НачалоФорумКазинаWazamba Casino - обща дискусия

Wazamba Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 3 години от Matiseli
|
67 723 преглеждания 365 отговора |
|
1...4 5 6...19
преди 1 година


ПАЗЕТЕ СЕ ОТ ОПАСНА ИЗМАМА

wazamba е сериозна измама, не само защото има по-малко лимити за изплащане, но и защото не плаща на хората, блокира акаунта ви веднъж, само онзи ден, когато всички сайтове, предлагани от фирма Rabidi NV от Кюрасао и това, което ви предлага 7starpartners, стойте далеч от такива сайтове... ВНИМАНИЕ, крадат всичките ви пари

Автоматичен превод:
Gurkenpapst1992
преди 1 година

Съгласен съм с вас, какво право имат казината да имат такива възможности? Всъщност, почти всички казина имат този фактор в условията, „Решението на мениджъра е неотменимо". Ако всеки съд правеше това, повечето адвокати щяха да останат без работа. Тук законът е погазен! Избягвайте тези казина, които имат тази фраза в своите правила, те са мошеници, а не честни казина. Също така избягвайте казина, които също предлагат игри на Playtech и някои дори на Microgaming, за да можете да кажете, че са измамни казина. (защото за съжаление тези игри бяха блокирани за немски играчи!) Пример: Emir Bet Casino. Dachbet, GrandWin, Olympusbet. и т.н. ако Playtech и Microgaming са достъпни за немски играчи, това определено е измамно казино! (Тъй като Playtech и Microgaming може да не се предлагат на немски играчи!) Всъщност успях да реализирам бонус от 100,00 в EmirBet в играта на Playtech, въпреки че направих почти 20 приложения за изплащане от 100,00. Разписките бяха изпратени 20 пъти за тези акаунти и всеки път бяха отхвърлени 20 пъти, тъй като EmirBet Casino не може да приложи тези методи на плащане. Трябваше да го правя 3 седмици. В Dachbet всъщност веднъж имах печалба от около 200,00, но тя никога не беше изплатена отново, привлечена и след това всички слотове бяха повече от просто манипулирани! Освен това нашата държава например забрани microgaming игрите за немски играчи, намирам го за наглост, какво право има държавата да обявява граждани за непълнолетни? Ако някои хора не овладеят хазартната си зависимост, това не е работа на държавата! Чувствам се покровителстван и преди всичко не ми е позволено да печеля никакви джакпоти, защото на германците не им е позволено да правят това, може би немските играчи са твърде глупави, за да успеят да спечелят голям джакпот. по-скоро да играят нелегално, за да останат високите печалби от джакпота в чужбина, немците не се нуждаят от пари! Пристрастяването трябва да се бори, докато Lotoo от Германия и всички управлявани от Германия казина не са изложени на риск от пристрастяване.

Автоматичен превод:
Mkkkk
преди 1 година

Каква беше причината за блокирането на акаунта ви? Получихте ли информация от тях? Между другото, не виждам нито една неразрешена жалба срещу Wazamba, която да е свързана с несправедливо блокиран акаунт, така че ако не успеете да разрешите проблема с тях, можете да опитате да изпратите жалба на нашия уебсайт.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте, има ли отговори на проблема ми, публикуван по-долу?

Автоматичен превод:
manoskap7
преди 1 година

Здравейте.

Съжаляваме, вероятно всички сме го пренебрегнали. Бих казал, че трябва да подадете жалба, в момента има много изявления и подробности, някой трябва да прегледа всичко това, за предпочитане съвет с казиното.

В този момент въпросът е толкова сложен, че да се каже какво стои зад решението на казиното. 🤔

Предполага се, че този някой е специалист по жалби на Casino Guru.

За да изпратите жалбата, моля, използвайте тази връзка: https://casino.guru/complaints/create

Съгласни ли сте с подобна стъпка? Надявам се да го направите.



Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Ще го направя скоро. Още един въпрос, ако жалбата не работи, ще използвам всички правни действия, които мога. Ще има ли проблем с разглеждането на жалбата?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Мога ли да попитам нещо; Как е възможно всички да ругаят оценката и не само за конкретното казино и казиното да получи оценка 9.1.

Със сигурност сте обективен или получавате някаква такса от казината.

9 от 10 казват най-лошите думи, откъде идва това в оценката?

По принцип, когато видя казина с лимит за теглене от 500 на ден, дори не влизам.

Автоматичен превод:
nickcrawl
преди 1 година

Разбира се, те се плащат от групата Rabidi, както и от други казина. Преди няколко седмици бях публикувал рецензия за Dolly casino, подчертаваща нечестната и хищническа политика за теглене и Guru Casino отхвърли рецензията ми. Същото се случи с друго казино, което също беше оценено тук като много добро.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ще го направя скоро. Още един въпрос, ако жалбата не работи, ще използвам всички правни действия, които мога. Ще има ли проблем с разглеждането на жалбата?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Съжалявам, поне не разбирам въпроса напълно.

Но ще се опитам да отгатна смисъла - не вярвам, че законовите органи се интересуват много от жалбите на Casino Guru. Може би за това питахте? 🤔

Автоматичен превод:
carsix79
преди 1 година

Здравейте,

най-общо казано, когато погледна историята на вашите потребителски рецензии, е повече от ясно, че основно виждате всяко казино, в което играете, като най-лошото казино (има 1 изключение). Очевидно е много малко вероятно всички казина да са толкова лоши, така че по-скоро изглежда, че обикновено имате някакъв проблем във всяко казино, в което играете. Това са всички потребителски отзиви, изпратени от вас.

filefile


Що се отнася до потребителските отзиви, всеки може ясно да види, че отхвърлихме 3 от 18. 2 от тях бяха отхвърлени, защото очевидно не сте играли в казиното и не сте описали опита си с играч. Последният преглед беше отхвърлен, защото основно се оплаквахте само от загубата на парите там, но всъщност не сте прегледали самото казино.

Много съм чувствителен, когато става въпрос за играчи, които ни обвиняват, че ни плащат за отхвърляне на прегледи, тъй като това е лъжа. Така че, ако отново излезете с подобни обвинения, без да предоставите никакви доказателства, ще ви банна.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Мога ли да попитам нещо; Как е възможно всички да ругаят оценката и не само за конкретното казино и казиното да получи оценка 9.1.

Със сигурност сте обективен или получавате някаква такса от казината.

9 от 10 казват най-лошите думи, откъде идва това в оценката?

По принцип, когато видя казина с лимит за теглене от 500 на ден, дори не влизам.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Въпреки това, което други грешни играчи продължават да казват, никога не сме получавали плащания от казината, за да променяме рейтингите им. Всъщност работи точно обратното.

Добре е да имате предвид, че индексът на безопасност се изчислява по този начин въз основа на концертни и дългосрочни аспекти. За да покрием отзивите на потребителите, ние позволяваме на потребителите да пишат честни честни рецензии. Такива прегледи трябва да отговарят на насоките на вашата общност и да предоставят валидна или използваема информация. По своята същност потребителските прегледи запълват празнината между краткосрочната потребителска оценка и дългосрочно изчисления индекс на безопасност.

Друга важна част от пълната мащабна картина на всяко едно казино, прегледано на нашия уебсайт, е разделът за оплаквания. Бих искал да подчертая, че индексът е пряко повлиян от затворени акаунти. Ако установим, че казиното е действало срещу нашия Кодекс за справедлив хазарт , казиното е защитено от черни точки, които пряко засягат рейтинга.

Разгледайте това ръководство, за да научите повече .

Като цяло, играчите са склонни да споделят отрицателна обратна връзка и рецензии, а не положителни, би било невъзможно индексът на безопасност да се коригира справедливо с информация от потребителска обратна връзка или форум.

Повярвайте ми, разбирам как изглежда, но се стремим да останем справедливи. Въпреки омразните играчи, ние продължаваме да помагаме на другите безплатно и променяме света на хазарта, за да бъде малко по-безопасно място.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър ден,


Регистрирах се в wazamba и направих депозит от €20, когато бях в приложението и когато изтеглих печалбата си от €520, остана празно и през цялото време изглежда празно, че нямам достъп... не знам дали те измамват 😞

Автоматичен превод:
Mgv20
преди 1 година

Съжалявам да го чуя. Можете ли да предоставите екранна снимка? Звучи като технически проблем, но бих попитал казиното без допълнително забавяне.

Имате ли достъп до функцията за чат?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Можеш и мен да ме забраниш, не ме интересува. Ако искате хората да повярват, че нямате икономически интереси, направете го, но аз се придържам към идеята си.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Добър ден,


Не до функцията за чат, вчера той ме пусна и успях да завърша тегленето, чакайки депозита по сметката. Днес се опитах да вляза отново и пак същата грешка. Свързах се с тях по пощата и им изпратих екранна снимка, чакайки да ми кажат.


много благодаря file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Можеш и мен да ме забраниш, не ме интересува. Ако искате хората да повярват, че нямате икономически интереси, направете го, но аз се придържам към идеята си.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Изглеждаш ми много сбъркан. Според общото ви поведение въз основа на оплаквания, потребителски отзиви и публикации във форума, трябва да потърсите помощ, тъй като отношението ви към хазарта показва доста нездравословни навици.

Можете ли да посетите този раздел и да получите помощ? Може би най-накрая ще намерите спокойствие:

https://casinoguru-it.com/dipendenza-gioco-azzardo-1

Бана ви не доказва нищо повече от това, че просто сте изгубени в изявленията си, което не се оценява тук във форума, няма нищо общо с евентуални икономически интереси.

Здравейте!


Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър ден,


Не до функцията за чат, вчера той ме пусна и успях да завърша тегленето, чакайки депозита по сметката. Днес се опитах да вляза отново и пак същата грешка. Свързах се с тях по пощата и им изпратих екранна снимка, чакайки да ми кажат.


много благодаря file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте.

Възможно ли е да превключите на друг уеб браузър? Със сигурност бих опитал това (Chrome, Opera, Firefox, Bing) може да реши проблема. Ако не се лъжа, този сайт вероятно не е добре оптимизиран за Safari в момента. Или поне изглежда, че може да има подобен проблем.

Бихте ли опитали това, моля?

Ще чакам да споделиш резултата.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Добър ден.


Опитах се да осъществя достъп от различни браузъри, мобилни и компютърни и това е невъзможно. Странно е, че понякога ме пуска, а понякога не.


Пак писах на съпорт и от понеделник нищо друго не са ми посочили. Попитах ги за тегленето, което трябваше да получа днес и те ми казаха, че и него няма да получа.


много благодаря


Автоматичен превод:
Mgv20
преди 1 година

Здрасти.

Съгласен съм, че е странно. Искам да кажа, че би звучало по-скоро като обикновена грешка, ако сте блокирани през цялото време. Но в тази ситуация се страхувам, че нямам представа какво причинява това.

Иска ми се да мога да измисля нещо, което си заслужава да опитам.

Нека сега се съсредоточим върху плащането. Казиното даде ли ви причина? Трябва да има нещо свързано, което кара казиното да задържи тегленето ви, бих казал.

Имате ли идея, моля?


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Благодаря ви много, тегленето вече е въведено.


Но не мога да вляза през нито един браузър... така че.


всичко най-хубаво

Автоматичен превод:
1...4 5 6...19
Отидете на страницаот 19 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини