ФорумОбсъждане на жалбиКак да се свържете с лицензиращия орган Antillephone NV (Кюрасао).

Как да се свържете с лицензиращия орган Antillephone NV (Кюрасао). (страница 13)

преди 1 година от Daniel
|
95764 преглеждания 372 отговора |
|
1...12 13 14...20
LaJenny7
преди 4 месеца

ох добре те разбрах. Много ви благодаря и успех

Автоматичен превод:
LaJenny7
преди 4 месеца

Министерството на финансите ще се заеме ли с проблема ми? Отговориха ли? Или това е просто начин да се окаже натиск върху казиното да плати.

Автоматичен превод:
7anoosh
преди 4 месеца

Току-що го написах днес. Да видим дали ще стане нещо. Става дума за Антилефон, да направят нещо най-накрая и да реагират.

Автоматичен превод:
LaJenny7
преди 4 месеца

Дано да има добри новини. Можете ли да ме информирате, моля?

Автоматичен превод:
7anoosh
преди 4 месеца

Разбира се, ще държа всички в течение. ☺️

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, писах на Antillephone и няколко пъти на борда на хазарта в Кюрасао и на министерството и аз никога не съм чувал за тях! Няма да спра и съм готов да ги съдя от Европа, ако е необходимо, тази страна защитава измамата

Автоматичен превод:
Hello92
преди 4 месеца

Да, наистина не е за вярване. Трябва да има някакъв начин да реагират. Нещо трябва да ги постави на колене.

Автоматичен превод:
LaJenny7
преди 4 месеца

Трябва да положим всичките си усилия, за да победим

Автоматичен превод:
Hello92
преди 4 месеца

От какво се интересуваш? Кое казино?

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Страхотно казино

Автоматичен превод:
LaJenny7
преди 4 месеца

Все още не съм го пробвал по този начин 😅, но открих по-ефективен начин да накарам Antillephone NV да реагира. Подайте жалба на компанията относно тяхното съответствие. eMoore NV.. EM Group. Изпратих имейл на всички и нека се опитаме да си помогнем! complaints@the-emgroup.com

complaints@emoore.com

compliance@certria.com

certria@gaminglicences.com

всички заедно пишете тук!

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Супер

Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 4 месеца

Свързах се с em-Group миналата година. Те ми казаха, че bizzo Casino от tech solutions nv не е в тяхната зона на отговорност.

Но каквото и да е, аз ще се присъединя. 😂 Просто трябва да имате търпение

Автоматичен превод:
Публикация на yvlen Скрит от Romi
Причина: нарушаване на политиките на общността
преди 4 месеца

Благодаря ти много Jaro. Винаги се опитвам да помогна на общността, като бивш пристрастен играч се чувствам задължен да предприема действия срещу казината, които не следват протокола, нито предлагат защита на играчите или какъвто и да е вид KYC. Говорим за казина, някои от които имат единствената цел да експлоатират хора, които са слаби и пристрастени към хазарта. Просто трябва да намеря начин да си помогна 😅 никой не ми отговаря от Antillephone NV, нито от Roku или BetTilt… тези €4500, които трябва да ми върнат, са много важни за мен… Нямам пари и имам нужда да заплатя консултациите и психологическото лечение, което получавам заради рецидива си в казиното, заради тази компания.

Без тези пари оставам напълно без нищо. BetOnRed предприеха правилните действия и признаха, че са сгрешили, върнаха 820 евро поради проблеми с хазарта и акаунтът вече беше изтрит сам в миналото. Същата е ситуацията с Roku и BetTilt от групата Abudantia BV... Закрих акаунта си поради проблеми с хазарта на 19 януари... но те ме примамиха със съобщения за високи бонуси и достъп до VIP клубове и аз се регистрирах отново в своето дъщерно казино ROKU, което има същата база данни.. и в рамките на 3 часа похарчих €4500 без KYC или проверка на документи. Регистрирах се със същите лични данни, същия имейл и същия телефонен номер. Може ли някой от CasinoGuru да ми помогне да се свържа с Antillephone NV и групата Abudantia BV?! Моля, наистина имам нужда от помощ.. Мога да продължа да помагам на общността само ако и вие помогнете на мен 🙏

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, виждам, че вече сте пуснали жалба срещу двете казина. Според мен най-доброто нещо, което трябва да направите, е да изчакате и да видите как ще се развият и двете оплаквания и след това, ако не стигнат до никъде, да се свържете с властите.

Бих казал, че това е точно начинът, по който казината не трябва да се държат и да изпращат имейли на добавени играчи и други подобни, ако дори са дъщерни сайтове. Това ми се струва непрофесионално.

Така че се надявам, че нещо може да се оправи и се надявам, че всичко ще се получи.

Не забравяйте да ме уведомите, ако имате актуализация.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, писах на Antillephone и няколко пъти на борда на хазарта в Кюрасао и на министерството и аз никога не съм чувал за тях! Няма да спра и съм готов да ги съдя от Европа, ако е необходимо, тази страна защитава измамата

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, с кое казино имахте проблем, когато писахте на органа? Мисля, че Antillephone не отговаря толкова често, ако изобщо отговаря и затова понякога е трудно да се разреши нещо с тях, когато играчите пишат имейли. Но някои са успели да го направят и винаги има надежда.

Чувствайте се свободни да опишете какво ви се е случило, за да имаме някаква представа. Ако ти се иска.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Да, Джаро, проблемът е, че нито казиното, нито регулаторният орган отговарят. Казиното само казва, че случаят е предаден на регулаторния орган Antillephone NV, но аз нямам начин да потвърдя, че това е вярно. Изглежда, че ме подвеждат, тъй като поддръжката не може да докаже, че наистина се грижат за нещо.

Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 4 месеца

Е, ако бъде препратено до лицензиращия орган, поддръжката не трябва да знае повече информация за него. Освен това органът ще уведоми вас и казиното, когато резултатът е налице. Но знам, че Antillephone не е от по-бързите, така че може да изчакате отговор, ако получите такъв.

Така че ще трябва да имаме търпение и ако нещо се раздвижи, можете да споделите информацията.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Проблемът е, че не знам дали регулаторният орган наистина се занимава със случая Jaro 😕

Нямам никакъв имейл от Antillephone, само Roku Bet и BetTilt казват, че случаят е в техни ръце... но честно казано дори не знам дали това е вярно 🙁 как тези казина Abudantia BV са все още отворени, ако се ангажират така много престъпления на международна територия? Рекламират и насърчават нелегалния и нерегламентиран хазарт, няма KYC, няма защита на играчите... човек се чувства безнадежден! Първо се опитах да пусна жалби в AskGamblers, но те винаги бяха отхвърляни без никакво обяснение! Наистина изглежда, че единственото ми решение е CasinoGuru. Тъй като други сайтове явно предпочитат казиното и Antillephone... има много пари в микса.

Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 4 месеца

Само не разбирам защо Антилфон не отговаря. Силно се надявам да ви отговорят и да ви върнат парите или по-скоро казиното, но не мога да разбера как може просто да не отговорят. Ако дори се свържете с по-високи органи, те трябва да забележат, че нещо не е наред. Никога няма да получа отговор. Чакам вече шест месеца.

Автоматичен превод:
1...12 13 14...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини