НачалоФорумКазинаWestCasino - обща дискусия

WestCasino - обща дискусия

преди 2 години от Thomas79
|
27 668 преглеждания 198 отговора |
|
1 2...10
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с WestCasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Какъв е вашият опит с времето за теглене, колко време отнема?

Автоматичен превод:
Thomas79
преди 2 години

Здравейте,

Виждам, че в момента има само едно отворено оплакване за забавеното теглене.

Според историята на оплакванията всъщност изглежда доста добре.

Бих искал да ти отговоря по-конкретно, но никога не съм играл там. 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

Е, със сигурност имам лош късмет с участниците в сайта. Но това оплакване е сънливо. Главно защото обслужващият персонал изглежда не знае елементарна математика и отказа да признае, че играта е грешна/измама/отвличане на клиенти. Първият път, когато отидох в поддръжката, ударих безплатни завъртания в играта the green knight. Най-добрият множител отиде при X10, след което завъртането спря при печалба от 20 цента, но една от плочките беше уайлд X10. Така че 20 цента X10 е 2 $ X10 отново 20 $ ми платиха 2 $. Така че отидох в поддръжката, те погледнаха и ми казаха, че е добре в раздела, имах ли екранна снимка, но нямах. Така че се върнах и играх 6$, докато не извадих късмета да ударя отново безплатни завъртания този път при последното завъртане, което е x100. Появи се, както можете да видите, като 4 коня в права линия. Което струва 30 цента, така че отивам в поддръжката отново този път, когато имам екранната снимка. Отново казват, че върви добре и тегленето е правилно. Тези хора наистина ли са тъпи, че не могат да направят елементарна математика в кой свят е 30 цента x100 на завъртане 3$.

Е, дори не съм свършил да използвам депозита си за тях, очевидно ще загубя парите си тук, ако печалбите намалеят с X10. file

Автоматичен превод:
Bushman78
преди 2 години

Здравейте, не съм запознат с този слот и неговите функции, печелившите линии и т.н. Следователно екранната снимка всъщност не помогна много.

Какво ще кажете вместо това да се свържете с доставчика на играта? В крайна сметка те управляват играта.

Като алтернатива можете да играете същите залози в безплатната версия и да сравнявате резултатите.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Това казино затвори акаунта ми, след като депозирах 15 хиляди евро и конфискува остатъка ми.

Те работят незаконно в Холандия, без лиценз от холандските хазартни власти!

Автоматичен превод:
nm86nlplay
преди 1 година

Здравейте,

жалбата е в ход , благодаря ви за всички подробности, които предоставихте досега, проверете това и трябва да се съглася, че затварянето на нечия сметка с активен баланс е напълно несправедливо.

Дайте малко време на екипа по жалбите да прегледа случая и да предложи следващите стъпки, бих приел органа като последна опция, докато не бъде предложено друго.🤔


Автоматичен превод:
nm86nlplay
преди 1 година

здравей

Аз също съм холандски играч. И също така да бъдеш измамен да играеш в westcasino. И познавам повече холандци, които са измамени и се борят да си върнат парите. Нека си помагаме.


Прав си.. те нямат лиценз на KSA и мамят хората с промоционални имейли и партньорски връзки. Но не им е позволено да играят холандци на уебсайта. Трябва да блокират холандците.

В момента казват, че разследването отнема от 30 до 60 дни. Това е нелепо.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Що се отнася до casinoguru. Предлагането на холандски език за игра в казино без холандски лиценз не е отговорност на играча. Това е на казиното... те не трябва да позволяват това.

Много казина вече са възстановили парите на холандците поради това.

Както казват MADRE и MGA.

Така че да се крие зад техните T&C и гуру да казва, че отговорността е на играчите, е напълно невярно. Трябва да прочетете, преди да кажете подобни неща.

Много казина, като например LTC limited, Gammix и т.н., вече имаха глоби за плащане, защото работят незаконно на холандския пазар.

Също така, ако съм на вашия уебсайт и щракнете върху westcasino, това също показва, че Холандия има право да играе. Трябва да промените това. За вас също насърчавайте холандците да играят в Westcasino, което не е позволено.


Автоматичен превод:
преди 1 година

file

Дори това може да бъде изпратено до KSA и casinoguru може да получи глоба, за да насърчи холандците да се регистрират в westcasino. Което не е позволено!

Изглежда, че е законно да се играе в това казино, но не е така. Ваша отговорност е да не насърчавате холандците да играят в незаконно казино. Както и westcasino трябва да блокира всички холандски IP адреси.


Автоматичен превод:
преди 1 година

За хора с проблеми този имейл е директно до мениджъра на казиното

casinomanager@westcasino.com

Но той не е разумен. Той дори предупреждава холандците да не предприемат правни стъпки, защото всяка нанесена вреда, иск и т.н. играчът трябва да плати щетите. хаха

Така че, ако си купя кутия цигари и съм на 12 години и супермаркетът не ми поиска лична карта и ми я даде. Наистина ли мислите, че 12-годишното дете получава глоба за нанасяне на вреда на супермаркета?

Аз съм холандец, Westcasino няма лиценз, но се насочва към холандски играчи. Мога да се регистрирам и да играя, което не е разрешено. Тогава им казвам... и те казват, че нарушавам техните T&C? И трябва да плащам глоби, ако кажа на KSA или MGA?. Аз съм на 12 години, те са супермаркетът.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

file

Дори това може да бъде изпратено до KSA и casinoguru може да получи глоба, за да насърчи холандците да се регистрират в westcasino. Което не е позволено!

Изглежда, че е законно да се играе в това казино, но не е така. Ваша отговорност е да не насърчавате холандците да играят в незаконно казино. Както и westcasino трябва да блокира всички холандски IP адреси.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Възнамеряваме да предоставим пълна и актуална информация за казиното. Освен лиценза, зависи от играча да реши къде да играе и ние винаги препоръчваме да играете в местни лицензирани казина. Предоставяме рецензии, а не реклами, числовата стойност казва колко е вероятно да бъдете третирани справедливо там.

Ние не носим отговорност за това как казиното налага ограничени държави.



Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Както можете да видите, вашият уебсайт казва, че холандският е разрешен. Това не е законно.

Автоматичен превод:
Sabine1984
преди 1 година

От 5 януари West casino затвори акаунта ми за постоянно и отказа всякаква комуникация с мен. Изпратих десетки имейли.

Никакви отговори.

Докладвал съм ги на всички законни органи.

Авторитетът на MGA е просто шега.

Изпратих им повече от 10 оплаквания през последните 2 години за повече казина.

Не получих никакъв отговор, опитах много пъти да им се обадя и ги получих по телефона само веднъж. Но без успех с нито едно от моите оплаквания.

Така че до края разбрах, че западното казино е защитено и се крие и е ръка за ръка с властите.

Органите на KSA от Холандия са наистина ниски, обаждал съм им се много пъти.

Най-доброто е да спрете да играете хазарт. 👍😉

И ще имате много пари.


Автоматичен превод:
nm86nlplay
преди 1 година

Не се отказвайте от надежда. Те се крият зад техните t&c, които не са правилни. Нека това са много пари за вас.


Свържете се с адвокат ROELOF EFA BIJKERK. Той има опит с това и може да ви помогне да получите справедливост. Google името му с казино, след което можете да се свържете с нас по имейл.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Върнаха ли ви парите от westcasino?

Автоматичен превод:
nm86nlplay
преди 1 година

Ksa проучва само ако има няколко оплаквания за казино, като например този проблем с лицензирането. Те не са там, за да решават проблемите на играчите. Но докладването има смисъл.

MGA не е нищо, наистина не реагира 9/10 x. Можете да имате по-добър madre, но те не са свързани с това.

Много казина реагират на този проблем с лицензирането и възстановяват парите ви. За съжаление westcasino е много твърдо, въпреки че със сигурност не са прави. Те дори казват, че ако те бъдат таксувани от играча, вие трябва да платите техните такси, защото сте нарушили техните t&c.

Вие сте сами и това вероятно може да се реши само по законов път. Защото те наистина грешат.

Те трябва да блокират холандците, а не да рекламират холандския пазар и да ви подмамят да играете с тях. Трябва да получите обратно всичките си депозити.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не е възможно, westcasino не отговаря на моите заявки.

Органът на MGA също не отговаря.

Ако подадете официална жалба до KSA, те могат да ви наложат огромна глоба, защото сте залагали в незаконно казино. Глобата е до 6 хиляди евро.

Така че успех в тази ситуация.

По-добре е всички хора да спрат да залагат и да опитат други забавни неща в живота.


Автоматичен превод:
nm86nlplay
преди 1 година

Можете да подадете сигнал анонимно.


И на теб късмет

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Докладвал съм за west casino от ноември миналата година около 10 пъти 😊

Но властите на KSA не направиха нищо, уебсайтът все още е достъпен от Холандия и приема холандски играчи 😂

Автоматичен превод:
1 2...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини