НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 579)

 от kirekin
|
1 502 310 преглеждания 11 673 отговора |
|
1...578 579 580...624
abdelilaharhmir

Трябва да изчакате 45 дни с Revolut, ако търговецът не оспори спора

Автоматичен превод:
abdelilaharhmir

хаха Предложих само 50%, така че се съмнявам, че биха оспорили това. Аз някак си се завъртя там. 🤣


Бях доволен от половината назад, така че наистина не ме притеснява.

Автоматичен превод:
outdoorstoyours

Все още ще получите 12 хиляди, ако бъде затворено. Получих възстановяване от казино на случаен принцип и те се свързаха с мен месеци след затварянето му и ми го платиха

Автоматичен превод:
paulmcewan05

Да, дори повдигнах връщане на плащане с monzo, след като затвориха акаунта ми през януари. Те ще ми платят, след като процесът приключи.

Edited
Автоматичен превод:
Bbpaul

Да, може да се направи👍

Автоматичен превод:
paulmcewan05

Просто отнема много време, тъй като нямате инструментите на приложението, така че трябва да прегледате извлеченията ръчно, след което да пишете имейли. Но деф може да се направи толкова дълго, колкото е в рамките на времевата рамка.

Автоматичен превод:
Bbpaul

Чувствам, че всичко, свързано с връщането на пари от тези абсолютни шарлатани, отнема много време.

Edited
Автоматичен превод:
paulmcewan05

Надяваме се, че ще си върна 12-те хиляди, преди да го затворят, и мога да го поставя в друг акаунт.

Имам големи суми пари, които съм заложил в акаунта си в Monzo, така че мисля, че ще ме възприемат като лош клиент и ще искат да се отърват от мен.


Джакпот рейдерът отново ме разигра.


Заявиха, че са изпратили парите на 26-ти

Сега получих още един имейл, който казва, че се работи по него и все още не е сортиран. Те продължават да променят историята си. Надявам се да мисля/вярвам, че е изпратено. След това получавам имейли с благодарности за търпението и цялата тази измама.


Работата е там, че всъщност наистина се нуждая и от банкомата за пари.


Единствената причина да използвам jackpot raider беше, че това е един от единствените сайтове, в които можех да се регистрирам. Имах тежки 15 години проблеми с хазарта.


През последните години стигнах до етапа, в който Ако е по-малко от 1000, не го виждам като прилична печалба. Това е пълна лудост.


Бих предпочел просто да кажат направо „не", че не го получавате, вместо да ми съживят надеждите.


Сега знам, че моята банка няма да направи нищо. Зависи единствено от това дали JR плаща или не. Тъй като затворих акаунта си и след това поисках възстановяване на сумата, това го направи още по-трудно. Обикновено плащат на следващия ден.


Изведнъж мина седмица и просто получавам противоречива информация от тях.


Все пак ги преследвам. Не съм сигурен дали това е полезно или не. Бог знае.

Автоматичен превод:
Bbpaul

Честно казано ме осакатява. Само огромно главоболие, което не ми трябва. Аааа скъпа. Не изглежда да си струва да го прави, когато минава през тази страна

Автоматичен превод:
outdoorstoyours

Ще се сортира, най-важното е, че има баланс, така че ще разберете, че този сайт е добър за такива неща.

Трябва да си върнете остатъка, който сте загубили, така че все още не се отказвайте от сторниранията.


Сайтът, в който бяхте, изглежда адски измамен! Имам същите проблеми от около 15 години, откакто започнах да играя онлайн хазарт, след като бях блокиран в Обединеното кралство, отчаяно се обърнах към измамниците без gamstop, печалбата от £3000 не беше нищо за мен и правех карти от £3000 на ръка в една сесия на една от тях. Това не са парите, за които играете, а върхът и шумът, които липсват в живота, той издава, че осъзнах това и че никога няма да спечеля, играейки като вас никога не спирайте, трябва да се свържете с gamstop и да получите препоръка за специалист и ще получите индивидуални сесии за няколко месеца, това помага за нулиране и промяна на вашето мислене

Edited
Автоматичен превод:
ash1303 deleted the post
outdoorstoyours

Monzo затвори акаунта ми, преди дори да имам възможност да повдигна оспорване. По закон те дори не се нуждаят от причина. Просто продължете и се уверете, че го позиционирате правилно в рамките на времевата рамка. Те са едни от банките, с които е най-трудно да се справите, така че няма да сте на голяма загуба, дори ако закрият сметката ви.

Автоматичен превод:

Попаднах на някои транзакции от преди месец и процесорът е agpayer. Някой да е имал контакт с тях? Някой има ли техния имейл?

Автоматичен превод:

Опитвах се да направя известна проверка и попаднах на този уебсайт.

Изглежда, че те са компания на трета страна, която създава казина и други неща с търговци.


Обзалагам се, че тези знаят кой anthill.center limited и TREVVERS / trvrs

https://www.merchantscout.com/high-risk/gaming-gambling-merchant-account


Какво мислят хората?

Автоматичен превод:

Изпратих няколко връщания на суми от mastercard за неполучени стоки вчера. Получих известие, което те изпратиха до търговеца днес и ще отговорят, ако предоставят доказателства. Ще бъде интересно да видим какво са предоставили!

Автоматичен превод:

Продължавайте да виждате толкова много хора, успешни с повдигане на сторнирания, изпратих няколко с търговец в началото на март чрез приложението с Lloyds, никога не получих нищо обратно, дори да не кажа, че са го повдигнали. Също така изпрати имейл с подробности за различно количество транзакции с различен търговец, обяснявайки обстоятелствата и искайки да бъдат повдигнати сторнирания на плащания, така и не получих нищо обратно. Звъннах им вчера и те казаха, че е предадено на екипа за оплаквания от 26-ти!

Автоматичен превод:
WhoNext

Вероятно няма да се върнат с нищо. Поискайте dsar/gdpr от търговеца и за безопасни мерки. Те вероятно няма да предоставят, което укрепва вашия случай.

Автоматичен превод:
Kelly1234

Имах успешни сторнирания от 7 различни търговци. Напълно платени.

Finnart, Artstrid, Coinshop, Bytenews, E0000480, Elegro, AppuSocial.

Повдигнах спор с Pixeleum преди да изтекат 120-те дни, но Monzo се забърка по време на процеса и след това се върна и каза, че 120-те дни са изтекли и те не могат да направят нищо. Много подозрително, тъй като първоначалният ми имейл, повдигащ спора, беше очевидно в рамките на времевата рамка заедно с транзакциите.

Автоматичен превод:
Bbpaul

Pixeleum ми изпратиха имейл, че вече не могат да възстановяват средства, тъй като вече не обработват плащания. Свързах се с finnart, но не чух нищо от тях. Аз съм над 120-те дни, така че не мога да мина през банката за тях.

Автоматичен превод:
Bbpaul

Подадох жалба до Capital One, след като те направиха това и ми платиха сумата като жест на добра воля

Автоматичен превод:
1...578 579 580...624
Отидете на страницаот 624 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини