ФорумКазинаВулкан Вегас казино - обща дискусия

Вулкан Вегас казино - обща дискусия (страница 22)

преди 3 години от Jonas23111
|
99215 преглеждания 457 отговора |
|
1...21 22 23
Добавете пост
SCATT3R
преди 11 месеца

Хей, мисля, че вероятно няма да се върнете в този случай, дори ако ви предложат нещо подобно отново, прав ли съм?

Ако смятате, че нещо не е наред, мисля, че е най-добре да не играете тук и да останете в казината, където можете да се справите по-добре.

Освен това залагането, което споменавате, е доста високо, така че не съм сигурен дали изобщо си струва да вземете такъв бонус. Какво мислиш ? 🤔

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Чаках 2 седмици за изплащане на по-малко от €100

Може би фалирал?

Автоматичен превод:
bigbear3
преди 11 месеца

Едва ли фалира, това е една от най-големите групи. Може би има недостиг на персонал? За съжаление, това е доста често срещано в наши дни, когато Коледа е зад ъгъла.

Предполагам, че вашият KYC е успешен, нали? Може би подаването на друга жалба си заслужава времето.

Желаете ли да опитате?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Не е добър сайт за игра.


забавя тегленията като луди и също така има несправедливи условия по отношение на тегления въз основа на депозирана сума. Бавни тегления също.


защо този сайт е оценен с 9,8


спечелих $7500 на този сайт на 23 декември. Досега са ми платили само $2500. Останалите 2 тегления все още предстоят. Трябва да получа още $2500 до 23 януари. Да, пише ли го в условията им относно тегленията. НО честно ли е към играча? Абсолютно не. Много сайтове имат много по-справедливи и навременни политики за теглене.


Този тип термини не би трябвало 100% да гарантират оценка 9,8, съжалявам.

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
Ggpokerben
преди 10 месеца

Здравейте и благодаря за споделянето.

Честно казано, често трябва да обясняваме, че скоростта на теглене не е част от индекса на безопасност. И когато става въпрос за правила, наказанието идва за нечестни правила, които потенциално могат да бъдат използвани срещу играчите.

Също така препоръчваме да проверите лимитите за теглене специално при регистрация, тъй като те могат да варират много в зависимост от много фактори.

Но съм съгласен, че ограничаването на баланса за изтегляне от сумата на направените преди това депозити не звучи правилно. За съжаление става много популярен, ако питате мен.

Бихте ли могли да изпратите печатен екран, показващ това правило?


Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

8.17.В случаите, когато сумата на вашата заявка(-и) за теглене, включително салдото по текущата сметка и тегленията за цял живот, е най-малко 20 пъти по-голяма от общата сума на вашите депозити, може да бъдете ограничени до 5000 EUR (или еквивалент във вашата валута) за теглене в рамките на 30 дни. Моля, имайте предвид, че времето за изплащане на парите може да варира в зависимост от начина на плащане. Повечето доставчици на плащания, особено банките, не обработват плащания през уикендите и официалните празници.


-----


Нещо подобно не е ли несправедливо към играча? Като играч, който е играл в много сайтове, това определено е несправедливо.

Автоматичен превод:
Ggpokerben
преди 9 месеца

Да, мисля, че това не е най-честният начин към играчите, така че благодаря за споделянето на тази информация.

Въпреки това, тъй като всеки играч се съгласява с тези Правила и условия, когато се регистрира, тогава за съжаление това е така и казиното може да го приложи.

Както и да е, относно следващото ви теглене, бихте ли ме уведомили, когато го получите? Написахте, че трябва да е днес, та ми е доста интересно дали ще стане.

ще чакам

Автоматичен превод:
Fab1985
преди 9 месеца

Здравей. Съжаляваме да чуем, че сте изпаднали в тази ситуация. Виждам, че вече сте подали жалба до нашия екип и мога да ви уверя, че те ще направят всичко възможно, както винаги, за да ви помогнат да преминете през това. Засега няма много какво да се направи и най-доброто нещо според мен е да сътрудничим напълно на казиното и на нашия екип за оплаквания. Индексът на безопасност на казината не би бил толкова висок, ако те не ни сътрудничеха, така че поне това е едно положително нещо тук, според мен.

Така че нека да му отделим малко време сега и, разбира се, да ни държите в течение 🙏.


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте! Проблемен депозит от Vulcan Vegas почти 6 дни все още не е дебитиран към моята сметка 33 евро, използвам Gcash по това време за внасяне на пари, винаги се свързвам с CSR за проследяване на моя депозит, но до момента все още не е завършен, но имам успешна приспадната сума от моя Gcash акаунт, предоставям им цялата екранна снимка за моя успешен депозит. Можеш ли да помогнеш? Благодаря ти


Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
mjbayog041
преди 8 месеца

Здравейте, виждам, че имате проблем с депозита в акаунта на вашия играч в казиното. Освен това парите са напуснали портфейла на Gcash, но все още не се показват в казиното. Опитахте ли да попитате казиното какъв може да е проблемът и да им покажете, че парите са изтеглени успешно от вашия Gcash и дали имат някакви затруднения? Казиното реагира ли на вашата ситуация?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Добър ден

Моля, кажете ми кой знае нещо за това казино. Как са плащанията и т.н.

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
zlojdux
преди 8 месеца

Здравейте, преместих публикацията ви под казиното, за което говорите, и можете да прочетете опита на играчите тук. Освен това, ако се интересувате, можете да разгледате потребителски отзиви и оплаквания , които отразяват други реални ситуации.

Както и да е, защо питаш? Бихте ли искали да играете тук и да разберете някаква информация предварително или имате някои неприятни срещи?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Благодаря Ви за отговора. Играя там от доста време, има и добри и лоши.

Автоматичен превод:
zlojdux
преди 8 месеца

Видях жалбата ви, тук с нашия екип, така че мога да разбера какво имате предвид под „лошо". Кога всъщност беше последното ви успешно теглене в това казино? Просто се чудя какво може да причини забавянето този път, разбирате ли? Вероятно се дължи на някои допълнителни проверки, които казиното трябва да направи, просто предполагам. 🤷‍♀️ Както и да е, моля, дръжте ни в течение за напредъка, нямам търпение да разбера резултата.🙏

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Никога не играйте тук играчи и никога не давайте на КАЗИНО гуру това КЪРВАВО КАЗИНО ВИСОКИ ТОЧКИ ТЕ НЕ ДАВАХА ОТТЕГЛЕНИЕ И МАМКАТА НА ТЯХНАТА ПРОВЕРКА МОМЧЕТА НЕ ИГРАЙТЕ ВЪВ VULKAN VEGAS АКО ОБИЧАТЕ СВОИТЕ ЦЕННИ ПАРИ ТОВА Е ДРУГО ИЗМАМНО КАЗИНО ЗАЩО КАЗИНО ГУРУ ПРЕПОРЪЧВА НЕ РАЗБИРАМ И МОЕТО ЛИЧНИ ОПИТ СПЕЧЕЛЕХ 60K И ПОИСКАХ ТЕГЛЕНЕ САМО 15K, НО ТЕ ОТХВЪРЛЯХА НЕ 1 ПЪТ, А 5 ПЪТИ ЧАКАМ ПОНЕ 5 ДНИ СЛЕД КАТО ДАДОХ ВСЕКИ И ВСЕКИ ДОК.. И ВСЕ ОЩЕ ДНЕС АКАУНТЪТ ВСЕ ОЩЕ НЕ Е ПРОВЕРЕН И НАКРАЯ ГУБЯ ВСИЧКИТЕ СИ СПЕЧЕЛЕНИ ПАРИ .. АКО ДЕПОЗИРАТЕ, НЯМА ПРОБЛЕМ ЗА ПРОВЕРКА ИЛИ НИТО СЕ НУЖДАЕТЕ ДОКУМЕНТИ... ВИДЯХ САМО ТОВА КАЗИНО, КОЕТО НЕ ДАВА ПАРИ, ДРУГО КАЗИНО ДАВА ГИ БЕЗ НИКАКВА СТРИГНА ПРОВЕРКА ИЛИ АКО СПЕЧЕЛЕТЕ МАЛКА СУМА, ТЕ НЕ ИСКАХА НИКАКВА ПРОВЕРКА, НО ТОЗИ КЪРВАВ ВУЛКАН Е ИЗМАМНО КАЗИНО, ТАКА ЧЕ БЪДЕТЕ ВНИМАНИЕ.....

Автоматичен превод:
veermj1212
преди 7 месеца

Здрасти!

Наистина съжалявам да видя, че сте загубили парите. Обикновено предлагам да подадете жалба или да се опитам да разбера какво се е объркало с проверката, но не съм много сигурен, че се интересувате от допълнителни въпроси.

Както и да е, ще пробвам:

Какъв документ сте предоставили досега, моля? Имате ли някакви улики защо може да не е наред с тях?

Все още смятам, че преминаването на проверката е от решаващо значение, така че бих искал да разбера проблема. Можете ли да ми помогнете с това, като предоставите повече подробности?


Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Давам лична карта, банково извлечение, моята UPU сметка (КОЯТО ИЗПОЛЗВАМ ЗА ДОБАВЯНЕ НА ПАРИ), моята друга национална лична карта СЪЩО,

Но както и да е, никога не играя в казино VULKAN

Най-лошото казино, което съм виждал през последните 6 години


Автоматичен превод:
veermj1212
преди 7 месеца

Така че всъщност никога не сте разбрали какво не е наред с документите, нали? Може би това може да ви помогне да знаете следващия път какво да избягвате, или да направите по-добре, или по правилния начин.🤷‍♀️ Няма значение, разбира се, само от вас зависи да изберете къде да играете или не. Надявам се следващия път да имате повече късмет.🤞🍀

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Те блокират акаунта без никаква цел, ако спечелите твърде много, на лед, Vulkan и verde.

Освен това им е позволено да теглят пари...

те забраняват акаунти, като се позовават на разпоредбите:

13.5 Компанията може да закрие вашия акаунт, включително вашето потребителско име и парола, - незабавно и без предизвестие:


13.5.1. ако по някаква причина решим да спрем предоставянето на Услугите като цяло или конкретно за Вас;

Автоматичен превод:
marcinchojnacki667
преди 7 месеца

Мога ли да ви попитам дали говорите за собствения си опит тук, моля? Имате ли някакво доказателство за това, може би? Всъщност не харесвам този вид обвинения, ако няма доказателство.

Автоматичен превод:
1...21 22 23
Отидете на страницаот 23 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини