НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 480)

 от kirekin
|
1 290 116 преглеждания 10 170 отговора |
|
1...479 480 481...540
exodus1

Имате имейл за тях

Автоматичен превод:
exodus1

Това може да означава, че се опитват да получат подробности, за да създадат акаунт, за да подкрепят измамата си, така че имайте разума си. Може и да греша, но просто внимавайте.

Автоматичен превод:
tharm

Автоматичен превод:
Bbpaul

Силно се надявам, че не. Те всъщност дори се опитаха да таксуват картата ми под друго име на търговец без мое разрешение, което банката възстанови, след като се обадих.

Ето какво казаха досега:

file След като отговорих: file

Със сигурност не могат да направят много, като им дадат само основни подробности?


Автоматичен превод:

Здравейте, аз съм във форума от няколко месеца. Получих обратно депозити от две казина, пари обратно от Elegro и Anthill center директно в моята банка. Имам и няколко сторнирания, за които чакам резултат. Но повечето от моите транзакции са преминали през Revolut, които отказват сторнирания на плащане въз основа на това, че съм разрешил транзакциите. Без значение какво правя или казвам на revolut, нямах късмет, много разочароващо! Вярвам, че след като търговците видят акаунта му в Revolut, те дори не опитват. Получих пари от мравуняк направо в банката, без възражения, но сега моля за възстановяване на сумата, за да revolut, те дори не отговарят на никакви имейли

Автоматичен превод:
user1234

Има ли някакъв начин да споделите какво казвате в тези имейли, моля? За включване.


Също така, други също казаха за революция.

Автоматичен превод:
exodus1

Това е интересно. Дръжте ни в течение, ако е възможно!

Автоматичен превод:
exodus1

Бихте ли ме информирали, уведомете ме, ако получите възстановяване от WBMSC

Автоматичен превод:
Vkieranc

Ще направя. Не съм сигурен, че ще бъда честен, тъй като elegro ми зададе същите въпроси и след това каза, че не могат да ме намерят

Автоматичен превод:
dowsktt

Току-що използвах шаблон от страница 5 както за казина, така и за търговци, просто ги промених леко

Автоматичен превод:
exodus1

благодаря

Автоматичен превод:

Някой има ли имейл или контакт за Deloraze Ltd

Автоматичен превод:

Някаква информация за Artic innovations ltd и Trndbm?

Автоматичен превод:
exodus1

Получих абсолютно същия резултат, когато се свързах с тях. Помолих банката да извърши сторниране на плащания. Бях на сайта и пуснах имейла си и там пише, че не съществувам, така че ще направя и това и ще получа екранна снимка, след което, ако се опитат да направят акаунт, можете да предоставите доказателство, че акаунтът току-що е създаден от тях.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Публикация на calumharris е изтрит

За всеки, който е изпратил оспорване чрез банка. Какъв беше вариантът, който избрахте?

Автоматичен превод:

Някой знае ли какво мога да направя относно плащанията чрез BitInvestor? (Доставчик на крипто, работещ за казино Jackbit като основен доставчик на плащания)

Автоматичен превод:

Някой друг има много лош опит с wise.

подадох моето оспорване на 31 януари


те все още са в процес на преразглеждане… Това е абсолютна измама

Автоматичен превод:

Добър вечер! Някаква актуализация от Wise?

Имате ли червения бутон Cancel dispute в долната част? file

Автоматичен превод:
calumharris

здравей колега


ами всъщност wise затвори акаунта ми миналата седмица… Изглежда, че хазартът всъщност не е разрешен в техните t&c, които в момента се опитват да го обжалват, но никога не е имал бутон за отмяна на оспорване за мен. Те са невероятно бавни, това е болезнено

Автоматичен превод:

здравей колега


ами всъщност wise затвори акаунта ми миналата седмица… Изглежда, че хазартът всъщност не е разрешен в техните t&c, които в момента се опитват да го обжалват, но никога не е имал бутон за отмяна на оспорване за мен. Те са невероятно бавни, това е болезнено

Автоматичен превод:

Това е причината да питам. От септември нямаше бутон Отказ и сега го виждам. Не съм споменавал нищо за хазарта. направихте ли

Автоматичен превод:
1...479 480 481...540
Отидете на страницаот 540 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини