НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 479)

 от kirekin
|
1 283 062 преглеждания 10 161 отговора |
|
1...478 479 480...539
barborasp

Estolio е група от няколко казина, с които не успях да намеря контакт

Автоматичен превод:

Възможно ли е някой да ми предостави шаблон?


До моя имейл?

Автоматичен превод:
dowsktt

Погледнете страница 5 или 6 от тази тема, там има шаблон.

Автоматичен превод:
melrao007

благодаря

Автоматичен превод:

Здравейте, може ли някой да ми помогне, така че в момента преминавам през процеса на свързване с различни търговци с помощта на този форум, благодаря! Получих 1 отговор от компания за игри, която действително потвърди транзакциите, извършени чрез тях, въпреки че те казаха, че съм закупил няколко „ключа за игри", след това отговорих с всичките 18 транзакции, посочени в банковото ми извлечение. Сега те са замълчали, просто се чудят колко вероятно е наистина да видя тези възстановени! .. също се свърза с казино Loki с молба за пълно възстановяване на депозити поради неправилен MCC, първоначално отговорът беше много бърз от тях и те казаха, че работят по моята заявка, все още не съм получил нищо обратно. Все още трябва да чуя други търговци. Правилно ли правя всичко? Мога ли да направя нещо повече? Благодаря Ви предварително!

Автоматичен превод:

Някой стигнал ли е донякъде с webmosac London?

Автоматичен превод:

Така ли е казината, с които се свързваме, а не това, което се появява в извлеченията, напр. Digikey

Автоматичен превод:
Kelly1234

Свържете се както с казината, така и с търговците, ако няма отговор, преминете към банката с всички доказателства, че сте се свързали. Не използвайте имейл за копиране и поставяне, те са разумни да го направят така, че да отговаря на вашите обстоятелства и да включват толкова, колкото можете да намерите, за да знаят, че няма да бъдете подведени. Някои търговци не могат да бъдат намерени, защото просто не съществуват като цяло. Ако знаете платежния процесор, който са използвали, отидете при тях.


лично аз съм получил 3 възстановяване на суми в казино. Голямо количество сторнирани плащания и в момента преговарям за споразумение с процесор и имам жалба до FO относно друг. Процесорите бяха най-трудните, но те се регулират от fca и с помощта на инструмент за проследяване на трафика на уебсайт успях да докажа без съмнение, че те са участвали като нещо повече от процесор с много от уебсайтовете. Копайте дълбоко, проучете и можете да се биете с тях до края и да спечелите!!

Автоматичен превод:

Възможно ли е някой да ми предостави шаблон?


До моя имейл?

Автоматичен превод:

Не използвайте шаблон!! Ако имате нужда от помощ при писане на писмо и т.н., използвайте Gemini или ChatGPT или нещо подобно.

Автоматичен превод:
bx4chgnb5y

Всичко това е страхотна информация, аз наистина не съм разбирач в технологиите, имам разписки за транзакции от казиното, които са подпечатани с дата, така че мога да ги проследя до процесора за обработка на плащанията чрез банкови извлечения. Удивително е, че успяхте да получите възстановяване на средства!

Автоматичен превод:
CryptoG82

благодаря По-добре да напиша моя собствена, предполагам. Благодаря ви за вниманието!

Автоматичен превод:
Kelly1234

О, в никакъв случай не разбирам технологиите, но борбата ми ме накара да ловувам, докато не можех да ловувам повече. Запазих всеки детайл, след което се върнах и го събрах. Сигурен съм, че и вие ще получите възстановяване. Ако мога да помогна, просто трябва да внимавам какво казвам тук!!

Автоматичен превод:
bx4chgnb5y

надявам се! 🤞🏼 Благодаря ви много 🙌🏼

Автоматичен превод:
bx4chgnb5y

Бърз въпрос, на колко години са транзакциите, за които сте ги оспорили?

Автоматичен превод:
Kelly1234

Пишете ми

Автоматичен превод:
tharm

Да, имах и логото на digikey. Но неговата digikeyboard, 100% съм сигурен за това.

Автоматичен превод:
Bollee

Успяхте ли да получите възстановяване?

Автоматичен превод:

Току-що получих изненадващ имейл от webmosaic (WBMSC), който иска моите данни, включително празен номер на карта и дата на транзакциите. Може ли да означава, че възстановяват сумата?

Автоматичен превод:
dowsktt

да Все пак имах само около 250 евро и беше преди 7-8 месеца

Автоматичен превод:
Bollee

Просто не знам какво да включа/напиша. Имам нужда и от активен уеб Лондон, но явно не ми отговарят.

Автоматичен превод:
1...478 479 480...539
Отидете на страницаот 539 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини