преди 2 седмици
0
Приятелю, видях публикация, в която спомена, че казино ти е върнало парите, и друга публикация, в която споделяш подробности за защитниците на lms. Мога ли да попитам дали си минал през тях?
Mate I saw a post where you mentioned a casino paid you back and another post where you shared lms advocates details. Can I ask if you went through them?
здрасти Имах нужда от Digikey, ( ). Как бих подходил към контакта? Ако някой може да помогне, ще бъдем много благодарни. благодаря
Hi. I needed Digikey, (support@digikeyboard.com). How would I approach contacting? If anyone could help it would be greatly appreciated. Thank you.
digikey
Другият е digeyboard. Не съм сигурен дали са еднакви
За да получите представа какво да правите, трябва да започнете от началото на темата и да я прочетете
eu.support@digikey.comis digikey
The other is digeykeyboard. I'm not sure if they are the same
To get an idea of what to do you need to start at the beginning of the thread and read through it
Може ли някой да ме насочи в правилната посока?
Имам Digikey (БУДАПЕЩА) & Active Web London.
С тях ли се свързвам или със самото казино? И как се прави форматирането.
Извинете, ако изглежда глупав въпрос(и).
Could someone possibly point me in the right direction?
I have Digikey (BUDAPEST) & Active Web London.
Is it these I'm contacting or the Casino themselves? And how to go about formatting.
Apologies if it seems a stupid question(s).
Не, не е .
Това е digikeyboard. Получих възстановяване от тях през май-юни миналата година.
No it’s not eu.support@digikey.com.
It’s the digikeyboard one. Got a refund from them in may-june last year.
Имам и Digikey. Свързах се с тях и те ми казаха да се свържа с моята банка, защото нямам клиентска сметка.
I also have Digikey. I contacted them and they told me to contact my bank because I don't have a customer account.
Yo tb tengo Digikey. Contacté con ellos y me dicen que sacuda a mi banco q no tengo cuenta de cliente
Някой има ли имейл за връзка с estolio limited или нещо подобно?
В него имам над 2000 евро.
Не мога да намеря информацията им за контакт и е твърде късно да се оплача на банката.
Does anyone have a contact email for estolio limited or anything?
I have over 2000 euros in it.
I can't find their contact information and it's too late to complain to the bank.
Má někdo kontaktní email na estolio limited nebo cokoliv?
Mám v tom přes 2000 euro.
Kontakt na ně najít nemohu a na reklamaci v bance je již pozdě.
Благодаря ви! Нуждаете се от активен уеб. Какво точно ще кажеш на тези?
Thank You! Need active web. What do you exactly say to these?
Те не отговарят, жалко за вашите усилия
They don't reply, it's a pity for your efforts
Мога поне да покажа това на банката, въпреки че предполагам да кажа, че се опитах да се свържа с търговеца?
Просто не съм сигурен какво точно да кажа. Тъй като трябва да напиша и Digikey. благодаря
I can atleast show that to the bank though I assume to say I tried contacting the merchant?
Just not sure on what to say exactly. As I need to write one too Digikey too. Thanks
Открихте ли някога данни за контакт за SmPay*PF Maginc в крайна сметка?
Did you ever find out contact details for SmPay*PF Maginc in the end?
Имам транзакции за digikeyboard, както и за digikey.
В банковото ми извлечение показва лого до търговеца. Логото е същото като логото на уебсайта digikey, от който изпратих имейла. Докоснах digikeyboard преди няколко месеца в имейла на digikeyboard и никога не получих отговор
I have transactions for digikeyboard as well as digikey.
On my bank statement it shows a logo beside the merchant. The logo is the same as the logo on the digikey website that I hot the email from. I vontact digikeyboard a few months back on the digikeyboard email and never got a reaponse
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.