Ще получите печалбите си, но се съмнявам, че са 500 евро на седмица.
Е, в моя случай нещата се развиха така 🤷♂️
You'll get your winnings, but I'll quess that its 500eur per week.
Well, on my case that went like that 🤷♂️
Тогава все още имам няколко седмици пред мен. Имам 1500, така че 3 x 500 в изплащане и 2300 остават в акаунта ми.
Then I still have a few weeks ahead of me. I have 1500, so 3 x 500 in payout and 2300 left in my account.
Dann hab ich noch paar wochen vor mir. Habe 1500 also 3 mal 500 in der auszahlung und noch 2300 auf meinem konto.
Имате ли все още неизплатени плащания?
Do you still have any outstanding payouts?
Hast du auch noch Auszahlungen offen?
Не, не в момента, но имах двойка в същото време, те със сигурност ти взимат парите бързо, но не искат да ги дават, така че ти от Германия, предполагам, че аз самият съм германец и винаги съм искал да посетя или живея там. Хаха, все пак се надявам да имате страхотна вечер и скоро да получите изплащането си.
No not at the moment but had a couple at the same time they sure do take your money quick but don't wanna give it out so you from Germany I take it I'm German myself and have always wanted to visit or live there. Lol anyways hope you have a great night and get your payout soon.
Актуализация: Трябваше да чакам 2 седмици за първото плащане от 3-те, след което нищо не се случи отново. Нямах друг избор освен да подам жалба, защото не получих разумен отговор. Самата поддръжка не можа или не искаше да помогне и ме насочи към отдела KYC. За съжаление те даваха само стандартни отговори, винаги редуващи се. В единия посочиха ОУ и какви права имат, а в другия казаха, че ще платят своевременно. Те отричат, но съм сигурен, че ако не бях пуснал жалба, още щях да си чакам парите. Вижте само дискусиите, не бях само аз.
Бях анулирал теглене и всъщност депозирах много повече, което беше най-голямата грешка. Защото игрите вървяха толкова добре, колкото и в началото. Но откакто се оплаках, те тичаха, сякаш бяха спрени точно преди да спечеля. Писах и на казиното за това, което те отрекоха, разбира се, но не е нужно да сте професионалист, за да забележите. Сега си взех почивка за 4 седмици и след това ще видя дали наистина ще играя там отново. За мен поддръжката е много важна в едно казино, но тук е повече от лоша.
Update: I had to wait 2 weeks for the first payment of the 3, then nothing happened again. I had no choice but to file a complaint, because I didn't get a reasonable answer. The support itself couldn't or wouldn't help and referred me to the KYC department. Unfortunately, they only ever gave standard answers, always alternating. In one they pointed out the T&Cs and what rights they have, and in the other they said that they would pay out in due course. They deny it, but I'm sure that if I hadn't filed a complaint, I would still be waiting for my money. Just look at the discussions, it wasn't just me.
I had cancelled a withdrawal and actually deposited a lot more, which was the biggest mistake. Because the games were running as well as they did at the beginning. But since I complained, they have been running as if they were stopped just before I won. I wrote to the casino about this too, which they denied of course, but you don't have to be a professional to notice. I've now taken a break for 4 weeks and will then see if I really play there again. For me, support is very important in a casino, but here it is more than bad.
Update : auf die erste zahlung von den 3 musste ich 2 Wochen warten,dann passierte wieder nix. Mir blieb nichts übrig als eine Beschwerde einzureichen, denn eine vernünftige Antwort bekam ich nicht. Der Support selbst konnte oder wollte nicht helfen und verwieß mich an Kyc Abteilung. Von denen kamen leider immer nur standart Antworten,immer im Wechsel. In der einen wurde man auf die AGB S hingewiesen welche Rechte sie haben, und in der anderen stand das sie zu gegebener Zeit auszahlen. Sie streiten es ab, aber ich bin mir sicher, wenn ich keine Beschwerde eingelegt hätte, würde ich immer noch auf mein Geld warten. Seht euch einfach mal die Diskussionen an, es ging nicht nur mir so.
Eine Auszahlung hatte ich storniert und wirklich auch nochmal einiges eingezahlt, was der größte Fehler war. Denn so gut wie die spiele am anfang auch liefen. Aber seit meiner Beschwerde liefen sie als würde man sie kurz vor dem gewinn stoppen. Auch das hab ich dem casino geschrieben, was sie natürlich auch abstritten, aber man muss kein Profi sein um das zu merken. Hab jetzt erst mal für 4 wochen eine Auszeit genommen und werde dann sehen ob ich da wirklich nochmal spiele. Für mich ist der Support sehr wichtig in einem Casino, aber hier ist er mehr als schlecht.
Добро утро, Гретче, напълно съм съгласен и наистина харесвам вашето мнение и обратна връзка, ако искате да си чатите повече, което бих искал да избера мозъка ви малко, мобилният ми номер е 248-534-5105 или всеки друг начин за по-често общуване би свършил работа надявам се да се чуем скоро. приятен ден.
Good morning Gretche I totally agree and really like your input and feedback if you would like to chat more which I would like to pick your brain a lil my cell number is 248-534-5105 or any other way of communicating more often would work for me hope to hear from you soon have a good day.
Актуализация: Трябваше да чакам 2 седмици за първото плащане от 3-те, след което нищо не се случи отново. Нямах друг избор освен да подам жалба, защото не получих разумен отговор. Самата поддръжка не можа или не искаше да помогне и ме насочи към отдела KYC. За съжаление те даваха само стандартни отговори, винаги редуващи се. В единия посочиха ОУ и какви права имат, а в другия казаха, че ще платят своевременно. Те отричат, но съм сигурен, че ако не бях пуснал жалба, още щях да си чакам парите. Вижте само дискусиите, не бях само аз.
Бях анулирал теглене и всъщност депозирах много повече, което беше най-голямата грешка. Защото игрите вървяха толкова добре, колкото и в началото. Но откакто се оплаках, те тичаха, сякаш бяха спрени точно преди да спечеля. Писах и на казиното за това, което те отрекоха, разбира се, но не е нужно да сте професионалист, за да забележите. Сега си взех почивка за 4 седмици и след това ще видя дали наистина ще играя там отново. За мен поддръжката е много важна в едно казино, но тук е повече от лоша.
Update: I had to wait 2 weeks for the first payment of the 3, then nothing happened again. I had no choice but to file a complaint, because I didn't get a reasonable answer. The support itself couldn't or wouldn't help and referred me to the KYC department. Unfortunately, they only ever gave standard answers, always alternating. In one they pointed out the T&Cs and what rights they have, and in the other they said that they would pay out in due course. They deny it, but I'm sure that if I hadn't filed a complaint, I would still be waiting for my money. Just look at the discussions, it wasn't just me.
I had cancelled a withdrawal and actually deposited a lot more, which was the biggest mistake. Because the games were running as well as they did at the beginning. But since I complained, they have been running as if they were stopped just before I won. I wrote to the casino about this too, which they denied of course, but you don't have to be a professional to notice. I've now taken a break for 4 weeks and will then see if I really play there again. For me, support is very important in a casino, but here it is more than bad.
Update : auf die erste zahlung von den 3 musste ich 2 Wochen warten,dann passierte wieder nix. Mir blieb nichts übrig als eine Beschwerde einzureichen, denn eine vernünftige Antwort bekam ich nicht. Der Support selbst konnte oder wollte nicht helfen und verwieß mich an Kyc Abteilung. Von denen kamen leider immer nur standart Antworten,immer im Wechsel. In der einen wurde man auf die AGB S hingewiesen welche Rechte sie haben, und in der anderen stand das sie zu gegebener Zeit auszahlen. Sie streiten es ab, aber ich bin mir sicher, wenn ich keine Beschwerde eingelegt hätte, würde ich immer noch auf mein Geld warten. Seht euch einfach mal die Diskussionen an, es ging nicht nur mir so.
Eine Auszahlung hatte ich storniert und wirklich auch nochmal einiges eingezahlt, was der größte Fehler war. Denn so gut wie die spiele am anfang auch liefen. Aber seit meiner Beschwerde liefen sie als würde man sie kurz vor dem gewinn stoppen. Auch das hab ich dem casino geschrieben, was sie natürlich auch abstritten, aber man muss kein Profi sein um das zu merken. Hab jetzt erst mal für 4 wochen eine Auszeit genommen und werde dann sehen ob ich da wirklich nochmal spiele. Für mich ist der Support sehr wichtig in einem Casino, aber hier ist er mehr als schlecht.
Не се учудвам, че свърши така и че си даваш почивка. Сигурен съм, че ще е добре за теб и се надявам да се върнеш на правия път и всичко ще бъде наред. Можете също така да решите сами дали искате да продължите да играете тук или не.
Както и да е, стискам ти палци и успех. 🤞☘️😊
I'm not surprised that it ended up like this and that you're taking a break. I'm sure it will be good for you and I hope you can get back on the right track and all will be well. You can also decide for yourself if you want to continue playing here or not.
Anyway, I'll keep my fingers crossed for you and good luck. 🤞☘️😊
Благодаря ви, не мисля, че ще играя отново тук. Бих могъл да депозирам още стотици и нямаше да спечеля нищо тук. Това просто показва колко власт има едно казино да решава кой може да спечели. Но беше преживяване
Thank you, I don't think I'll play here again. I could deposit hundreds more and I wouldn't win anything here. That just shows how much power a casino has to decide who can win. But it was an experience
Danke, ich glaube nicht das ich hier nochmal spiele. Denn ich könnte noch hunderte einzahlen, ich würde hier nichts mehr gewinnen. Da sieht man doch mal welche Macht ein Casino hat um zu entscheiden wer gewinnen darf. Aber es war eine Erfahrung
Здравей, Gretche70.
Наистина ли сте убедени, че казината имат начин да повлияят на играта на играча? Как мислите, че ще постигнат това с всички играчи?
Искам да кажа, че това е много популярна идея, но изключително малко вероятна. Но все пак бих искал да чуя повече, ако нямате нищо против.
Hey, Gretche70.
Are you truly convinced that casinos have a way of affecting player's gameplay? How do you think they would achieve that with all the players?
I mean, this is a very popular idea, yet extremely unlikely. But I'd like to hear more anyway if you don't mind.
Мога да си представя, че могат да натиснат бутон за определени играчи. Как иначе в началото всички игри вървяха без проблеми и все нещо печелехте? След като се оплаках, игрите вървяха така, сякаш си ги спрял, преди да спечелиш, не само в една игра, не само в един ден. От време на време печелите много малки суми. Анулирах 400 евро, които исках да изтегля и ги загубих, това се случи много бързо. След това депозирах още. Не, сигурен съм, че могат да го контролират по някакъв начин. Веднъж сам снимах игрите и не е нужно да си професионалист, за да видиш в кои моменти игрите замръзват, работят дълго или просто спират. Не мога да го докажа, но това е мое мнение.
I can imagine that they can press a button for certain players. How else can it be that at the beginning all the games ran without problems and you keep winning something? After I complained, the games ran as if you stopped them before you won, not just in one game, not just on one day. Now and then you won very small amounts. I canceled 400 euros that I wanted to withdraw and lost them, that happened very quickly. Then I deposited some more. No, I'm dead sure they can control it somehow. I once filmed the games myself and you don't have to be a professional to see at which moments the games freeze, run for a long time or just stop. I can't prove it, but it's my opinion.
Ich kann mir das schon vorstellen das sie bei bestimmten Spielern ein knöpfchen drücken können. Wie kann es sonst sein das am anfang alle spiele ohne probleme liefen, man immer wieder was gewinnt. Nach meiner Beschwerde,liefen die spiele so als ob man sie vor dem Gewinn stoppt, nicht nur bei einem spiel, nicht nur an einem tag. Gewonnen hat man ab und zu sehr klein. Ich hatte 400 Euro die zur auszahlung storniert und verspielt, das ging sehr schnell. Hab dann auch noch einiges eingezahlt. Ne da bin ich mir tot sicher das sie das irgendwie steuern können. Ich hatte mir das mal selbst abgefilmt wie die spiele liefen und man muss kein profi sein um zu sehen in welchen Momenten die spiele hängen,länger durch laufen oder knapp stoppen. Beweisen kann ich es nicht, aber es ist meine Meinung.
Виждам. Благодаря ви за мнението.
Ако изпитате понижено качество на играта, мисля, че е някак естествено играчите да се чувстват загрижени. Нищо чудно, че такива играчи се придържат към това подозрение, особено когато същата ситуация продължава да се повтаря.
Сега, като се замисля, тук сме в подобни позиции. Не мога да докажа, че такъв бутон не съществува, защото от моя гледна точка е невъзможно да се докаже, че нещо всъщност не съществува.
Доста парадоксално, нали? 🙂
От друга страна, някои безскрупулни казина предлагат фалшиви игри вместо официално предоставените. Все пак това е различен аспект, бих казал.
I see. Thank you for your opinion.
If you experience decreased game quality, I think it's somehow natural for players to feel concerned. No wonder such players stick with this suspicion, especially when the same situation keeps repeating.
Now that I'm thinking of it, we are in similar positions here. I can't prove such a button does not exist, because, from my perspective, it's impossible to prove something actually does not exist.
It's quite a paradox, isn't it? 🙂
On the other hand, some unscrupulous casinos offer fake games instead of the officially provided ones. Still, it's a different aspect, I'd say.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.