ФорумКазинаWazamba Casino - обща дискусия

Wazamba Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 3 години от Matiseli
|
49046 преглеждания 344 отговора |
|
1...5 6 7...19
Добавете пост
Daniel
преди 1 година

Можеш и мен да ме забраниш, не ме интересува. Ако искате хората да повярват, че нямате икономически интереси, направете го, но аз се придържам към идеята си.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Добър ден,


Не до функцията за чат, вчера той ме пусна и успях да завърша тегленето, чакайки депозита по сметката. Днес се опитах да вляза отново и пак същата грешка. Свързах се с тях по пощата и им изпратих екранна снимка, чакайки да ми кажат.


много благодаря file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Можеш и мен да ме забраниш, не ме интересува. Ако искате хората да повярват, че нямате икономически интереси, направете го, но аз се придържам към идеята си.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Изглеждаш ми много сбъркан. Според общото ви поведение въз основа на оплаквания, потребителски отзиви и публикации във форума, трябва да потърсите помощ, тъй като отношението ви към хазарта показва доста нездравословни навици.

Можете ли да посетите този раздел и да получите помощ? Може би най-накрая ще намерите спокойствие:

https://casinoguru-it.com/dipendenza-gioco-azzardo-1

Бана ви не доказва нищо повече от това, че просто сте изгубени в изявленията си, което не се оценява тук във форума, няма нищо общо с евентуални икономически интереси.

Здравейте!


Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър ден,


Не до функцията за чат, вчера той ме пусна и успях да завърша тегленето, чакайки депозита по сметката. Днес се опитах да вляза отново и пак същата грешка. Свързах се с тях по пощата и им изпратих екранна снимка, чакайки да ми кажат.


много благодаря file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте.

Възможно ли е да превключите на друг уеб браузър? Със сигурност бих опитал това (Chrome, Opera, Firefox, Bing) може да реши проблема. Ако не се лъжа, този сайт вероятно не е добре оптимизиран за Safari в момента. Или поне изглежда, че може да има подобен проблем.

Бихте ли опитали това, моля?

Ще чакам да споделиш резултата.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Добър ден.


Опитах се да осъществя достъп от различни браузъри, мобилни и компютърни и това е невъзможно. Странно е, че понякога ме пуска, а понякога не.


Пак писах на съпорт и от понеделник нищо друго не са ми посочили. Попитах ги за тегленето, което трябваше да получа днес и те ми казаха, че и него няма да получа.


много благодаря


Автоматичен превод:
Mgv20
преди 1 година

Здрасти.

Съгласен съм, че е странно. Искам да кажа, че би звучало по-скоро като обикновена грешка, ако сте блокирани през цялото време. Но в тази ситуация се страхувам, че нямам представа какво причинява това.

Иска ми се да мога да измисля нещо, което си заслужава да опитам.

Нека сега се съсредоточим върху плащането. Казиното даде ли ви причина? Трябва да има нещо свързано, което кара казиното да задържи тегленето ви, бих казал.

Имате ли идея, моля?


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Благодаря ви много, тегленето вече е въведено.


Но не мога да вляза през нито един браузър... така че.


всичко най-хубаво

Автоматичен превод:
Mgv20
преди 1 година

Здрасти.

Така че засега чакате парите да дойдат, нали? Или вече сте получили парите?

Не съм сигурен, затова питам...

Ще се радвам да чуя, че са ви платили. 👌👌✨


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, бих искал да знам името на лиценза на Wazamba, защото не мога да го намеря на сайта им, благодаря

Автоматичен превод:
Gommgomm72000
преди 1 година

Здравейте, според нашата система и моята информация от екипа, това казино има лиценз от Кюрасао - по-специално Antillephone.

Можете да видите лиценза на Кюрасао на нашия уебсайт. Опитахте ли да погледнете? Можете да го намерите тук .

Както и да е, има ли причина да поискате тази информация?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря ви много. Тъй като акаунтът ми беше блокиран от 20 дни за така наречените верификации след няколко печалби (слот машини и спортни залагания), трябваше да изчакам имейл от тях, който най-накрая получих вчера, в който се посочва, че акаунтът ми наистина е активен. Свързвам се с него и пак го блокират. Свързах се с адвокат там, който ме помоли за техния лиценз, който не можах да намеря.

Отворих и жалба в сайта на гуруто.

Автоматичен превод:
Gommgomm72000
преди 1 година

Хей!

Виждам, че не губите време, когато става дума за адвокати. Ако мога да добавя един безплатен съвет, бих изчакал жалбата да стигне до по-нататъшен етап, защото ако включите адвокат, това може да доведе до пълна радиомълчание, което би било изключително нездравословно за жалбата. Разбира се, това е ваше решение, просто обичам да видя какво се е случило с вашия акаунт и освен това какво се случва в момента. 🤔

Имате ли идеи

От моя гледна точка все още няма нищо твърдо.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Току-що се свързах, за момента чакам да разбера причината за спирането на акаунта ми, но все пак след 23 дни има причина да задавам въпроси. Не вярвах напълно на онлайн казината и wazamba ми доказва, че бях прав.

Не знам, мисля, че се опитват да печелят време, за да не се налага да ми плащат. Както и да е, чакаме момента да получим отговор.

Автоматичен превод:
Публикация на Gommgomm72000 е изтрит
преди 1 година

file

Автоматичен превод:
преди 1 година

file

Автоматичен превод:
Gommgomm72000
преди 1 година

Сега виждам. Технически, вашият акаунт е блокиран поради текущо разследване. Това със сигурност е болка, но съм убеден, че нещо трябва да е повдигнало подозрението, задълбочените разследвания обикновено не са просто случайна проверка. Много е жалко, че ви липсват допълнителни подробности и съм съгласен, че това е неудобно.

Нека да видим до какво заключение идва този процес, след като приключи. 🤔


Автоматичен превод:
преди 1 година

Добре, да, тихо ще изчакам тяхното заключение, ако пристигне някой ден.


Благодаря Радка! 😊

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

На всички печеливши, които не са получили своите печалби изплатени!!!!


Сега имам много добър адвокат, който съди Wazamba.

Прокуратурата вече е там.

В този момент исках да попитам дали има интерес от групов иск.

ТЪЙ КАТО WAZAMBA ДЪЛЖИ САМО НА МЕН НАД 50 000 ЕВРО, СИ СИ СТРУВА ДА ПРЕДПРИЕМЕМ ЗАЕДНО ДЕЙСТВИЯ СРЕЩУ ТАЗИ КОМПАНИЯ.


Който се интересува е добре дошъл да се свърже.


С уважение Аня


Боря се за справедливост...Кой друг?

Автоматичен превод:
anjmy1969
преди 11 месеца

Здравейте, преместих публикацията ви под въпросното казино. Вашата публикация също ли е свързана с жалбата, която сте имали при нас преди няколко месеца?

Що се отнася до адвоката, който наехте, бихте ли ни уведомили как напредва вашият случай, така че другите играчи да имат представа?

Автоматичен превод:
1...5 6 7...19
Отидете на страницаот 19 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини