ФорумКазинаSuprabets Casino - обща дискусия

Suprabets Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 1 година от prgambet
|
31114 преглеждания 280 отговора |
|
1...4 5 6...15
Добавете пост
преди 10 месеца

Да, наясно съм със ситуацията. Получих един отговор от GamingCuracao и им изпратих всички необходими документи и потвърждения и чакам техния отговор.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Ако искате да прочетете истинското и честно ревю на Suprabets, можете да го намерите тук:

https://thepogg.com/casino-review/suprabets/

file

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Вече съм виждал това да.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

И те не отговарят и не дават обяснение на никого, когото видя. Те просто протакат и забавят въпроса. Ако имаха някакво доказателство, отдавна да са го предоставили.


Какъв срам наистина. Жалко.

Автоматичен превод:
Martina44
преди 10 месеца

Да, не виждам напредък досега. Стефан поддържа връзка с тях и предполагам, че въпросите му са насочени към вас основно заради това.

Е, да видим как ще стане, защото всичко, което виждам в жалбата досега, е това, което виждате вие.

Твърдо вярвам, че скоро ще научим повече информация.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Ами не виждам напредък. Те просто забавят всичко. Класическа измама.


Ако имаха нещо срещу мен, щяха да го покажат преди години.


Не е ли съвсем лесно за разбиране? Ако имат димящ пистолет, щяхме да го видим.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Хаха това е, което GamingCuracao ми изпрати днес (техният регулатор). Обвиняват ме, че използвам VPN (който имам), но когато използвате VPN, уебсайтът Suprabets изобщо не се отваря. Мога да направя видео за това. Тогава казах, че трябва да ми дадат всички IP регистрационни файлове. Всички са от Словения. И ме обвиняват, че използвам стратегията на Мартингейл. Това незаконно ли е? Хахахаха каква измама е това. Както GamingCuracao, така и Suprabets са измама. Никога няма да използвам казина с такива "лицензи". Освен това моите печалби не бяха част от стратегията Мартингейл. Направих залог на бакара за 400€ и за 400€ и след това за 1200€ хахаха. Основно използвах клетъчни данни от мобилния си телефон и от време на време обикновения си настолен компютър. Опитах отново да отворя уебсайта на Suprabets и той изобщо НЕ се отваря. Мога да направя видео за това.


И тази мартингейл стратегия...дори и да е незаконна, загубих пари с нея. Спечелих 2400€, когато не го използвах. И така, каква шибана измама е това. И регулаторът, и Suprabets вървят ръка за ръка. Това лайно е регулирано само по име, както го казва www.thepogg.com


Здравейте,

След внимателен анализ с оператора открихме, че сте използвали VPN, което не е разрешено поради добре известни причини (играч, който е бил забранен, множество акаунти, подправяне на самоличност и т.н.)

Вашата страна е отворена за игра на техния сайт, така че не е необходим прокси/vpn.

На върха на VPN виждаме, че сте използвали техника, която те предупреждават играчите, която не е разрешена, наречена: Martingale.

Поради технически ограничения те не могат да спрат играч да използва стратегията Мартингейл и играчът може да заяви, че не е прочел/а условията.

Така че обикновено те изплащат печалбите и предупреждават играча, че не може да продължи със стратегията и ще бъде блокиран, ако продължи да я прилага.

В този случай виждайки, че използвате VPN, което ограничава способността им да откриват свързани акаунти или множество акаунти, може вече да сте били предупредени за това.

Поглеждайки по-внимателно, изглежда, че сте напълно наясно, че не трябва да използвате Мартингейл, защото сте играли в няколко игри с подобен RTP на рулетка като бакара.

И в тези 2 игри вие играехте в различни нейни версии ( Speed Baccarat A, Speed Baccarat B | Turkish Roulette, Auto-Roulette VIP MOB)

И на всичкото отгоре не правете чисти двойни като 1->2->4, но почти двойни залози (6->15 или 2.9 -> 6.05 )

И така, за да обобщим, VPN сам по себе си е напълно забранен, но всичко това също така ясно показва, че знаете, че мартингейл не се приема от тяхното казино и вероятно сте били предупредени в друг акаунт и сте се опитвали да заобиколите и заобиколите системата с помощта на VPN и смесване на няколко игри и правене на почти двойни залози.

Те взеха решение да закрият акаунта ви поради тези причини и според условията вашите печалби могат да бъдат анулирани, ако има съмнение за това.

За разбирането,

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Най-голямата шега е, че те твърдят, че съм използвал Мартингейл и той е забранен за Suprabets, но гледайки техните T&C, това никъде не може да бъде написано. Каква жалка измама е това. Майната им наистина. Заедно с GamingCuracao. Събират пари само за лицензите.


Така че това, което Бени написа е вярно. Каква жалка шега наистина е това. И Suprabets, и GamingCuracao трябва да отидат по дяволите. И двамата измамници вървят ръка за ръка.

Автоматичен превод:
Martina44
преди 9 месеца

Благодаря ви, че споделихте това, което получихте от властта. Със сигурност е уместно да предадете това и на Стефан, който все още се занимава с вашата жалба , така че доколкото прочетох изявлението от него, ние сме на ваша страна.

Любопитен съм да знам как казиното ще се справи с този случай и дали ще отстоят позицията си или ще ви изплатят.

Така или иначе, ако се опитат да не го разрешат, последствията за тях също са очертани.

Така че засега просто ще трябва да изчакаме и да видим как ще се развие всичко.

Автоматичен превод:
Martina44
преди 9 месеца

Да, бях прав, suprabet е измама и казино гуру също са измамници, те няма да ви помогнат, те всички са в това заедно

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Не. CasinoGuru е наред. Техният оператор за игри GamingCuracao също е лош.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Да, бях прав, suprabet е измама и казино гуру също са измамници, те няма да ви помогнат, те всички са в това заедно

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Съжалявам, че се намесвам, но бихте ли обяснили какво ни прави измамници във вашите очи? Имам силно предчувствие, че може да се дължи просто на неоснователното ви оплакване.

По един или друг начин, приеми го като мъж и спри да злоупотребяваш с този форум. В противен случай вече няма да имате достъп до форума.

Любезно предупреждение, разбра ли?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Не. CasinoGuru е наред. Техният оператор за игри GamingCuracao също е лош.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Проблеми с достигането до GC? Да се надяваме, че няма да се наложи. 🤞🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Имате силно чувство, странно как всичките ви преценки винаги се основават на чувства, вече предвидих вашето самодоволство в тази тема, преди жалбата ми да приключи, съжалявам също, че се чувствате зле от моето мнение за CG, но разбира се, suprabet ще отидете с неговите/нейните средства и вие ще ги подкрепите, можете да ме забраните или блокирате, но аз заставам на мнението си, че казиното е измама.

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
Benny1
преди 9 месеца

Може би, ако прочетете малко повече за жалбата на играча, ще видите, че дори въз основа на това, че органът и казиното са решили срещу нея, ние сме зад играча. Можете да го видите тук .

Така че вашето мнение не се основава на никакви факти, а само на говорене и много играчи знаят това. Така че, преди да обвинявате някого в подобни неща, би било добре да разберете как стоят нещата в действителност, за да не се стигне до фиаско. 😉

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Сключих споразумение с казиното, така че жалбата е разрешена. Това е доста невероятно.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Честито Мартина, наистина страхотна новина!


Все още остава фактът, че те трябва да бъдат държани отговорни за опита си да блокират и замразят вашите средства на първо място. И остава фактът, че те все още правят същото с много други играчи, които комбинират казино и спортни игри, и винаги обвиняват спортните залагания и се измъкват с това.


За съжаление това изглежда единственото място, където те отговарят на въпроси и запитвания.


Въпреки това няма да спра да се опитвам да си върна средствата. В един момент правилата в Кюрасао също трябва да се променят и някой ще погледне по-отблизо какво правят.


Дотогава продължавам да им давам лоши отзиви навсякъде, където мога, и продължавам да предупреждавам новите играчи да стоят настрана.


#suprabetsfraud!

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Сключих споразумение с казиното, така че жалбата е разрешена. Това е доста невероятно.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Това е перфектно. Радвам се, че успяхте да разрешите ситуацията по този начин, защото изглеждаше навсякъде.

Мога ли също да знам до какво в крайна сметка стигнахте и как постигнахте споразумение или предпочитате да го запазите за себе си?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

И така, какво се случва сега с рейтинга на казиното? Остава ли същото или тези събития също ще повлияят на техния индекс на безопасност? Смешно е просто да им бъде позволено да направят затворена сделка с играч без допълнително обяснение от тяхна страна.


Защо изобщо да се опитвате да вземете парите и да блокирате играч?


Същият въпрос остава за всички играчи като мен, когато те казват, че се позовават на вътрешното си правило да запазят всички средства като форма на някаква луда компенсация. 🤪

Не съм направил нищо лошо и не искам да ви компенсирам!


Също така идеята сама по себе си да се компенсират играчите, които блокират, с произволна сума пари, която се намира в сметката, е луда и най-глупавото нещо, което съм чувал.


Това означава, че наказвате някои играчи за същото нарушение с да речем 20€ и 2000€.

Не трябва ли да има някаква таблица със стойности за различните престъпления? 🤔

Разбира се, най-голямата шега е, че 95% от блокираните играчи, чиито средства са били откраднати, не са направили абсолютно нищо лошо.


Не бяха предупредени, не бяха ограничени, блокирането дойде веднага след опит за теглене.


Suprabets е измама!

Автоматичен превод:
nenadmaksim
преди 9 месеца

Здравейте,

Доколкото мога да видя в жалбата, нейният резултат е определен като „друг", което означава, че не можем да санкционираме казиното, тъй като несправедливостта му не е доказана. Поне се надяваме ръководството да вземе предвид нашата препоръка:

„След като прегледахме информацията както от вас, така и от казиното, нямаше нищо, което да подскаже вашите затруднения с хазарта във вашето искане за самоизключване. Препоръчваме на казината да вземат под внимание играчите, които се самоизключват, и да се информират за причината, но това задължение отпада за играчите, тъй като в днешно време е доста стандартно, че когато играчът не е доволен от нещо в казиното, било то поддръжката, промоциите или нещо друго, те искат постоянно самоизключване/постоянно закриване на акаунт. В бъдеще бих предложил информиране на поддръжката на казиното за вашия проблем с хазарта и след това те са длъжни да закрият акаунта ви възможно най-скоро с много по-строги критерии за повторно отваряне.Моля, имайте предвид, че нашата поддръжка при жалби относно неуспешно самоизключване е ограничена до случаите, когато играчът изрично заявява, че желае да закрие сметката си поради пристрастяване към хазарта. Когато няма споменаване или ясен знак за проблемен залагащ, играчът е отговорен за контролирането на своя геймплей.

Казиното също така ми предостави информация за дейностите в акаунта ви, при които не сте играли никакви казино игри след повторното отваряне на акаунта ви. Както споменахме по-рано, вашият акаунт беше закрит поради нарушения на правилата и условията, свързани със спортни залагания. Ние не помагаме при такива проблеми, тъй като все още нямаме клон, занимаващ се със спортни залагания. Не бихме могли да ви посъветваме правилно, тъй като нямаме достатъчно представа за спортните залагания и не бихме могли да преценим компетентно всички плюсове и минуси, следователно трябва да отхвърлим жалбата ви.

На Suprabets Casino бихме посъветвали да дадете на играчите възможност да посочат причината за самоизключване във формуляра за онлайн заявка или да я поискат, ако играчът е използвал чата за това. Това може да предотврати подобни ситуации в бъдеще.

Както беше предложено преди, препоръчвам да подадете жалба в един от сайтовете за спортни залагания, които съм свързвал преди. Наистина съжаляваме, че не можем да бъдем повече полезни в този случай. Ако срещнете някакви проблеми с това или друго казино по отношение на казино игри в бъдеще, не се колебайте да се свържете с нас."

Няма много за добавяне, бих казал.


Автоматичен превод:
1...4 5 6...15
Отидете на страницаот 15 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини