преди 3 месеца
Ето защо RTBET промени лиценза на miomedia
That is why RTBET changed license to miomedia
0
Ето защо RTBET промени лиценза на miomedia
That is why RTBET changed license to miomedia
Имам голям проблем с казината, лицензирани от Antillephone NV и Curacao... Имам сума от повече от €4300, която да получа обратно от Roku/BetTilt и никой не ми отговаря! Roku само казва, че случаят е предаден на регулаторния орган, но никой не ми отговаря! Жалко е какво правят казината, лицензирани от Antillephone NV! Те са куп престъпници, както казината Abudantia BV, така и всеки, който ги лицензира! Roku казва, че случаят е предаден на регулатора и правния отдел, но те уж са имали 7 дни да отговорят, а са минали повече от 2 седмици! Заключение, както Roku Casino, така и неговият лиценз са измама! Стойте далеч от всички казина, лицензирани от Antillephone NV.
I have a big problem with casinos licensed by Antillephone NV and Curacao... I have an amount of more than €4300 to receive back from Roku/BetTilt and no one answers me! Roku only says that the case has been handed over to the regulatory authority, but no one responds to me! It's a shame what casinos licensed by Antillephone NV are doing! They are a bunch of criminals, both the Abudantia BV casinos and whoever licenses them! Roku says the case has been handed over to the regulator and the legal department, but they supposedly had 7 days to respond and it's been more than 2 weeks! Conclusion, both Roku Casino and its license are a fraud! Stay away from all casinos licensed by Antillephone NV.
Estou com um grande problema com casinos licenciados pela Antillephone N.V e de Curaçau.. tenho um montante de mais de 4300€ para receber de volta da Roku/BetTilt e ninguém me responde! A Roku só diz que o caso está entregue á entidade reguladora, mas ninguém me responde! Uma vergonha o que os casinos licenciados pela Antillephone N.V andam a fazer! São um bando de criminosos, tanto os casinos Abudantia B.V como quem lhes passa a licença! A Roku diz que o caso está entregue á entidade reguladora e ao departamento jurídico, mas supostamente tinham 7 dias para responder e já passaram mais de 2 semanas! Conclusão, tanto a Roku Casino como a sua licença são uma fraude! Mantenham-se longe de todos os casinos sob a licença da Antillephone NV.
Ако някой може да ми помогне да получа отговор от регулатора, ще бъде страхотно! Направих всичко по силите си… просто започвам да губя надежда. Лицензът на Кюрасау и Антилефон NV е най-голямата измама и измама, която някога съм виждал.
If someone could help me getting an answer from the regulator it would be great! I have done everything I can… just starting to lose my hope.. Curaçau and Antillephone NV license is the biggest fraud and scam I have ever seen.
Имам голям проблем с казината, лицензирани от Antillephone NV и Curacao... Имам сума от повече от €4300, която да получа обратно от Roku/BetTilt и никой не ми отговаря! Roku само казва, че случаят е предаден на регулаторния орган, но никой не ми отговаря! Жалко е какво правят казината, лицензирани от Antillephone NV! Те са куп престъпници, както казината Abudantia BV, така и всеки, който ги лицензира! Roku казва, че случаят е предаден на регулатора и правния отдел, но те уж са имали 7 дни да отговорят, а са минали повече от 2 седмици! Заключение, както Roku Casino, така и неговият лиценз са измама! Стойте далеч от всички казина, лицензирани от Antillephone NV.
I have a big problem with casinos licensed by Antillephone NV and Curacao... I have an amount of more than €4300 to receive back from Roku/BetTilt and no one answers me! Roku only says that the case has been handed over to the regulatory authority, but no one responds to me! It's a shame what casinos licensed by Antillephone NV are doing! They are a bunch of criminals, both the Abudantia BV casinos and whoever licenses them! Roku says the case has been handed over to the regulator and the legal department, but they supposedly had 7 days to respond and it's been more than 2 weeks! Conclusion, both Roku Casino and its license are a fraud! Stay away from all casinos licensed by Antillephone NV.
Estou com um grande problema com casinos licenciados pela Antillephone N.V e de Curaçau.. tenho um montante de mais de 4300€ para receber de volta da Roku/BetTilt e ninguém me responde! A Roku só diz que o caso está entregue á entidade reguladora, mas ninguém me responde! Uma vergonha o que os casinos licenciados pela Antillephone N.V andam a fazer! São um bando de criminosos, tanto os casinos Abudantia B.V como quem lhes passa a licença! A Roku diz que o caso está entregue á entidade reguladora e ao departamento jurídico, mas supostamente tinham 7 dias para responder e já passaram mais de 2 semanas! Conclusão, tanto a Roku Casino como a sua licença são uma fraude! Mantenham-se longe de todos os casinos sob a licença da Antillephone NV.
Здравейте,
Обикновено бих казал, че екипът ще направи всичко по силите си, за да намери справедливо решение чрез процеса на оплакване, през който в момента преминавате и в двете казина. От друга страна, ако казиното използва регулатора като извинение за по-нататъшно игнориране, със сигурност се надявам, че няма да третират жалбата по същия начин.
Освен това, смятате ли, че можете поне накратко да опишете естеството на вашите оплаквания срещу казиното? Мисля, че това би било полезно за останалата част от общността.
Ще оставя това на вас.
Hello,
Normally, I would say that the Team will do its best to find a fair solution through the complaint process that you're currently undergoing with both casinos. On the other hand, if the casino uses the regulator as an excuse for further ignoration, I certainly hope they won't treat the complaint in the same way.
Besides, do you think you can at least briefly describe the nature of your complaints against the casino? I think that would be handy for the rest of the community.
I'll leave that to you.
Ако някой може да ми помогне да получа отговор от регулатора, ще бъде страхотно! Направих всичко по силите си… просто започвам да губя надежда. Лицензът на Кюрасау и Антилефон NV е най-голямата измама и измама, която някога съм виждал.
If someone could help me getting an answer from the regulator it would be great! I have done everything I can… just starting to lose my hope.. Curaçau and Antillephone NV license is the biggest fraud and scam I have ever seen.
Виждам, че нашите специалисти със сигурност ще се опитат да направят това, ако имате отворени оплаквания, но дали казината ще съдействат и дали ще отговорят, не знам. Така че просто трябва да сте малко търпеливи. 😕
I can see that our specialists will certainly try to do this if you have open complaints, but whether the casinos will cooperate and whether they will reply back I don't know. So you just have to be a little patient. 😕
Да, имам, и се предполага, че случаят е предаден на регулатора, но това казва Roku Bet... Нямам имейл от Antillephone NV, потвърждаващ това. Но Roku Bet е лицензиран от Antillephone, но сега се „контролира" от екипа за съответствие на eMoore NV, който намерих за по-надеждна организация. Поне уебсайтът на eMoore NV има адреси, имейли и места за оплакване.
Приложени са снимки на уебсайта Roku и отговорът, даден на португалския портал Queixa.
Може ли CasinoGuru да ми помогне с тези данни? Свързвате се с екипа за съответствие на eMoore NV? Между другото, въпреки че лицензът Roku Bet и BetTilt е от Antillephone, той е подлиценз, групата Abudantia BV не трябва ли да следва правилата на законите на Кюрасао за основния лиценз? Моля, помогни ми.
Yes, I do, and supposedly the case has been handed over to the regulator, but that's what Roku Bet says... I don't have any email from Antillephone NV confirming this. But Roku Bet is licensed by Antillephone but is now "controlled" by the eMoore NV compliance team, which I found to be a more credible entity. At least the eMoore NV website has addresses, emails and places to complain.
Attached are photos of the Roku website and the response given on the Portuguese Queixa Portal.
Can CasinoGuru help me with this data? Contacting the eMoore NV compliance team? By the way, although the Roku Bet and BetTilt license is from Antillephone, it is a sub license, doesn't the Abudantia BV group have to follow the rules of the Master License Curaçao laws? Please help me.
Tenho sim, e supostamente o caso está entregue ao regulador, mas isso é o que a Roku Bet diz… não tenho qualquer email da Antillephone NV a confirmar isso. Mas a Roku Bet tem licença da Antillephone mas agora são "controlados" pela equipa de compliance da eMoore N.V, na qual reparei ser uma entidade mais credível. Pelo menos o site da eMoore NV tem moradas, emails e sítios para se reclamar.
segue em anexo fotos do site da Roku e das resposta dada no Portal da Queixa Português.
será que o CasinoGuru me pode ajudar com estes dados? Contactando a equipa de compliance da eMoore NV? Já agora, apesar de a licença da Roku Bet e BetTilt ser da Antillephone, é uma uma sub licença, o grupo Abudantia B.V. não tem que seguir as regras de leis da Master License Curaçau? Por favor ajudem-me.
..дали казината ще си сътрудничат..
И това е проблемът с онлайн хазарта.
Лицензирани, нелицензирани. Кюрасао, Малта, UKGC. В крайна сметка нищо от това не означава нищо, тъй като единственият човек, който решава дали да ви бъде платено, е този, който отговаря за финансите на казиното.
Ако едно казино не иска да ви плати, няма да го направи. Толкова е просто. За повечето хора няма абсолютно нищо, което можете да направите, за да получите парите си, защото няма кой да е отговорен да гарантира, че играчите получават заплащане.
Комисиите и регулаторните органи са фарс. Те съществуват единствено, за да накарат играчите да се чувстват „удобно" да дават парите си на тези сенчести бизнеси. Те също ще вземат голяма част от ресто от всеки оператор, за да могат да напълнят собствените си джобове. Докато тези пари продължават да пристигат, те не дават нито един Fudgsicle.
Нека използваме Blazzio като скорошен пример.
Един ден те просто решиха да прекратят операцията си. Няма предупреждение към играчите. Не са изпратени отговори. Всичко, което направиха, беше да променят уебсайта си, за да изглежда като геоблок.
Опитайте се да потърсите информация за това и няма да намерите почти нищо. Ще видите оплаквания, които хората са изпратили до партньорски сайтове като този. Дори ще видите някои сайтове, които все още го препоръчват като безопасно място за игра! Болезнено липсва всякаква действителна НОВИНА, свързана с тяхното спиране. Изглежда никой не знае нищо за случилото се.
В тази "регулирана" индустрия, как е възможно едно казино просто да дръпне щепсела - като вземе (много вероятно) милиони долари от средствата на играчите заедно с тях - и въпреки това дори не прави нито едно новинарско заглавие. Дори партньорските сайтове нямаха какво да кажат за това.
Има хора, които губят спестяванията си на места като това и въпреки това нищо не се случва на отговорните хора. Най-малкото регулаторът трябва да бъде разследван от правителството на Кюрасао, но това няма да се случи. Те са в разгара на новите регулации, което само прави нещата още по-объркващи, тъй като са твърде заети да се наслаждават на начина си на живот на карибския плаж, за да се чуят на играчите.
/Край на изказванията
..whether the casinos will cooperate..
And this is the problem with online gambling.
Licensed, unlicensed. Curacao, Malta, UKGC. At the end of the day, none of it means a damn thing, as the only person deciding if you get paid, is whoever is in charge of casino finances.
If a casino doesn't want to pay you, they won't. It's as simple as that. For most people, there's absolutely nothing you can do to get your money, because there's nobody in charge of making sure players get paid.
The commissions and regulatory bodies are all a farce. They exist solely to make players feel "comfortable" giving their money to these shady businesses. They'll also take a big chunk of change from every operator so they can line their own pockets. As long as that money keeps coming in, they don't give a single Fudgsicle.
Let's use Blazzio as a recent example.
One day, they just decided to pull the plug on their operation. No warning was given to players. No responses have been sent out. All they did, was change their website to look like a geo-block.
Try to look up information about this, and you'll find next to nothing. You'll see complaints that people have sent to affiliate sites such as this one. You'll even see some sites still recommending it as a safe place to play! Painfully missing, is any actual NEWS relating to their shutdown. Nobody seems to know a damn thing about what happened.
In this "regulated" industry, how is it possible for a casino to just pull the plug - taking (very likely) millions of dollars of players funds along with them - yet it doesn't even make a single news headline. Not even the affiliate sites had much to say about it.
There are people that lose their life savings to places like this and yet nothing ever happens to the people responsible. At the VERY LEAST, the regulator should be investigated by the Government of Curacao, but that won't happen. They're in the midst of new regulations, which is only making things more confusing, as they're too busy enjoying their Carribean beach lifestyle to give a flying phuck about the players.
/End rant
Това не е вярно, игралната комисия на KGC Kahnawake принуди Леон и Twin Casino, от Moonlite NV Group, да върнат всички пари, депозирани в къщата, тъй като беше доказано, че тя вече е била самоизключена в миналото. CEG Curaçau E Gaming принуди Casino BetOnRed и Uno Digital Media BV да върнат €820 миналата седмица по същата причина. Ако има достатъчно доказателства и клиентът е прав, регулаторният орган ще помогне!
но в този случай, както при Antillephone NV и екипът за оплакване е Emoore NV.. и двамата с много лоша репутация.. те рядко отговарят на никого. Но случаят с Roku и BetTilt вече е предаден на регулаторния орган... но Antillephone NV все още не е дал решение, нито е отговорил
That's not true, the KGC Kahnawake Gaming Commission forced Leon and Twin Casino, from the Moonlite NV Group, to return all the money deposited in the house because it was proven that it was already self-excluded in the past. CEG Curaçau E Gaming forced Casino BetOnRed and Uno Digital Media BV to return €820 last week for the same reason. If there is sufficient evidence and the customer is right, the regulatory authority will help!
but in this case as with Antillephone NV and the Complaince team is Emoore NV.. both with very bad reputation.. they rarely respond to anyone. But the case of Roku and BetTilt has already been handed over to the regulatory entity... but Antillephone NV has not yet given a decision nor has it responded
Não é verdade isso, a KGC Kahnawake Gaming Commission obrigou a Leon e Twin Casino, do Grupo Moonlite N.V a devolver todo o dinheiro depositado na casa porque ficou provado que já estava auto excluído no passado. A CEG Curaçau E Gaming obrigou o Casino BetOnRed and Uno Digital Media B.V. a devolver 820€ a semana passada pelo mesmo motivo. Se existirem provas suficientes e o cliente tiver razão, a entidade reguladora ajuda!
mas neste caso como é com a Antillephone N.V e a equipa de Complaince é a Emoore NV.. ambas com muito má reputação.. raramente respondem a alguém. Mas o caso da Roku e BetTilt já está entregue á entidade reguladora.. mas a Antillephone N.V ainda não deu a decisão nem respondem
Ако казиното е „голямо" и прави много пари, то няма да затвори от един момент до следващия. Вземете случая с Casino Leon Bet.. те ми върнаха 9360 € много бързо, за да не се разстроя или да опетня репутацията на Казиното.. и това също е незаконно Казино в Португалия. Въпреки това регулирането на KGC, което любопитно идва от вашата страна Канада 🇨🇦, е много по-добро от това на Кюрасао. Комисията за игри Kahnawake ми помогна много. CEG също... проблемът с незаконните казина в Кюрасао са практически всички сублицензи, издадени от Antillephone NV
If the Casino is "big" and makes a lot of money, it won’t close from one moment to the next. Take the case of Casino Leon Bet.. they refunded me €9360 very quickly so as not to get upset or tarnish the reputation of the Casino.. and it is also an illegal Casino in Portugal. However, the regulation of KGC, which curiously comes from your country Canada 🇨🇦, is much better than that of Curaçao. The Kahnawake Gaming Commission helped me a lot. The CEG too... the problem with the illegal casinos in Curaçao are practically all sublicenses issued by Antillephone NV
Se o Casino for "grande" e faturar bastante não vai fechar de um momento para o outro. Veja o caso do Casino Leon Bet.. devolveram-me 9360€ até rapidamente para não se chatearem nem manchar a reputação do Casino.. e também é um Casino ilegal em Portugal. No entanto a regulação da KGC que curiosamente é do seu país Canadá 🇨🇦 é muito melhor do que a de Curaçau. A Kahnawake Gaming Commission ajudou-me imenso. A CEG também… o problema com os casinos ilegais de Curaçau são todos praticamente com sub licenças passadas pela Antillephone N.V
Здравей, откъде знаеш, че CEG е решила, че трябва да се върне?
цялата група UNO Digital е напълно сенчеста
Hi, how do you know that the CEG decided that it has to be paid back?
the whole UNO Digital group is totally shady
Hi, woher weist du dass die CEG entschieden hat, dass es zurückgezahlt werden muss?
die ganze Gruppe von UNO Digital ist total zwielichtig
Тъй като те вече ми върнаха парите и преди решението на регулатора на CEG те дори не отговориха на loool имейли или когато отговориха, казаха, че е невъзможно да се възстановят парите, похарчени за хазарт. След решението на CEG те бързо изпратиха имейл с извинение и искане за моя IBAN за извършване на превода.
Дойде директно от компанията майка
€820 Трансфер „Udm Processing Services Ltd"
Because they have already refunded my money, and before the CEG Regulator's decision they didn't even respond to loool emails or when they did respond it was to say that it was impossible to recover money spent on gambling. After CEG's decision, they quickly sent an email apologizing and asking for my IBAN to carry out the transfer.
Came directly from the parent company
€820 Transfer "Udm Processing Services Ltd"
Porque já reembolsaram o meu dinheiro, e antes da decisão do Regulador CEG nem respondiam aos emails loool ou quando respondiam era para dizer que era impossível reaver dinheiro gasto em jogo. Depois da decisão da CEG, rapidamente enviaram um e-mail a pedir desculpa, e a pedir o meu IBAN para efectuarem a transferência.
Veio diretamente da empresa matriz
Transferência De 820€ "Udm Processing Services Ltd"
Благодаря за вашият отговор. Добре, мога ли да попитам за какво беше възстановяването? Това беше събрана печалба или депозит?
Thanks for your answer. OK, can I ask what the refund was for? Was it a collected profit or the deposit?
Danke für deine antwort. Ok, darf ich mal fragen für was die Erstattung gewesen ist? War es ein eingezogener Gewinn, oder die Einzahlung?
Тъй като те вече ми върнаха парите и преди решението на регулатора на CEG те дори не отговориха на loool имейли или когато отговориха, казаха, че е невъзможно да се възстановят парите, похарчени за хазарт. След решението на CEG те бързо изпратиха имейл с извинение и искане за моя IBAN за извършване на превода.
Дойде директно от компанията майка
€820 Трансфер „Udm Processing Services Ltd"
Because they have already refunded my money, and before the CEG Regulator's decision they didn't even respond to loool emails or when they did respond it was to say that it was impossible to recover money spent on gambling. After CEG's decision, they quickly sent an email apologizing and asking for my IBAN to carry out the transfer.
Came directly from the parent company
€820 Transfer "Udm Processing Services Ltd"
Porque já reembolsaram o meu dinheiro, e antes da decisão do Regulador CEG nem respondiam aos emails loool ou quando respondiam era para dizer que era impossível reaver dinheiro gasto em jogo. Depois da decisão da CEG, rapidamente enviaram um e-mail a pedir desculpa, e a pedir o meu IBAN para efectuarem a transferência.
Veio diretamente da empresa matriz
Transferência De 820€ "Udm Processing Services Ltd"
Борба до край момчета! Възстанових средства от Leon (9360€) BetOnRed (820€) и сега липсват 4500€ от Roku/BetTilt. Това бяха всички къщи, които преди това бях самоизключил и които можех да докажа, че нямат KYC или защита на играча дори с високи депозити!
Fight until the end guys! I have recovered funds from Leon (9360€) BetOnRed (820€) and now its missing 4500€ from Roku/BetTilt. This was all houses that I was previously self excluded, and that I could proof that was no KYC or Player Protection even with high deposits!
Пари, похарчени за хазарт! Аз съм пристрастен играч, вече съм се изключил от тези казина.. но всички те ме примамиха обратно с оферти от VIP мениджъри... ооооол оферти с високи бонуси.. Искам да кажа, че те дори не трябва да се свързват с болен компулсивен комарджия.. тяхна вина ! Почти загубих живота си в тези казина!
Money spent on gambling! I am an addicted player, already self excluded from this casinos.. but they all lured me back in with offers from VIP managers… loool high bonus offers.. I mean, they shouldn’t even contact a sick compulsive gambler.. their fault! Almost lost My Life to this casinos!
Страхотен. 👌 Радвам се за теб ☺️
Аз също имам висящ случай с CEG, но в моя случай това е възстановяване на депозита, защото моята страна не е разрешена. Guru не обработва такива случаи без печалби, което напълно разбирам. Цялата група изтри съществуващите играчи в началото на годината, но вие можете да се регистрирате отново. За мен това не са ясни правила. И аз се изключих след това, но пак получавам реклами от всички в групата!
Great. 👌 I'm happy for you ☺️
I also have a case pending with CEG, but in my case it's a refund of the deposit because my country is not allowed. Guru doesn't process such cases without winnings, which I can completely understand. The whole group deleted the existing players at the beginning of the year, but you can register again. For me, these are not clear rules. I also excluded myself after that, but I still get advertising from everyone in the group!
Prima. 👌 Freut mich für dich ☺️
ich habe auch einen Fall bei der CEG in Bearbeitung, aber in meinem Fall ist es die Erstattung der Einzahlung, weil mein Land nicht erlaubt ist. Guru bearbeitet solche Fälle ohne Gewinn nicht, was ich vollkommen verstehen kann. Die ganze Gruppe hat Anfang des Jahres die bestehenden Spieler gelöscht aber neu registrieren kann man sich. Für mich sind das keine klaren Regeln. Ich hatte mich danach auch selbst ausgeschlossen aber Werbung von allen in der Gruppe bekomme ich immer noch!
Опитвали ли сте да подадете оплакване на askgamblers, casinomeister и TrustPilot? Колкото и да е по-нелепо, тези казина приемат TrustPilot МНОГО по-сериозно от нещо друго 😅 Мисля, че това е, защото е международна жалба.. независимо от коя страна сте, има само един профил в TrustPilot за всяка компания/казино 😅 така че те обикновено отговарят там.. дори техният екип за съответствие отговаря или ще ви се обади, за да се опитате да постигнете сделка. С BetOnRed жалбата на TrustPilot направи процеса на възстановяване много по-бърз. Опитайте се да се оплаквате колкото можете повече.
Have you try to complaint on askgamblers, casinomeister and TrustPilot? For more ridiculous that it seems, this casinos take TrustPilot WAY more serious that something else 😅 I think it is because its an Internacional complaint.. like no matter which country you are, there is only one TrustPilot profile for each company/casino 😅 so they usually answer there.. even their compliance Team answer or Will call you to try to reach a deal. With BetOnRed the TrustPilot complaint made the refund process much faster. Try to complaint as much as you can.
CEG и Kahnawake Gaming Commission всъщност са добри регулатори, ако имате правилните доказателства и знаете как да подадете правилната жалба! Дори писах на губернатора на Кюрасау 😅 Стигнах до крайност
CEG and the Kahnawake Gaming Commission are actually good regulators if you have the right proofs and know How to Make the right complaint! I even wrote to the governor of Curaçau 😅 I went to the extreme
Там се разпознавам. Изпадам и в крайности. Писах чрез формата за контакт на губернатора без успех. Имате ли директен имейл за мен? 👍 добър съвет с trustpilot, благодаря ви много,
I recognize myself there. I also go to extremes. I wrote via the governor's contact form without success. Do you have a direct email for me? 👍 good tip with trustpilot, thank you very much,
Da erkenne ich mich wieder. Ich gehe da auch bis ans äußerste. Ich hatte über das kontaktformular des Gouverneur geschrieben ohne Erfolg. Hast du eine direkte email für mich? 👍 guter Tipp mit trustpilot, vielen Dank,
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.