НачалоФорумКазинаYbets Casino - обща дискусия

Ybets Casino - обща дискусия (страница 12)

 от JMiles1984
|
50 513 преглеждания 495 отговора |
|
1...11 12 13...25
Pausilva91

Здравейте, тази сутрин видях, че са ми отменили тегления за проверка на документи, изпратих имейл с всичко, което ме попитаха, много ми е любопитно, имайки предвид, че депозирах само с една карта и тегленето е на същата карта, какво може да ми намерят оправдание, защото е доста голяма сума, предполагам, че ще ми намерят нещо нередно, ще видим колко са прави в крайна сметка! Сега се вижда колко време отнема проверката, колко време за теб?

Автоматичен превод:
kobbiehmhm

здравейте, страх ме е от тези постове в които чета само негативи, имам и сума за теглене, направих две тегления и след 3 дни ги отмениха за kyc. Изпратих това, което ми поискаха и сега чакам отговора им свързан с kyc и проверка на играта, просто събрах сумата от няколко игри и предполагам, че ще чакам дълго. Ще видим в следващите 2 седмици!

Автоматичен превод:
Agora

Ситуацията с казиното на ybets е доста сложна. Проверката не беше голям проблем и беше доста проста и отне 3 дни, мисля.

В моята ситуация трябва да изпращам имейли, защото те просто не отговарят. И най-лошото е, че те очевидно не комуникират помежду си. Всеки път, когато получа имейл, трябва да изясня ситуацията, защото в крайна сметка те говорят за нещо, което вече е говорено.. те винаги "бягат" от проблемите. Те ще го направят, ще видите. Бъдете готови за това. Те вероятно ще кажат, че вашата банка е отхвърлила тегленето. Това казаха на мен и на други играчи от това, което видях... но това не е вярно, говорих с моята банка и не беше направен опит.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

в моя случай вярвам, че ще се оправи, видях, че самите те са отговорили на поста ви, разбирам, че и той все още не е решен?

Автоматичен превод:
Agora

Ybets? Тук във форума не казаха нито дума за публикацията ми за оплакване..нищо..само казино гуру ми отговаря...все още чакам отговор, по имейл, за решение за моето оттегляне

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Agora

Тяхната стратегия е проста. Първо ни накараха да чакаме тегленето. След това продължете да отлагате с KYC и доставчиците на игри, които проверяват за „интегритет" и „честна" среда. Но по някакъв начин вашата печалба се връща в акаунта ви и вие също можете да я използвате. Сега много играчи загубиха търпение и започнаха да играят, за съжаление повечето от тях загубиха. Ако имате търпение, те няма да могат да направят нищо, освен да изплатят печалбата ви с някакви глупави аргументи като технически проблеми,... И т.н.

Автоматичен превод:
Pausilva91

Там където си написал мнението си за казиното са ти отговорили точно каквото си казал, че си пробвал да теглиш на друга карта и от там идват проблемите.

Автоматичен превод:
kobbiehmhm

Имам много търпение и съм готов да чакам колкото трябва, това е мой късмет и не се отказвам. Повече няма да имам такъв късмет. В сърцето си се надявам, че ще се разреши 🙏🏼

Автоматичен превод:

Любопитен съм да видя какви други извинения ще използват по-нататък с мен. Тези, които бяха валидни и които разбрах, бяха KYC, валидиране на игровата сесия и проблеми със системата за тегления. Това може да се случи с всяко казино (но бъдете умни и не им позволявайте да играят с вас с това).

Няма да се откажа, както казах. Аз съм много търпелив човек. Имам право да изтегля парите си.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Agora

Ах, да. там. Направих само един депозит в казино ybets. С предплатена карта (свързана с моята карта) . Тъй като картата ми не работеше, не знам защо. Тъй като не е възможно теглене към предплатена карта, ми казаха, че имам право да направя заявка за теглене към моята карта. Опитах това и тогава казаха, че банката ми е отхвърлила транзакцията. Това не е вярно, както обясних преди. Свързах се с моята банка и те ми казаха, че не е опитвана превод.

Автоматичен превод:
kobbiehmhm

Актуализирано: след ~ 36 часа те действително ми изплатиха печалбата (теглене на крипто). Предполагам, че съм късметлия. успех между другото на всички вас, момчета!!

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Pausilva91

Здравей, реши ли нещо?

Автоматичен превод:
kobbiehmhm

радвам се за теб! Мога ли да попитам дали сте имали голямо теглене? Или малко количество? Така или иначе, поздравления!

Автоматичен превод:
Agora

Здравейте.. нищо до сега. Ще трябва да им изпратя още един имейл (ybets).. пет дни без отговор... също чакам помощ от гуруто на казиното. Лицето, което отговаря за моя случай, е в отпуск.. а вие?

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Pausilva91

Поискаха ми kyc проверка и че са изпратили играта за анализ, оттогава е тихо, чакам отговора им..Интересно ми е колко време отнема тази проверка

Автоматичен превод:
Agora

Продължавайте да им изпращате имейли. Моят KYC отне 3/4 дни, ако си спомням.

Автоматичен превод:
Pausilva91

само около 450 USD. Предполагам, че не са много парите, така че не биха инвестирали времето си в моя случай

Автоматичен превод:
kobbiehmhm

В моя случай сумата е по-голяма.

Автоматичен превод:

Изпратих им и имейл и говорихме в чата, казаха ми многократно, че отнема до 10 работни дни, така че чакам. Какво друго направи?

Автоматичен превод:
Agora

Все още чакам да дадат решение.. моят skrill акаунт не работи.. и все още не разбирам как очакват да повярвам, че са опитали транзакция към моята банка, само с номера на моята карта.. моята банка не получи всеки опит

Автоматичен превод:
1...11 12 13...25
Отидете на страницаот 25 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини