НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 408)

 от kirekin
|
1 290 123 преглеждания 10 170 отговора |
|
1...407 408 409...540
Gojira7346

Ами вижте какво става! какво е най-лошото, което може да се случи!

Автоматичен превод:
AmyGee07

Хей Quick Bit coinshop ли е? Те оспориха връщане на плащане, но когато изпратиха имейл до coinshop, те отговориха от quick bit weird. Чудя се на коя банка ще застане

Автоматичен превод:

Да, quickbit е coinshop.

Пишете на и го уведомете за практиките на неговата компания. Помолете го да препрати и вашето възстановяване. Той е в борда на директорите, но пита, сякаш не знае нищо за всичко това. Можете също така да му се обадите на +46 70 082 16 02 или +46 10 222 53 33 и да говорите директно с него, той ми каза, че няма представа за нещо подобно, но ще го разгледа. Може би го притисни малко.

Помолете го да ескалира този проблем, тъй като много от нас се сблъскват с това, което компанията му позволи.

Какво казаха, когато оспориха възстановяването на плащането?

Автоматичен превод:

Как се справиха другите с quickbit? Какво казаха, когато оспориха възстановяването на плащането? Освен това какво изобщо написахте в връщането на плащането? Имам 900€ с тях.

Автоматичен превод:
Applesandpears93

Да, coinshop е quickbit. Те вече бяха изправени пред проверка преди няколко години за обвинения в хазарт, на които те отговориха, че „не са замесени в нещо подобно, всичко е измама, ние сме законен бизнес". Можете да намерите всичко в интернет. Трябва да докладваме тази компания на шведските власти, тъй като те вече са твърде дълго в бизнеса и се държат умно и грубо.

Автоматичен превод:

Работата с Revolut е истински кошмар. Днес получих втория резултат от жалбата от тях, който всъщност е копие/поставяне на първия и в един параграф те казват, че ще се опитат да възстановят средствата, въпреки че нерегламентираните хазартни плащания, които направих, противоречат на техните условия, а в друг параграф, че нищо няма да направят! Никога не съм имал работа с такава група лъжци.


Тези от вас, чиито банки са ги подкрепили с връщане на плащания, честно казано, не знаят какъв късметлия сте.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
nicolaevadrian750

Моля, можете ли да ми дадете връзките, които не мога да намеря. благодаря

Автоматичен превод:

здравейте всички!

Моля, обърнете внимание на следния съвет:

- Ако решите да подадете връщане на плащане в банката, не губете време да изпращате съмнителни писма до компанията. В редки случаи компаниите може да върнат парите ви доброволно, но в повечето случаи само ще загубите ценно време.

- Плащанията могат да бъдат оспорвани в рамките на 540 дни (трябва да прочетете внимателно правилата на Visa и MasterCard). Използвайте въображението си. Няма да обяснявам процеса във форума (твърде много нежелани уши).

- С редки изключения е малко вероятно банките да одобрят възстановяване на плащане, свързано с манипулиране на MCC код или незаконни онлайн казина. Трябва внимателно да прегледате банковото си извлечение и да подадете оспорвания в категорията на услуги/неполучени продукти (извлечението ще покаже какъв вид услуги се предполага, че предоставя компанията). Отново, използвайте креативността си.

- Visa обработва сторнирания на плащания по-благоприятно от MasterCard.

- Можете да подадете заявка за връщане на плащане до банката, като посочите, че услугите на казиното не са получени (използвайте въображението си). Банката обаче може да отхвърли сторнирането.

- Ако банката приеме сторнирането и го препрати към Visa или MasterCard и получите отговор от компанията (или лъжи от онлайн казиното, или твърдения, че сте закупили курсове или цифрови продукти), вашата задача е внимателно да анализирате тези документи. Търсете грешки – ще има такива – и използвайте въображението си. След това подайте предварителен арбитраж в банката. Времето е много ограничено (проверете правилата на Visa и MasterCard).

ВАЖНО

Трябва да предоставите документи (доказателства), доказващи, че сте прав. Имайте предвид обаче, че всяко споменаване на незаконни казина или измамни компании може да доведе до това банката да ви насочи към правоприлагащите органи. Случаите на измами трябва да се разглеждат от властите.

PS Когато се занимавате със сторнирания на плащания, трябва да играете по правилата на нелегалните казина — в противен случай шансовете ви да възстановите парите си са малки.


Пиша чрез онлайн преводач, така че може да има грешки. :)




Автоматичен превод:
Gamblur

Имат един и същ адрес. Мисля, че Марио Фиорини е главният изпълнителен директор на Santeda и е обвинен в пране на пари, но освен това няма какво повече да се случва.. и аз съм в същата лодка като вас

Автоматичен превод:
Gojira7346

MCC се показва като 5816 - дори не съм сигурен какво означава това tbh. Това има ли някаква разлика? Точно сега не се интересувайте от кодове, просто трябва да сортирате банкова сметка преди деня на плащане. Някой знае ли кои банки все още могат да ме приемат с CIFAS?

Автоматичен превод:
Публикация на AmyGee07 е изтрит

Благодаря - със сигурност ще отида при консултацията с гражданите утре. На този етап ще направя буквално всичко, за да разреша тази каша. Трябва да оправим тази банкова ситуация, преди някой да разбере.

Автоматичен превод:

Това помага ли ми?

Автоматичен превод:
Публикация на Howdydowdy е изтрит
jameswatkinson

Това е така, това означава, че можете да спорите с Wise, че не сте получили цифрови стоки/игри, тогава търговецът трябва да докаже обратното, което те не могат, тъй като не сте получили нищо подобно, ако паднат път за хазарт, тогава те признават съзнателно погрешно кодиране, което е пране на транзакция.

Автоматичен превод:

Да, изпратих на казиното кратък имейл, за да ми възстановят сумата или просто ще ги върна обратно.

За казиното ли питате или за търговеца? Писах на казиното, не знам дали мога да се свържа с търговеца, но предполагам, че все пак работят заедно.

Автоматичен превод:
Gojira7346

Утре ще отида в Citizens Advice, трябва ли да запазя версията, че не съм получил цифровите стоки или да кажа истината, че съм залагал и съжалявам?

Автоматичен превод:

Ако кажа на работодателя си, че имам нова банкова сметка и им дам кода на сортиране и номера на сметката на моя приятел, ще видят ли, че това е различно име?

Автоматичен превод:
Публикация на AmyGee07 е изтрит
Публикация на AmyGee07 е изтрит
1...407 408 409...540
Отидете на страницаот 540 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини