преди 3 месеца
ох добре те разбрах. Много ви благодаря и успех
ohh okay got you. Thank you very much and best of luck
0
ох добре те разбрах. Много ви благодаря и успех
ohh okay got you. Thank you very much and best of luck
Министерството на финансите ще се заеме ли с проблема ми? Отговориха ли? Или това е просто начин да се окаже натиск върху казиното да плати.
Will the ministry of finance address my problem ? Did they reply back? Or it is just a way to put pressure on the casino to pay.
Току-що го написах днес. Да видим дали ще стане нещо. Става дума за Антилефон, да направят нещо най-накрая и да реагират.
I just wrote it today. Let's see if anything happens. It's about Antillephone, so that they finally do something and react.
Ich habe es heute erst geschrieben. Mal sehen, ob was passiert. Es geht ja um Antillephone, damit die endlich etwas tun und reagieren.
Дано да има добри новини. Можете ли да ме информирате, моля?
Hopefully will be good news . Can you keep me updated please?
Здравейте, писах на Antillephone и няколко пъти на борда на хазарта в Кюрасао и на министерството и аз никога не съм чувал за тях! Няма да спра и съм готов да ги съдя от Европа, ако е необходимо, тази страна защитава измамата
Hello, I wrote to Antillephone, and several times to the Board of gaming in Curaçao, and the ministery and I've never heard of them ! I won't stop and Im willing to sue them from europe if needed, this country protect the fraud
Да, наистина не е за вярване. Трябва да има някакъв начин да реагират. Нещо трябва да ги постави на колене.
Yes, it's really unbelievable. There has to be some way for them to react. Something has to bring them to their knees.
Ja, es ist wirklich unglaublich. Es muss eine Möglichkeit geben, dass sie reagieren. Irgendwas muss die in die Knie zwingen können.
Трябва да положим всичките си усилия, за да победим
We must put all our effort to win
От какво се интересуваш? Кое казино?
What are you interested in? Which casino?
Um was geht es bei dir? Welches Casino?
Все още не съм го пробвал по този начин 😅, но открих по-ефективен начин да накарам Antillephone NV да реагира. Подайте жалба на компанията относно тяхното съответствие. eMoore NV.. EM Group. Изпратих имейл на всички и нека се опитаме да си помогнем! complaints@the-emgroup.com
complaints@emoore.com
compliance@certria.com
certria@gaminglicences.com
всички заедно пишете тук!
I haven't tried it that way yet 😅 but I discovered a more effective way to make the Antillephone NV respond. Complain to the company about their compliance. eMoore NV.. EM Group. I sent everyone an email and let's try to help each other! complaints@the-emgroup.com
complaints@emoore.com
compliance@certria.com
certria@gaminglicences.com
everyone write here together!
Ainda só não tentei dessa forma 😅 mas descobri uma forma mais eficaz de fazer a Antillephone N.V responder. Queixarem-se á empresa de trata do compliance deles. A eMoore N.V .. EM Group. Enviei todos email e vamos tentar ajudar-nos uns aos outros! complaints@the-emgroup.com
complaints@emoore.com
compliance@certria.com
certria@gaminglicences.com
escrevam todos juntos para aqui!
Свързах се с em-Group миналата година. Те ми казаха, че bizzo Casino от tech solutions nv не е в тяхната зона на отговорност.
Но каквото и да е, аз ще се присъединя. 😂 Просто трябва да имате търпение
I contacted the em-Group last year. They told me that the bizzo Casino from tech solutions nv is not within their area of responsibility.
But whatever, I'll join in. 😂 you just have to be patient
Die em-Group habe ich letztes Jahr schon mal kontaktiert. Die haben mir mitgeteilt dass das bizzo Casino von tech solutions nv nicht in deren Aufgabengebiet liegt.
Aber egal, ich mache mit. 😂 man muss nur nerven
Благодаря ти много Jaro. Винаги се опитвам да помогна на общността, като бивш пристрастен играч се чувствам задължен да предприема действия срещу казината, които не следват протокола, нито предлагат защита на играчите или какъвто и да е вид KYC. Говорим за казина, някои от които имат единствената цел да експлоатират хора, които са слаби и пристрастени към хазарта. Просто трябва да намеря начин да си помогна 😅 никой не ми отговаря от Antillephone NV, нито от Roku или BetTilt… тези €4500, които трябва да ми върнат, са много важни за мен… Нямам пари и имам нужда да заплатя консултациите и психологическото лечение, което получавам заради рецидива си в казиното, заради тази компания.
Без тези пари оставам напълно без нищо. BetOnRed предприеха правилните действия и признаха, че са сгрешили, върнаха 820 евро поради проблеми с хазарта и акаунтът вече беше изтрит сам в миналото. Същата е ситуацията с Roku и BetTilt от групата Abudantia BV... Закрих акаунта си поради проблеми с хазарта на 19 януари... но те ме примамиха със съобщения за високи бонуси и достъп до VIP клубове и аз се регистрирах отново в своето дъщерно казино ROKU, което има същата база данни.. и в рамките на 3 часа похарчих €4500 без KYC или проверка на документи. Регистрирах се със същите лични данни, същия имейл и същия телефонен номер. Може ли някой от CasinoGuru да ми помогне да се свържа с Antillephone NV и групата Abudantia BV?! Моля, наистина имам нужда от помощ.. Мога да продължа да помагам на общността само ако и вие помогнете на мен 🙏
Thank you very much Jaro. I am always trying to help the community, as a former addicted player I feel obliged to take action against Casinos that do not follow the protocol, nor offer player protection or any type of KYC. We are talking about Casinos, some of which have the sole purpose of exploiting people who are weak and addicted to gambling. I just need to find a way to help myself 😅 no one answers me from Antillephone NV, nor from Roku or BetTilt… these €4500 that they have to give me back are very important to me… I'm out of money and I need to pay the consultations and the psychological treatment that I am receiving because of my relapse in the casino because of this company.
Without this money I am completely left with nothing. BetOnRed took the correct action and admitted they were wrong, they returned €820 due to gambling problems and the account had already been self-deleted in the past. It's the same situation with Roku and BetTilt from the Abudantia BV group... I closed my account due to gambling problems on the 19th of January... however, they enticed me with messages about high bonuses and access to VIP clubs, and I signed up again with its sister casino ROKU, which has the same database.. and in the space of 3 hours I spent €4500 without any KYC or document verification. I signed up with the same personal details, the same email and the same telephone number. Can anyone from CasinoGuru help me contact Antillephone NV, and the Abudantia BV group?! Please, I really need help.. I can only continue to help the community if you help me too 🙏
Muito obrigado Jaro. Estou sempre a tentar ajudar a comunidade, como ex jogador viciado sinto-me na obrigação de agir contra Casinos que não seguem o protocolo, nem oferecem proteção ao jogador ou qualquer tipo de KYC. Estamos a falar de Casinos que alguns deles o único intuito é explorar pessoas debilitadas e viciadas no jogo. Só falta mesmo arranjar uma forma de me ajudar a mim próprio 😅 ninguém me responde da Antillephone N.V, nem da Roku ou BetTilt… estes 4500€ que eles ficaram de me me devolver são muito importantes para mim… estou sem dinheiro e preciso de pagar as consultas e o tratamento psicológico que estou a ter por causa da minha recaída no casino por causa desta empresa.
Sem este dinheiro estou completamente sem nada. A BetOnRed tomou a atitude correta e reconheceu ter errado, devolveram 820€ por problemas de jogo e conta já auto excluída no passado. Com a Roku e a BetTilt do grupo Abudantia B.V. é a mesma situação… fechei conta por problemas de jogo dia 19 de Janeiro.. no entanto aliciaram-me com mensagens de bónus altos e acessos a clubes VIP, e voltei a inscrever-me no seu casino irmão ROKU, que possui a mesma base de dados.. e no espaço de 3 horas gastei 4500€ sem qualquer de KYC ou verificação de documentos. Inscrevi-me com os mesmo dados pessoais, com o mesmo email e com o mesmo número telefónico. Alguém do CasinoGuru pode ajudar-me a contactar a Antillephone NV, e o grupo Abudantia B.V.?! Por favor, preciso mesmo de ajuda.. só consigo continuar a ajudar a comunidade se me ajudarem também 🙏
Здравейте, виждам, че вече сте пуснали жалба срещу двете казина. Според мен най-доброто нещо, което трябва да направите, е да изчакате и да видите как ще се развият и двете оплаквания и след това, ако не стигнат до никъде, да се свържете с властите.
Бих казал, че това е точно начинът, по който казината не трябва да се държат и да изпращат имейли на добавени играчи и други подобни, ако дори са дъщерни сайтове. Това ми се струва непрофесионално.
Така че се надявам, че нещо може да се оправи и се надявам, че всичко ще се получи.
Не забравяйте да ме уведомите, ако имате актуализация.
Hi, I see you've already opened a complaint against both casinos. The best thing to do, in my opinion, is to wait and see how both complaints develop and then, if they don't go anywhere, contact the authorities.
I would say that this is exactly how casinos should not behave and send addcited players emails and such if they are even sister sites. That seems unprofessional to me.
So I hope something can be sorted out and hopefully everything will work out.
Be sure to let me know if you have an update.
Здравейте, писах на Antillephone и няколко пъти на борда на хазарта в Кюрасао и на министерството и аз никога не съм чувал за тях! Няма да спра и съм готов да ги съдя от Европа, ако е необходимо, тази страна защитава измамата
Hello, I wrote to Antillephone, and several times to the Board of gaming in Curaçao, and the ministery and I've never heard of them ! I won't stop and Im willing to sue them from europe if needed, this country protect the fraud
Здравейте, с кое казино имахте проблем, когато писахте на органа? Мисля, че Antillephone не отговаря толкова често, ако изобщо отговаря и затова понякога е трудно да се разреши нещо с тях, когато играчите пишат имейли. Но някои са успели да го направят и винаги има надежда.
Чувствайте се свободни да опишете какво ви се е случило, за да имаме някаква представа. Ако ти се иска.
Hello, what casino did you have a problem with when you wrote to the authority ? I think Antillephone doesn't reply that often if at all and that's why it's sometimes hard to resolve anything with them when players write emails. But some have managed to do it and there is always hope.
Feel free to describe what happened to you so we have some insight. If you feel like it.
Да, Джаро, проблемът е, че нито казиното, нито регулаторният орган отговарят. Казиното само казва, че случаят е предаден на регулаторния орган Antillephone NV, но аз нямам начин да потвърдя, че това е вярно. Изглежда, че ме подвеждат, тъй като поддръжката не може да докаже, че наистина се грижат за нещо.
Yes Jaro, the problem is that neither the casino nor the regulatory entity responds. The casino only says that the case has been handed over to the regulatory entity Antillephone NV but I have no way of confirming that this is true. It seems like they are misleading me, as the support cannot prove that they are actually taking care of something.
ja sim Jaro, o problema é que nem o casino nem a entidade reguladora respondem. O casino apenas diz que o caso está entregue á entidade reguladora a Antillephone N.V mas nem tenho forma de confirmar que isso é verdade. Parece que me estão a enrolar, pois o suporte não consegue provar que de facto estão a tratar de algo.
Е, ако бъде препратено до лицензиращия орган, поддръжката не трябва да знае повече информация за него. Освен това органът ще уведоми вас и казиното, когато резултатът е налице. Но знам, че Antillephone не е от по-бързите, така че може да изчакате отговор, ако получите такъв.
Така че ще трябва да имаме търпение и ако нещо се раздвижи, можете да споделите информацията.
Well, if it is forwarded to the licensing authority then support must not know any more information about it. Also, the authority will let you and the casino know when the result is in. But I know that Antillephone is not one of the faster ones so you might wait for an answer if you get one.
So we will have to be patient and if something moves, you can share the information.
Проблемът е, че не знам дали регулаторният орган наистина се занимава със случая Jaro 😕
Нямам никакъв имейл от Antillephone, само Roku Bet и BetTilt казват, че случаят е в техни ръце... но честно казано дори не знам дали това е вярно 🙁 как тези казина Abudantia BV са все още отворени, ако се ангажират така много престъпления на международна територия? Рекламират и насърчават нелегалния и нерегламентиран хазарт, няма KYC, няма защита на играчите... човек се чувства безнадежден! Първо се опитах да пусна жалби в AskGamblers, но те винаги бяха отхвърляни без никакво обяснение! Наистина изглежда, че единственото ми решение е CasinoGuru. Тъй като други сайтове явно предпочитат казиното и Antillephone... има много пари в микса.
The problem is that I don't know if the regulatory entity is really dealing with the Jaro case 😕
I don't have any email from Antillephone, only Roku Bet and BetTilt say that the case is in their hands... but honestly I don't even know if that's true 🙁 how are these Abudantia BV Casinos still open if they commit so many crimes on international territory? They advertise and encourage illegal and unregulated gambling, there is no KYC, there is no player protection... a person feels hopeless! I first tried to open complaints on AskGamblers but they were always rejected without any explanation! It really seems like my only solution is CasinoGuru. Because other sites are clearly favoring the casino and Antillephone... there is a lot of money in the mix.
O problema é que eu não sei se a entidade reguladora está mesmo com o caso Jaro 😕
não tenho qualquer email da Antillephone apenas a Roku Bet e a BetTilt dizem que o caso está nas mãos deles… mas sinceramente nem sei se isso é verdade 🙁 como é que estes Casinos da empresa Abudantia B.V continuam abertos se cometem tantos crimes em território internacional? Fazem publicidade e incentivo ao jogo ilegal e não regulado, não tem KYC, não tem proteção ao jogador.. uma pessoa sente-se sem esperança! Tentei primeiro abrir queixas no AskGamblers mas foram sempre rejeitadas sem nenhuma explicação! Parece mesmo que a minha única solução é o CasinoGuru. Porque outros sites estão claramente a favorecer o casino e a Antillephone.. existe muito dinheiro á mistura.
Само не разбирам защо Антилфон не отговаря. Силно се надявам да ви отговорят и да ви върнат парите или по-скоро казиното, но не мога да разбера как може просто да не отговорят. Ако дори се свържете с по-високи органи, те трябва да забележат, че нещо не е наред. Никога няма да получа отговор. Чакам вече шест месеца.
I just don't understand why Antillephone doesn't respond. I really hope that they will answer you and give you your money back, or rather the casino, but I can't understand how they can just not respond. If you even contact higher authorities, they must notice that something isn't right. I will never get an answer. I've been waiting for six months.
Ich verstehe einfach nicht, warum Antillephone nicht reagiert. Ich wünsche es dir wirklich, dass sie dir antworten und dir dein Geld zurückzahlen beziehungsweise das Casino aber ich kann nicht verstehen, wie man auf einfach nichts reagieren kann. Wenn man sich sogar schon an übergeordnete Stellen wendet, muss ihn doch mal auffallen, dass etwas nicht richtig. Ich werde auch nie eine Antwort erhalten. Ich warte schon seit sechs Monaten.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.