преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с WestCasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте,
Виждам, че в момента има само едно отворено оплакване за забавеното теглене.
Според историята на оплакванията всъщност изглежда доста добре.
Бих искал да ти отговоря по-конкретно, но никога не съм играл там. 🙂
Hello,
I can see there is just one open complaint about the delayed withdrawal at the moment.
According to the complaints history, it seems quite good actually.
I'd like to answer you more concretely, but I have never played there. 🙂
Е, със сигурност имам лош късмет с участниците в сайта. Но това оплакване е сънливо. Главно защото обслужващият персонал изглежда не знае елементарна математика и отказа да признае, че играта е грешна/измама/отвличане на клиенти. Първият път, когато отидох в поддръжката, ударих безплатни завъртания в играта the green knight. Най-добрият множител отиде при X10, след което завъртането спря при печалба от 20 цента, но една от плочките беше уайлд X10. Така че 20 цента X10 е 2 $ X10 отново 20 $ ми платиха 2 $. Така че отидох в поддръжката, те погледнаха и ми казаха, че е добре в раздела, имах ли екранна снимка, но нямах. Така че се върнах и играх 6$, докато не извадих късмета да ударя отново безплатни завъртания този път при последното завъртане, което е x100. Появи се, както можете да видите, като 4 коня в права линия. Което струва 30 цента, така че отивам в поддръжката отново този път, когато имам екранната снимка. Отново казват, че върви добре и тегленето е правилно. Тези хора наистина ли са тъпи, че не могат да направят елементарна математика в кой свят е 30 цента x100 на завъртане 3$.
Е, дори не съм свършил да използвам депозита си за тях, очевидно ще загубя парите си тук, ако печалбите намалеят с X10.
Well i sure have bad luck with the site runners. But this complaint is a dozy. Mainly because the support staff doesn't seem to know basic math and refused to admit the game was wrong/cheating/ripping off customers. The first time i went to support was i hit free spins on the game the green knight. The top multiplier went to X10 then the spin stopped at a 20 cent win but one of the tiles was wild X10. So 20cents X10 is 2$ X10 again 20$ it paid me 2$. So i went to support they looked and told me it was good on the tab did i have a screenshot which i didn't. So i went back and played 6$ till i got lucky a hit free spins again this time on the last spin,which is x100. It came up as you can see as 4 horses in a straight line. Which is worth 30cents so i go to support again this time i have the screenshot. They again say it's running fine and the cash out was right. Are these people really dumb that they can't do basic math in what world is 30 cents x100 on the spin 3$.
Well i haven't even finish using my deposit to them i obviously going to lose my money here if wins are reduced by X10.
Здравейте, не съм запознат с този слот и неговите функции, печелившите линии и т.н. Следователно екранната снимка всъщност не помогна много.
Какво ще кажете вместо това да се свържете с доставчика на играта? В крайна сметка те управляват играта.
Като алтернатива можете да играете същите залози в безплатната версия и да сравнявате резултатите.
Hello, I'm not familiar with this slot and its features, win lines, and so on. Hence the screenshot actually did not help much.
How about contacting the game provider instead? They operate the game after all.
Alternatively, you can play the same bets in the free version and compare the results.
Това казино затвори акаунта ми, след като депозирах 15 хиляди евро и конфискува остатъка ми.
Те работят незаконно в Холандия, без лиценз от холандските хазартни власти!
This casino closed my account after I've deposited 15k euro and confiscated my balance left .
They operate illegally in Netherlands,without license from duch gambling authorities!
Здравейте,
жалбата е в ход , благодаря ви за всички подробности, които предоставихте досега, проверете това и трябва да се съглася, че затварянето на нечия сметка с активен баланс е напълно несправедливо.
Дайте малко време на екипа по жалбите да прегледа случая и да предложи следващите стъпки, бих приел органа като последна опция, докато не бъде предложено друго.🤔
Hello,
the complaint is running, thank you for all the details you've provided so far, check that, and must agree that closing someone's account with an active balance is totally unfair.
Give the complaint team some time to review the case and suggest the next steps, I would take the authority as the last option until suggested otherwise.🤔
здравей
Аз също съм холандски играч. И също така да бъдеш измамен да играеш в westcasino. И познавам повече холандци, които са измамени и се борят да си върнат парите. Нека си помагаме.
Прав си.. те нямат лиценз на KSA и мамят хората с промоционални имейли и партньорски връзки. Но не им е позволено да играят холандци на уебсайта. Трябва да блокират холандците.
В момента казват, че разследването отнема от 30 до 60 дни. Това е нелепо.
Hi,
Im a dutch player aswell. And also being tricked playing at westcasino. And I know more dutch people who are being tricked and fighting to get their money back. Lets help each other out.
You are right.. they dont have a KSA liscense and they trick people with promo emails and affiliates links. But they are not allowed dutch to play at there website. They should block dutch people.
At this moment they say investigation takes 30 to 60 days. That is ridiclous.
Що се отнася до casinoguru. Предлагането на холандски език за игра в казино без холандски лиценз не е отговорност на играча. Това е на казиното... те не трябва да позволяват това.
Много казина вече са възстановили парите на холандците поради това.
Както казват MADRE и MGA.
Така че да се крие зад техните T&C и гуру да казва, че отговорността е на играчите, е напълно невярно. Трябва да прочетете, преди да кажете подобни неща.
Много казина, като например LTC limited, Gammix и т.н., вече имаха глоби за плащане, защото работят незаконно на холандския пазар.
Също така, ако съм на вашия уебсайт и щракнете върху westcasino, това също показва, че Холандия има право да играе. Трябва да промените това. За вас също насърчавайте холандците да играят в Westcasino, което не е позволено.
As for casinoguru. Offering dutch to play at a casino without a dutch liscense is not the responsibilty of the player. It is the casino's ... they should not allow that.
Many casino's already refunded dutch their money because of this.
Aswell as MADRE and MGA say so.
So to hide behind their T&C and guru telling it is the players responsibility is completely false. You should read up before saying these kind of things.
Many casino's like for example LTC limited, Gammix etc already had fines to pay because they operate illegaly in the dutch market.
Also if im at your website and click westcasino it also shows the netherlands are allowed to play. You should deff change that. For you aswell encourage dutch to play at Westcasino that is not allowed.
Дори това може да бъде изпратено до KSA и casinoguru може да получи глоба, за да насърчи холандците да се регистрират в westcasino. Което не е позволено!
Изглежда, че е законно да се играе в това казино, но не е така. Ваша отговорност е да не насърчавате холандците да играят в незаконно казино. Както и westcasino трябва да блокира всички холандски IP адреси.
Even this can be send to the KSA and casinoguru could get a fine to pay encouraging dutch to register at westcasino. Wich is not allowed!
It looks like its legal to play at this casino its not. Its your responsibilty not to encourage dutch to play at a illegal casino. Aswell as westcasino should block all dutch IP's.
За хора с проблеми този имейл е директно до мениджъра на казиното
casinomanager@westcasino.com
Но той не е разумен. Той дори предупреждава холандците да не предприемат правни стъпки, защото всяка нанесена вреда, иск и т.н. играчът трябва да плати щетите. хаха
Така че, ако си купя кутия цигари и съм на 12 години и супермаркетът не ми поиска лична карта и ми я даде. Наистина ли мислите, че 12-годишното дете получава глоба за нанасяне на вреда на супермаркета?
Аз съм холандец, Westcasino няма лиценз, но се насочва към холандски играчи. Мога да се регистрирам и да играя, което не е разрешено. Тогава им казвам... и те казват, че нарушавам техните T&C? И трябва да плащам глоби, ако кажа на KSA или MGA?. Аз съм на 12 години, те са супермаркетът.
For people with problems this email is directly to the casino manager
casinomanager@westcasino.com
But he's not reasonable. He even warns dutch people not to pursuit legal steps because any harm done, claim etc the player needs to pay the damage. Lol
So if I buy a pack of cigarettes and im 12 years old and the supermarket doesnt ask for my ID and gives it to me. You really think that the 12 year old gets a fine to pay for causing harm to the supermarket?.
Im dutch Westcasino has no liscense but do target dutch players .. I can register and play wich is not allowed. Then I tell them... and they say I breach their t&c ? And I have to pay fines if I tell the KSA or MGA?. Im the 12 year old , they are the supermarket.
Дори това може да бъде изпратено до KSA и casinoguru може да получи глоба, за да насърчи холандците да се регистрират в westcasino. Което не е позволено!
Изглежда, че е законно да се играе в това казино, но не е така. Ваша отговорност е да не насърчавате холандците да играят в незаконно казино. Както и westcasino трябва да блокира всички холандски IP адреси.
Even this can be send to the KSA and casinoguru could get a fine to pay encouraging dutch to register at westcasino. Wich is not allowed!
It looks like its legal to play at this casino its not. Its your responsibilty not to encourage dutch to play at a illegal casino. Aswell as westcasino should block all dutch IP's.
Здравейте,
Възнамеряваме да предоставим пълна и актуална информация за казиното. Освен лиценза, зависи от играча да реши къде да играе и ние винаги препоръчваме да играете в местни лицензирани казина. Предоставяме рецензии, а не реклами, числовата стойност казва колко е вероятно да бъдете третирани справедливо там.
Ние не носим отговорност за това как казиното налага ограничени държави.
Hello,
We intend to provide full and actual information about the casino. As well as the license, it is up to the player to decide where to play, and we always recommend playing in local licensed casinos. We provide reviews, not advertisements, the numeric value says how it is likely that you'll be treated fairly there.
We are not responsible for how the casino enforces restricted countries.
Както можете да видите, вашият уебсайт казва, че холандският е разрешен. Това не е законно.
As you can see your website says dutch allowed. That is not legal.
От 5 януари West casino затвори акаунта ми за постоянно и отказа всякаква комуникация с мен. Изпратих десетки имейли.
Никакви отговори.
Докладвал съм ги на всички законни органи.
Авторитетът на MGA е просто шега.
Изпратих им повече от 10 оплаквания през последните 2 години за повече казина.
Не получих никакъв отговор, опитах много пъти да им се обадя и ги получих по телефона само веднъж. Но без успех с нито едно от моите оплаквания.
Така че до края разбрах, че западното казино е защитено и се крие и е ръка за ръка с властите.
Органите на KSA от Холандия са наистина ниски, обаждал съм им се много пъти.
Най-доброто е да спрете да играете хазарт. 👍😉
И ще имате много пари.
From 5 January West casino closed my account permanently and refused any comunication with me. I've sent dozens of emails.
No answers at all.
I've reported them to all legally authorities.
MGA authority is just a joke .
I've sent to them more than 10 complaints in last 2 years for more casinos.
I didn't get any reply, I've tried many times to call them and I got them on the phone once only.But no success with any of my complaints.
So until the end I realised that west casino are protected and they hide and are hand in hand with authorities.
KSA authorities from Netherlands are really low,I've called them many times.
The best is to stop gambling. 👍😉
And you will have alot of money.
Не се отказвайте от надежда. Те се крият зад техните t&c, които не са правилни. Нека това са много пари за вас.
Свържете се с адвокат ROELOF EFA BIJKERK. Той има опит с това и може да ви помогне да получите справедливост. Google името му с казино, след което можете да се свържете с нас по имейл.
Don't give up hope. They hide behind their t&c which are not correct. Let it be a lot of money for you.
Contact ROELOF EFA BIJKERK lawyer. He has experience with this and can help you get justice. Google his name with casino then you can contact us by email.
Geef de hoop niet op. Ze verschuilen zich achter hun t&c die niet kloppen. Las dat het bij jou om veel geld gaat.
Contacteer ROELOF E.F.A. BIJKERK advocaat. Hij heeft ervaring hiermee en kan je helpen je recht te halen. Google zijn naam met casino dan kan je contact opnemen via email.
Ksa проучва само ако има няколко оплаквания за казино, като например този проблем с лицензирането. Те не са там, за да решават проблемите на играчите. Но докладването има смисъл.
MGA не е нищо, наистина не реагира 9/10 x. Можете да имате по-добър madre, но те не са свързани с това.
Много казина реагират на този проблем с лицензирането и възстановяват парите ви. За съжаление westcasino е много твърдо, въпреки че със сигурност не са прави. Те дори казват, че ако те бъдат таксувани от играча, вие трябва да платите техните такси, защото сте нарушили техните t&c.
Вие сте сами и това вероятно може да се реши само по законов път. Защото те наистина грешат.
Те трябва да блокират холандците, а не да рекламират холандския пазар и да ви подмамят да играете с тях. Трябва да получите обратно всичките си депозити.
The ksa only investigates if there are several complaints about a casino, such as with this licensing problem. They are not there to solve player problems. But reporting does make sense.
The MGA is nothing, indeed do not respond 9/10 x. You can have better madre, but they are not affiliated with that.
Many casinos respond to this licensing problem and refund your money. Unfortunately, westcasino is very firm, although they are certainly not right. They even say that if they are charged by the player that you have to pay their charges because you broke their t&c.
You are on your own and this can probably only be resolved legally. Because they are indeed wrong.
They should block Dutch people and not promote the Dutch market and trick you into playing with them. You should get all your deposits back.
De ksa doen alleen onderzoeken als er meerdere klachten komen over een casino zoals met dit liscentie probleem. Ze zijn er niet om spelers problemen op te lossen. Maar melden heeft wel zin.
De MGA stelt niets voor inderdaad reageren 9/10 x niet. Kan je beter madre hebben maar daar zijn zij niet bij aangesloten.
Vele casino's geven gehoor aan dit liscentie probleem en geven je geld terug. Helaas is westcasino erg standvastig al hebben ze zeker geen gelijk. Ze zeggen zelfs dat als ze kosten krijgen door de speler dat jij hun kosten moet betalen omdat je hun t&c hebt verbroken.
Je staat er alleen voor en waarschijnlijk kan dit dus enkel juridisch worden opgelost. Want ze zitten wel degelijk fout.
Ze behoren nederlanders te blokkeren en niet de nederlandse markt te promoten en je zo er in te luizen bij hun te spelen. Je behoort al je deposits terug te krijgen.
Не е възможно, westcasino не отговаря на моите заявки.
Органът на MGA също не отговаря.
Ако подадете официална жалба до KSA, те могат да ви наложат огромна глоба, защото сте залагали в незаконно казино. Глобата е до 6 хиляди евро.
Така че успех в тази ситуация.
По-добре е всички хора да спрат да залагат и да опитат други забавни неща в живота.
Is not possible, westcasino dosen't answers to my requests.
MGA authority dosen't answers as well.
If you make official complaint to KSA they can give you a huge fine because you where gambling on an illegally casino. The fine is up to 6k euro.
So success with this situation.
IS better that all people stop gambling and try another fun things in life.
Можете да подадете сигнал анонимно.
И на теб късмет
You can report anonymously.
You too good luck
Je kan anoniem je melding doen.
Jij ook succes
Докладвал съм за west casino от ноември миналата година около 10 пъти 😊
Но властите на KSA не направиха нищо, уебсайтът все още е достъпен от Холандия и приема холандски играчи 😂
I've reported west casino from last year November, like 10 times 😊
But KSA authorities didn't do nothing, the website is still accessible from Netherlands and accepting duch players 😂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.