ФорумОбсъждане на жалбиКак да се свържете с лицензиращия орган Antillephone NV (Кюрасао).

Как да се свържете с лицензиращия орган Antillephone NV (Кюрасао). (страница 9)

преди 1 година от Daniel
|
89764 преглеждания 366 отговора |
|
1...8 9 10...19
Добавете пост
преди 4 месеца

Това не е вярно, игралната комисия на KGC Kahnawake принуди Леон и Twin Casino, от Moonlite NV Group, да върнат всички пари, депозирани в къщата, тъй като беше доказано, че тя вече е била самоизключена в миналото. CEG Curaçau E Gaming принуди Casino BetOnRed и Uno Digital Media BV да върнат €820 миналата седмица по същата причина. Ако има достатъчно доказателства и клиентът е прав, регулаторният орган ще помогне!

но в този случай, както при Antillephone NV и екипът за оплакване е Emoore NV.. и двамата с много лоша репутация.. те рядко отговарят на никого. Но случаят с Roku и BetTilt вече е предаден на регулаторния орган... но Antillephone NV все още не е дал решение, нито е отговорил

Автоматичен превод:
DaStupidKidd
преди 4 месеца

Ако казиното е „голямо" и прави много пари, то няма да затвори от един момент до следващия. Вземете случая с Casino Leon Bet.. те ми върнаха 9360 € много бързо, за да не се разстроя или да опетня репутацията на Казиното.. и това също е незаконно Казино в Португалия. Въпреки това регулирането на KGC, което любопитно идва от вашата страна Канада 🇨🇦, е много по-добро от това на Кюрасао. Комисията за игри Kahnawake ми помогна много. CEG също... проблемът с незаконните казина в Кюрасао са практически всички сублицензи, издадени от Antillephone NV

Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 4 месеца

Здравей, откъде знаеш, че CEG е решила, че трябва да се върне?

цялата група UNO Digital е напълно сенчеста

Автоматичен превод:
LaJenny7
преди 4 месеца

Тъй като те вече ми върнаха парите и преди решението на регулатора на CEG те дори не отговориха на loool имейли или когато отговориха, казаха, че е невъзможно да се възстановят парите, похарчени за хазарт. След решението на CEG те бързо изпратиха имейл с извинение и искане за моя IBAN за извършване на превода.

Дойде директно от компанията майка

€820 Трансфер „Udm Processing Services Ltd"

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 4 месеца

Благодаря за вашият отговор. Добре, мога ли да попитам за какво беше възстановяването? Това беше събрана печалба или депозит?


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Тъй като те вече ми върнаха парите и преди решението на регулатора на CEG те дори не отговориха на loool имейли или когато отговориха, казаха, че е невъзможно да се възстановят парите, похарчени за хазарт. След решението на CEG те бързо изпратиха имейл с извинение и искане за моя IBAN за извършване на превода.

Дойде директно от компанията майка

€820 Трансфер „Udm Processing Services Ltd"

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

file

Борба до край момчета! Възстанових средства от Leon (9360€) BetOnRed (820€) и сега липсват 4500€ от Roku/BetTilt. Това бяха всички къщи, които преди това бях самоизключил и които можех да докажа, че нямат KYC или защита на играча дори с високи депозити!

Автоматичен превод:
LaJenny7
преди 4 месеца

Пари, похарчени за хазарт! Аз съм пристрастен играч, вече съм се изключил от тези казина.. но всички те ме примамиха обратно с оферти от VIP мениджъри... ооооол оферти с високи бонуси.. Искам да кажа, че те дори не трябва да се свързват с болен компулсивен комарджия.. тяхна вина ! Почти загубих живота си в тези казина!

Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 4 месеца

Страхотен. 👌 Радвам се за теб ☺️

Аз също имам висящ случай с CEG, но в моя случай това е възстановяване на депозита, защото моята страна не е разрешена. Guru не обработва такива случаи без печалби, което напълно разбирам. Цялата група изтри съществуващите играчи в началото на годината, но вие можете да се регистрирате отново. За мен това не са ясни правила. И аз се изключих след това, но пак получавам реклами от всички в групата!

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
LaJenny7
преди 4 месеца

Опитвали ли сте да подадете оплакване на askgamblers, casinomeister и TrustPilot? Колкото и да е по-нелепо, тези казина приемат TrustPilot МНОГО по-сериозно от нещо друго 😅 Мисля, че това е, защото е международна жалба.. независимо от коя страна сте, има само един профил в TrustPilot за всяка компания/казино 😅 така че те обикновено отговарят там.. дори техният екип за съответствие отговаря или ще ви се обади, за да се опитате да постигнете сделка. С BetOnRed жалбата на TrustPilot направи процеса на възстановяване много по-бърз. Опитайте се да се оплаквате колкото можете повече.

Автоматичен превод:
LaJenny7
преди 4 месеца

CEG и Kahnawake Gaming Commission всъщност са добри регулатори, ако имате правилните доказателства и знаете как да подадете правилната жалба! Дори писах на губернатора на Кюрасау 😅 Стигнах до крайност

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Там се разпознавам. Изпадам и в крайности. Писах чрез формата за контакт на губернатора без успех. Имате ли директен имейл за мен? 👍 добър съвет с trustpilot, благодаря ви много,

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

но с Antillephone NV историята е различна!… Мисля, че регулаторът е още по-прецакан от техните лицензирани казина 🤣 почти никога не отговарят, уебсайтът им изглежда като направен от млад студент по ИТ, нямат почти никакви Контакти.

Автоматичен превод:
LaJenny7
преди 4 месеца

Какво казино е? Ако можех да знам.

защото може да е казино, лицензирано от CEG и да има друг регулатор или лиценз. Някои от тях имат 2 или 3, Leon и Twin имат KGC и Antillephone.

И в зависимост от казиното, те могат да имат екип за съответствие, който да ги управлява освен регулатора. Като Моят случай знам с Roku/BetTilt.. Antillephone NV не отговаря, но забелязах на уебсайта на Roku Bet, че те се регулират от екипа за съответствие на eMoore NV... затова изпратих имейл до eMoore и те вече проверяват случая с Антилефон!

повярвайте ми, понякога казината приемат TrustPilot по-сериозно от регулатора 😅

но се опитайте да достигнете до отдела за съответствие на казиното! Или ако имате късмет, те могат да бъдат управлявани от външна компания

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Що се отнася до възстановяването, за мен също е Bet on Red. Но не ми отговарят лично. Миналата година вече имах голямо оплакване тук с Guru и Ceg относно сестринското казино ninecasino. Повярвайте ми, никога не биха ми отговорили. Дори не получавам списък с транзакции от тях.

но съм напълно съгласен с теб за Антилефон.

Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Познавате ли някой от Antillephone NV, с когото CasinoGuru може да се свърже? Или Roku Bet, BetTilt. Техният екип за съответствие е eMoore NV, много добре позната компания в игралната индустрия. Те управляват, разглеждат жалби, получават лиценз, помагат ви да отворите казино от нулата... така че мисля, че е добре да започнете! Изпратих имейл до екипа за съответствие на eMoore и те отговориха бързо, казвайки, че ще разследват случая!

може би ако някой тук от CasinoGuru изпрати имейл с Моят случай ще бъде ли по-бърз...

Те използват

complaints@the-emgroup.com

° С omplaints@emoore.com

complaints@igamingcompliance.com

lily.kroon@the-emgroup.com

filefile

Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 4 месеца

Има ли някакъв начин да видите кои казина поддържат? Имам и случай с Bizzo, управляван от Tech Solution NV

Antillephone ми отговори веднъж и след това такъв изключително неприятелски отговор, бях наистина зашеметен

Автоматичен превод:
LaJenny7
преди 4 месеца

Братко, мога да ти помогна с BetOnRed!

Пишете на Uno Digital Media BV и кажете, че разкривате случая на TrustPilot

имейлът им е rg@uno-dm.com

Изпратете го с CC

player-support@curacao-egaming.com

support@betonred.com

info@gcb.cw

certria@gaminglicences.com

complaints@gaminglicences.com

infogmn@curacao-gov.an

Надявам се това да помогне!

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

infogmn@curacao-gov.anТова имейлът от губернатора ли е? Колко бързо получихте отговор?

При rg@uno-dm Писах преди месец без успех 😂

Автоматичен превод:
LaJenny7
преди 4 месеца

Да, така е. Но поставихте ли поддръжката на CEG и BetOnRed в CC в имейла? Заедно с всички останали, които те изпратих сега? Важно е подробният имейл да бъде изпратен на всички тези имейли.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Не, не съм го направил, добра идея е. Ceg ми писа преди седмица, че всичко относно жалбата е получено и че решението ще бъде взето в рамките на 2 седмици и че през това време не могат да се пишат коментари или имейли.

Автоматичен превод:
1...8 9 10...19
Отидете на страницаот 19 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини