НачалоФорумКазинаWestCasino - обща дискусия

WestCasino - обща дискусия (страница 10)

преди 2 години от Thomas79
|
27 675 преглеждания 198 отговора |
|
1...9 10
преди 3 месеца

Свързах се с органа, който им даде лиценз и те взеха под внимание, обясних всичко и също така отказаха да отговорят, помолиха ме да намеря адвокат.

Така че приемането на играчи от страни в черния списък се приема от притежателя на лиценза.

Онлайн хазартът е огромна измама до края, моето мнение е, че никой вече не трябва да играе дори 10 евро на месец, година!

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

О, авторитетна фигура наистина ли ви каза това? Бих казал, че са ви казали защо са на страната на казиното.

Все пак не си ли помислил за адвокат при положение, че спорната сума е почти 15к ? В такъв случай вероятно бих преразгледал, ако смятате, че сте прав. Е, най-малкото, получете съвет какво да мислите за това и продължете от там. Предполагам, че няма какво друго да направите, ако властта има такова отношение.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Мога да публикувам тук отговора на някой орган, ако е необходимо.

Винаги съм се позовавал на факта, че регистрацията на държави в черния списък е разрешена и органът на MGA се позовава на факта, че не могат да възстановят парите, така че ако ги попитам нещо, те ми отговарят за съвсем различна тема и така нататък, случва се в продължение на 1 година и 8 месеца и нула ясни отговори.


Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
nm86nlplay
преди 3 месеца

Ако нямате проблем с това, чувствайте се свободни, бих искал да видя какво са написали.

Освен това предполагам, че ако са го затворили така, значи няма да отделят повече време за този случай.

Автоматичен превод:
nm86nlplay
преди 3 месеца

Напълно съгласен с вас, стойте далеч от сайта за измама!! 👌👍

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Това казино затворено ли е или отворено? Тъй като уебсайтът работи и поддръжката в чата информира, че те са в процес на смяна на оператора.

За съжаление се опитвам да вляза в акаунта си повече от седмица и все още получавам съобщението „Акаунтът е блокиран". Но все още имам средства там, не много, вероятно 100 злоти.

Изпратих имейл до support@WestCasino.com с въпроса защо има блокиране и какво ще кажете за средствата в сметката. Получих съобщение, че казиното е спряло да предоставя услуги от септември, но няма отговор относно средствата. Как да разбирам това? средствата от сметката са откраднати или ще бъдат прехвърлени в друго казино?

Автоматичен превод:
Damio
преди 2 месеца

Здравейте, разгледах нашата система и видях, че казиното трябва да бъде временно затворено точно поради причината, която написахте.

Бих искал също да знам какво трябва да се случи с парите, които имате в тази сметка.

Ако трябваше да направя това, бих попитал поддръжката отново какво да правя с парите, които имаш там, ако не те уведомят и те игнорират, тогава вероятно ще пусна жалба при нас.

Мислите ли, че можете да попитате и да опитате?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Ребрандиран на MrWest.win от Upscale Entertainment Limited.


Освен това мога да потвърдя, че съществуващите данни за вход в west casino вече работят.

file

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Най-накрая затворете това кошче 🗑️ казино, надявам се всички лоши казина да бъдат затворени

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Да, ще изпратя имейла отново днес и ще изчакам до петък за отговор. Ако не ми обърнат внимание мога да пусна жалба, ако има смисъл защото сумата е малка.

Опитах се да вляза в този уебсайт MrWest.win и получих същото блокирано съобщение.

Автоматичен превод:
Damio
преди 2 месеца

звучи сякаш малко прецакват акаунта ви или имаше проблем с него преди миграцията, блокираха ли ви за нещо, докато проверявахте?

Автоматичен превод:
mulven
преди 2 месеца

От това, което намерих в мейла, са изпратили съобщение на 27 септември, в което се споменава прехвърлянето към друг оператор и времето до 30 септември за съгласие за прехвърляне на сметката.

Сега не мога да вляза и се надявам поддръжката да отговори. На уебсайта на westcasino поддръжката в чата може да ми помогне, ако вляза в акаунта си, но не мога, защото е блокиран.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Да, ще изпратя имейла отново днес и ще изчакам до петък за отговор. Ако не ми обърнат внимание мога да пусна жалба, ако има смисъл защото сумата е малка.

Опитах се да вляза в този уебсайт MrWest.win и получих същото блокирано съобщение.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Определено бих му дал шанс и бих им писал и ако нищо не се промени, тогава ще посегна към оплакване. Предполагам, че няма особено значение каква е сумата, но предполагам, че не искате просто да оставите парите там.

Да видим дали ще чуете нещо и ако чуете, не се колебайте да го споделите.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Случаят е разрешен. Те прехвърлиха средства към партньорското казино BetMaximus.

Автоматичен превод:
Damio
преди 2 месеца

Добре, това е дъщерният сайт на казиното? Ако си готин с това, предполагам, че не е проблем.

Радвам се, че беше решен без допълнителни проблеми. ☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Да, BetMaximus е дъщерно казино. Въпреки че получих тази информация в чата в West Casino. По имейл обаче получих само информация, че средствата са преведени, но нямаше информация къде. Така че поддръжката е малко луда.

Автоматичен превод:
Damio
преди 2 месеца

Наистина странно поведение, ако средствата бяха прехвърлени към друг сайт, свързан със затворения, щеше да е по-лесно просто да се изплати на потребителите веднага. Предполагам, че можете да си отворите акаунт в другия сайт със същата поща, на която сте били регистрирани в предишния, и да ги помолите да предоставят средствата ви за използване (залагане/теглене), пробвали ли сте това?

Автоматичен превод:
Damio
преди 2 месеца

Също така бих се съгласил с друг играч, че това е доста необичаен и странен подход от страна на казиното и особено когато те всъщност ви казват много малко за него. Бих искал също да знам дали следващото казино ще ви позволи да изтеглите тези пари или не.

Ако опитате, моля, уведомете ме предварително какъв е бил процесът.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Имах подобна ситуация три пъти в други казина със средства в моите сметки. Казиното се изтегляше от пазара и те изпратиха имейл с искане за номер на банкова сметка, за да прехвърля средствата ми.

Вече имах акаунт в Betmaximus, така че те просто прехвърлиха средствата там.

Не мога да изтегля средствата, защото минималното теглене е 100 €. Имам 25 €, така че или ги губя, или печеля достатъчно, за да ги изтегля.


Автоматичен превод:
Damio
преди 2 месеца

Разбира се, но както казах, ако е добре за теб, тогава добре. Но бих внимавал с подобни трансфери.

Чувствайте се свободни да ме уведомите дали сте успели да спечелите и изтеглите нещо или не.

Ще стискам палци 🤞

Автоматичен превод:
1...9 10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини