ФорумКазинаVulkan Vegas Casino - обща дискусия

Vulkan Vegas Casino - обща дискусия (страница 23)

преди 3 години от Jonas23111
|
88000 преглеждания 451 отговора |
|
1...22 23 2425
Добавете пост
преди 11 месеца

Здравейте,


Ще ми е интересно да разбера кой от вас вече не може да използва бонус кодове от днес нататък?


И какво оправдание ви е дадено.


lg

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
bigbear3
преди 11 месеца

Искате ли да споделите вашите, може би? Едно, което „харесвам" най-много, е „административно решение" 😀 Близо ли съм?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Някой скоро време имал ли е проблеми с Vulcan Vegas casino верифициран ми е профила много документи ми изискаха много снимки селфита всичко съм им пратил профилът ми пише че е верифициран и просто не ми одобряват теглене Дали просто бавят превода или въобще не ги изпращат ще съм много благодарен ако някой ми отговори


преди 11 месеца

Какво спечели? Имате ли екранни снимки?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Някой скоро време имал ли е проблеми с Vulcan Vegas casino верифициран ми е профила много документи ми изискаха много снимки селфита всичко съм им пратил профилът ми пише че е верифициран и просто не ми одобряват теглене Дали просто бавят превода или въобще не ги изпращат ще съм много благодарен ако някой ми отговори


преди 11 месеца

Здравейте, от колко време продължава ситуацията, в която не можете да изтеглите парите? Опитахте ли да попитате казиното какъв е проблемът и защо не можете да теглите? Разкажете ни повече, за да се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Проблемът е там че пускам 1000 евро след това 2000 евро за теглене и всеки път ми превеждат по 200 евро по 400 не мога да разбера защо не ги превеждат наведнъж колкото съм заявил цяла седмица ми плащаха почти всеки ден по 200 евро по 400 евро и сега пак пет-шест дни нямам никакъв превод не знам какво чакат да ги изиграя ли няма да им се получи сумата не е никак малка

LuckyLeppy
преди 11 месеца

filefilefile

Автоматичен превод:
beykara6
преди 11 месеца

Хм, това е доста малка граница. Имат ли някъде дневен лимит или защо ти пращат толкова малки суми? Виждам, че сте натрупали много пари, които вероятно е трудно да изплатите след 200 евро. Ако обаче нищо не се случи и не получите друга сума от казиното и никой не ви отговори, можете ли да ни уведомите, за да можем да се опитаме да ви помогнем?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

След като заявих първото си теглене 2000 евро след една седмица чакане започнаха да ми превеждат всеки ден по 200 или 400 в продължение на една седмица след което спряха вече 5-ти ден не получавам дори стотинка и се оправдават със следното пращам скрийншот на чатаfile

beykara6
преди 11 месеца

Разбирам и със сигурност не е приятно. Така че правилно разбирам, че можете да изтеглите само множителя на вашия депозит, нали? Разбира се, ако казиното откаже да ви изпрати повече пари, уведомете ни и ние ще се опитаме да ви помогнем. Не съм сигурен колко дълго ще теглите толкова голяма сума, ако все още е в толкова малки суми. 🤔

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Хей момчета, аз съм Анди, на 27 години.


Играя във Vulkan Vegas от години и също имам изплатени „по-високи" суми, над 5 хиляди. Понякога всичко винаги се получаваше. Сега ситуацията е такава, че спечелих €800 на 30 октомври и исках да ги изтегля. Статусът вече се обработва от 9 дни. Обикновено това не трябва да отнема повече от 5 дни (обикновено винаги е било в сметката на следващия ден от заявката за теглене). Сега никой наистина не може да ми каже нищо от поддръжката, те просто продължават да казват „не можем да направим нищо, освен да чакаме, защото изплащането се извършва чрез външен партньор". Така че се питам какво означава това? Сега седмици ли чакам? Или месеци? Или какво означава това? Някой има ли подобен опит?

Определено няма да правя никакви депозити, докато не получа парите си.


С Най-Добри Пожелания


Андреас Хот

Автоматичен превод:
AndiH95
преди 10 месеца

Здравейте, преместих публикацията ви под Vulkan Vegas Casino. Съжалявам да чуя за тази ситуация, но бих казал, че би било добра идея да изчакате още малко, въпреки че разбирам, че не е лесно, когато поддръжката продължава да ви дава един и същ отговор, което не е много полезно. Бих искал да отбележа, че ние даваме на казината 14 дни да разрешат вашето теглене, така че бих ви препоръчал да се опитате да проявите търпение известно време и да се информирате за вашето теглене.

Но тъй като досега не сте имали проблеми, твърдо вярвам, че и тази ситуация ще се разреши без големи проблеми и парите в крайна сметка ще дойдат по сметката ви. Ако това не се случи, не забравяйте да ни актуализирате и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Възможно ли е това?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Здравей Джаро, разбира се, че ще изчакам 14 дни. Но ми изглежда много, много странно. тъй като по-големите суми вече са изплатени по-бързо

Автоматичен превод:
AndiH95
преди 10 месеца

Разбирам това и също ми се струва странно. Що се отнася до 14-те дни, те се броят от момента, в който сте направили тегленето, за да е по-точно.

В този случай обаче би било най-добре да получим някакъв отговор от поддръжката, но те не ви дадоха никакъв отговор защо отнема повече време от обикновено, което е жалко. Въпреки това, ако разберете нещо ново, моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Zdr kak dase registriram vav vilkon

dgeorgiev941
преди 9 месеца

Здравейте, регистрирате се в самото казино. Ако имате някакъв проблем, можете да опитате да попитате чат на живо. Какъв изглежда е проблемът при регистрацията?

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Казвал съм и преди, че когато играете във Vulkan Vegas, усещането е почти като сценарий, тъй като няколко депозита ще се играят абсолютно еднакво.


Не ги използвах от доста време, но наскоро получих оферта от 100 евро без депозит, която ме привлече обратно и след това депозирах още няколко пъти. И сега пак се случва. Три поредни депозита, които играят абсолютно еднакво. Не направих екранна снимка на първия от 3-те, но повярвайте ми беше толкова добър, колкото идентичен със следните два по-долу:


filefile

Една добра печалба почти незабавно - в рамките на първите 25 завъртания или така - и след това абсолютна тишина. И вижте заложените суми, едва ли има нещо, което да ги раздели! И това е с 0,25 завъртания. На всеки от 3-те депозита!

Играл съм достатъчно в казина, за да не изпадна в параноя от серия от загуби. Това обаче е твърде крещящо и твърде много. Всъщност, за нещо, което се предполага, че е напълно случайно, такива прилики да се появят само за кратко време и при последователни депозити е почти невъзможно.

Автоматичен превод:
SCATT3R
преди 9 месеца

Хей, мисля, че вероятно няма да се върнете в този случай, дори ако ви предложат нещо подобно отново, прав ли съм?

Ако смятате, че нещо не е наред, мисля, че е най-добре да не играете тук и да останете в казината, където можете да се справите по-добре.

Освен това залагането, което споменавате, е доста високо, така че не съм сигурен дали изобщо си струва да вземете такъв бонус. Какво мислиш ? 🤔

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Чаках 2 седмици за изплащане на по-малко от €100

Може би фалирал?

Автоматичен превод:
bigbear3
преди 9 месеца

Едва ли фалира, това е една от най-големите групи. Може би има недостиг на персонал? За съжаление, това е доста често срещано в наши дни, когато Коледа е зад ъгъла.

Предполагам, че вашият KYC е успешен, нали? Може би подаването на друга жалба си заслужава времето.

Желаете ли да опитате?

Автоматичен превод:
1...22 23 2425
Отидете на страницаот 25 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още