НачалоФорумКазинаWestCasino - обща дискусия

WestCasino - обща дискусия (страница 8)

преди 2 години от Thomas79
|
27 752 преглеждания 198 отговора |
|
1...7 8 910
Jaro
преди 6 месеца

Всичко е глупости. Имаха 9 паспортни снимки и видео. Можете да видите всичко ясно. Те просто искат да извършат кражба, тъй като казах, че закривам акаунта си.

Минаха два дни и няма отговор по жалбата.

Просто изглежда, че никой вече не иска да помага на играчите и позволяват на казината да мамят играчи.

Автоматичен превод:
masonjones
преди 6 месеца

В горния десен ъгъл имате таймер, който показва колко време всяка страна трябва да отговори. За съжаление Томас има не само вашето оплакване, но и много други и затова не е лесно да се отговори веднага. Той се опитва да направи каквото може, за да гарантира, че всеки играч, към когото има оплакване, няма да чака твърде дълго. Така че не е нужно да се страхувате, че той не иска да помогне, но трябва да бъдете търпеливи. Сигурен съм, че скоро ще стигне до вас.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Само малка актуализация -


Отговор на Томас -


Уважаеми всички,

След вътрешно обсъждане на случая бихме очаквали казиното да се съгласи на обаждане за проверка, тъй като не виждаме никакъв проблем с представените до момента документи. Обаждането за проверка трябва да позволи на казиното да разсее всякакви притеснения относно вече предоставените документи.

Уважаеми WestCasino,

моля, направете го и ни уведомете за резултата.


Отговор на West Casino -


Здравейте masonjones,


Благодаря ви за отговора!


Не съм сигурен защо не желаете да сътрудничите за процеса на проверка.


Снимка според заявката може лесно да бъде направена с всеки смартфон или камера при подходящо осветление. Отказът да се предостави това само ще забави допълнително процеса.


----


Те просто се опитват да игнорират реалността. Изпратих над 7 снимки, направих видео, съгласих се за видео на живо (те казаха не). Игнорираха снимката, която изпратих преди 6 дни. Casinoguru каза, че снимките са ясни, ECOGRA каза, че са ясни. Всички други грешат, освен Запада. Те са опит за кражба и са измамници.


Отидох в съвета на гражданите в петък и те ми казаха да инструктирам адвокатите. Така че направих това.



Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Друг страхотен отговор от тези престъпници -


Здравейте masonjones,


Благодаря ви за отговора!


Ако не желаете да се съобразите с нашите искания, можете да изчакате жалбата ви в eCogra да бъде разрешена.


Предоставихме им цялата необходима информация, свързана с вашия случай.


Всичко най-хубаво,

Едуард


Само напомняне за реалността -


Реалност


Изпратени са 7 паспортни снимки.

Изпратен е 1 видеоклип.

Доказателство, че метаданните не са променени.

Последната снимка, изпратена преди 6 дни, не е прегледана, нито е отговорено.

Служителите на Casino Guru (Множество) и ECOGRA заявиха, че всички снимки са ясни.

Играчът предложи да извърши обаждане за проверка. West Casino са отказали.

Случаен непознат в West Casino твърди, че всички грешат и са прави, като казват, че изображенията не са ясни.

Случаен непознат в West Casino, който не посочва коя област не е ясна и отказва опити за разрешаване.

Потребителското законодателство на ЕС/Carribjustice съдилищата диктуват, ако продавачът откаже потребителски обичай, той е законно задължен да възстанови депозитите. West Casino нарушават закона.

Адвокатите са инструктирани.

Автоматичен превод:
masonjones
преди 6 месеца

Разгледах жалбата ви и се консултирах с Томас. Честно казано, не мога да кажа какво повече иска казиното от вас. Когато казвате, че eCorga е решила, че и снимките са достатъчно ясни, това е добра новина. Мисля, че обаждането ще може да го реши и те ще видят всичко, но не разбирам това отношение от тяхна гледна точка.

И така мисля, че ако няма разумно споразумение, вероятно ще има последствия. Особено ако авторитетът е на ваша страна.

Ще се интересувам от по-нататъшно развитие, така че не забравяйте да ме уведомите, ако случайно имате друга подходяща информация.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

file

След един месец всичко, което се случи, беше, че Томас затвори жалбата и каза горното...

Рекламацията е към ЕКОГРА. Но от това, което разбрах, те се финансират от казина, така че защо биха застанали на моя страна?

Подадох жалбата в този публичен форум, така че другите играчи да могат да видят поведението на West и Casino Guru може да ми помогне действително да получа отговори.

Всичко, което се случи в момента, е, че Уест е успял да отхвърли всичко с невалидни причини, да откаже искания за заснемане на видеоклип и след това да игнорира последната ми снимка, която изпратих?

Нищо от това изобщо не помогна.

Автоматичен превод:
masonjones
преди 6 месеца

За съжаление това е процедура, която е еднаква за всеки играч. Ако подадете жалба до властите, това е основно в техните ръце и тяхното решение е по-важно. Ето защо засега е затворен така. Обикновено съветваме играчите да се оплачат на властите, когато не можем да помогнем, така че за съжаление в момента е така.

Но знаете нашето виждане за ситуацията и съм любопитен да чуя какво имат да кажат. Казахте, че eCorga ви е казала, че снимките ви са ясно видими и това е целият случай тук, така че от това, което сте заявили, не ми изглежда, че са в договор с казиното.

Веднага след като имате конкретна информация и резултат, уведомете ме.

Ще стискам палци 🤞

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Другата публикация трябва да бъде свързана към страницата на West Casino в CG.


Как може CG да даде West и 8.5, но потребителите го оценяват ужасно? След като разгледах оплакванията на играчите и начина, по който се държи Уест, мисля, че това трябва да се актуализира. Този вид поведение може да разболее хората.

Автоматичен превод:
tianaforde
преди 5 месеца

Съжалявам, но не разбирам коя публикация имате предвид или какво точно имате предвид.🤷‍♀️

Имате ли някакъв проблем с това казино, за който бихме могли да ви помогнем?

Всеки път, когато разглеждате ревютата на което и да е онлайн казино на нашия уебсайт, ще намерите този раздел там , където индексът на безопасност винаги е обяснен, така че всеки да може по-добре да разбере за какво го даваме. Понякога потребителското изживяване може да е лошо в по-добро казино, а понякога може да е обратното. Само ако играчите подадат жалба за това казино, индексът за безопасност ще бъде засегнат. Ако желаете, тук можете да прочетете нещо повече за това как всъщност работи.

Моля, уведомете ни, ако можем да бъдем полезни.

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца
Автоматичен превод:
masonjones
преди 5 месеца

Да, възможно е това да е имал предвид играчът. Не всичко е добре, както се оказа, но се надявам, че все още не е свършило и справедливостта в крайна сметка ще надделее. 🤞

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Мисля, че моята тема трябва да бъде свързана.


Ще има и други играчи, които преминават през този ад!

Автоматичен превод:
masonjones
преди 5 месеца

Какво искаш да кажеш, този, който си публикувал преди, е свързан. Вашата жалба ли имате предвид или нещо друго?

Автоматичен превод:
masonjones
преди 3 месеца

Ако забавянето на плащането е така, тогава ми казват, че документите са нечетливи... ъглите са отрязани? а!??

И те искаха все повече и повече от действителните документи, които са необходими за изплащане, така да се каже през целия ми живот.

Сега предстои оплакване относно изплащане и т.н. днес, както е на снимката, продължих да играя със залог от €240 на завъртане и след това стигнах до €61 252,95.

Написах имейл, опитвайки се да намеря решение, споразумение, компромис относно сумата, щях да се откажа от част от нея. Е, и се заехте с работа, решение, компромис или адвокат и съд? Разбира се формулирано по различен начин 😜 малко след това исках да вляза, но бях блокиран, което означава, че не ни интересува, чао 😏👎 😡 каза вчера в чата, че вече два дни ме заблуждават, включително по отношение на документи и те не са качени чрез екранна снимка, а са фотографирани отново, но все още са нечетливи и се обработват отново или дори не са започнали 😡

Какво друго мога да направя освен адвокат и съд? Да ги докладвам? Ако да, къде?


С уважение, Рене


filefile

Автоматичен превод:
barkowrene59
преди 3 месеца

Ако имате подобен проблем като играча преди вас, ще се опитам да подадете жалба при нас и да видим какво може да се направи. Така че очевидно не сте преминали проверката, както описвате, и изпратихте ли документа, за който казиното каза, че не е четим отново? Попитахте ли защо акаунтът ви е блокиран? Не е постигнат компромис, както казвате?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Моята ситуация беше различна, те напълно потвърдиха моя акаунт, въпреки че идвах от страна в черния списък.

И така, моята лична карта, банкова сметка, доказателство за доход и т.н. всички тези документи. Те ми позволиха да депозирам реални пари, след като блокираха сметката ми и ми казаха, че съм нарушил техните правила и условия!!

Това казино безумно мами хората.


Автоматичен превод:
nm86nlplay
преди 3 месеца

Е, прочетох случай, който също беше приключен тук като неоснователен. Бранислав няколко пъти обясни подробно как става и защо се стига до някои ситуации.

Мисля, че трябва също да сте наясно, че не всичко работи така, както може би сте го виждали, и затова, въпреки че съжалявам, ние се опитахме да го разрешим възможно най-справедливо.

Най-малкото за вас беше преживяване да следите за такива неща.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Забавен факт е, че не отговориха на нито един от моите имейли, искания от януари 2023 г.

Така че представете си колко са подли.

Отидох в поддръжката на чат и те винаги казваха, че не можем да ви помогнем, защото не сте влезли, и аз казах как мога да вляза, ако акаунтът ми е блокиран? И те ми казаха винаги, изпратете имейл и аз им обяснявам, че съм изпратил много имейли и не получавам отговори, и повтарям историята, е като цикъл и те просто отказват всякакви отговори.комуникация

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Подадена е жалба, има верификация... Малко след това опитах отново по имейл, но напразно. Безчувствени са и изобщо не им пука. Тъй като става въпрос за сериозна сума, акаунтът ми беше блокиран. След това ми дойде имейл със същото искане за документи... на което просто казах, че нямам сили, не ми се бави повече, въпреки че няколко пъти бяха искани и подавани достатъчно документи, ясно и спретнато. След това предложих компромис по имейл, че поне ще получа 2000 евро, които вече бяха поискани, малка част от 61 000 евро, и ще бъда толкова щедър и ще раздам останалите, но след това главата ще бъде затворена. Така че им казах да ме уведомят, иначе вече знаят за съдебната система със съдебни дела и щети и тогава ще трябва да отида в съда с моя адвокат и още двама. Е, въпросът сега е дали вие или вашите хора ще успеете да разрешите това без проблеми или ще стигне до съд?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Обръщането към съд е решение срещу тези измамници, но целият процес може да отнеме години и хиляди евро за съдебните компании.

Това казино отказва да се изправи и да се справи с проблемите на клиентите, за тях е лесно да се скрият зад своите объркани Правила и условия.

Дори и да са притежатели на лиценз, MGA Authority не правят нищо срещу тях, за 1 година им показах незаконността и никой не направи нищо срещу тях.

Моето мнение е да стоите далеч от онлайн казина с толкова лоши отзиви като westcasino

Автоматичен превод:
1...7 8 910
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини