ФорумКазинаYbets Casino - обща дискусия

Ybets Casino - обща дискусия (страница 13)

преди 10 месеца от JMiles1984
|
18556 преглеждания 274 отговора |
|
1...12 13 14
Добавете пост
преди 3 седмици

Момчета, дайте ми съвет как да тегля пари от ubets по-бързо? Те просто отнемат много време и всичко е бавно

Автоматичен превод:
igormakarov1919
преди 3 седмици

Виждам, че вече сте подали жалба , където Кристина ви е обяснила, че не можем да се намесим преди да изтече 14-дневният срок. Тъй като чакате вече 3 дни, няма какво да правите, освен да чакате.

Това ли е първата ви заявка за теглене там?

Автоматичен превод:
Pausilva91
преди 2 седмици

хей здравей оправи ли нещо?

Автоматичен превод:
Agora
преди 2 седмици

здравей не Моят skrill акаунт беше активиран отново, така че днес опитвам този метод за теглене.. те казаха, че е добре да се тегли чрез skrill, така че сега се надявам най-накрая да мога да изтегля парите си. Толкова съм уморен от това.. повече от месец! ами ти

Автоматичен превод:
Pausilva91
преди 2 седмици

Осъзнах, че сумата, която имах, никога няма да получа от тях, играх за всичките пари😂 Но продължавам да ги питам от любопитство кога kyc акаунтът ми е готов, но дори днес не получих имейл, че е verifiedone ден човек в чата ми каза, че е готово, защото има проблем с имейла и т.н., на следващия ден попитах някой в чата (Кейт) и той ми каза, че все още няма отговор от отдел по-горе..Така че не препоръчвам това казино по никакъв начин, поздравявам ви за толкова търпение.Осъзнайте, че нямам пари в сметката си и въпреки това те не искат да я проверят..и аз също мисля, че те направи нещо в акаунта ми, защото всяка игра, която играх, работеше със закъснение и ми струваше 19 000 долара😂, но не съжалявам, защото знаех в себе си, че няма да ги видя

Автоматичен превод:
Agora
преди 2 седмици

Уверен съм, че моят случай ще бъде решен сега, след като акаунтът ми в Skrill отново е активен. Аз съм търпелив, защото имам разум на моя страна и няма да позволя на казиното да ме заблуди. Вече разбрах как действат. Почти винаги е едно и също и те се опитват да забавят плащанията колкото могат с нови извинения... умни са, но и аз също. Освен това Casino Guru е невероятно и помага много. Следващия път отидете за оплакване, след като видите, че нещата отнемат повече от 2 седмици.

Редактиран от автора преди 2 седмици
Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Може би можете да ни пишете и на нас, ако вашият случай е разрешен, днес получих имейл от тях, че всичко е наред с моя kyc и ми пожелават успех, след което влязох в чата с тях: Извиняваме се за неудобството, моя грешка, акаунтът все още не е верифициран... така че няма база в ybets😞

Автоматичен превод:
Agora
преди 2 седмици

Боже мой! Какъв жалък обрат на събитията. Получихте ли някакви други подробности относно вашия акаунт или как протече KYC досега? Разумно е да се извините на играч, ако грешката е станала, но все пак това всъщност не помогна много, според мен.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 седмици

на 20 септември ми поискаха документи, изпратих ги и продължих да чакам, след това, като прочетох за това казино, разбрах, че никога няма да видя парите и дори днес акаунтът ми не е верифициран, въпреки че преди няколко дни получих имейл, който ми казва, че акаунтът ми е добре, д в чата ми казват, че не е така. Така че вече не казвам нищо, само че съм изключително разочарован, защото късметът ми се изпари в евтино казино🙁

Редактиран от автора преди 2 седмици
Автоматичен превод:
Agora
преди 1 седмица

Честно казано, изчерпах се от светове. Сигурно е толкова разочароващо да знаеш, че човек може да направи толкова малко. Щях да съм бесен. Все пак casio притежава доста висок индекс на безопасност, което показва, че може да има шанс. Опитайте се да се задържите, моля.

как си все пак Имате ли хобита, с които да занимавате ума си?


Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Положението ми е неприемливо.

Не е за вярване как казиното, когато има заявка за теглене, ми казва, че има технически проблеми. Какво съвпадение, нали? Преди няколко дни, когато попитах в чата дали мога да направя теглене чрез Skrill, един от тях ми каза да и плащанията вървят перфектно (прикачена снимка). И сега, когато чакам тегленето, това се случва (отново извинение). В тази ситуация съм от август. Всяка седмица има проблем с тях. И им отнема дни и дни, за да отговорят на имейлите. Чатът в казиното на ybets е най-лошият, те просто не комуникират помежду си. Единият казва едно, а другият друго.

Това е най-лошото казино, което някога съм виждал. Те просто забавят плащанията, когато имам чакащо плащане. Изпратих им доказателството, че акаунтът ми в skrill е потвърден и те дори не отговориха на това. нелепо.


filefile



Редактиран от автора преди 1 седмица
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 седмица

Здравей Радка, аз също се отказах от парите в сметката си в ybets и се надявам да получа нещо от тях. В никакъв случай не бих играл отново с тях, не бих депозирал с тях за нищо на света. Добре съм, благодаря за вашето съобщение, наслаждавам се на всичко, което ме заобикаля и виждам живота си, все още пиша тук, все още играя, но внимателно и всичко е наред ♥️

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Положението ми е неприемливо.

Не е за вярване как казиното, когато има заявка за теглене, ми казва, че има технически проблеми. Какво съвпадение, нали? Преди няколко дни, когато попитах в чата дали мога да направя теглене чрез Skrill, един от тях ми каза да и плащанията вървят перфектно (прикачена снимка). И сега, когато чакам тегленето, това се случва (отново извинение). В тази ситуация съм от август. Всяка седмица има проблем с тях. И им отнема дни и дни, за да отговорят на имейлите. Чатът в казиното на ybets е най-лошият, те просто не комуникират помежду си. Единият казва едно, а другият друго.

Това е най-лошото казино, което някога съм виждал. Те просто забавят плащанията, когато имам чакащо плащане. Изпратих им доказателството, че акаунтът ми в skrill е потвърден и те дори не отговориха на това. нелепо.


filefile



Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Разрешаването на тази ситуация отнема наистина много време, докато разглеждам жалбата ви отново.🤷‍♀️

Моля, опитайте се да издържите и наистина се надявам най-накрая да приключи скоро.

Не мисля, че ще се върнеш там отново след това. Нали?🤔

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Здравей Радка, аз също се отказах от парите в сметката си в ybets и се надявам да получа нещо от тях. В никакъв случай не бих играл отново с тях, не бих депозирал с тях за нищо на света. Добре съм, благодаря за вашето съобщение, наслаждавам се на всичко, което ме заобикаля и виждам живота си, все още пиша тук, все още играя, но внимателно и всичко е наред ♥️

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Надяваме се, че оплакването ви няма да продължи дълго, преди да приключи разрешаването му и да получите парите си.

Напълно разбираемо е, че не искате да се върнете, ако преживеете всичко това. Много се радваме, че си добре и успяваш да се радваш на всичко около теб.

Продължавайте да ни информирате за новини, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Здравей Радка, аз също се отказах от парите в сметката си в ybets и се надявам да получа нещо от тях. В никакъв случай не бих играл отново с тях, не бих депозирал с тях за нищо на света. Добре съм, благодаря за вашето съобщение, наслаждавам се на всичко, което ме заобикаля и виждам живота си, все още пиша тук, все още играя, но внимателно и всичко е наред ♥️

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

здрасти

Оценявам, че отделихте време да споделите опита си. Предполагам, че сте много грижовен човек въз основа на загрижеността ви за справедливост, изразена в жалбата и в този форум.

Моля, грижете се добре за себе си. Заповядайте при нас по всяко време. 🙌

Автоматичен превод:
Pausilva91
преди 1 седмица

Хей Паула, какво правиш, как си, реши ли проблема с ybets?

Автоматичен превод:
преди 6 дни

Здравейте, поисках теглене на €280 в петък от ybets.

Първоначално пишеше „в очакване", сега пише „в процес".

Виждал съм много хора да се оплакват, че чакат толкова дълго или дори никога не получават парите си. Мислите ли, че ще го получа или този сайт е измама? Горе-долу колко време трябва да чакам, преди да започна да се тревожа?

благодаря

Автоматичен превод:
Agora
преди 6 дни

здравей

Имам 3 тегления. Платиха ми един. А другите две още не. Едно от тях е висящо повече от седмица.. това е недопустимо. Най-лошото от всичко е, че промениха датите на заявките ми за теглене. Направих първата на 11 октомври. И го промениха на 17 октомври. Това е нелепо. Никога не съм виждал толкова лошо казино като това. Един съвет, който давам на всички, е да запазвате снимки на това, което казвате, за да имате доказателство за всичко.

Винаги пиша актуализации относно жалбата си тук, в казиното, така че всеки да може да види и разбере, че ybets изобщо не е добро казино.

Автоматичен превод:
преди 6 дни

Здравейте, поисках теглене на €280 в петък от ybets.

Първоначално пишеше „в очакване", сега пише „в процес".

Виждал съм много хора да се оплакват, че чакат толкова дълго или дори никога не получават парите си. Мислите ли, че ще го получа или този сайт е измама? Горе-долу колко време трябва да чакам, преди да започна да се тревожа?

благодаря

Автоматичен превод:
преди 5 дни

Е, обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с плащането.

Мога ли да попитам дали това е първото ви теглене и потвърдена ли е вашата сметка в това казино?


Автоматичен превод:
преди 5 дни

здравейте, затвориха ми акаунта, не знам дали защото продължих да пиша тук, но без да ми казват причината, се събудих със затворен акаунт😭

Автоматичен превод:
1...12 13 14
Отидете на страницаот 14 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини