ФорумКазинаSuprabets Casino - обща дискусия

Suprabets Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 1 година от prgambet
|
20517 преглеждания 237 отговора |
|
1...3 4 5...12
Добавете пост
преди 9 месеца

Е, може би не е правилната платформа за изпращане.. може би ги смесвам, но се отказах.. Suprabets конфискува средствата ми от миналата година

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Е, съжалявам, ако този случай е от миналата година и не сте успели да разрешите нищо. Само срещу регулатора ли пробвахте да подадете жалба ?

Както и да е, мисля, че ако се опитате да го занесете на правилния лицензиращ орган, няма да получите нищо за него, дори ако завърши с отказ. Поне може да се каже, че сте опитали всичко.

Така че, ако искате да подадете жалба, можете да опитате този имейл: complaints@gaming-curacao.com

Включих и полезно ръководство за лиценза на Кюрасао , което може да бъде полезно за допълнителна информация.

И какво, мислиш ли, че ще го направиш?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Може ли някой вече да постави в черния списък тези измамници? Публикувах множество оплаквания в интернет и тук в CasinoGuru и досега не получих НУЛЕВ отговор от Suprabets. И ми откраднаха 2420 €!


Регистрирах се в Suprabets поради добър преглед тук в CasinoGuru, но виждам, че е фалшив. Вероятно са платили малко пари на CasinoGuru, за да рекламират измамата си.


Жалко.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Те написаха имейл: Уважаеми играч,

Вашият акаунт е маркиран за нарушаване на нашите правила и условия, точка 11.5

В съответствие с нашите условия ние ще затворим вашия акаунт

Благодаря ви за разбирането

Искрено Ваш,

екип на SB

След това никакъв отговор. Предполагам, че имам отворени залози и когато видят, че вървят добре, блокират акаунта. Освен това имам там около 400 евро и не ги получих.



Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Може ли някой вече да постави в черния списък тези измамници? Публикувах множество оплаквания в интернет и тук в CasinoGuru и досега не получих НУЛЕВ отговор от Suprabets. И ми откраднаха 2420 €!


Регистрирах се в Suprabets поради добър преглед тук в CasinoGuru, но виждам, че е фалшив. Вероятно са платили малко пари на CasinoGuru, за да рекламират измамата си.


Жалко.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, ние не правим казино черни списъци тук. Ние търсим само ако казиното е в съответен черен списък, така че вероятно ще ви разочаровам там.

Що се отнася до вашия проблем, каза ли казиното защо са ви взели печалбите? Имаше ли конкретна причина?

Що се отнася до прегледа на казиното, можете да разгледате ръководството тук, което описва как нашият екип преглежда казината . Ние не вземаме средства от нито едно казино, за да получим добър преглед. За съжаление понякога играчите имат лош опит, а понякога и добър. Разбира се, повече играчи ще дойдат с лоши, така че не е нужно да се притеснявате, че ще бъдете манипулирани.

Въпреки това, както споменахте, видях, че сте подали жалба и в момента топката е в полето на казиното и ние чакаме техния отговор. Твърдо вярвам, че ще го получиш и накрая всичко ще се нареди добре. Чувствайте се свободни да ме актуализирате, ако чуете нещо ново.

Ще чакам.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Те написаха имейл: Уважаеми играч,

Вашият акаунт е маркиран за нарушаване на нашите правила и условия, точка 11.5

В съответствие с нашите условия ние ще затворим вашия акаунт

Благодаря ви за разбирането

Искрено Ваш,

екип на SB

След това никакъв отговор. Предполагам, че имам отворени залози и когато видят, че вървят добре, блокират акаунта. Освен това имам там около 400 евро и не ги получих.



Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, отговорихте на поста ми преди месец, така че проблемът ви продължава да съществува и все още имате пари в сметката си в казиното, нали? Според това, което виждам в точка 11.5 в казиното те обвиниха в измама. Пише ли и каква е конкретната причина?

Имам още един въпрос. Вашият случай засяга ли само спортни залагания, защото ако е така, ние от Casino Guru за съжаление не се занимаваме с тази област, така че бих препоръчал сайтове, където можете да опитате да подадете жалба. Въпреки това, ако сте играли и казино игри, не забравяйте да ми кажете.

Ще чакам отговор.

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Съжалявам, но това всъщност не го казва така, както е. Може би не правите черен списък, но давате бележки и давате индекс на безопасност.

И ти им даде 8.1/10 и безопасност ВИСОКА???!!!

След всички тези случаи, които suprabets има и след като елегантно избягвате 95% от тях, просто поради факта, че много хора едновременно играят казино и спорт, и техният отговор винаги е един и същ, става въпрос за спорт.

Много чакам отговора по случая с Martina44 какво ще измислят. Дори и да платят парите в крайна сметка, имайте предвид, че те също трябва да обяснят защо са отказали на първо място!

Отговорът е очевиден, те маркират играчи, които правят печалби, и просто изтриват печалбите. И тази измама продължава да се върти с години, защото няма информация, че те са измама и защото целият бизнес с лицензи в Кюрасао е шега.


Casinoguru е част от проблема тук, ако не получавате пари от тях, както казвате, не виждам защо правите това.


Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
преди 8 месеца

да CasinoGuru са част от проблема. Не съм правил задълбочено проучване за тях поради "високия" им индекс на сигурност, хаха.


Имах един проблем с EvoBet и писах на регулатора на Antillephone curacao и те веднага се свързаха с казиното и ми платиха. Задържаха плащането.


Но тук на Супрабец е просто ужас. Това е директна кражба, проста измама. Никакъв отговор от тях, нищо.


И въпреки това виждате ЩАЛО ВИСОКА ИНДЕКС ЗА СИГУРНОСТ. Каква шега!

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Да, дори спортни залагания. Така че изпратете ми линк, където мога да подам жалба.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Съжалявам, но това всъщност не го казва така, както е. Може би не правите черен списък, но давате бележки и давате индекс на безопасност.

И ти им даде 8.1/10 и безопасност ВИСОКА???!!!

След всички тези случаи, които suprabets има и след като елегантно избягвате 95% от тях, просто поради факта, че много хора едновременно играят казино и спорт, и техният отговор винаги е един и същ, става въпрос за спорт.

Много чакам отговора по случая с Martina44 какво ще измислят. Дори и да платят парите в крайна сметка, имайте предвид, че те също трябва да обяснят защо са отказали на първо място!

Отговорът е очевиден, те маркират играчи, които правят печалби, и просто изтриват печалбите. И тази измама продължава да се върти с години, защото няма информация, че те са измама и защото целият бизнес с лицензи в Кюрасао е шега.


Casinoguru е част от проблема тук, ако не получавате пари от тях, както казвате, не виждам защо правите това.


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Вече публикувах ръководство за това как се създава индексът за безопасност на казиното, така че мисля, че ви е ясно защо казиното го има по начина, по който го прави.

Що се отнася до случаите на други играчи, които играят както казино, така и спортни залагания, ако случаят или проблемът, който играчите искат да разрешат, са свързани със спортни залагания, както беше казано много пъти преди, това не е област, с която се занимаваме с, тъй като нямаме експерти по него.

Що се отнася до действителния случай на играча, надявам се, че той ще бъде разрешен и казиното ще даде своята позиция и ще даде отговор на жалбата. Със сигурност бих искал да го видя уреден. Разбира се, причината за възникването на цялата тази ситуация със сигурност би била подходяща, съгласен съм с вас.

Очевидно, ако смятате, че казината, които имат лиценз от Кюрасао, или дори самото това, не са добри, не е нужно да играете тук. И ако вземахме пари от казината, със сигурност нямаше да помагаме на играчите да си ги върнат, мисля, че това е всичко, което бих искал да кажа.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

да CasinoGuru са част от проблема. Не съм правил задълбочено проучване за тях поради "високия" им индекс на сигурност, хаха.


Имах един проблем с EvoBet и писах на регулатора на Antillephone curacao и те веднага се свързаха с казиното и ми платиха. Задържаха плащането.


Но тук на Супрабец е просто ужас. Това е директна кражба, проста измама. Никакъв отговор от тях, нищо.


И въпреки това виждате ЩАЛО ВИСОКА ИНДЕКС ЗА СИГУРНОСТ. Каква шега!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Не бих считал факта, че казиното има висок индекс на безопасност като уместен аргумент, че ние сме част от проблема. Отново, ако ние сме част от проблема, защо бихме се опитали да ви помогнем с вашия случай и да се свържем с казиното, за да разрешим проблема ви? Не мисля, че това върви заедно.

Говорейки за оплакване обаче, твърдо вярвам, че казиното ще се свърже и ще предостави своята гледна точка за цялата ситуация. Ако не го направят, казиното ще получи черни точки и мисля, че Стефан би препоръчал да се свържете с лицензиращия орган. Така че ще видим как ще се развие цялото това нещо.

Ще ти стискам палци.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Да, дори спортни залагания. Така че изпратете ми линк, където мога да подам жалба.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Ето сайтовете, където можете да опитате да подадете жалба и се надявам, че ще могат да помогнат.

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Все пак искам още веднъж да отбележа, че ако вашият случай не е само за спортни залагания, можете да подадете жалба и при нас.

Кажи ми как върви всичко с твоята ситуация. Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Не бих считал факта, че казиното има висок индекс на безопасност като уместен аргумент, че ние сме част от проблема. Отново, ако ние сме част от проблема, защо бихме се опитали да ви помогнем с вашия случай и да се свържем с казиното, за да разрешим проблема ви? Не мисля, че това върви заедно.

Говорейки за оплакване обаче, твърдо вярвам, че казиното ще се свърже и ще предостави своята гледна точка за цялата ситуация. Ако не го направят, казиното ще получи черни точки и мисля, че Стефан би препоръчал да се свържете с лицензиращия орган. Така че ще видим как ще се развие цялото това нещо.

Ще ти стискам палци.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Сигурен човек. Благодаря.


Да, все още казвам, че техният индекс на "безопасност" 8.1 е проблем. Нямате представа откъде сте извадили този номер.


Публикувах няколко оплаквания в интернет и в друг уебсайт, наречен lcb.com, бях по-успешен, отколкото тук. Там ми казаха, че имат нужда от допълнителни 48 часа, за да разрешат моя случай и че случаят ми е прехвърлен в отдела за риск, за да анализира допълнително случая ми.


Това е комедия. Така че те затвориха акаунта ми без анализ, хаха. Това показва с кого си имате работа.


И BTW вече се свързах с GamingCuracao (техния лицензиращ орган).


Тук в CasinoGuru Стефан ги настоява за обяснение и доказателство, но досега те не са отговорили.


Също така да играете бакара, рулетка и прилагането на рискова стратегия Мартингейл от време на време е въпрос на отдел за риск? И още по-лошо, ако не бях поглъщал Бог знае колко часа, за да пусна жалби по интернет, изобщо нямаше да ми отговорят. Писах им много имейли без отговор.


Това е техният дневен ред. Мислеха, че съм глупава, защото съм жена и ще им позволя да се измъкнат лесно. Няма начин да предам парите си.


Вероятно дори не съм на нулата. Губил съм доста преди в казино и преди 3 седмици изпръсках 400 € в спортни залагания само в един залог в НБА.


Но когато направих 2400 € от 200 € и направих теглене за 2000 €, тогава бях маркиран, анализиран за по-малко от 24 часа, хаха, без обяснение.


Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
Martina44
преди 8 месеца

Моля.

Що се отнася до индекса за безопасност, вече публикувах веднъж процеса на преглед на казиното, така че всичко е обяснено там.

Относно факта, че сте подали жалба другаде и се справяте по-добре, поздравления.

Както и да е, вие също така пишете, че вашият случай все още се разследва. На нашия сайт очакваме отговор от казиното, както споменахте, но досега казиното не реагира, което бих казал, че е жалко.

Относно отговора от казиното, жалко, че не получихте такъв, особено когато в такива случаи със сигурност е полезно да ви бъдат обяснени нещата от тяхна страна, защо са прибегнали до такава стъпка и са затворили акаунта ви.

Така че ще трябва да имаме търпение и да видим как ще се развие всичко и дали казиното ще реагира и ще даде подходящ отговор.

Надявам се всичко да се реши справедливо.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Е, казиното изобщо не реагира. Дори и на теб хаха. Не, трябва да го поставите в черния списък. Това е ясен индикатор, че са се заблудили.

Автоматичен превод:
Martina44
преди 8 месеца

Е, чак когато жалбата приключи.

Както вече знаете, казиното е във връзка с отговорника за оплакванията. От това, което виждам, те просто не искат да общуват конкретно с вас; не ме питай защо.

Така че бих казал, че просто трябва да дадем на жалбата времето, което заслужава. И запазете нашите LOL коментари за по-късна употреба 😉

Чели ли сте някога инструкциите?

"

Времето, изминало между подаването на жалба и приключването на жалбата, варира значително. Жалбите, които се обработват най-бързо, са тези, които могат да бъдат разрешени, без да се намесва казиното, или тези, които са отхвърлени, защото казиното не е направило нищо нередно. Други оплаквания обаче могат да отнемат много време.

Ето някои груби прогнози и свързана с времето информация относно оплакванията:

Ще получите първия си отговор от нашия екип за оплаквания в рамките на 48 часа, но ние правим всичко възможно да отговорим в рамките на 12 до 24 часа.

Всяка участваща страна (вие, казиното или екипът на Casino Guru) има седем дни да отговори, когато се изисква да го направи, за да придвижи жалбата напред. Когато този период изтече без отговор, обикновено избираме да удължим срока с още седем дни.

Тъй като успешното разрешаване на жалба често изисква много комуникация между трите страни, общото време може да се увеличи. Средното време, необходимо за затваряне на успешно разрешени жалби, е приблизително 21 дни от датата, на която са били изпратени, но отново това варира много от една жалба до друга.

"

( https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#duration )


Пожелавам ви честна сделка.

Автоматичен превод:
Martina44
преди 8 месеца

Видях, че в темата на жалбата ви са коментирали, че комуникират със Стефан, който събира всичко необходимо за приключване на разследването. Така че няма да се хвърлям в ръце и ще изчакаме резултата.

Що се отнася до черните списъци на казината, ние не правим това, но търсим подходящи черни списъци, където може да се намира казиното. Ако е така, ние го споменаваме в нашия преглед.

Нека обаче изчакаме развръзката на този въпрос.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Ами фактът, че не искат да общуват с мен, е болен до сърцевината.





Автоматичен превод:
Martina44
преди 8 месеца

Разбирам чувствата ви, но скоро ще разберете резултата, така че се опитайте да го погледнете от тази страна.

Наистина вярвам, че всичко ще се нареди честно.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

@Martina не съжалявай, че не общуват с теб, вероятно ще получиш подобен отговор като мен, когато ми откраднаха парите през септември. След два месеца писане получих този цитат по пощата:

file

Те основно казват, че имаме в нашите правила, че можем да затворим акаунта ви, когато пожелаем, ако решим, и можем да вземем всичките ви пари.


Най-смешното е, че те приемат средствата като някаква странна и безумна компенсация, но няма значение какво е това въображаемо нарушаване на правилата.

Можете да имате 2 € по сметката си или 20 000 €, те вземат всичко.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Те могат да закрият сметката, АКО имат причина за това. И солидно доказателство.


В моя случай те нямат нищо. Ако имаха, щяха да дадат обяснение, когато закриха акаунта ми. Те дори не общуват с мен.


Те изпратиха нещо на Стефан или Томас тук в CasinoGuru. Какво са изпратили, нямам представа.


Казват ми, че анализират случая ми и че им трябва още време.


Какво има тук за анализ? Това трябваше да стане, когато затвориха акаунта ми на 5 януари.


Сега те се оправдават и се опитват да покажат моя случай като сложен, защото съм стрелял на всички цилиндри и съм подавал много оплаквания в интернет. Изпратих и жалба до техния регулатор.


Направих всичко възможно и изпратих веднага всичко, което имах.


Освен това сметката ми е потвърдена от месеци там и когато спечелите голяма печалба, е време да ви откраднат печалбите. Когато кървях пари там... о, това не беше проблемът.

Автоматичен превод:
1...3 4 5...12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още