преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с SuperBoss Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
След това, което преживях в това казино, мога само да ви посъветвам да стоите далеч от него, а как това казино може да има такава добра репутация е мистерия за мен, след 3 седмици все още не съм получил своите 600 евро печалби, и всеки ден получавах различно извинение от агентите, залагах 600-те евро, защото разбрах, че няма да получа парите, за мен 100% измама,
PS има предлагани методи на плащане, към които след това технически не можете да се придържате (НЕОБХОДИМО ВНИМАНИЕ НА ТАЗИ СТРАНИЦА)
After what I have experienced in this casino, I can only advise you to stay away from it, and how this casino can have such a good reputation is a mystery to me, after 3 weeks I still haven't received my 600 euros winnings, and got a different excuse from the agents every day, I gambled away the 600 euros because I realized that I would not get the money, for me a 100% cheat,
PS there are payment methods offered which you can then technically not adhere to (IMPERATIVE CAUTION ON THIS PAGE)
Nach dem was ich in diesem Casino erlebt habe , kann ich nur raten die Finger weg zu lassen ,und wie dieses Casino eine solch gut Reputation haben kann ist mir ein Rätsel , nachdem ich nach 3 Wochen meinen Gewinn 600 Euro immer noch nicht erhalten habe , und täglich eine andere Ausrede von den Agenten bekommen habe , habe ich die 600 Euro verspielt weil mir klar wurde das ich das Geld nicht bekommen werde , Für mich zu 100 % Betrüger ,
PS es werden Auszahlungsmethoden angeboten die sie dann aus Technisch nicht einhalten können (UNBEDINGTE VORSICHT AUF DIESER SEITE)
Здравейте, благодаря ви за информацията. Добре, че си подал жалба. Ако нашият екип установи, че казиното използва някакви сенчести или нелоялни практики спрямо играчите, това, разбира се, може да намали общия рейтинг на казиното. Ще видим какво ще каже казиното в тази жалба.
Имахте ли други проблеми, когато играехте там, моля?
Hello, thank you for your info. It's good you submitted a complaint. If our team finds out that the casino uses any shady or unfair practices towards players it may decrease the overall casino's rating of course. We shall see what the casino has to say in this complaint.
Did you face any other problems when playing there, please?
Здравейте, колкото повече жалби са подадени срещу тях, толкова по-големи са последствията, ако жалбите се окажат основателни. Жалко, че загубихте печалбите си. Ще видим как казиното ще си сътрудничи с нашия екип.
Hello, the more complaints placed against them, the greater the consequences if complaints end up as justified. It's a shame you lost your winnings. We shall see how the casino cooperates with our team.
И имам проблеми с това казино. От 3 месеца ми казват, че имат проблеми с плащането с дебитни карти. Посъветвайте ме къде да подам жалба.
And I have problems with this casino. For 3 months now I have been told that they have problems with payment to debit cards. Advise me where to file a complaint.
Здравейте, не се колебайте да изпратите жалба тук: https://casino.guru/complaints
Опитаха ли се да ви предложат друг вариант на плащане, моля? Защото, ако имат проблем с дебитните карти, вината е тяхна, а не ваша 😕.
Hello, feel free to submit a complaint here: https://casino.guru/complaints
Did they try to offer you another payment option, please? Because, if they have a problem with debit cards, it's their fault, not yours 😕.
Те са измамници, не играйте казина в Кюрасао. Няма защита за казино, само за играчи, защото те плащат лицензионни такси. Избягвайте всички крадци на измами от Кюрасао.
They are cheaters, don’t play curacao casinos. No protection for players only casinos because they are paying license fees. Avoid all the curacao fraud robbers.
Казвам 1000% измамници и разбойници. Не играйте казина в Кюрасао. Намерете повече защита на Malta или ukgc Commission.
I am saying 1000% cheaters and robbers. Don’t play curacao casinos. Find Malta or ukgc commission more protection.
Те са измамници, не играйте казина в Кюрасао. Няма защита за казино, само за играчи, защото те плащат лицензионни такси. Избягвайте всички крадци на измами от Кюрасао.
They are cheaters, don’t play curacao casinos. No protection for players only casinos because they are paying license fees. Avoid all the curacao fraud robbers.
Здравейте,
както вече ви писах, не е честно всички тези лицензи на Кюрасао да се поставят в една категория.
Целта ни е да предоставим на играчите специално ръководство, така че ще бъде доста ясно какви са разликите между всеки лицензионен орган в Кюрасао - в момента има 4.
Това е един от нашите приоритети.
Както и да е, съгласен съм, че едва ли ще рискува с малтийския лиценз.
Hello,
as I already wrote to you, it is not fair to put all those Curacao licenses into one category.
We aim to provide players with a special guide so it will be pretty clear what are the differences between each Curacao licensing authority - there are 4 at the moment.
This is one of our priorities.
Anyway, I agree that one will hardly risks with the Maltian license.
Не знам защо mastercard е в черния списък, когато кандидатствах и исках да направя първия си депозит в SuperBoss Casino, главната карта ми каза, че е в черния списък
I don't know why the mastercard is on the black list, when I applied and wanted to make my first deposit in the SuperBoss Casino the master card told me that it was on the black list
Neznam zašto je na crnoj listi mastercard, kad sam se prijavio i htio napraviti prvi depozit u SuperBoss Casino master card mi javio da je na crnoj listi
Е, те могат да имат някои проблеми с доставчика на плащане или може да е просто твърде взискателен метод за казиното в момента.
Четох оплаквания, че играчите са били ограничени да използват карти Visa напоследък.
Well, they can have some problems with the payment provider or it can be simply too demanding method for the casino at the moment.
I've been reading complaints that players were restricted from using visa cards lately.
Сигурни ли сте, че това е Mastercard или вашата банка е поставила казиното в черния списък?
Are you sure it was Mastercard or was it your bank who blacklisted the casino?
Изпращат пари през Нигерия, за съжаление не всички отиват във вашата сметка. Чакам няколко дни, за да разреша проблема... внимавайте
They send money through Nigeria, unfortunately, not all of them go to your account. I wait some days to resolve problem … watch out
Знам, че тази тема не е най-доброто място, но какво ще кажете за OlympusPlay Casino , чудя се?
Написахте необичаен потребителски отзив за този.
I know that this thread is not the best place, but how about the OlympusPlay Casino, I wonder?
You wrote an unusual user review for this one.
Опитвам се да направя теглене на SuperBoss засега нищо вчера 08:45 Направих това отново чакащо засега акаунтът ми вече е потвърден
I'm trying to make a withdrawal on SuperBoss so far nothing yesterday 08:45 I made this pending again so far my account is already verified
Estou tentando fazer um saque no SuperBoss até agora nada ontem 08:45 fiz de novo esta pendente até agora minha conta já é verificada
Здравейте,
понякога отнема няколко дни или седмица, преди казиното да продължи с плащането. Проверявайте редовно тегленето си и ме уведомете, когато състоянието се промени, моля.
Hello,
sometimes it takes a few days or a week for the casino to proceed with the payment. Check your withdrawal regularly and let me know when the status changes, please.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.