ФорумОбсъждане на жалбиКак да се свържете с лицензиращия орган Antillephone NV (Кюрасао).

Как да се свържете с лицензиращия орган Antillephone NV (Кюрасао). (страница 11)

преди 1 година от Daniel
|
71575 преглеждания 324 отговора |
|
1...10 11 12...17
Добавете пост
Radka
преди 2 месеца

Но не мислите ли може би, че вие, момчета, можете да направите нещо повече извън правните неща?


Да заемете проактивна позиция и да започнете да предупреждавате играчите за казина/оператори/регулатори със сенчести бизнес практики?

Това казино се управлява от (посочете име). Има много случаи на неплащане при този оператор и те не отговарят на нашия екип. Горещо препоръчваме да играете другаде.

Нещо подобно би помогнало на много хора.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца
..дали казината ще си сътрудничат..


И това е проблемът с онлайн хазарта.

Лицензирани, нелицензирани. Кюрасао, Малта, UKGC. В крайна сметка нищо от това не означава нищо, тъй като единственият човек, който решава дали да ви бъде платено, е този, който отговаря за финансите на казиното.

Ако едно казино не иска да ви плати, няма да го направи. Толкова е просто. За повечето хора няма абсолютно нищо, което можете да направите, за да получите парите си, защото няма кой да е отговорен да гарантира, че играчите получават заплащане.


Комисиите и регулаторните органи са фарс. Те съществуват единствено, за да накарат играчите да се чувстват „удобно" да дават парите си на тези сенчести бизнеси. Те също ще вземат голяма част от ресто от всеки оператор, за да могат да напълнят собствените си джобове. Докато тези пари продължават да пристигат, те не дават нито един Fudgsicle.


Нека използваме Blazzio като скорошен пример.

Един ден те просто решиха да прекратят операцията си. Няма предупреждение към играчите. Не са изпратени отговори. Всичко, което направиха, беше да променят уебсайта си, за да изглежда като геоблок.

Опитайте се да потърсите информация за това и няма да намерите почти нищо. Ще видите оплаквания, които хората са изпратили до партньорски сайтове като този. Дори ще видите някои сайтове, които все още го препоръчват като безопасно място за игра! Болезнено липсва всякаква действителна НОВИНА, свързана с тяхното спиране. Изглежда никой не знае нищо за случилото се.


В тази "регулирана" индустрия, как е възможно едно казино просто да дръпне щепсела - като вземе (много вероятно) милиони долари от средствата на играчите заедно с тях - и въпреки това дори не прави нито едно новинарско заглавие. Дори партньорските сайтове нямаха какво да кажат за това.

Има хора, които губят спестяванията си на места като това и въпреки това нищо не се случва на отговорните хора. Най-малкото регулаторът трябва да бъде разследван от правителството на Кюрасао, но това няма да се случи. Те са в разгара на новите регулации, което само прави нещата още по-объркващи, тъй като са твърде заети да се наслаждават на начина си на живот на карибския плаж, за да се чуят на играчите.


/Край на изказванията

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

здрасти

От моя гледна точка, а също и от моя опит, ако играчът се свърже с някой лицензиращ орган, човекът, който решава дали проблемът на играча трябва да бъде адресиран и уреден, е някой от лицензиращия орган. За съжаление, много заявки на играчи остават неразгледани. Също така съм съгласен, че тези органи понякога действат повече в полза на казината, като пренебрегват оплакванията.

Вярвам, че има начин да предотвратим появата на тези проблеми. Играйте изключително в казина, които са разрешени в страната на вашето постоянно пребиваване.

Ако се придържаме към нашите национално лицензирани казина, лицензираните от Кюрасао или Малта казина ще останат с доста малко трафик, мисля, и със сигурност техните възможни проблеми не могат да бъдат избегнати толкова лесно. Доколкото мога да кажа, особено в този форум, играчите предпочитат Кюрасао или Малта, защото идват от силно регулирани пазари. Повечето от тях поемат този риск, за да избегнат регулациите. Тези играчи създават търсенето.

Освен това, мога да оценя вашата гледна точка.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

така че какво всъщност прави CasinoGuru? 😅 Видях публикация, която показва, че имате добри отношения с някои оператори и регулатори от Кюрасау .. но досега никой не можеше да ми помогне 😅 защо не можете да говорите с никоя компания? Не е като да правят правилното нещо или да правят законни неща 😂 що се отнася до eMoore NV, те не са просто екип за съответствие... трябва да имате добри отношения с тях... защото те управляват/помагат на почти всяко казино в Кюрасау. Те са притежатели на лицензи, регулатори, екип за оплаквания, всичко, което трябва да има едно модерно казино от Кюрасау. Те извършват услугата. Те са собственици на TrustMore и повечето от новите и някои старомодни казина в Кюрасау дори получиха същия адрес от TrustMore.. да, те също наемат офиси на открито.. така че мисля, че CasinoGuru трябва да познава момчетата от EM Group 😅 сега те присъстват в Кюрасау, Малта, Кипър и Холандия.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Познавате ли някой от Antillephone NV, с когото CasinoGuru може да се свърже? Или Roku Bet, BetTilt. Техният екип за съответствие е eMoore NV, много добре позната компания в игралната индустрия. Те управляват, разглеждат жалби, получават лиценз, помагат ви да отворите казино от нулата... така че мисля, че е добре да започнете! Изпратих имейл до екипа за съответствие на eMoore и те отговориха бързо, казвайки, че ще разследват случая!

може би ако някой тук от CasinoGuru изпрати имейл с Моят случай ще бъде ли по-бърз...

Те използват

complaints@the-emgroup.com

° С omplaints@emoore.com

complaints@igamingcompliance.com

lily.kroon@the-emgroup.com

filefile

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Не съм запознат с този вид информация, но можете да опитате да попитате вашите лица, които обработват жалби. Но наистина вярвам, че ние не действаме по този начин. Обясних в предишния си отговор.

Пробвай все пак и ще видиш.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Lol модовете имат много за четене тук, когато се събудят 🤣


Здравей Радка! Джаро! 👋

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здрасти,

Нямаме често шанса да видим колко далеч играчите могат да стигнат сами, така че съм особено щастлив от това.

Приятен ден! 🖐

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Доколкото разбирам EM Group, eMoore NV сега обработва жалби и отговаря на изискванията за Roku Bet / Abudantia BV и голяма част от казината в Кюрасао. Ако компанията отговаря по-бързо и е по-спокойна дори в имейлите, защо CasinoGuru всъщност да не се опита да помогне на своите лоялни поддръжници и посетители на уебсайта? Защото не забравяйте, че вашата цел, в допълнение към оценката на казината, е също така да помогнете на играчите да решат проблеми, затова има частта за оплаквания

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Но не мислите ли може би, че вие, момчета, можете да направите нещо повече извън правните неща?


Да заемете проактивна позиция и да започнете да предупреждавате играчите за казина/оператори/регулатори със сенчести бизнес практики?

Това казино се управлява от (посочете име). Има много случаи на неплащане при този оператор и те не отговарят на нашия екип. Горещо препоръчваме да играете другаде.

Нещо подобно би помогнало на много хора.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добра идея, според мен и това предупреждение го казва:

(примерът е показан в раздела Индекс на безопасност)

file

file

🤷‍♀️


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Току-що ми хрумна, че писах и на trustpilot, когато се оплаках от ninecasino. Не знам дали това помогна, но получих печалбата си. Това вероятно наистина може да помогне. CEG заплаши със санкции и глоби, защото казиното не реагира. Тъжно, но истина. Те внезапно приеха предложението ми от 50% и платиха светкавично

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Като се оплаквате на правилните места, пишете правилно, показвате всички доказателства и нарушения на правилата на Казиното на регулатора, е възможно да стигнете там, където искате! В този случай не им дадох нито минута почивка... както можете да видите тук, BetOnRed бързо възстанови сумата, изразходвана за играта. Просто трябваше да докажа, че няма достатъчно KYC или защита на играчите на сайта... всъщност никаква! filefilefilefile

Автоматичен превод:
LaJenny7
преди 2 месеца

Ще помогне! Вярвай ми! BetOnRed като активен профил на TrustPilot и неговия международен.. Имам предвид 1 акаунт за всички държави. Те ще отговорят. И не искайте 50%.. те възстановяват 100%

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

така че какво всъщност прави CasinoGuru? 😅 Видях публикация, която показва, че имате добри отношения с някои оператори и регулатори от Кюрасау .. но досега никой не можеше да ми помогне 😅 защо не можете да говорите с никоя компания? Не е като да правят правилното нещо или да правят законни неща 😂 що се отнася до eMoore NV, те не са просто екип за съответствие... трябва да имате добри отношения с тях... защото те управляват/помагат на почти всяко казино в Кюрасау. Те са притежатели на лицензи, регулатори, екип за оплаквания, всичко, което трябва да има едно модерно казино от Кюрасау. Те извършват услугата. Те са собственици на TrustMore и повечето от новите и някои старомодни казина в Кюрасау дори получиха същия адрес от TrustMore.. да, те също наемат офиси на открито.. така че мисля, че CasinoGuru трябва да познава момчетата от EM Group 😅 сега те присъстват в Кюрасау, Малта, Кипър и Холандия.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Разбирам, че изглежда толкова очевидно от твоя гледна точка; има обаче и друга гледна точка. В момента екипът за жалби се състои от по-малко от 25 души; в момента има 949 отворени жалби. Тъй като като цяло имаме добри отношения с някои власти, те се обсъждат и поддържат чрез конференции и срещи. Нямаме шанс да действаме от името на играча, не само поради правната страна на проблема, но и защото нямаме достатъчно хора. Въпреки че е доста взискателно, времето все още изтича, за да предоставим всички тези услуги безплатно. Всяка седмица Петронела, ръководителят на екипа за жалби, изисква от екипа да повиши своите седмични максимуми, за да продължи да приема нови случаи.


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

При залагане на червено изобщо не трябваше да преминавам през никакъв KYC процес, успях да изтегля просто така, въпреки че бях в черния списък в дъщерното казино заради оплакванията. 😂

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

При залагане на червено изобщо не трябваше да преминавам през никакъв KYC процес, успях да изтегля просто така, въпреки че бях в черния списък в дъщерното казино заради оплакванията. 😂

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Това са проблемите с KYC, за които говорех… просто опитайте късмета си на TrustPilot

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Възможно ли е да получите обратно депозита си без KYC на правно основание? Казината са длъжни

Автоматичен превод:
LaJenny7
преди 2 месеца

Мисля, че трябва да извършите KYC само в сметки, които депозират високи стойности. Но те трябва да проследят движенията на играчите, за да видят дали нямат пристрастяване по причини за пране на пари.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Е, бях депозирал 6000 € и бях изтеглил 3k в рамките на една седмица, всичко без KYC. Те сега извършват ли процеса? Да се надяваме

Мисля, че трябваше да качите само личната си карта, но не и други документи

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Просто избягвайте всяко казино с лиценз „Antiellphone". Те никога не плащат и никога не отговарят на имейли. Имах 2 големи случая тук, но екипът на казино гуру не можа да ми помогне.

един с tsars casino, където не можаха да намерят никаква опция за теглене за мен за период от повече от месец, в резултат на което бях назначен за diss и загубих парите.

другият беше с казино favbet, където ясно поисках самоизключване, но акаунтът ми остана отворен и загубих над $5000, които те отказаха да възстановят.

Свързах се с askgamblers, casinoguru, antillephone, но никой не успя да ми помогне.

някакви идеи момчета?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте всички,

Забравете за помощта от сайта на Antillephone NV Имам два случая на Tritium Casino и Casinostars и те не искат да ми помогнат да си върна печалбите. Мисля, че правителството на Кюрасао трябва да затвори този лицензодател завинаги.


Автоматичен превод:
djdark4
преди 2 месеца

Можем ли да направим нещо, за да затворим лиценза им завинаги? Като Събиране на всички повредени играчи и подаване на официална жалба до правителството на Кюрасао? Имате ли идеи

Автоматичен превод:
7anoosh
преди 2 месеца

Щях да бъда там в един миг. Мислил съм за нещо такова. А може би и обществено оплакване. Трябва да се приложи натиск. Всичко, което ги интересува, е тяхната репутация.

Автоматичен превод:
1...10 11 12...17
Отидете на страницаот 17 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още