciaram-me com mensagens de bónus altos e acessos a clubes VIP, e voltei a inscrever-me no seu casino irmão ROKU, que possui a mesma base de dados.. e no espaço de 3 horas gastei 4500€ sem qualquer de KYC ou verificação de documentos. Inscrevi-me com os mesmo dados pessoais, com o mesmo email e com o mesmo número telefónico. Alguém do CasinoGuru pode ajudar-me a contactar a Antillephone NV, e o grupo Abudantia B.V.?! Por favor, preciso mesmo de ajuda.. só consigo continuar a ajudar a comunidade se me ajudarem também 🙏
Иска ми се да можех да ви помогна, но и аз съм засегнат от Антилефон. Делото ми продължава повече от половин година без успех и отговор.
всички трябва да се съберем. 🥲
Може би можем да го направим само заедно.
Някога заплашвал ли си ги с губернатора?
I wish I could help you, but I'm also affected by Antillephone. My case has been going on for over half a year without success or response.
we all have to come together. 🥲
Maybe we can only do it together.
Have you ever threatened them with the governor?
Ich wünschte ich könnte dir helfen, aber bei Antillephone bin ich auch genauso betroffen. Mein Fall geht seit über einen halben Jahr ohne Erfolg oder Reaktion.
wir müssen uns alle zusammentuen. 🥲
vielleicht schafft man das nur zusammen.
hast du denen auch schon mal mit dem Gouverneur gedroht?
Нещо, което също забелязах: регистрирам се в казино, което не е лицензирано от Antillephone и след това получавам безкрайни реклами от казината на Antillephone. Чудя се дали това работи със защитата на данните!? 😂
особено след като съм изцяло в черния списък на Антил, защото имам работа с адвокат.
Something I've also noticed: I register with a casino that is not licensed by Antillephone and then I get endless advertising from Antillephone casinos. I wonder if that works with data protection!? 😂
especially since I am completely blacklisted on Antille because I am dealing with a lawyer.
Was mir auch schon aufgefallen ist: ich registriere mich bei einem Casino, dass nicht von Antillephone lizenziert ist und danach bekomme ich unendlich viele Werbung von Antillephone Casinos. Ob das so mit dem Datenschutz hinhaut!? 😂
zumal ich bei antille völlig geblacklistet bin, weil es bei mir über einen Anwalt geht.
Хей, скъпа Джени. Мога ли да ви попитам кой адвокат и колко струва? Имам 2 дела срещу казина antiellphone, които не успяват да се самоизключат и мисля, че имам силен аргумент срещу тях и искам да ги съдя. Можете ли да ми препоръчате добър адвокат?
Hey dear jenny. May i ask you which lawyer and how much does it cost? I have 2 cases against antiellphone casinos failing self exclusion and I think i have a strong case against them and want to sue them. Can you recommend me a good lawyer?
Да, Джени, последният ми опит сега е с екипа за съответствие на Abudantia bv и групата eMoore NV. Те отговарят
Yes Jenny, my last attempt is now with the Abudantia bv compliance team and the eMoore NV group. They respond
Já sim Jenny, a minha última tentativa é agora com a equipa de compliance da Abudantia b.v o grupo eMoore NV. Eles respondem
Живея в Германия и съм немски адвокат. Но не мисля, че това има значение. Той ми таксува около 25% от претендираната сума. Трябваше да отида в съда. Ако решението е положително, операторът разбира се ще трябва да плати това, но първоначално вие трябва да поемете разходите сами. Но интернет е пълен с адвокати, които се специализират в адвокати от Кюрасао 🙂
I live in Germany and it's a German lawyer. But I don't think that matters. He charged me about 25% of the amount claimed. I had to go into court. If the verdict is positive, the operator will of course have to pay that, but initially you have to bear the costs yourself. But the internet is full of lawyers who specialize in Curacao lawyers 🙂
Ich lebe in Deutschland und es ist ein deutscher Anwalt. Ich denke aber das macht nichts. Er hat mir ca. 25% der Forderungssumme berechnet. Ich musste in vorlasse gehen. Das wird natürlich bei positivem Urteil der Betreiber zahlen müssen, aber erst mal trägt man die Kosten selbst. Das Internet ist aber voll mit Anwälten die sich auf Curacao Anwälte spezialisieren 🙂
Опитвали ли сте това? Antillephone също е към Министерството на финансите и всичко е свързано с имейл адреси. Днес пак писах с копия на всички възможни институции. 😈
Have you tried this? Antillephone is also under the Ministry of Finance and everything is linked to email addresses. I wrote again today with copies of all possible institutions. 😈
Hast fu es mal hiermit versucht. Antillephone unterliegt ja auch dem Finanzministerium da ist alles verlinkt mit email Adressen. Ich habe heute auch nochmal geschrieben mit allen möglichen Institutionen in Kopie. 😈
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.