НачалоФорумКазинаВулкан Вегас казино - обща дискусия

Вулкан Вегас казино - обща дискусия (страница 23)

преди 3 години от Jonas23111
|
110 626 преглеждания 470 отговора |
|
1...22 23 24
преди 6 месеца

Депозирах 20 евро в моята сметка във vulkan-vegas, играх, спечелих, направих заявка за теглене и те я отхвърлиха, като поискаха документ за самоличност в началото, поискаха ми селфи с лична карта и селфи с кредитна карта. след това ме попитаха за трудовия договор... повече от казино ми прилича на Digos на полицейския участък, струва ми се, че искат да намерят трик да го откажат. Проверете... Вече се свързах с агенцията за държавен монопол, за да поискам поддръжка... реалният ми баланс трябва да ми бъде изпратен чрез банков превод, както правят другите платформи, bet365 и PokerStars отнемат максимум половин час, за да проверят само самоличността карта Те не искат селфита или нещо друго...

Ще видим как ще стане..

Автоматичен превод:
benmoumenbadr88
преди 6 месеца

Целият процес, който описахте тук, е обичаен KYC в много онлайн казина. Винаги препоръчваме на играчите да сътрудничат напълно на казиното, защото това е единственият начин да изтеглят успешно парите си.

Моля, уведомете ни за резултата, със сигурност ще изчакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, може ли някой да ми каже колко време отнема тегленето на 50 евро? Сега е 14 дни процес, ЛУДОСТ!!!

Автоматичен превод:
Cyntia190390
преди 6 месеца

здрасти

Не знам как да кажа това, но колкото повече време отнема, толкова по-трудно е за неучастващата страна да направи добро предположение.

Предполагам, че не сте очаквали такъв отговор, а по-скоро добър отговор, но без да знаете подробности и да не сте част от екипа на казиното, това би било само предположение.

Но бъдете сигурни, жалбата е на път да изпълни целта си. Дайте време на екипа да проучи въпроса допълнително и отправете покана към представителя на казиното да участва в жалбата. Това несъмнено ще бъде от полза.


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Не знам защо този сайт продължава да оценява Vulkan толкова високо, колкото и те.


това не е добър сайт за игра. По много причини.


моля, не играйте на този сайт. Само погледнете огромното количество оплаквания, които Vulkan има през casinoguru, почти 1400. Сравнете това с други сайтове, не ми пука какво казва някой, нает от Casino Guru, този сайт НЕ е приятелски настроен към играчите. Ужасни политики за теглене; ПО дяволите БАВНО, одобрени са само малки суми. НЕ ИГРАЙТЕ ТУК. Има много по-добри възможности за избор на лиценз за CUR от този.


оценка от 9,8 НЕ е оправдана в никакъв случай

Автоматичен превод:
Ggpokerben
преди 4 месеца

Знам, че не се интересувате от никакъв отговор от нас, но такава тема трябва да бъде разгледана:

Проблемът се крие във факта, че ние не включваме скоростта на процеса на теглене в индекса на безопасност . Той просто казва, че казиното е надеждно, защото изплаща печалбите, въпреки че стойността не казва колко бързо ще получите парите.

Не можем да го измерим; това е единствената причина. Това ще изисква специален код за всяка комбинация от държава, опция за плащане, националност, KYC мерки и т.н.

По този начин, за да попълним информация, която не е включена в Индекса за безопасност, ние предоставяме обратна връзка с потребителите . Както можете да видите, рейтингът казва „лош" 👈 най-вече поради бавен, сложен KYC или тегления.

Ако прегледате секцията за жалби , ще видите, че много жалби, подадени досега, са свързани със сделката. От друга страна, само един случай от повече от осемстотин никога не е бил разкрит.

Напълно разбирам, че играчи, които не са запознати с нашите ръководства или процеси, продължават да казват кой индекс на безопасност не е подходящ или какво трябва да направим по-добре. Става дума за намиране на баланс между нещата, които можем да измерим, и аспектите, открити в сайта. За съжаление, някои играчи просто виждат само едно число.

Индекс на безопасност + потребителски отзиви + оплаквания + форум = картина в пълен мащаб

Надявам се да помогне на другите да разберат сложността на този сайт.


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

това казино не е ли в черния списък???

https://casino.guru/vulcan-vegas-casino-review-1

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, в понеделник депозирах 20e в казино vulkan vegas. Получих 3000е и ги дадох за плащане. Вчера ми пратиха имейл да изпратя документите, изпратих ги и днес пак ми поискаха снимка на картата, след 2 часа исках да вляза в казиното и ми блокираха акаунта. Писах им и те казаха, че са ме блокирали, защото имам няколко отворени сметки и че ако искам ще ме отблокират, но няма да получа парите.

Автоматичен превод:
sabinakadic123
преди 4 месеца

Мога ли да попитам дали знаете за откриването на няколко сметки в това казино?

Всъщност не е разрешено в повечето онлайн казина и ние вярваме, че всяко казино трябва да го блокира всеки път, когато играч се опита да отвори повече акаунти със същите идентификационни данни.

Моля, предоставете ни повече информация и се надяваме, че можем да разрешим този проблем заедно.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

това казино не е ли в черния списък???

https://casino.guru/vulcan-vegas-casino-review-1

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, казиното, което публикувахте, вече е затворено и не работи. Това беше копие на оригиналното казино, което също беше написано в ревюто. Видя ли го? Това казино в темата, в която публикувате, изглежда е добре.

Но защо питаш?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Старата ми кредитна карта изтече и в приложението vulkan vegas сложих новата карта и след всички процедури, които ме накараха да направя вече два пъти, като снимки с документи и нова карта, пак не са заредили парите, отказват оттегляне.

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
capriglionemarzia9
преди 4 месеца

Казиното одобри ли всички документи, които изпратихте? Кога точно започна този процес на проверка, ако мога да попитам?

Нашият екип за жалби с удоволствие ще разгледа този проблем. Когато изтече 14-дневният срок, те ще могат да се намесят и да видят какво може да се направи.

Така че, моля, дръжте ни в течение за всички новини.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Чаках теглене на около 200 EUR, доста след 48-те часа в техните T&C. Опитвам се да се свържа с поддръжката на клиенти, но получавам същия куц отговор за някои „технически проблеми". Никой не може да отговори на нищо, няма поддръжка по телефона. KYC също е много бавен. Изобщо не бих препоръчал това казино.

Автоматичен превод:
paalbjay
преди 1 месец

Не вярвам на това казино. Винаги е имало проблеми. Тук в Бразилия е много зле.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Чаках теглене на около 200 EUR, доста след 48-те часа в техните T&C. Опитвам се да се свържа с поддръжката на клиенти, но получавам същия куц отговор за някои „технически проблеми". Никой не може да отговори на нищо, няма поддръжка по телефона. KYC също е много бавен. Изобщо не бих препоръчал това казино.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

И така, вашият акаунт напълно потвърден ли е и кой метод на плащане сте използвали, ако мога да попитам?

Всъщност се чудя какъв може да е техническият проблем. Понякога това се дължи на големия брой тегления, така че може би и това е така.

Моля, уведомете ни, ако имате някакви актуализации, със сигурност.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Проблемът е разрешен благодаря

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добро утро, направих теглене, но все още не е кредитирано, всичко наред ли е?

Автоматичен превод:
capriglionemarzia9
преди 1 месец

здравейте!

Изглежда оттеглянето не е напълно разрешено. Не всяко теглене е моментално. Предлагам да отделите няколко работни дни и след това да се консултирате с поддръжката на казиното. Каква опция за плащане все пак избрахте?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

здравейте!

Изгубих се напълно. Правил съм Vulkan Vegas kyc. Когато исках да прехвърля печалбите си по моята сметка, те ме накараха да изпратя всякакви допълнителни документи. Сега днес ходих да проверя нещата са далече, блокираха ме. как е това Не мога да получа печалбите си сега? Как правят това? без никакво известие!

Автоматичен превод:
Unhappy
преди 3 седмици

Здравей, кога казиното ти поиска допълнителни документи и откога продължава цялата ситуация? Бих казал, че може да се дължи на факта, че докато те проверяват документите, акаунтът ви е блокиран за момента и когато всичко се оправи, може да бъде отблокиран. Но това е, което мисля аз и не трябва да е така и казиното винаги трябва да предупреждава играча, когато нещо подобно ще се случи, така че да има поне някаква информация.

Така че уведомете ме и ако нищо не се случи през следващите няколко дни, тогава ще се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
1...22 23 24
Отидете на страницаот 24 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини