Това може да означава, че се опитват да получат подробности, за да създадат акаунт, за да подкрепят измамата си, така че имайте разума си. Може и да греша, но просто внимавайте.
It could mean they are trying to get details to create an account to back their scam so have your wits about you. I could be wrong but just be careful.
Силно се надявам, че не. Те всъщност дори се опитаха да таксуват картата ми под друго име на търговец без мое разрешение, което банката възстанови, след като се обадих.
Ето какво казаха досега:
След като отговорих:
Със сигурност не могат да направят много, като им дадат само основни подробности?
I really hope not. They actually even tried to charge my card under a different merchant name without my permission which the bank refunded once I called up.
This is what they have said so far:
After I responded:
Surely they can't do much with just giving them basic details?
Здравейте, аз съм във форума от няколко месеца. Получих обратно депозити от две казина, пари обратно от Elegro и Anthill center директно в моята банка. Имам и няколко сторнирания, за които чакам резултат. Но повечето от моите транзакции са преминали през Revolut, които отказват сторнирания на плащане въз основа на това, че съм разрешил транзакциите. Без значение какво правя или казвам на revolut, нямах късмет, много разочароващо! Вярвам, че след като търговците видят акаунта му в Revolut, те дори не опитват. Получих пари от мравуняк направо в банката, без възражения, но сега моля за възстановяване на сумата, за да revolut, те дори не отговарят на никакви имейли
Hi, i have been on this forum for a number of months now. I have received deposits back from two casinos, money back from Elegro, and Anthill centre direct to my bank. I have also few chargebacks that im waiting for an outcome. But most of my transctions have gone through revolut who refuse chargebacks on basis i authorised the transactions. No matter what i do or say to revolut i have had no luck, very frustrating! I believe once the merchants see its Revolut account they dont even try. I have received money from anthill straight to bank no objections, but now im asking for refund to revolut they dont even write back to any emails
Има ли някакъв начин да споделите какво казвате в тези имейли, моля? За включване.
Също така, други също казаха за революция.
Is there any way you could share what you say in these emails please? To include.
Also, others have said about revolut too.
Ще направя. Не съм сигурен, че ще бъда честен, тъй като elegro ми зададе същите въпроси и след това каза, че не могат да ме намерят
Will do. I'm not sure they will to be honest as elegro asked me the same questions and then said they couldnt find me
Току-що използвах шаблон от страница 5 както за казина, така и за търговци, просто ги промених леко
I just used a template from page 5 for both casinos and merchants, just changed them slightly
Някаква информация за Artic innovations ltd и Trndbm?
Any info on Artic innovations ltd and Trndbm?
Получих абсолютно същия резултат, когато се свързах с тях. Помолих банката да извърши сторниране на плащания. Бях на сайта и пуснах имейла си и там пише, че не съществувам, така че ще направя и това и ще получа екранна снимка, след което, ако се опитат да направят акаунт, можете да предоставите доказателство, че акаунтът току-що е създаден от тях.
I got exactly the same outcome when contacting them I've asked the bank to do chargebacks I've been on there site and put my email in and it says I don't exist so I would do that also and get a screenshot of it then if they do try making an account you can provide proof the account has just been made by them.
Някой знае ли какво мога да направя относно плащанията чрез BitInvestor? (Доставчик на крипто, работещ за казино Jackbit като основен доставчик на плащания)
Does anyone know what I can do about BitInvestor payments? (Crypto provider working for casino Jackbit as a main payment provider)
здравей колега
ами всъщност wise затвори акаунта ми миналата седмица… Изглежда, че хазартът всъщност не е разрешен в техните t&c, които в момента се опитват да го обжалват, но никога не е имал бутон за отмяна на оспорване за мен. Те са невероятно бавни, това е болезнено
Hi mate,
well actually wise closed my account the other week… Looks like gambling isn’t actually allowed in their t&c’s currently trying to appeal it but it never had a cancel dispute button for me. They’re incredibly slow it’s painful
здравей колега
ами всъщност wise затвори акаунта ми миналата седмица… Изглежда, че хазартът всъщност не е разрешен в техните t&c, които в момента се опитват да го обжалват, но никога не е имал бутон за отмяна на оспорване за мен. Те са невероятно бавни, това е болезнено
Hi mate,
well actually wise closed my account the other week… Looks like gambling isn’t actually allowed in their t&c’s currently trying to appeal it but it never had a cancel dispute button for me. They’re incredibly slow it’s painful
Това е причината да питам. От септември нямаше бутон Отказ и сега го виждам. Не съм споменавал нищо за хазарта. направихте ли
That's the reason I'm asking. Since September there was no Cancel button and now i can see the button. I haven't mentioned anything about gambling. Did you?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.