преди 1 месец
Ами вижте какво става! какво е най-лошото, което може да се случи!
Well see what happens ! what is the worst that can happen anyway !
0
Ами вижте какво става! какво е най-лошото, което може да се случи!
Well see what happens ! what is the worst that can happen anyway !
Хей Quick Bit coinshop ли е? Те оспориха връщане на плащане, но когато изпратиха имейл до coinshop, те отговориха от quick bit weird. Чудя се на коя банка ще застане
Hey is quick bit coinshop? They’ve contested a chargeback but when emailing coinshop they replied from quick bit weird. I wonder who bank will side with
Да, quickbit е coinshop.
Пишете на и го уведомете за практиките на неговата компания. Помолете го да препрати и вашето възстановяване. Той е в борда на директорите, но пита, сякаш не знае нищо за всичко това. Можете също така да му се обадите на +46 70 082 16 02 или +46 10 222 53 33 и да говорите директно с него, той ми каза, че няма представа за нещо подобно, но ще го разгледа. Може би го притисни малко.
Помолете го да ескалира този проблем, тъй като много от нас се сблъскват с това, което компанията му позволи.
Какво казаха, когато оспориха възстановяването на плащането?
Yes, quickbit is coinshop.
Write to peter.liljeroos@quickbit.com and let him know about his company's practices. Ask him to forward your refund too. He's in the board of directors but asks like he doesn't know anything about it all. You can also give him a call at +46 70 082 16 02 or +46 10 222 53 33 and speak with him directly, he told me he has no idea about anything like this happening but will look into it. Put a bit of pressure on him maybe.
Ask him to escalate this issue, since there's plenty of us facing the what his company allowed.
What did they say when they contested the chargeback?
Как се справиха другите с quickbit? Какво казаха, когато оспориха възстановяването на плащането? Освен това какво изобщо написахте в връщането на плащането? Имам 900€ с тях.
How did the others deal with quickbit? What did they say when they contested the chargeback? Also what did you even write in the chargeback? I have 900€ with them.
Да, coinshop е quickbit. Те вече бяха изправени пред проверка преди няколко години за обвинения в хазарт, на които те отговориха, че „не са замесени в нещо подобно, всичко е измама, ние сме законен бизнес". Можете да намерите всичко в интернет. Трябва да докладваме тази компания на шведските власти, тъй като те вече са твърде дълго в бизнеса и се държат умно и грубо.
Yes, coinshop is quickbit. They were already facing scrutiny a few years ago for gambling accusations to which they replied that "they are not in involved in anything like this, it's all a hoax, we re a legitimate business". You can find it all on the internet. We should report this company to Swedish authorities since they're already for way too long in business and they act all smart and rude.
Работата с Revolut е истински кошмар. Днес получих втория резултат от жалбата от тях, който всъщност е копие/поставяне на първия и в един параграф те казват, че ще се опитат да възстановят средствата, въпреки че нерегламентираните хазартни плащания, които направих, противоречат на техните условия, а в друг параграф, че нищо няма да направят! Никога не съм имал работа с такава група лъжци.
Тези от вас, чиито банки са ги подкрепили с връщане на плащания, честно казано, не знаят какъв късметлия сте.
Dealing with Revolut is a living nightmare. I received the second complaint outcome from them today which is basically a copy/paste of the first one and in one paragraph they say they will attempt to recover the funds even though the unregulated gambling payments I made go against their terms then in another paragraph that they won’t be doing anything! I’ve never dealt with such a bunch of liars.
Those of you whose banks supported them with chargebacks honestly don’t know how lucky you are.
Моля, можете ли да ми дадете връзките, които не мога да намеря. благодаря
Please can you kindly give me the links I can’t find it. Thank you
здравейте всички!
Моля, обърнете внимание на следния съвет:
- Ако решите да подадете връщане на плащане в банката, не губете време да изпращате съмнителни писма до компанията. В редки случаи компаниите може да върнат парите ви доброволно, но в повечето случаи само ще загубите ценно време.
- Плащанията могат да бъдат оспорвани в рамките на 540 дни (трябва да прочетете внимателно правилата на Visa и MasterCard). Използвайте въображението си. Няма да обяснявам процеса във форума (твърде много нежелани уши).
- С редки изключения е малко вероятно банките да одобрят възстановяване на плащане, свързано с манипулиране на MCC код или незаконни онлайн казина. Трябва внимателно да прегледате банковото си извлечение и да подадете оспорвания в категорията на услуги/неполучени продукти (извлечението ще покаже какъв вид услуги се предполага, че предоставя компанията). Отново, използвайте креативността си.
- Visa обработва сторнирания на плащания по-благоприятно от MasterCard.
- Можете да подадете заявка за връщане на плащане до банката, като посочите, че услугите на казиното не са получени (използвайте въображението си). Банката обаче може да отхвърли сторнирането.
- Ако банката приеме сторнирането и го препрати към Visa или MasterCard и получите отговор от компанията (или лъжи от онлайн казиното, или твърдения, че сте закупили курсове или цифрови продукти), вашата задача е внимателно да анализирате тези документи. Търсете грешки – ще има такива – и използвайте въображението си. След това подайте предварителен арбитраж в банката. Времето е много ограничено (проверете правилата на Visa и MasterCard).
ВАЖНО
Трябва да предоставите документи (доказателства), доказващи, че сте прав. Имайте предвид обаче, че всяко споменаване на незаконни казина или измамни компании може да доведе до това банката да ви насочи към правоприлагащите органи. Случаите на измами трябва да се разглеждат от властите.
PS Когато се занимавате със сторнирания на плащания, трябва да играете по правилата на нелегалните казина — в противен случай шансовете ви да възстановите парите си са малки.
Пиша чрез онлайн преводач, така че може да има грешки. :)
Hello everyone!
Please pay attention to the following advice:
- If you decide to file a chargeback with the bank, do not waste time sending dubious letters to the company. In rare cases, companies may return your money voluntarily, but most of the time, you will only lose precious time.
- Payments can be disputed within 540 days (you need to read the Visa and MasterCard rules carefully). Use your imagination. I will not explain the process on the forum (too many unwanted ears).
- With rare exceptions, banks are unlikely to approve a chargeback related to MCC code manipulation or illegal online casinos. You need to carefully review your bank statement and file disputes under the category of services/products not received (the statement will show what kind of services the company supposedly provides). Again, use your creativity.
- Visa processes chargebacks more favorably than MasterCard.
- You can submit a chargeback request to the bank stating that casino services were not received (use your imagination). However, the bank may reject the chargeback.
- If the bank accepts the chargeback and forwards it to Visa or MasterCard, and you receive a response from the company (either lies from the online casino or claims that you purchased courses or digital products), your task is to carefully analyze these documents. Look for errors—there will be some—and use your imagination. Then file for pre-arbitration with the bank. Time is very limited (check Visa and MasterCard rules).
IMPORTANTY
You must provide documents (evidence) proving that you are in the right. However, be aware that any mention of illegal casinos or fraudulent companies may result in the bank referring you to law enforcement. Fraud cases should be handled by the authorities.
P.S. When dealing with chargebacks, you need to play by the rules of illegal casinos—otherwise, your chances of recovering your money are slim.
I'm writing through an online translator, so there may be mistakes. :)
Имат един и същ адрес. Мисля, че Марио Фиорини е главният изпълнителен директор на Santeda и е обвинен в пране на пари, но освен това няма какво повече да се случва.. и аз съм в същата лодка като вас
They have the same address. I think Mario Fiorini is the ceo for Santeda and has been accused of money laundering but apart from that there’s not much else to go on.. im in the same boat as you too
MCC се показва като 5816 - дори не съм сигурен какво означава това tbh. Това има ли някаква разлика? Точно сега не се интересувайте от кодове, просто трябва да сортирате банкова сметка преди деня на плащане. Някой знае ли кои банки все още могат да ме приемат с CIFAS?
MCC shows as 5816 - not sure what that even means tbh. Does that make any difference? Don't really care about codes right now, just need to sort a bank account before payday. Anyone know which banks might still take me on with CIFAS?
Благодаря - със сигурност ще отида при консултацията с гражданите утре. На този етап ще направя буквално всичко, за да разреша тази каша. Трябва да оправим тази банкова ситуация, преди някой да разбере.
Thanks - I will definitely go to citizens advice tomorrow. At this point I'll do literally anything to sort this mess out. Need to get this bank situation fixed before anyone finds out.
Това е така, това означава, че можете да спорите с Wise, че не сте получили цифрови стоки/игри, тогава търговецът трябва да докаже обратното, което те не могат, тъй като не сте получили нищо подобно, ако паднат път за хазарт, тогава те признават съзнателно погрешно кодиране, което е пране на транзакция.
It does, it means you can argue with Wise that you've received no digital goods/games, it's then on the merchant to prove otherwise, which they can't as you've received nothing of the sort, if they go down the gambling route, then they're admitting to knowingly miscoding, which is transaction laundering.
Да, изпратих на казиното кратък имейл, за да ми възстановят сумата или просто ще ги върна обратно.
За казиното ли питате или за търговеца? Писах на казиното, не знам дали мога да се свържа с търговеца, но предполагам, че все пак работят заедно.
Yes, I sent the casino a short email to refund me or I will just chargeback them.
Are you asking about the casino or the merchant? I wrote to the casino, I don't know if I can contact the merchant, but I presume they work together anyway.
Утре ще отида в Citizens Advice, трябва ли да запазя версията, че не съм получил цифровите стоки или да кажа истината, че съм залагал и съжалявам?
Tomorrow I will go to Citizens Advice, should I keep the version that I haven't received the digital goods, or should I say the truth that I have gambled and I am sorry?
Ако кажа на работодателя си, че имам нова банкова сметка и им дам кода на сортиране и номера на сметката на моя приятел, ще видят ли, че това е различно име?
If I tell my employer I have a new bank account and give them the sort code and account number of my friend's account, will they see that it's a different name?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.