ФорумКазинаSuperBoss Casino - обща дискусия

SuperBoss Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 2 години от Freudstein
|
24944 преглеждания 139 отговора |
|
1...5 6 7
Добавете пост
nickandr
преди 1 година

Казината винаги могат да се свържат с доставчика. Вече прочетох няколко доклада от доставчици, потвърждаващи технически проблеми в отделни рундове на играта. Така или иначе, когато казиното се свърже с доставчика, целият процес обикновено отнема няколко седмици, обикновено повече от месец.

Както и да е, напомнихте ми за един случай на оплакване, при който казиното също твърди, че има проблеми с игрите на Wazdan, докато доставчикът твърди, че всичко е наред. Вярвам, че резултатът е, че казиното вече не предоставя игри на Wazdan. Можете да разгледате жалбата . Това е доста интересно четиво и разрешаването на жалбата отне няколко месеца!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не, те не знаят, че те трябва да бъдат безпристрастни и справедливи и за двата размера, но по някаква причина всеки път, когато получите отговор, те подкрепят казиното

Автоматичен превод:
Yoshy2323
преди 1 година

Имам собствено мнение 🙂: Възможно ли е играчите да са склонни да виждат нещата изключително от своя страна, когато вземем предвид и гледната точка на казиното?

Обясняването на най-често срещаните ситуации или споделянето на опит всъщност е истинската цел на този форум. И няма нищо общо с "поддържането на казина".


Автоматичен превод:
преди 1 година

Има ли играчи, които все още чакат тегления, или играчи, които са имали негативен опит? Не съм сигурен дали да използвам това казино

Автоматичен превод:
jwillow84
преди 1 година

Здравейте, мисля, че определено би било полезно в този случай да погледнете потребителските отзиви какво пишат играчите и какъв опит са имали, а също и оплакванията могат да бъдат полезни, където също ще имате възможност да видите какво решават играчите.

Освен това, ако прегледате тази тема, ще намерите нещо, което може да ви се стори интересно и опит на други играчи.

Въпреки това, разбира се, би било хубаво, ако някой друг може да ви даде съвет относно това, което е играл, така че можете да изчакате отговор.

Както и да е, какво ви интересува в това казино, когато искате да играете тук?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Стойте далеч от това казино, всичко, което другите хора пишат в рецензиите, ще ви се случи. Това казино забавя всички печалби, доколкото е възможно, и блокира сметки поради фалшиви причини. прочетете отзиви тук и на други сайтове. 100% измама

Автоматичен превод:
aleks86
преди 11 месеца

Здравейте, какъв е проблемът в това казино? Имате ли и забавено теглене или какво се случва? Можете ли да ни кажете малко повече, за да можем да се опитаме да ви помогнем, ако е възможно?

Що се отнася до отзивите, мисля, че са около 50/50, защото казиното има не само добри, но и лоши отзиви. Всеки играч има различно преживяване в казиното и ако има добро, това не означава, че трябва да е измама.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Когато някой направи теглене тук, той ще добави отрицателни отзиви. Можете да видите колко хора са били измамени там, но не искате.

Автоматичен превод:
aleks86
преди 11 месеца

Чували ли сте някога, че хората са склонни да критикуват, вместо да хвалят добрите неща? Това открихме при проучването на потребителските оценки. Но това е само общо мнение...

Ти, от друга страна, звучиш така, сякаш имаш още много да кажеш.

Мисля, че е здравословно да споделяте опита си и освен това, ако наистина има някакъв проблем, можем дори да ви помогнем.

Не бих казал, че не искаме да виждаме нещата.

Ние просто предпочитаме да разследваме; и двете могат да бъдат постигнати за функция за оплакване. Така че, бих казал, че сега е моментът да обясня ситуацията по-подробно. Можете ли да го направите, моля?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Най-лошото казино, хаха, супер шеф .. трябва да се нарече супер измама, хаха

Автоматичен превод:
Yoshy2323
преди 11 месеца

Здравейте, бихте ли ми казали защо имате това мнение? Имахте ли проблеми в казиното? Моля, опишете малко повече, за да могат другите играчи да видят какво се е случило.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

всички лоши коментари са верни. казиното е шега. депозитите отнемат 7 дни, за да влязат в акаунта ви. можете да депозирате 10 000 € на ден, но можете да теглите само 500 € на всеки 24 часа. тази тактика се уверете, че останалите пари ще ви останат играйте го далеч. Спечелих 1647 € след като подадох документи, успях да изтегля 500 € само на ден. Което беше успешно прието. Същия ден направих друго теглене на 500 € за следващия ден и отново беше успешно прието и извадено от баланс .сега имаше останали 646€ в баланса толкова късно вечерта играех изведнъж балансът ми се върна на 1164€ в играта .загубих всичко .забелязах във всички тези казина, ако започнете да играете за първи път печелите и ако се опитате да изтеглите, вече не можете да спечелите 1 евро, те изсмукват баланса ви. без значение какво играете, ще загубите. казиното твърди, че е моя отговорност да изиграя баланса си, трябва да изчакам. за мен още един мрачен престъпник казино с наказателни условия само за да ви вземе парите. Опитвам се да я подам жалба, но няма да ми позволи има ли проблем? Не разбирам високия рейтинг тук, имам предвид казино, което не иска да изтеглите печалбите си, защото те използват някакви създадени правила в тяхна полза за мен е криминална дупка и нищо друго .curacao сега трябва да се намеси и да се увери, че всички тези правила ще бъдат изтрити от сайтовете .това причинява огромни финансови щети на играчите.stupidkyc и правила за изплащане .това ми струваше 9000€ загуба за 4 дни, защото казиното използва тези правила, за да е сигурно, че играчът няма да осребри печалбите си.

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
Anonymized487
преди 10 месеца

Здравейте, вярвам, че след това преживяване вероятно вече няма да играете в това казино.

Както и да е, що се отнася до оплакването, какъв беше проблемът? Можете ли да ми кажете, защото всичко трябва да работи. Или можете да прикачите екранна снимка на грешката, която сте получили?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

здравей, ако натисна бутона за подаване на жалба, но нищо не се случва, цветът получава данни само нищо друго не се отваря.


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Бих се изкушил от това казино, но виждам много критики, свързани с тегленията. Все още ли изпитвате този проблем?

Автоматичен превод:
PlymouthFury1970
преди 10 месеца

стойте настрана от това казино. те имат инструменти за отговорна игра като лимити и самоизключване, но всички отнемат 72 часа, за да бъдат изпълнени. тегленията, които са максимум 500 € за 24 часа, са шега. ако направите повече теглене, ще отиде в que, но все още можете играйте далеч .ако обичате да залагате и не можете да се ограничавате, вие сте прецакан тук и винаги ще се окажете на загуба .загубих 1146 €, играх така, дори половината беше изтеглена и потвърдена .те не защитават вашите средства, те са защитавайки се. затворих акаунта си и никога няма да се върна тук. глупави условия за измама само в полза на казино.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Моето лично мнение е, че това е отлично казино и екип за обслужване на клиенти, който е много ефективен и приятелски настроен към потребителите, но от коментарите, които прочетох в този форум, наистина е трудно да се спечели, разбира се, че има много да правя с хасаря, но наистина струва, играя от дълго време и съм много доволен от това как работи, но наистина печеля на всеки 2 или 3 месеца, плащат без проблем, но струва да спечелиш нещо , освен това е отлично казино и мисля, че единственото нещо, което предлагам за този сайт, е възможността, която потребителят може да изключи веднага, не без да чака 2 или 3 или повече месеца, пробвал съм много казина и повечето имат тази опция е много полезна, КОГАТО ИГРАЧЪТ ПОЛУЧИ ПРОБЛЕМ С ИГРАТА., Едно Можете да блокирате акаунта си, но комуникирате чрез чат и той е отблокиран, мисля, че това трябва да се има предвид за казино с толкова голям престиж и толкова много клиенти. Нищо повече от това да препоръчам това казино на 100% и просто да се надявам, че те ще се подобрят или ще обмислят предложенията. Добър ден.

Автоматичен превод:
alvaroapq2017
преди 10 месеца

Здравейте и благодаря за мнението!

Само за да бъда прав, искате да кажете, че е трябвало да изчакате няколко месеца, за да се самоизключите от това казино, дори ако сте заявили проблем с хазарта? Освен това, възможно ли беше да отворите отново този акаунт, като просто попитате чрез чат?

Съгласен съм, че това е наистина важен въпрос, така че искам да разбера правилно вашия опит.

Благодаря ви предварително.


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Наистина приятелю, всъщност се опитах да го затворя много пъти, но ми е много лесно да го отворя отново. Мисля, че е чудесен момент да поставите под въпрос този страхотен сайт.

Автоматичен превод:
alvaroapq2017
преди 10 месеца

Мога ли да ви помоля да подадете официално жалба срещу това казино? Ще бъда честен, малко можем да направим, освен ако жалбата не е готова да подкрепи вашата версия. Това е процес на нещо като разследване и малко конфронтация с това, което откриваме по пътя.

Чувствате ли се подготвени за това?

Това ръководство може да ви даде някаква представа за това 👈

Кажете ми какво мислите, моля.

Автоматичен превод:
1...5 6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини