Здравейте печалба!
Бих казал, че е така, защото ги затруднихте с вашата проверка, въпреки факта, че в крайна сметка загубихте парите. Ако играч стане непопулярен, ръководството обикновено решава да закрие такъв акаунт, за да предотврати по-нататъшни "конфликти". Обзалагам се, че също са забелязали оплакването.
Според мен не сте останали особено доволни от опита си, докато играете в това казино. правилно ли е Може би не е толкова лош краят. Въпреки че съм сигурен, че е лошо чувство.
Hi gain!
I'd say it is because you gave them a hard time regarding your verification, despite the fact that, in the end, you lost the money. If a player became unpopular, the management usually decided to close such an account to prevent further "conflicts". I bet they also spotted the complaint.
In my opinion, you have not been particularly pleased with your experience while playing at this casino. Is that correct? Perhaps it's not that bad ending. Even though I am sure it is a bad feeling.