НачалоФорумКазинаYbets Casino - обща дискусия

Ybets Casino - обща дискусия (страница 14)

 от JMiles1984
|
42 022 преглеждания 453 отговора |
|
1...13 14 15...23
Agora

Здравейте печалба!

Бих казал, че е така, защото ги затруднихте с вашата проверка, въпреки факта, че в крайна сметка загубихте парите. Ако играч стане непопулярен, ръководството обикновено решава да закрие такъв акаунт, за да предотврати по-нататъшни "конфликти". Обзалагам се, че също са забелязали оплакването.

Според мен не сте останали особено доволни от опита си, докато играете в това казино. правилно ли е Може би не е толкова лош краят. Въпреки че съм сигурен, че е лошо чувство.

Автоматичен превод:

Здравей Радка, наистина не разбирам защо ми затвориха акаунта и е разочароващо, влязох в чата с тях и те ми казаха, че съм нарушил правилата на общността и когато попитах какво точно, те затвориха моя чат. Приех го като урок и продължавам напред. Прегръдки за теб 😊

Автоматичен превод:

Ybets току-що ми плати всички пари. Случаят ми най-накрая е разрешен.

Автоматичен превод:

Здравей Радка, наистина не разбирам защо ми затвориха акаунта и е разочароващо, влязох в чата с тях и те ми казаха, че съм нарушил правилата на общността и когато попитах какво точно, те затвориха моя чат. Приех го като урок и продължавам напред. Прегръдки за теб 😊

Автоматичен превод:

Чудесно е, че имате такова отношение.

Вярвам, че всичко се случва с причина, така че може би по-късно ще ви покаже защо трябва да напуснете това казино. Надяваме се следващият да е без проблеми.

Може би вече намерихте нещо, което ви харесва?

Автоматичен превод:

Ybets току-що ми плати всички пари. Случаят ми най-накрая е разрешен.

Автоматичен превод:

Това е страхотна новина!

След повече от месец чакане, нали?

И така, получихте ли вече цялата сума?

Автоматичен превод:

Искам да подам жалба срещу онлайн казино, можете ли да ми помогнете

Автоматичен превод:
krasimirov510

Здравейте, кое казино е и какъв е проблемът, моля? Можете ли да опишете ситуацията, за да знаем дали можем да се опитаме да ви помогнем?

Ще съм благодарен, благодаря.

Автоматичен превод:
Jaro

това е Ybetz Casino

Автоматичен превод:
krasimirov510

Имам $600 и €50, които не са кредитирани в сметката ми почти 2 седмици

Автоматичен превод:

това е Ybetz Casino

Автоматичен превод:

Не съм намерил такова казино тук. Бихте ли ми споделили url адреса, за да знам кой е и дали наистина го нямаме в нашата система?

Относно вашия проблем, защо казиното все още не е платило парите ви, разбрахте ли някаква причина? Имате ли верифициран акаунт или не? Играхте ли там с бонуса?

Ще чакам отговора.

Автоматичен превод:
Jaro

https://ybets.net/profile/settings

Не знам защо не ми изплащат печалбите, играх с бонус, но превъртях бонус завъртанията.

Автоматичен превод:
krasimirov510

Имам потвърдена сметка, теглил съм средства от това казино преди, но сега не ми изплащат печалбите

Автоматичен превод:
krasimirov510

Със сигурност го намерих и преместих публикациите ви във въпросното казино.

Виждам, че казвате, че сте играли с бонуса, изпълнихте ли всички изисквания? От казиното все още ли не са ви казали нищо защо не са ви върнали парите? Бихте ли ми показали с какъв бонус сте играли, моля?

Все пак бих ви препоръчал да подадете жалба, тъй като това продължава от доста време и все още не знаете нищо ново.

Можете да го отворите на този линк . ⬅️

Ако имате някакви въпроси, не се колебайте да ме уведомите.

Освен това, ако не знаете какво да очаквате от самия процес, можете да го намерите в това ръководство .

Стискайте палци.🤞

Автоматичен превод:
Jaro

Не знам какво се случва и защо го правят. Изпуснах нервите си с това казино. моля, направете нещо, ще съм много благодарен.

Автоматичен превод:

всеки път, когато се свързвам с тях, те казват, изчакайте, ще се свържем с вас по имейл, но никой не се свързва с мен. Забравен съм и не им пука

Автоматичен превод:
krasimirov510

Моля, отговорете на въпросите ми и се опитайте да следвате какво пиша или няма да стигнем доникъде.

Също така в предишния си отговор препоръчах да отворите жалба, за да може нашият екип да се опита да ви помогне в този случай, без това няма помощ (можете да отворите жалба в линка със зелените букви в предишния отговор).

Така че, моля, проверете го.

Автоматичен превод:

В началото ми се стори готино. Въпреки факта, че лимитът от печалби от бонуса е само x10 бонус. За съжаление, по време на второто теглене ме информираха, че за да направите теглене, трябва да имате две устройства. Настолен компютър или лаптоп и устройство с камера. За проверка ви трябва селфи с документ в ръка на фона на отворената страница на ybet на лаптоп или компютър. Вземете това предвид, преди да направите депозит. PS Ако това тъпо изискване се премахне. ще ви информирам.

Следващият проблем получих информация, че историята на играта ми е изпратена за проверка. и се очаква да отнеме 10 дни. Ще информирам qas, ако наистина отнеме толкова време. Вероятно има по-интересни казина от такова чудо с лимит на изплащане

Автоматичен превод:
kszysio

Здравейте, виждам, че вашето разследване на играта е актуално в казиното. Понякога се случва или казиното, или доставчикът на играта да имат достъп до него и вие ще трябва да изчакате. Надявам се, че няма да отнеме много време.

Що се отнася до проверката, не е съвсем практично, но не мисля, че е невъзможно да се направи в днешно време. Разбирам, че не всеки трябва да има няколко устройства, но със сигурност може да се направи с помощта на някого. Ако това беше единственият проблем, вероятно нямаше да го видя като толкова лошо нещо.

Както и да е, разбирам, че дори не е напълно удобен за потребителя и твърдо вярвам, че нищо друго няма да дойде като пречка.

Чувствайте се свободни да ни държите в течение какво ще намерите, когато казиното ви уведоми.

Автоматичен превод:

Няма да тичам по съседите и да си правя селфита пред компютъра им с паспорт в ръка. Аз съм над 40 години. Ще ме помислят за луд..

Автоматичен превод:
kszysio

Разбирам какво казвате, но ако не преминете проверката, тегленията няма да са възможни, което би било жалко. Някои неща не са съвсем стандартни, но също така не са и някои неща, които не можете да изисквате от играч. Попаднах точно на тази ваша ситуация.

Автоматичен превод:
1...13 14 15...23
Отидете на страницаот 23 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини