ФорумОбсъждане на жалбиКак да се свържете с лицензиращия орган Antillephone NV (Кюрасао).

Как да се свържете с лицензиращия орган Antillephone NV (Кюрасао). (страница 11)

преди 1 година от Daniel
|
89857 преглеждания 366 отговора |
|
1...10 11 12...19
Добавете пост
LaJenny7
преди 4 месеца

Ще помогне! Вярвай ми! BetOnRed като активен профил на TrustPilot и неговия международен.. Имам предвид 1 акаунт за всички държави. Те ще отговорят. И не искайте 50%.. те възстановяват 100%

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

така че какво всъщност прави CasinoGuru? 😅 Видях публикация, която показва, че имате добри отношения с някои оператори и регулатори от Кюрасау .. но досега никой не можеше да ми помогне 😅 защо не можете да говорите с никоя компания? Не е като да правят правилното нещо или да правят законни неща 😂 що се отнася до eMoore NV, те не са просто екип за съответствие... трябва да имате добри отношения с тях... защото те управляват/помагат на почти всяко казино в Кюрасау. Те са притежатели на лицензи, регулатори, екип за оплаквания, всичко, което трябва да има едно модерно казино от Кюрасау. Те извършват услугата. Те са собственици на TrustMore и повечето от новите и някои старомодни казина в Кюрасау дори получиха същия адрес от TrustMore.. да, те също наемат офиси на открито.. така че мисля, че CasinoGuru трябва да познава момчетата от EM Group 😅 сега те присъстват в Кюрасау, Малта, Кипър и Холандия.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Разбирам, че изглежда толкова очевидно от твоя гледна точка; има обаче и друга гледна точка. В момента екипът за жалби се състои от по-малко от 25 души; в момента има 949 отворени жалби. Тъй като като цяло имаме добри отношения с някои власти, те се обсъждат и поддържат чрез конференции и срещи. Нямаме шанс да действаме от името на играча, не само поради правната страна на проблема, но и защото нямаме достатъчно хора. Въпреки че е доста взискателно, времето все още изтича, за да предоставим всички тези услуги безплатно. Всяка седмица Петронела, ръководителят на екипа за жалби, изисква от екипа да повиши своите седмични максимуми, за да продължи да приема нови случаи.


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

При залагане на червено изобщо не трябваше да преминавам през никакъв KYC процес, успях да изтегля просто така, въпреки че бях в черния списък в дъщерното казино заради оплакванията. 😂

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

При залагане на червено изобщо не трябваше да преминавам през никакъв KYC процес, успях да изтегля просто така, въпреки че бях в черния списък в дъщерното казино заради оплакванията. 😂

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Това са проблемите с KYC, за които говорех… просто опитайте късмета си на TrustPilot

Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Възможно ли е да получите обратно депозита си без KYC на правно основание? Казината са длъжни

Автоматичен превод:
LaJenny7
преди 4 месеца

Мисля, че трябва да извършите KYC само в сметки, които депозират високи стойности. Но те трябва да проследят движенията на играчите, за да видят дали нямат пристрастяване по причини за пране на пари.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Е, бях депозирал 6000 € и бях изтеглил 3k в рамките на една седмица, всичко без KYC. Те сега извършват ли процеса? Да се надяваме

Мисля, че трябваше да качите само личната си карта, но не и други документи

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Просто избягвайте всяко казино с лиценз „Antiellphone". Те никога не плащат и никога не отговарят на имейли. Имах 2 големи случая тук, но екипът на казино гуру не можа да ми помогне.

един с tsars casino, където не можаха да намерят никаква опция за теглене за мен за период от повече от месец, в резултат на което бях назначен за diss и загубих парите.

другият беше с казино favbet, където ясно поисках самоизключване, но акаунтът ми остана отворен и загубих над $5000, които те отказаха да възстановят.

Свързах се с askgamblers, casinoguru, antillephone, но никой не успя да ми помогне.

някакви идеи момчета?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте всички,

Забравете за помощта от сайта на Antillephone NV Имам два случая на Tritium Casino и Casinostars и те не искат да ми помогнат да си върна печалбите. Мисля, че правителството на Кюрасао трябва да затвори този лицензодател завинаги.


Автоматичен превод:
djdark4
преди 4 месеца

Можем ли да направим нещо, за да затворим лиценза им завинаги? Като Събиране на всички повредени играчи и подаване на официална жалба до правителството на Кюрасао? Имате ли идеи

Автоматичен превод:
7anoosh
преди 4 месеца

Щях да бъда там в един миг. Мислил съм за нещо такова. А може би и обществено оплакване. Трябва да се приложи натиск. Всичко, което ги интересува, е тяхната репутация.

Автоматичен превод:
LaJenny7
преди 4 месеца

Съгласен съм с теб на 100%. Общественият натиск би унищожил репутацията им и може би е краят им

Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Уважаема Радка, подадох жалба и тя беше отхвърлена, като се споменава, че се отнася до партньори на казино, което е напълно невярно. Никога не съм споменавал нищо относно партньори. Можете ли да проверите този проблем, моля?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Възможно ли е да получите обратно депозита си без KYC на правно основание? Казината са длъжни

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Не мога да отговоря на това от правна гледна точка, но адвокатите по хазартни игри трябва да знаят.

Никога лично не съм разглеждал връзката между KYC и възстановяването на средства. Честният аспект е единственото нещо, което има значение за мен. Ето защо бих казал, че сте сериозно ощетени, ако казиното никога не е имало намерение да ви верифицира по каквато и да е причина. Няма да имате голяма възможност да извадите печалбите си.

Въпреки това, не бих поискал възстановяване на средства или връщане на плащане, ако не можете да преминете KYC без никакви проблеми от казиното и имате равни възможности да играете като всички останали.

Като се има предвид това, мисля, че банката не се интересува особено от подробности, когато става въпрос за възстановяване на плащания. В резултат на това казината се колебаят да приемат играчи, които са таксували обратно в казината.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Уважаема Радка, подадох жалба и тя беше отхвърлена, като се споменава, че се отнася до партньори на казино, което е напълно невярно. Никога не съм споменавал нищо относно партньори. Можете ли да проверите този проблем, моля?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Уважаеми 7anoosh,

Съжалявам, че не мога да направя това вместо вас, защото не съм част от Resolution Center. Ако смятате, че взетото решение по вашия случай е неправилно, моля, направете ново искане, като посочите защо трябва да бъде преразгледано.

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Скъпа Радка, вече подадох два пъти случая и бях отхвърлен по същата причина! Какво мога да направя в такъв случай и към кого мога да се обърна?

Автоматичен превод:
Публикация на GamingLars Скрит от Romi
Причина: Не сме сигурни, че това е безопасно и подходящо предложение. Поради безопасността на другите потребители, подобни неща не са разрешени в този форум
GamingLars
преди 4 месеца

Здравейте, как можете да помогнете с това, ако мога да попитам?

Автоматичен превод:
Публикация на GamingLars Скрит от Romi
Причина: Не сме сигурни, че това е безопасно и подходящо предложение. Поради безопасността на другите играчи, подобни неща не са разрешени в този форум
преди 3 месеца

cyberbingo.com ми дължи над $10 000. Минаха повече от шест месеца. Опитах се да разреша този проблем без успех. Техният отговор беше повечето време, когато имаха проблеми с процесорите си. имам нужда от помощ, за да събера парите си

Автоматичен превод:
1...10 11 12...19
Отидете на страницаот 19 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини