преди 2 седмици
Estolio е група от няколко казина, с които не успях да намеря контакт
Estolio is a group of several casinos I was not able to find contact
Estolio es un grupo de varios casinos yo no fui capaz de encontrar contacto
0
Estolio е група от няколко казина, с които не успях да намеря контакт
Estolio is a group of several casinos I was not able to find contact
Estolio es un grupo de varios casinos yo no fui capaz de encontrar contacto
Погледнете страница 5 или 6 от тази тема, там има шаблон.
Have a look at page 5 or 6 of this thread, there is a template there.
Здравейте, може ли някой да ми помогне, така че в момента преминавам през процеса на свързване с различни търговци с помощта на този форум, благодаря! Получих 1 отговор от компания за игри, която действително потвърди транзакциите, извършени чрез тях, въпреки че те казаха, че съм закупил няколко „ключа за игри", след това отговорих с всичките 18 транзакции, посочени в банковото ми извлечение. Сега те са замълчали, просто се чудят колко вероятно е наистина да видя тези възстановени! .. също се свърза с казино Loki с молба за пълно възстановяване на депозити поради неправилен MCC, първоначално отговорът беше много бърз от тях и те казаха, че работят по моята заявка, все още не съм получил нищо обратно. Все още трябва да чуя други търговци. Правилно ли правя всичко? Мога ли да направя нещо повече? Благодаря Ви предварително!
Hi can anyone help me, so I’m currently going through the process of contacting various merchants with the help of this forum, thankyou! I’ve received 1 response from a gaming company who has actually confirmed transactions made via them although they have said that I have purchased several ‘gaming keys’, I have than responded with all 18 transactions listed on my banking statement. Now they have fallen silent, just wondering how likely it is I will actually see these refunded! .. also contacted Loki casino asking for a full refund on deposits due to incorrect MCC, initially the response was very quick from them and they had said that they were working on my request, I haven’t heard anything back yet. I am still to hear from other merchants. Am I doing everything correct? Is there more I could be doing? Thankyou in advance!
Свържете се както с казината, така и с търговците, ако няма отговор, преминете към банката с всички доказателства, че сте се свързали. Не използвайте имейл за копиране и поставяне, те са разумни да го направят така, че да отговаря на вашите обстоятелства и да включват толкова, колкото можете да намерите, за да знаят, че няма да бъдете подведени. Някои търговци не могат да бъдат намерени, защото просто не съществуват като цяло. Ако знаете платежния процесор, който са използвали, отидете при тях.
лично аз съм получил 3 възстановяване на суми в казино. Голямо количество сторнирани плащания и в момента преговарям за споразумение с процесор и имам жалба до FO относно друг. Процесорите бяха най-трудните, но те се регулират от fca и с помощта на инструмент за проследяване на трафика на уебсайт успях да докажа без съмнение, че те са участвали като нещо повече от процесор с много от уебсайтовете. Копайте дълбоко, проучете и можете да се биете с тях до края и да спечелите!!
Contact both casinos and merchants if no response then move onto bank with all proof that you have contacted. Don’t use a copy and paste email, they are wise to it make it fit your circumstances and include as much as you can find to let them know you won’t be fobbed off. Some merchants can’t be found because they simply don’t really exist as an entity. If you know the payment processor they used go to them.
personally I have received 3 casino refunds. A hefty amount of chargebacks and am currently negotiating settlement with a processor and have a complaint with the FO regarding another. The processors were the most difficult, but they are regulated by the fca and using a website traffic tracker I was able to prove beyond doubt that they were involved as more than a processor with many of the websites. Dig deep, reasearch and you can fight them to the end and win!!
Всичко това е страхотна информация, аз наистина не съм разбирач в технологиите, имам разписки за транзакции от казиното, които са подпечатани с дата, така че мога да ги проследя до процесора за обработка на плащанията чрез банкови извлечения. Удивително е, че успяхте да получите възстановяване на средства!
That’s all great information, I’m really not a tech savvy person, I do have transaction receipts from the casino that are date stamped so I can trace them back to the payment processor via bank statements. That’s amazing that you was able to receive refunds!
благодаря По-добре да напиша моя собствена, предполагам. Благодаря ви за вниманието!
Thank you. Better off writing my own I suppose. Thank you for the heads up!
О, в никакъв случай не разбирам технологиите, но борбата ми ме накара да ловувам, докато не можех да ловувам повече. Запазих всеки детайл, след което се върнах и го събрах. Сигурен съм, че и вие ще получите възстановяване. Ако мога да помогна, просто трябва да внимавам какво казвам тук!!
Oh I’m not tech savvy by any means however my fight made me hunt till I couldn’t hunt anymore. I saved every detail then went back and pulled it all together. I’m sure you will get refunds too. If I can help I will I just need to be very careful what I say in here !!
Бърз въпрос, на колко години са транзакциите, за които сте ги оспорили?
Quick question, how old were the transactions that you challenged them on?
Току-що получих изненадващ имейл от webmosaic (WBMSC), който иска моите данни, включително празен номер на карта и дата на транзакциите. Може ли да означава, че възстановяват сумата?
Just had a surprising email from webmosaic (WBMSC) asking for my details including blanked card number and date of the transactions. Could mean they are refunding?
да Все пак имах само около 250 евро и беше преди 7-8 месеца
Yes. I only had about €250 though and it was 7-8 months ago
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.