ФорумКазинаWestCasino - обща дискусия

WestCasino - обща дискусия (страница 9)

преди 2 години от Thomas79
|
24741 преглеждания 198 отговора |
|
1...8 9 10
nm86nlplay
преди 2 месеца

добре, нищо различно, акаунтът ми беше потвърден и всичко беше наред. Но когато стана въпрос за изплащане, изведнъж казаха, че документите ми след седмици и месеци са неясни и на фокус, следвах инструкциите си и завчера направих 3, 4, 5 снимки и нови, кисели и ясни. След това всеки път казаха, че са неясни и ъглите бяха отрязани?? Извинете какво?? Каква шега, написах им споразумение на мейла, иначе те знаят как става в съда, съдят за няколко милиметра, мисля, че 6М, добре, достатъчно съм чел, че тя е почти втори дом в съда. Просто исках да предложа моите €2000, които са в изплащането. И малка част от 61 000 евро, които бяха дадени, когато постигнахме споразумение. Бих им дал останалото, щях да съм толкова глупав. Само да затворя главата. Е, има висяща жалба и ако нищо не излезе от нея тук, това е. След това трябва да го заведа в съда с няколко добри адвокати, защото с тази сума пари много хора са готови за това, моят адвокат все пак. 🤭

Автоматичен превод:
nm86nlplay
преди 2 месеца

Човек се учи от грешките си, има и справедливи. Но досега според моя опит има две казина, където винаги мога да кажа пълна 100% бърза проверка и изплащане, самият аз имах страхотно изживяване. 🤭👍😉

Автоматичен превод:
nm86nlplay
преди 2 месеца

Знам, че винаги съм получавал едни и същи отговори с betmaximus Casino като рекорд 😁 Westcasino betmaximus Goldwin всички едни и същи, тези, които дърпат измамниците.....😉👍

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Абсолютно изкормен за човека тук, който е унищожен от 62 хиляди. Бих предложил съд. В момента трябва да платя принудително изпълнение, но ми казаха, че няма физически адрес.

Casinoguru няма да помогне. Те са филиали. Абсолютно безполезно с моето оплакване. Но се надяваме, че тази тема ще остане жива и ще настигне запад и тяхната група. Може би някой хакер може да го види и да им причини проблеми.

Автоматичен превод:
masonjones
преди 2 месеца

Да видим какво ще стане... ще съм благодарен за всяка помощ.

Приятно за гледане, но все още в далечината 😞


file

Автоматичен превод:
barkowrene59
преди 2 месеца

Трябва да коригирам 61 252,95 € 🥴

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Забавен факт е, че не отговориха на нито един от моите имейли, искания от януари 2023 г.

Така че представете си колко са подли.

Отидох в поддръжката на чат и те винаги казваха, че не можем да ви помогнем, защото не сте влезли, и аз казах как мога да вляза, ако акаунтът ми е блокиран? И те ми казаха винаги, изпратете имейл и аз им обяснявам, че съм изпратил много имейли и не получавам отговори, и повтарям историята, е като цикъл и те просто отказват всякакви отговори.комуникация

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Да, за съжаление, чатът на живо не винаги е наясно с неща като оплаквания и т.н. Напълно разбираемо е да ви кажат да се свържете с казиното по имейл.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Необичайно е казиното изобщо да не отговаря повече от година и половина.

Изпращах им писма и в пощенската кутия.

Опитах всички възможни начини да се свържа с някого от westcasino и те просто отказват всякаква комуникация

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Подадена е жалба, има верификация... Малко след това опитах отново по имейл, но напразно. Безчувствени са и изобщо не им пука. Тъй като става въпрос за сериозна сума, акаунтът ми беше блокиран. След това ми дойде имейл със същото искане за документи... на което просто казах, че нямам сили, не ми се бави повече, въпреки че няколко пъти бяха искани и подавани достатъчно документи, ясно и спретнато. След това предложих компромис по имейл, че поне ще получа 2000 евро, които вече бяха поискани, малка част от 61 000 евро, и ще бъда толкова щедър и ще раздам останалите, но след това главата ще бъде затворена. Така че им казах да ме уведомят, иначе вече знаят за съдебната система със съдебни дела и щети и тогава ще трябва да отида в съда с моя адвокат и още двама. Е, въпросът сега е дали вие или вашите хора ще успеете да разрешите това без проблеми или ще стигне до съд?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Съжалявам, но не можах да намеря оплакване, подадено от вас за това казино в нашата система. 🤷‍♀️

Ако смятате, че имате основания да го подадете, направете го. Само имайте предвид, че наистина не можем да знаем резултата от всяка жалба предварително. Така че нашият екип със сигурност ще направи всичко възможно, за да го разреши по най-добрия възможен начин.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Абсолютно изкормен за човека тук, който е унищожен от 62 хиляди. Бих предложил съд. В момента трябва да платя принудително изпълнение, но ми казаха, че няма физически адрес.

Casinoguru няма да помогне. Те са филиали. Абсолютно безполезно с моето оплакване. Но се надяваме, че тази тема ще остане жива и ще настигне запад и тяхната група. Може би някой хакер може да го види и да им причини проблеми.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Съжалявам за опита ви, но както виждам, нашият екип за жалби работи много усилено по вашия случай , но за съжаление решихте да спрете да отговаряте, така че трябва да бъде отхвърлен в крайна сметка.

Много е важно да сътрудничите напълно на казиното, за да получите тегленето. В противен случай не може да бъде доставен.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Има оплаквания 😡

filefile

Автоматичен превод:
barkowrene59
преди 2 месеца

Написано от Ник!!!!


file

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Необичайно е казиното изобщо да не отговаря повече от година и половина.

Изпращах им писма и в пощенската кутия.

Опитах всички възможни начини да се свържа с някого от westcasino и те просто отказват всякаква комуникация

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Зависи от темата според мен. Ако казиното смята, че въпросът вече е решен (без значение от вашата гледна точка), най-вероятно никой няма да отговори. Без да казвам, че това е вашият случай, разбира се. Освен това, Роми каза добре, когато спомена, че чат операторът обикновено не отговаря на нищо повече от тривиални въпроси относно бонуси или подробности за акаунта. Не е тяхна работа да губят време в сложни ситуации, така че в повечето случаи ще получите имейл адрес.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Написано от Ник!!!!


file

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Бихте ли любезно използвали собствените си думи, за да обясните какво трябва да видим? Какъв е проблемът, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Те не отговарят на никакви заявки, които направих, попитах за историята на хазарта, не получих, помолих да говоря за законодателни теми, за факта, че приеха регистрацията ми с идентификационен номер на държава в черния списък и те потвърдиха напълно моя акаунт и класиран във vip gold 🪙 . след 6 месеца блокираха акаунта ми без ясно обяснение и отказаха всякаква по-нататъшна комуникация

Автоматичен превод:
nm86nlplay
преди 2 месеца

Мисля, че както беше казано и наистина може да е вярно, ако смятат, че е затворено от тяхна страна и са го разгледали, например в жалбата преди година, тогава явно няма какво повече да пишат за това . Ако сте им писали наскоро и ако е на една година, те вероятно не искат да се връщат към него. Разбира се, разбирам, че би било подходящо поне да се даде някакъв отговор на играча, а не просто да се остави така. Но очевидно всеки се справя със ситуацията по различен начин. 😕

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

На практика те отказват да отговорят на нещо, което може да промени цялата история, те ме приеха като клиент, дори когато страната ми беше в черен списък от техните правила и условия!

Така че финансовият екип ми поиска множество документи, за да потвърди моя източник на доходи, лична карта, банкова сметка и т.н.

След като акаунтът ми беше напълно потвърден, всичко вървеше добре до момента, когато разбрах, че казиното работи незаконно в юристрикцията и точно по същото време те блокираха акаунта ми, но ме обвиниха в нарушаване на правилата и условията.

От този момент никой вече не отговаря на имейли. Последният им отговор беше, че съм нарушил правилата и условията, но те не са нарушили собствените си условия?? Защото ми позволиха да играя 8 месеца от страна в черния списък.

Автоматичен превод:
nm86nlplay
преди 2 месеца

Определено не трябва да се случва, но мисля, че вече коментирах това преди няколко дни, че Бранислав е преценил всичко необходимо за случая.

Страхувам се, че казиното вероятно дори няма да отговори, ако се държат така от дълго време, така че не знам дали това ще промени нещо в решението им. Опитахте ли да се свържете с орган за хазарта?

Автоматичен превод:
nm86nlplay
преди 2 месеца

Да, така е в казиното. Те записват всичко, стига никой да не ги хване, след това те блокират и тогава ти си боуууу човекът. Навсякъде е едно и също. Когато става въпрос за изплащане, те намират най-нелепите причини и извинения да не направят ИЗПЛАЩАНЕ. И Гуру не може да направи нищо по въпроса, освен да продължи със същата стара история като казиното. Както в един случай, когато имах значителна сума от €61 000, аз само прочетох документите, въпреки че сметката ми беше потвърдена. И изведнъж, когато стана дума за парични суми, те вече не бяха потвърдени. Готино, нали?? Вече казах на Guru, че въпреки моята проверка, ме ограбиха 10 пъти за два дни. Влакът е напуснал гарата, компромиси, защото не приех сумата да бъде освободена, исках част от нея или депозита си обратно и се опитах да си получа печалбите. Тъй като документите от акаунта обясняваха, че акаунтът ми може да извършва само плащания, независимо дали онлайн или на касата, изпратих връзка към T&Cs, че MasterCard от gutKarte винаги трябва да има баланс, тъй като е предплатена карта. Така че няма смисъл да изисквам това. Можете да го получите в писмен вид, ако желаете. Вие сте на грешното място, единственото нещо, което ще помогне, е няколко екранни снимки на всички доказателства, които можете и адвокат или адвокати.


С уважение, Рене

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Определено не трябва да се случва, но мисля, че вече коментирах това преди няколко дни, че Бранислав е преценил всичко необходимо за случая.

Страхувам се, че казиното вероятно дори няма да отговори, ако се държат така от дълго време, така че не знам дали това ще промени нещо в решението им. Опитахте ли да се свържете с орган за хазарта?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Свързах се с органа, който им даде лиценз и те взеха под внимание, обясних всичко и също така отказаха да отговорят, помолиха ме да намеря адвокат.

Така че приемането на играчи от страни в черния списък се приема от притежателя на лиценза.

Онлайн хазартът е огромна измама до края, моето мнение е, че никой вече не трябва да играе дори 10 евро на месец, година!

Автоматичен превод:
1...8 9 10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини