НачалоФорумКазинаWazamba Casino - обща дискусия

Wazamba Casino - обща дискусия (страница 6)

 от Matiseli
|
84 456 преглеждания 392 отговора |
|
1...5 6 7...20
Mgv20

Здрасти.

Така че засега чакате парите да дойдат, нали? Или вече сте получили парите?

Не съм сигурен, затова питам...

Ще се радвам да чуя, че са ви платили. 👌👌✨


Автоматичен превод:

Здравейте, бих искал да знам името на лиценза на Wazamba, защото не мога да го намеря на сайта им, благодаря

Автоматичен превод:
Gommgomm72000

Здравейте, според нашата система и моята информация от екипа, това казино има лиценз от Кюрасао - по-специално Antillephone.

Можете да видите лиценза на Кюрасао на нашия уебсайт. Опитахте ли да погледнете? Можете да го намерите тук .

Както и да е, има ли причина да поискате тази информация?

Автоматичен превод:

Благодаря ви много. Тъй като акаунтът ми беше блокиран от 20 дни за така наречените верификации след няколко печалби (слот машини и спортни залагания), трябваше да изчакам имейл от тях, който най-накрая получих вчера, в който се посочва, че акаунтът ми наистина е активен. Свързвам се с него и пак го блокират. Свързах се с адвокат там, който ме помоли за техния лиценз, който не можах да намеря.

Отворих и жалба в сайта на гуруто.

Автоматичен превод:
Gommgomm72000

Хей!

Виждам, че не губите време, когато става дума за адвокати. Ако мога да добавя един безплатен съвет, бих изчакал жалбата да стигне до по-нататъшен етап, защото ако включите адвокат, това може да доведе до пълна радиомълчание, което би било изключително нездравословно за жалбата. Разбира се, това е ваше решение, просто обичам да видя какво се е случило с вашия акаунт и освен това какво се случва в момента. 🤔

Имате ли идеи

От моя гледна точка все още няма нищо твърдо.

Автоматичен превод:

Току-що се свързах, за момента чакам да разбера причината за спирането на акаунта ми, но все пак след 23 дни има причина да задавам въпроси. Не вярвах напълно на онлайн казината и wazamba ми доказва, че бях прав.

Не знам, мисля, че се опитват да печелят време, за да не се налага да ми плащат. Както и да е, чакаме момента да получим отговор.

Автоматичен превод:

file

Автоматичен превод:

file

Автоматичен превод:
Gommgomm72000

Сега виждам. Технически, вашият акаунт е блокиран поради текущо разследване. Това със сигурност е болка, но съм убеден, че нещо трябва да е повдигнало подозрението, задълбочените разследвания обикновено не са просто случайна проверка. Много е жалко, че ви липсват допълнителни подробности и съм съгласен, че това е неудобно.

Нека да видим до какво заключение идва този процес, след като приключи. 🤔


Автоматичен превод:

Добре, да, тихо ще изчакам тяхното заключение, ако пристигне някой ден.


Благодаря Радка! 😊

Автоматичен превод:

На всички печеливши, които не са получили своите печалби изплатени!!!!


Сега имам много добър адвокат, който съди Wazamba.

Прокуратурата вече е там.

В този момент исках да попитам дали има интерес от групов иск.

ТЪЙ КАТО WAZAMBA ДЪЛЖИ САМО НА МЕН НАД 50 000 ЕВРО, СИ СИ СТРУВА ДА ПРЕДПРИЕМЕМ ЗАЕДНО ДЕЙСТВИЯ СРЕЩУ ТАЗИ КОМПАНИЯ.


Който се интересува е добре дошъл да се свърже.


С уважение Аня


Боря се за справедливост...Кой друг?

Автоматичен превод:
anjmy1969

Здравейте, преместих публикацията ви под въпросното казино. Вашата публикация също ли е свързана с жалбата, която сте имали при нас преди няколко месеца?

Що се отнася до адвоката, който наехте, бихте ли ни уведомили как напредва вашият случай, така че другите играчи да имат представа?

Автоматичен превод:
Jaro

здравей Джаро, да, казиното ме ограби, минаха повече от 50 дни, откакто направиха всичко, за да не ми платят, но няма да се откажа, ще ви информирам много скоро за последствията. Аз съм в Бразилия и дори съм готов да уредя това в Кюрусао.

Автоматичен превод:
Gommgomm72000

Здравейте, отговорих на anjmy1969, стрелката и името показват към кого е предназначен отговорът ми.

Както и да е, видях, че делото ви се протака и имате оплакване. Ще видим как ще се развие и докъде ще стигне отборът ни. Харесвам твоето мислене и то е, че не се предаваш. Не забравяйте да ни държите в течение за всичко ново. Ще чакаме.

Автоматичен превод:
Radka

Здравей Радка, извинявай, че чак сега отговарям. Аз не се чувствам добре. Откакто спечелих през март, бях в процес на получаване на законните си печалби. Вашият колега също ме подкрепи и определено имаме доказателства, че WAZAMBA е манипулирал моите печалби.

Изплатих част.

Но Wazamba дебитира пари, които не получих.

Тъй като съм документирал всичко, включително моите игрални дейности, онлайн и офлайн времена, можете да видите точно в кои дни WAZAMBA е дебитирала пари от сметката. Просто е много разочароващо, че WAZAMBA се размина с тази измама.

Затова не се отказвам, защото справедливостта възтържествува.

Без значение колко време отнема.

Затова бих искал да използвам връзките с обществеността, за да намеря други победители, които са преживели същото

Заедно имате по-добър слух.

Ако имате нужда от повече информация, мога да ви изпратя документи или да попитате ваш колега.

С уважение, Аня


Автоматичен превод:
Jaro

Здравей Джаро,

Благодаря ви много за помощта с публикацията.

Да, става дума за жалбата от март.

Вашият колега ми оказа голяма подкрепа и също успя да докаже, че моите печалби са били манипулирани.

Бяха дебитирани повече пари, отколкото ми бяха преведени. За щастие, тъй като запазих всичко от самото начало, можете да документирате игралните дейности и неправилните дебити.

Адвокатът не може да продължи, защото нямам пари да заведа гражданско дело. Прокуратурата е разгледала жалбата ми, но явно нямат никакво действие.

Съветват ме и да заведа гражданско дело.

Тъй като нямам застраховка за правна защита, трябва да видя дали мога сам да събера парите.

Затова смятам, че ако едно и също нещо се случи с няколко души, можем заедно да заведем дело срещу WAZAMBA.

Определено е доказуемо, че WAZAMBA е манипулирал печалбите.

За допълнителна информация, моля свържете се с нас.

Сърдечни поздрави, Аня

Автоматичен превод:

https://vm.tiktok.com/ZGJTRrdtY/

Тогава публикувах моя случай.

Колкото повече научите за това... толкова по-добре.

Автоматичен превод:

Здравей Радка, извинявай, че чак сега отговарям. Аз не се чувствам добре. Откакто спечелих през март, бях в процес на получаване на законните си печалби. Вашият колега също ме подкрепи и определено имаме доказателства, че WAZAMBA е манипулирал моите печалби.

Изплатих част.

Но Wazamba дебитира пари, които не получих.

Тъй като съм документирал всичко, включително моите игрални дейности, онлайн и офлайн времена, можете да видите точно в кои дни WAZAMBA е дебитирала пари от сметката. Просто е много разочароващо, че WAZAMBA се размина с тази измама.

Затова не се отказвам, защото справедливостта възтържествува.

Без значение колко време отнема.

Затова бих искал да използвам връзките с обществеността, за да намеря други победители, които са преживели същото

Заедно имате по-добър слух.

Ако имате нужда от повече информация, мога да ви изпратя документи или да попитате ваш колега.

С уважение, Аня


Автоматичен превод:

Здравей Аня.

Тъй като включихте адвокат, чувствам, че не можем да направим нищо освен това.

Можете също да изпращате всички документи на data@casino.guru

Тези момчета винаги са нащрек. Добавете друга актуализация, след като се почувствате добре с това. Надявам се да намерите справедливо решение!


Автоматичен превод:
Radka

Добро утро Радка,

Бих искал вашите колеги да прегледат документите ми.

Съжалявам, тъкмо се свързвам днес.

Поради тези трудности с Wazamba изпаднах в много депресия няколко дни.

И заради хроничното ми заболяване също имам много трудности, така че бях много щастлив, че спечелих.


След това ще изпратя всички документи на вашите колеги.

Благодаря ви много за съвета и мили поздрави.




Автоматичен превод:
anjmy1969

Здравей anjy1969,

Е, съжалявам, че не се чувстваш добре.

Също така много съжалявам да ви информирам, че вашият случай беше отхвърлен преди пет месеца. Ако сте убедени, че сте на път да предоставите уместен разговор, който сте провели с казиното относно това, което изглеждаше като неуточнен проблем, моля, уведомете Питър.

Благодаря Ви за съдействието.



Автоматичен превод:
1...5 6 7...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини