преди 2 седмици
Трябва да изчакате 45 дни с Revolut, ако търговецът не оспори спора
You have to wait 45 days with Revolut if the merchant doesn't challenge the dispute
0
Трябва да изчакате 45 дни с Revolut, ако търговецът не оспори спора
You have to wait 45 days with Revolut if the merchant doesn't challenge the dispute
хаха Предложих само 50%, така че се съмнявам, че биха оспорили това. Аз някак си се завъртя там. 🤣
Бях доволен от половината назад, така че наистина не ме притеснява.
Haha. I only suggested 50% so I doubt they'd argue with it. I kinda shafted myself there. 🤣
I was happy with half back so it's no bother really.
Все още ще получите 12 хиляди, ако бъде затворено. Получих възстановяване от казино на случаен принцип и те се свързаха с мен месеци след затварянето му и ми го платиха
You would still get the 12k if closed I got a refund from a casino at random and they contacted me months after it was closed and paid me it
Да, дори повдигнах връщане на плащане с monzo, след като затвориха акаунта ми през януари. Те ще ми платят, след като процесът приключи.
Yeh I have even raised a chargeback with monzo after they closed my account in January. They will pay me once process complete.
Просто отнема много време, тъй като нямате инструментите на приложението, така че трябва да прегледате извлеченията ръчно, след което да пишете имейли. Но деф може да се направи толкова дълго, колкото е в рамките на времевата рамка.
It's just very time consuming as you don't have the tools of the app so have to go through statements manually then write emails. But def can be done as long at its within the timeframe.
Чувствам, че всичко, свързано с връщането на пари от тези абсолютни шарлатани, отнема много време.
I feel like everything relating to getting money back from these absolute charlatans is very time-consuming.
Надяваме се, че ще си върна 12-те хиляди, преди да го затворят, и мога да го поставя в друг акаунт.
Имам големи суми пари, които съм заложил в акаунта си в Monzo, така че мисля, че ще ме възприемат като лош клиент и ще искат да се отърват от мен.
Джакпот рейдерът отново ме разигра.
Заявиха, че са изпратили парите на 26-ти
Сега получих още един имейл, който казва, че се работи по него и все още не е сортиран. Те продължават да променят историята си. Надявам се да мисля/вярвам, че е изпратено. След това получавам имейли с благодарности за търпението и цялата тази измама.
Работата е там, че всъщност наистина се нуждая и от банкомата за пари.
Единствената причина да използвам jackpot raider беше, че това е един от единствените сайтове, в които можех да се регистрирам. Имах тежки 15 години проблеми с хазарта.
През последните години стигнах до етапа, в който Ако е по-малко от 1000, не го виждам като прилична печалба. Това е пълна лудост.
Бих предпочел просто да кажат направо „не", че не го получавате, вместо да ми съживят надеждите.
Сега знам, че моята банка няма да направи нищо. Зависи единствено от това дали JR плаща или не. Тъй като затворих акаунта си и след това поисках възстановяване на сумата, това го направи още по-трудно. Обикновено плащат на следващия ден.
Изведнъж мина седмица и просто получавам противоречива информация от тях.
Все пак ги преследвам. Не съм сигурен дали това е полезно или не. Бог знае.
Hopefully I'll get the 12k back befor they close it an I can put it in another account.
I have large amounts of money that I have gambled in my Monzo account so I think they will see me as a bad customer an want rid of me.
Jackpot raider again have given me the run around.
They stated they've sent the money on the 26th
Had yet another email now saying it's being worked on an not been sorted yet. They keep changing there story. I get my hopes up thinking/believing it's been sent. Then I get emails saying thanks for your patience an all that slather.
Thing is, I actually really need the money atm too.
The only reason for me using jackpot raider was because it's one of the only sites I could register on. I've had a rocky 15 year of gambling issues.
In latter years Ive gotten to the stage where If it's less then 1000 I don't see it as a decent win. It's utterly madness.
I'd much rather them just say outright no your not getting it as opposed to getting my hopes up.
Now I know my bank won't do anything. It's solely down to if JR pay out or not. Because I closed my account then requested a refund it's made it even more difficult. Usually they pay out next day.
All of sudden it's been a week an I'm just getting conflicting information from them.
I'm hounding them though. Not sure if that's helpful or not. God knows.
Честно казано ме осакатява. Само огромно главоболие, което не ми трябва. Аааа скъпа. Не изглежда да си струва да го прави, когато минава през тази страна
Honestly it's crippling me. Just a massive headache I don't need. Aaaay dear. Doesn't seem worth it does it when where going through this side of it
Ще се сортира, най-важното е, че има баланс, така че ще разберете, че този сайт е добър за такива неща.
Трябва да си върнете остатъка, който сте загубили, така че все още не се отказвайте от сторниранията.
Сайтът, в който бяхте, изглежда адски измамен! Имам същите проблеми от около 15 години, откакто започнах да играя онлайн хазарт, след като бях блокиран в Обединеното кралство, отчаяно се обърнах към измамниците без gamstop, печалбата от £3000 не беше нищо за мен и правех карти от £3000 на ръка в една сесия на една от тях. Това не са парите, за които играете, а върхът и шумът, които липсват в живота, той издава, че осъзнах това и че никога няма да спечеля, играейки като вас никога не спирайте, трябва да се свържете с gamstop и да получите препоръка за специалист и ще получите индивидуални сесии за няколко месеца, това помага за нулиране и промяна на вашето мислене
It will get sorted the main thing is the balance is there so you will get it this site is good for things like that.
You should be getting the rest back you lost so do not give up on the chargebacks yet.
The site you were on looks dodgy as hell ! I have had the same issues about 15 years since I started the online gambling once blocked in the UK i turned to the non gamstop scammers in desperation a £3000 win was nothing to me and I was doing £3000 a hand cards on one session on one of them its not the money your playing for its the high and buzz that is lacking in life it releases that I have realised this and that I will never win playing as you never stop, you need to contact gamstop and get a referral to a specialist and you get one to one sessions over a few months it helps reset and changes your thinking
Monzo затвори акаунта ми, преди дори да имам възможност да повдигна оспорване. По закон те дори не се нуждаят от причина. Просто продължете и се уверете, че го позиционирате правилно в рамките на времевата рамка. Те са едни от банките, с които е най-трудно да се справите, така че няма да сте на голяма загуба, дори ако закрият сметката ви.
Monzo closed my account before I even had a chance to raise a dispute. By law they don't even need a reason. Just keep on and make sure you position it correctly within the timeframe. They are one of the hardest banks to deal with so you wouldn't be at a huge loss even if they did close your account.
Попаднах на някои транзакции от преди месец и процесорът е agpayer. Някой да е имал контакт с тях? Някой има ли техния имейл?
I have come across some transactions from a month ago and processor is agpayer. Anyone had any contact with them? Does anyone have their email?
Опитвах се да направя известна проверка и попаднах на този уебсайт.
Изглежда, че те са компания на трета страна, която създава казина и други неща с търговци.
Обзалагам се, че тези знаят кой anthill.center limited и TREVVERS / trvrs
https://www.merchantscout.com/high-risk/gaming-gambling-merchant-account
Какво мислят хората?
I have been trying to do some due diligence and have come across this website.
It seems like they are a 3rd party company that sets up casinos ect and other things with merchants.
I bet these know who anthill.center limited and TREVVERS / trvrs
https://www.merchantscout.com/high-risk/gaming-gambling-merchant-account
What's people's thoughts?
Изпратих няколко връщания на суми от mastercard за неполучени стоки вчера. Получих известие, което те изпратиха до търговеца днес и ще отговорят, ако предоставят доказателства. Ще бъде интересно да видим какво са предоставили!
I submitted a few mastercard charge backs for goods not received yesterday. Got a notification that they've sent then to the retailer today and will reply if they provide evidence. Will be interesting to see what they provided!
Продължавайте да виждате толкова много хора, успешни с повдигане на сторнирания, изпратих няколко с търговец в началото на март чрез приложението с Lloyds, никога не получих нищо обратно, дори да не кажа, че са го повдигнали. Също така изпрати имейл с подробности за различно количество транзакции с различен търговец, обяснявайки обстоятелствата и искайки да бъдат повдигнати сторнирания на плащания, така и не получих нищо обратно. Звъннах им вчера и те казаха, че е предадено на екипа за оплаквания от 26-ти!
Keep seeing so many people successful with raising chargebacks, I submitted a couple with a merchant at the start of March via the app with Lloyds, never heard anything back, not even to say they had raised it. Also sent an email detail a various amount of transactions with different merchant, explaining the circumstances and asking for chargebacks to be raised, never heard anything back. Rang them up yesterday and they said it had been passed to the complaints team as of the 26th!
Вероятно няма да се върнат с нищо. Поискайте dsar/gdpr от търговеца и за безопасни мерки. Те вероятно няма да предоставят, което укрепва вашия случай.
They probably won't come back with nothing. Request a dsar/gdpr from the merchant also for safe measures. They probably won't provide which strengthens your case.
Имах успешни сторнирания от 7 различни търговци. Напълно платени.
Finnart, Artstrid, Coinshop, Bytenews, E0000480, Elegro, AppuSocial.
Повдигнах спор с Pixeleum преди да изтекат 120-те дни, но Monzo се забърка по време на процеса и след това се върна и каза, че 120-те дни са изтекли и те не могат да направят нищо. Много подозрително, тъй като първоначалният ми имейл, повдигащ спора, беше очевидно в рамките на времевата рамка заедно с транзакциите.
I have had successful chargebacks from 7 different merchants. Fully paid up.
Finnart, Artstrid, Coinshop, Bytenews, E0000480, Elegro, AppuSocial.
I raised a dispute with Pixeleum before the 120 days were up but Monzo messed around during the process and then came back and said it had passed the 120 days and they couldn't do anything. Very suspect as my original email raising the dispute was clearly within the timeframe along with the transactions.
Pixeleum ми изпратиха имейл, че вече не могат да възстановяват средства, тъй като вече не обработват плащания. Свързах се с finnart, но не чух нищо от тях. Аз съм над 120-те дни, така че не мога да мина през банката за тях.
Pixeleum have emailed me saying they can't issue refunds anymore as they no longer process payments, I've reached out to finnart but not heard from them. I'm way over the 120days so can't go through bank for them.
Подадох жалба до Capital One, след като те направиха това и ми платиха сумата като жест на добра воля
I raised a complaint to Capital One after they did this and they paid me the amount as a goodwill gesture
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.