ФорумОбсъждане на жалбиКак да се свържете с лицензиращия орган Antillephone NV (Кюрасао).

Как да се свържете с лицензиращия орган Antillephone NV (Кюрасао). (страница 9)

преди 1 година от Daniel
|
71240 преглеждания 324 отговора |
|
1...8 9 10...17
Добавете пост
Booyaka28
преди 3 месеца

Ето защо RTBET промени лиценза на miomedia

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Имам голям проблем с казината, лицензирани от Antillephone NV и Curacao... Имам сума от повече от €4300, която да получа обратно от Roku/BetTilt и никой не ми отговаря! Roku само казва, че случаят е предаден на регулаторния орган, но никой не ми отговаря! Жалко е какво правят казината, лицензирани от Antillephone NV! Те са куп престъпници, както казината Abudantia BV, така и всеки, който ги лицензира! Roku казва, че случаят е предаден на регулатора и правния отдел, но те уж са имали 7 дни да отговорят, а са минали повече от 2 седмици! Заключение, както Roku Casino, така и неговият лиценз са измама! Стойте далеч от всички казина, лицензирани от Antillephone NV.

file

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Ако някой може да ми помогне да получа отговор от регулатора, ще бъде страхотно! Направих всичко по силите си… просто започвам да губя надежда. Лицензът на Кюрасау и Антилефон NV е най-голямата измама и измама, която някога съм виждал.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Имам голям проблем с казината, лицензирани от Antillephone NV и Curacao... Имам сума от повече от €4300, която да получа обратно от Roku/BetTilt и никой не ми отговаря! Roku само казва, че случаят е предаден на регулаторния орган, но никой не ми отговаря! Жалко е какво правят казината, лицензирани от Antillephone NV! Те са куп престъпници, както казината Abudantia BV, така и всеки, който ги лицензира! Roku казва, че случаят е предаден на регулатора и правния отдел, но те уж са имали 7 дни да отговорят, а са минали повече от 2 седмици! Заключение, както Roku Casino, така и неговият лиценз са измама! Стойте далеч от всички казина, лицензирани от Antillephone NV.

file

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте,

Обикновено бих казал, че екипът ще направи всичко по силите си, за да намери справедливо решение чрез процеса на оплакване, през който в момента преминавате и в двете казина. От друга страна, ако казиното използва регулатора като извинение за по-нататъшно игнориране, със сигурност се надявам, че няма да третират жалбата по същия начин.

Освен това, смятате ли, че можете поне накратко да опишете естеството на вашите оплаквания срещу казиното? Мисля, че това би било полезно за останалата част от общността.

Ще оставя това на вас.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Ако някой може да ми помогне да получа отговор от регулатора, ще бъде страхотно! Направих всичко по силите си… просто започвам да губя надежда. Лицензът на Кюрасау и Антилефон NV е най-голямата измама и измама, която някога съм виждал.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Не знам за добър съвет, който бих могъл да предам 🙁. Съжалявам.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

не може ли Casino Guru да помогне да се свържете с Roku/BetTilt или Abudantia BV?

Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 2 месеца

Виждам, че нашите специалисти със сигурност ще се опитат да направят това, ако имате отворени оплаквания, но дали казината ще съдействат и дали ще отговорят, не знам. Така че просто трябва да сте малко търпеливи. 😕

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Да, имам, и се предполага, че случаят е предаден на регулатора, но това казва Roku Bet... Нямам имейл от Antillephone NV, потвърждаващ това. Но Roku Bet е лицензиран от Antillephone, но сега се „контролира" от екипа за съответствие на eMoore NV, който намерих за по-надеждна организация. Поне уебсайтът на eMoore NV има адреси, имейли и места за оплакване.

Приложени са снимки на уебсайта Roku и отговорът, даден на португалския портал Queixa.

Може ли CasinoGuru да ми помогне с тези данни? Свързвате се с екипа за съответствие на eMoore NV? Между другото, въпреки че лицензът Roku Bet и BetTilt е от Antillephone, той е подлиценз, групата Abudantia BV не трябва ли да следва правилата на законите на Кюрасао за основния лиценз? Моля, помогни ми.

filefilefile

file

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца
..дали казината ще си сътрудничат..


И това е проблемът с онлайн хазарта.

Лицензирани, нелицензирани. Кюрасао, Малта, UKGC. В крайна сметка нищо от това не означава нищо, тъй като единственият човек, който решава дали да ви бъде платено, е този, който отговаря за финансите на казиното.

Ако едно казино не иска да ви плати, няма да го направи. Толкова е просто. За повечето хора няма абсолютно нищо, което можете да направите, за да получите парите си, защото няма кой да е отговорен да гарантира, че играчите получават заплащане.


Комисиите и регулаторните органи са фарс. Те съществуват единствено, за да накарат играчите да се чувстват „удобно" да дават парите си на тези сенчести бизнеси. Те също ще вземат голяма част от ресто от всеки оператор, за да могат да напълнят собствените си джобове. Докато тези пари продължават да пристигат, те не дават нито един Fudgsicle.


Нека използваме Blazzio като скорошен пример.

Един ден те просто решиха да прекратят операцията си. Няма предупреждение към играчите. Не са изпратени отговори. Всичко, което направиха, беше да променят уебсайта си, за да изглежда като геоблок.

Опитайте се да потърсите информация за това и няма да намерите почти нищо. Ще видите оплаквания, които хората са изпратили до партньорски сайтове като този. Дори ще видите някои сайтове, които все още го препоръчват като безопасно място за игра! Болезнено липсва всякаква действителна НОВИНА, свързана с тяхното спиране. Изглежда никой не знае нищо за случилото се.


В тази "регулирана" индустрия, как е възможно едно казино просто да дръпне щепсела - като вземе (много вероятно) милиони долари от средствата на играчите заедно с тях - и въпреки това дори не прави нито едно новинарско заглавие. Дори партньорските сайтове нямаха какво да кажат за това.

Има хора, които губят спестяванията си на места като това и въпреки това нищо не се случва на отговорните хора. Най-малкото регулаторът трябва да бъде разследван от правителството на Кюрасао, но това няма да се случи. Те са в разгара на новите регулации, което само прави нещата още по-объркващи, тъй като са твърде заети да се наслаждават на начина си на живот на карибския плаж, за да се чуят на играчите.


/Край на изказванията

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Това не е вярно, игралната комисия на KGC Kahnawake принуди Леон и Twin Casino, от Moonlite NV Group, да върнат всички пари, депозирани в къщата, тъй като беше доказано, че тя вече е била самоизключена в миналото. CEG Curaçau E Gaming принуди Casino BetOnRed и Uno Digital Media BV да върнат €820 миналата седмица по същата причина. Ако има достатъчно доказателства и клиентът е прав, регулаторният орган ще помогне!

но в този случай, както при Antillephone NV и екипът за оплакване е Emoore NV.. и двамата с много лоша репутация.. те рядко отговарят на никого. Но случаят с Roku и BetTilt вече е предаден на регулаторния орган... но Antillephone NV все още не е дал решение, нито е отговорил

Автоматичен превод:
DaStupidKidd
преди 2 месеца

Ако казиното е „голямо" и прави много пари, то няма да затвори от един момент до следващия. Вземете случая с Casino Leon Bet.. те ми върнаха 9360 € много бързо, за да не се разстроя или да опетня репутацията на Казиното.. и това също е незаконно Казино в Португалия. Въпреки това регулирането на KGC, което любопитно идва от вашата страна Канада 🇨🇦, е много по-добро от това на Кюрасао. Комисията за игри Kahnawake ми помогна много. CEG също... проблемът с незаконните казина в Кюрасао са практически всички сублицензи, издадени от Antillephone NV

Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 2 месеца

Здравей, откъде знаеш, че CEG е решила, че трябва да се върне?

цялата група UNO Digital е напълно сенчеста

Автоматичен превод:
LaJenny7
преди 2 месеца

Тъй като те вече ми върнаха парите и преди решението на регулатора на CEG те дори не отговориха на loool имейли или когато отговориха, казаха, че е невъзможно да се възстановят парите, похарчени за хазарт. След решението на CEG те бързо изпратиха имейл с извинение и искане за моя IBAN за извършване на превода.

Дойде директно от компанията майка

€820 Трансфер „Udm Processing Services Ltd"

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 2 месеца

Благодаря за вашият отговор. Добре, мога ли да попитам за какво беше възстановяването? Това беше събрана печалба или депозит?


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Тъй като те вече ми върнаха парите и преди решението на регулатора на CEG те дори не отговориха на loool имейли или когато отговориха, казаха, че е невъзможно да се възстановят парите, похарчени за хазарт. След решението на CEG те бързо изпратиха имейл с извинение и искане за моя IBAN за извършване на превода.

Дойде директно от компанията майка

€820 Трансфер „Udm Processing Services Ltd"

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

file

Борба до край момчета! Възстанових средства от Leon (9360€) BetOnRed (820€) и сега липсват 4500€ от Roku/BetTilt. Това бяха всички къщи, които преди това бях самоизключил и които можех да докажа, че нямат KYC или защита на играча дори с високи депозити!

Автоматичен превод:
LaJenny7
преди 2 месеца

Пари, похарчени за хазарт! Аз съм пристрастен играч, вече съм се изключил от тези казина.. но всички те ме примамиха обратно с оферти от VIP мениджъри... ооооол оферти с високи бонуси.. Искам да кажа, че те дори не трябва да се свързват с болен компулсивен комарджия.. тяхна вина ! Почти загубих живота си в тези казина!

Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 2 месеца

Страхотен. 👌 Радвам се за теб ☺️

Аз също имам висящ случай с CEG, но в моя случай това е възстановяване на депозита, защото моята страна не е разрешена. Guru не обработва такива случаи без печалби, което напълно разбирам. Цялата група изтри съществуващите играчи в началото на годината, но вие можете да се регистрирате отново. За мен това не са ясни правила. И аз се изключих след това, но пак получавам реклами от всички в групата!

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
LaJenny7
преди 2 месеца

Опитвали ли сте да подадете оплакване на askgamblers, casinomeister и TrustPilot? Колкото и да е по-нелепо, тези казина приемат TrustPilot МНОГО по-сериозно от нещо друго 😅 Мисля, че това е, защото е международна жалба.. независимо от коя страна сте, има само един профил в TrustPilot за всяка компания/казино 😅 така че те обикновено отговарят там.. дори техният екип за съответствие отговаря или ще ви се обади, за да се опитате да постигнете сделка. С BetOnRed жалбата на TrustPilot направи процеса на възстановяване много по-бърз. Опитайте се да се оплаквате колкото можете повече.

Автоматичен превод:
LaJenny7
преди 2 месеца

CEG и Kahnawake Gaming Commission всъщност са добри регулатори, ако имате правилните доказателства и знаете как да подадете правилната жалба! Дори писах на губернатора на Кюрасау 😅 Стигнах до крайност

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Там се разпознавам. Изпадам и в крайности. Писах чрез формата за контакт на губернатора без успех. Имате ли директен имейл за мен? 👍 добър съвет с trustpilot, благодаря ви много,

Автоматичен превод:
1...8 9 10...17
Отидете на страницаот 17 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още