ФорумКазинаSuprabets Casino - обща дискусия

Suprabets Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от prgambet
|
28716 преглеждания 270 отговора |
|
12 3 4...14
Добавете пост
nenadmaksim
преди 11 месеца

Ако все още става въпрос за спортни залагания, както каза казиното, ще бъде контрапродуктивно да се повдига отново жалбата при нас, защото най-вероятно ще бъде отхвърлена отново.

Както и да е, що се отнася до връзките, които са ви предложени. Не забравяйте да помолите поддръжката за втори, тъй като те ще бъдат в най-добра позиция да ви посъветват дали е възможно или не.

Що се отнася до последната трета връзка, която споменахте, мисля, че въпреки че има много неразрешени оплаквания от казиното, си струва поне да опитате. Връзките не са необходими.

Така че опитайте и ни уведомете как се е получило при вас.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Благодаря Джаро,


Не, не става въпрос за спортни залагания, а за самоизключване и повторно отваряне на сметката.


Както казах в случая, спортувах по същия начин и в същия стил през цялото време, прекарано от продавача.


Единствената разлика е, че през първите 6 месеца преди самоизключването играех и спорт, и казино.

След като се върнах от самоизключването, спрях да играя в казиното и играех само спорт. След като опитах тегленето, бях маркиран и блокиран.


Заключение:

- Можете да играете казино и спорт, стига да продължавате да губите и да не опитвате повече тегления, отколкото депозити

- Ако не играете казино за известно време и опитате само спорт, ние не ви искаме и ще ви блокираме и ще вземем средствата ви.

Това е учебният пример за хищническо поведение, което също е добре, тяхно право е да ме оставят да играя или не, но не е в техните права да крадат останалите средства.

Самото казино написа, че загубих повече пари в казино игри, отколкото сумата на моите депозити. И когато това спря, изведнъж те имат проблем с това как спортувам (между другото. Играя го по единствения възможен начин, използвам коефициентите, които дават, с ограниченията, които дават, това е всичко).


Ето защо това е случаят с казиното:


Ако спортните залагания са константа през цялото ми време на игра, а играта в казино е променливата, тогава въпросът е казиното, независимо какво се опитват да продадат Suprabets, за да премахнат темата до затворена.

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Ако можете да препратите и това допълнително обяснение на Вероника от вашия екип или който и да е, който се занимава с повторното отваряне на моя случай, ще съм много благодарен 🙏.

Благодаря предварително ☺️.


Автоматичен превод:
nenadmaksim
преди 11 месеца

Казвате, че става дума за самоизключване, но все още имам чувството, че става въпрос и за спортни залагания и тъй като сте залагали и както казахте, че не сте играли в казиното, тогава мисля, че жалбата ще приключи по същия начин.

Що се отнася до повторното отваряне, ще трябва да го направите в жалбата си. Ако имате допълнителна информация за доказване, можете да го направите. Но ако този случай и допълнителната информация отново са в историята на спортните залагания, опасявам се, че краят ще бъде абсолютно идентичен.

Както и да е, пожелавам ти успех и дано успееш да разрешиш ситуацията. 🙂

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Мисля, че опростявате твърде много подробното обяснение, което представих.

Трябва да се разглежда като цялостен поведенчески модел и е много свързан с казиното и казино игрите или, ако искате, липсата на игра на казино игрите за кратък период от време.


Това беше основната и единствена причина за маркираната сметка и блокираните средства.


Както казах, тук залагането не е интересно, тъй като е константа от откриването на сметката до момента на блокирането.


Единственото нещо, което се промени, е липсата на игра в казино, така че Suprabets каза, о, той спортува само за известно време и направи малко пари, добре, не искаме да ви плащаме вашата заявка за теглене, ние активираме маркиране и блокиране.


Защо?


Защото ние можем, а вие не можете да направите нищо по въпроса.


Казана, но истинска история.



Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
nenadmaksim
преди 11 месеца

Здравейте, говорих с Питър, който отговаряше за вашата жалба, и научих, че вашата жалба ще бъде подновена относно самоизключването в казиното. В такъв случай стискам палци за справедливо решение. Кажете ни, ако имате нова информация.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Suprabets ми блокира сметката в която имаше 350 долара, не иска да върне парите, не виждам смисъл да пиша нещо друго

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Може би знаете данните за контакт на техния лицензополучател в Кюрасао? Бих искал да подам жалба там

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
преди 11 месеца

@nikonlolpipi408

Да, те са склонни към това, особено ако сте опитали тегленето.

Тук ще се опитат да ви кажат, че вината е ваша и че няма какво да се направи.

Освен това, казиното може да запази добрата си оценка над 8 по някаква причина, докато някои други, които винаги изплащат, имат значително по-ниски оценки.


Можете поне да разгласите информацията за продължаващата им измама.


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Може би знаете данните за контакт на техния лицензополучател в Кюрасао? Бих искал да подам жалба там

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, съжалявам да науча за тази ситуация в казиното. Бихте ли разяснили малко защо казиното блокира акаунта ви? Мисля, че може да е полезно и за други играчи.

Що се отнася до жалбата до властите, ще добавя тук ръководство, което може да ви бъде полезно и да ви помогне: https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license

Ако го опитате, бихте ли ни казали как върви или какъв е резултатът?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

ВНИМАНИЕ ИЗМАМА!

Супрабец задигна стотици евро. Просто опитайте да изтеглите и те блокират акаунта ми. Те просто крадат пари. Негодници!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Съжалявам да го чуя, същото се случи с много хора тук.


Трябва да обмислим някакви действия и да се свържем с властите.


Явно стават все по-алчни.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

ВНИМАНИЕ ИЗМАМА!

Супрабец задигна стотици евро. Просто опитайте да изтеглите и те блокират акаунта ми. Те просто крадат пари. Негодници!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравей, съжалявам, че попадна в тази ситуация. Но какво точно се случи в казиното, когато ви взеха парите? Бихте ли казали повече за това, за да можем да се опитаме да ви помогнем? Казиното посочи ли също причината, поради която е блокирало акаунта ви?

Кажи ми.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Scam scam...Suprabets е фалшива платформа..те нямат лиценз с лицензна комисия от Кюрасао..Оплаках им се и те отказаха Suprabets да не е под тях file

Автоматичен превод:
nikonlolpipi408
преди 10 месеца

Те нямат лиценз от Кюрасао

Автоматичен превод:
Benny1
преди 10 месеца

Здравейте, можете ли да опишете какъв проблем сте имали в това казино?

От екранната снимка имам чувството, че сте я изпратили на друг лицензиращ орган, тъй като това казино няма лиценз за електронни игри в Кюрасао. Според нашата система това казино е лицензирано под лиценз на GCB. Възможно ли е затова да сте получили този имейл и да пишете на правилния?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Но GCB не приема оплаквания!

Можете ли да разберете от казиното кой лиценз от посочените по-долу имат и на кой адрес могат да се изпращат оплакванията?

filefilefile https://www.casinoreviews.net/gambling-laws-and-regulation/curacao-egaming/

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Е, може би не е правилната платформа за изпращане.. може би ги смесвам, но се отказах.. Suprabets конфискува средствата ми от миналата година

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Изпратихте своя имейл на www.curacao-egaming.com и очевидно suprabets има лиценз на www.gaming-curacao.com.


А вторият сайт не работи и наистина не е ясно до кого да се изпрати жалбата.


Casinoguru, моля, помогнете, можете ли да накарате казиното да отговори на тези въпроси.


Благодаря!

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Е, може би не е правилната платформа за изпращане.. може би ги смесвам, но се отказах.. Suprabets конфискува средствата ми от миналата година

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Е, съжалявам, ако този случай е от миналата година и не сте успели да разрешите нищо. Само срещу регулатора ли пробвахте да подадете жалба ?

Както и да е, мисля, че ако се опитате да го занесете на правилния лицензиращ орган, няма да получите нищо за него, дори ако завърши с отказ. Поне може да се каже, че сте опитали всичко.

Така че, ако искате да подадете жалба, можете да опитате този имейл: complaints@gaming-curacao.com

Включих и полезно ръководство за лиценза на Кюрасао , което може да бъде полезно за допълнителна информация.

И какво, мислиш ли, че ще го направиш?

Автоматичен превод:
12 3 4...14
Отидете на страницаот 14 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини