ФорумКазинаWazamba Casino - обща дискусия

Wazamba Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 3 години от Matiseli
|
49100 преглеждания 344 отговора |
|
1...4 5 6...19
Добавете пост
Benny1
преди 1 година

Ако мога да попитам, чакате ли забавено плащане? Или просто сте загрижени за прегледа? 🙂 Ние също предлагаме безплатна помощ на играчите, така че в случай, че можете да използвате помощ, сте намерили правилното място.

Автоматичен превод:
преди 1 година

измамници измамници измамници. Направих пробно теглене от 40 евро, за да видя дали е вярно това, което някои хора пишат, че е добро казино. но от това, което изглежда, това казино е най-лошото, което някога съм играл. не слагайте пари там, казват, че тегленията се извършват в рамките на 1-3 дни и виждам, че това не е така, т.е. ако някой спечели 100 200 300 евро, ще отнеме една година, за да бъде одобрено тегленето.

Автоматичен превод:
dtzikopoulos
преди 1 година

Както казахте, направихте тест с €40. И така, откъде знаете, че тегленето на €300 ще отнеме година? 🙂

Вероятно също ще отнеме няколко дни, мисля, че първо трябва да проверите седмичните и месечните лимити на казиното:

file


Автоматичен превод:
преди 1 година


Алгоритъм на казино измама или не, който е имал положителен опит

Редактиран от Radka преди 1 година
Причина: неработеща връзка "публикацията не съществува"
Автоматичен превод:
nathaliemerz61
преди 1 година

Здравейте,


Връзката, която публикувахте, не функционираше, затова я изтрих. Но това не означава, че не сте добре дошли да обсъждате темата. 🙂

Позволете ми да кажа, че бих бил изключително предпазлив всеки път, когато някой предложи работещ алгоритъм, създаден да „побеждава казината" и да осигурява безвъзмездни печалби. Това е предимно измамна практика, ако такъв инструмент съществува, наистина ли вярвате, че щастливият собственик би предложил този „свещен граал" чрез Telegram?

Не мисля така.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Wazamba ми изпрати оферта в четвъртък, 22/06, да отворя отново акаунта си със 100% бонус до 400 евро с 5x залагане. Приех тази оферта, заложих бонуса и успях да вдигна сметката до общо 4,1k до събота. До неделя също имах големи печалби в QuickWin, което е казино на същата компания и взе сметката ми от 700 евро на 2200 евро. В понеделник, 26/06 18:00 те ми изпратиха имейл от Wazamba, защото не успях да им изпратя документите за проверка (???), които те никога не са поискали и акаунтът в този момент беше отворен за 4 дни. Те взеха всичките ми печалби от wazamba (3.7k) и ми върнаха депозита. След това ми затвориха акаунта в Quickwin без никаква причина и ми взеха 100% от парите там (2.2k). Minedu, отворих сметка в quickwin на 9 юни, преди 17 дни! Един ден по-късно казаха същата причина за QuickWin, че не успях да проверя, което те също никога не са поискали!!! И те твърдят поради тяхното условие 6.6.4, което гласи, че могат да поискат документация, за да изтеглят и трябва да изпратя документите в рамките на 30 дни, в противен случай акаунтът ще бъде закрит и печалбите ще бъдат удържани!!!! Имах акаунт в продължение на 17 дни и те го затвориха, защото не успях да предам необходимата документация след 30 дни, когато ги бяха поискали (???) Предполагам, че сега съм пътешественик във времето. Най-странното е, че в същия ден бях приел подобно предложение от едно от другите им казина 7signs да отворя отново и да взема бонуса и щях да депозирам. На следващия ден, когато ме забраниха от всичките им казина, те се чудеха от 7sign как така още не съм депозирал!!!??? Някакви предложения какво да правя, след като те продължиха напред и откраднаха 6,3 хиляди от парите ми?

Автоматичен превод:
преди 1 година


ПАЗЕТЕ СЕ ОТ ОПАСНА ИЗМАМА

wazamba е сериозна измама, не само защото има по-малко лимити за изплащане, но и защото не плаща на хората, блокира акаунта ви веднъж, само онзи ден, когато всички сайтове, предлагани от фирма Rabidi NV от Кюрасао и това, което ви предлага 7starpartners, стойте далеч от такива сайтове... ВНИМАНИЕ, крадат всичките ви пари

Автоматичен превод:
Публикация на Mkkkk е изтрит от Daniel
Причина: Спам
Gurkenpapst1992
преди 1 година

Съгласен съм с вас, какво право имат казината да имат такива възможности? Всъщност, почти всички казина имат този фактор в условията, „Решението на мениджъра е неотменимо". Ако всеки съд правеше това, повечето адвокати щяха да останат без работа. Тук законът е погазен! Избягвайте тези казина, които имат тази фраза в своите правила, те са мошеници, а не честни казина. Също така избягвайте казина, които също предлагат игри на Playtech и някои дори на Microgaming, за да можете да кажете, че са измамни казина. (защото за съжаление тези игри бяха блокирани за немски играчи!) Пример: Emir Bet Casino. Dachbet, GrandWin, Olympusbet. и т.н. ако Playtech и Microgaming са достъпни за немски играчи, това определено е измамно казино! (Тъй като Playtech и Microgaming може да не се предлагат на немски играчи!) Всъщност успях да реализирам бонус от 100,00 в EmirBet в играта на Playtech, въпреки че направих почти 20 приложения за изплащане от 100,00. Разписките бяха изпратени 20 пъти за тези акаунти и всеки път бяха отхвърлени 20 пъти, тъй като EmirBet Casino не може да приложи тези методи на плащане. Трябваше да го правя 3 седмици. В Dachbet всъщност веднъж имах печалба от около 200,00, но тя никога не беше изплатена отново, привлечена и след това всички слотове бяха повече от просто манипулирани! Освен това нашата държава например забрани microgaming игрите за немски играчи, намирам го за наглост, какво право има държавата да обявява граждани за непълнолетни? Ако някои хора не овладеят хазартната си зависимост, това не е работа на държавата! Чувствам се покровителстван и преди всичко не ми е позволено да печеля никакви джакпоти, защото на германците не им е позволено да правят това, може би немските играчи са твърде глупави, за да успеят да спечелят голям джакпот. по-скоро да играят нелегално, за да останат високите печалби от джакпота в чужбина, немците не се нуждаят от пари! Пристрастяването трябва да се бори, докато Lotoo от Германия и всички управлявани от Германия казина не са изложени на риск от пристрастяване.

Автоматичен превод:
Mkkkk
преди 1 година

Каква беше причината за блокирането на акаунта ви? Получихте ли информация от тях? Между другото, не виждам нито една неразрешена жалба срещу Wazamba, която да е свързана с несправедливо блокиран акаунт, така че ако не успеете да разрешите проблема с тях, можете да опитате да изпратите жалба на нашия уебсайт.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте, има ли отговори на проблема ми, публикуван по-долу?

Автоматичен превод:
manoskap7
преди 1 година

Здравейте.

Съжаляваме, вероятно всички сме го пренебрегнали. Бих казал, че трябва да подадете жалба, в момента има много изявления и подробности, някой трябва да прегледа всичко това, за предпочитане съвет с казиното.

В този момент въпросът е толкова сложен, че да се каже какво стои зад решението на казиното. 🤔

Предполага се, че този някой е специалист по жалби на Casino Guru.

За да изпратите жалбата, моля, използвайте тази връзка: https://casino.guru/complaints/create

Съгласни ли сте с подобна стъпка? Надявам се да го направите.



Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Ще го направя скоро. Още един въпрос, ако жалбата не работи, ще използвам всички правни действия, които мога. Ще има ли проблем с разглеждането на жалбата?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Мога ли да попитам нещо; Как е възможно всички да ругаят оценката и не само за конкретното казино и казиното да получи оценка 9.1.

Със сигурност сте обективен или получавате някаква такса от казината.

9 от 10 казват най-лошите думи, откъде идва това в оценката?

По принцип, когато видя казина с лимит за теглене от 500 на ден, дори не влизам.

Автоматичен превод:
nickcrawl
преди 1 година

Разбира се, те се плащат от групата Rabidi, както и от други казина. Преди няколко седмици бях публикувал рецензия за Dolly casino, подчертаваща нечестната и хищническа политика за теглене и Guru Casino отхвърли рецензията ми. Същото се случи с друго казино, което също беше оценено тук като много добро.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ще го направя скоро. Още един въпрос, ако жалбата не работи, ще използвам всички правни действия, които мога. Ще има ли проблем с разглеждането на жалбата?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Съжалявам, поне не разбирам въпроса напълно.

Но ще се опитам да отгатна смисъла - не вярвам, че законовите органи се интересуват много от жалбите на Casino Guru. Може би за това питахте? 🤔

Автоматичен превод:
carsix79
преди 1 година

Здравейте,

най-общо казано, когато погледна историята на вашите потребителски рецензии, е повече от ясно, че основно виждате всяко казино, в което играете, като най-лошото казино (има 1 изключение). Очевидно е много малко вероятно всички казина да са толкова лоши, така че по-скоро изглежда, че обикновено имате някакъв проблем във всяко казино, в което играете. Това са всички потребителски отзиви, изпратени от вас.

filefile


Що се отнася до потребителските отзиви, всеки може ясно да види, че отхвърлихме 3 от 18. 2 от тях бяха отхвърлени, защото очевидно не сте играли в казиното и не сте описали опита си с играч. Последният преглед беше отхвърлен, защото основно се оплаквахте само от загубата на парите там, но всъщност не сте прегледали самото казино.

Много съм чувствителен, когато става въпрос за играчи, които ни обвиняват, че ни плащат за отхвърляне на прегледи, тъй като това е лъжа. Така че, ако отново излезете с подобни обвинения, без да предоставите никакви доказателства, ще ви банна.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Мога ли да попитам нещо; Как е възможно всички да ругаят оценката и не само за конкретното казино и казиното да получи оценка 9.1.

Със сигурност сте обективен или получавате някаква такса от казината.

9 от 10 казват най-лошите думи, откъде идва това в оценката?

По принцип, когато видя казина с лимит за теглене от 500 на ден, дори не влизам.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Въпреки това, което други грешни играчи продължават да казват, никога не сме получавали плащания от казината, за да променяме рейтингите им. Всъщност работи точно обратното.

Добре е да имате предвид, че индексът на безопасност се изчислява по този начин въз основа на концертни и дългосрочни аспекти. За да покрием отзивите на потребителите, ние позволяваме на потребителите да пишат честни честни рецензии. Такива прегледи трябва да отговарят на насоките на вашата общност и да предоставят валидна или използваема информация. По своята същност потребителските прегледи запълват празнината между краткосрочната потребителска оценка и дългосрочно изчисления индекс на безопасност.

Друга важна част от пълната мащабна картина на всяко едно казино, прегледано на нашия уебсайт, е разделът за оплаквания. Бих искал да подчертая, че индексът е пряко повлиян от затворени акаунти. Ако установим, че казиното е действало срещу нашия Кодекс за справедлив хазарт , казиното е защитено от черни точки, които пряко засягат рейтинга.

Разгледайте това ръководство, за да научите повече .

Като цяло, играчите са склонни да споделят отрицателна обратна връзка и рецензии, а не положителни, би било невъзможно индексът на безопасност да се коригира справедливо с информация от потребителска обратна връзка или форум.

Повярвайте ми, разбирам как изглежда, но се стремим да останем справедливи. Въпреки омразните играчи, ние продължаваме да помагаме на другите безплатно и променяме света на хазарта, за да бъде малко по-безопасно място.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър ден,


Регистрирах се в wazamba и направих депозит от €20, когато бях в приложението и когато изтеглих печалбата си от €520, остана празно и през цялото време изглежда празно, че нямам достъп... не знам дали те измамват 😞

Автоматичен превод:
Mgv20
преди 1 година

Съжалявам да го чуя. Можете ли да предоставите екранна снимка? Звучи като технически проблем, но бих попитал казиното без допълнително забавяне.

Имате ли достъп до функцията за чат?

Автоматичен превод:
1...4 5 6...19
Отидете на страницаот 19 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини