ФорумКазинаSuperBoss Casino - обща дискусия

SuperBoss Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 2 години от Freudstein
|
24956 преглеждания 139 отговора |
|
1...4 5 67
Добавете пост
carsix79
преди 1 година

Имах предвид подобни ситуации като цяло, като споменах най-честите усложнения.

Знаете ли, не знам какво е причинило проблемите ви, освен това споменахте, че тегленето е маркирано като платено, след като ви отговорих - сега виждам това в жалбата .

И така, да се върнем към обичайното. Как казаното обясни? Свързвате ли се с поддръжката

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Поддръжката твърди, че вероятно е имало технически проблеми с техния доставчик на плащания, но те все още чакат отговор. И вече минаха 8 дни!

Така че стойте далеч от това казино, защото те не плащат с каквито и да било извинения.

Автоматичен превод:
преди 1 година

И днес пари не постъпиха в банковата ми сметка.

И според казиното доставчикът на платежни услуги все още не е предоставил обяснение.

Разбира се, това е само извинение, което продължават да използват, докато държат парите ми.

Оплакването ми също продължава да спира без напредък.

Всеки играч, който мисли да отвори акаунт за игри SuperBoss, трябва да знае, че не бива да се подвежда от супер положителната оценка на Casino Guru. Това казино е чиста измама.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Но дали само аз все още не получавам заплащане от SuperBoss??

Изминаха 14 дни без получаване на парите с тегления, отбелязани като платени!

Казино, което не плаща и е оценено като отлично, ме побиват тръпки, както и много съмнения!

И междувременно оплакването ми продължава да се забива!!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Но да, нека да изминат всичките 7 дни, преди да се свържа с представителя на казиното относно моята жалба. Минаха само 17 дни, откакто не съм получил плащанията..

Автоматичен превод:
carsix79
преди 1 година

Съжалявам да чуя, че все още имате проблеми с тегленето. Проверих жалбата ви и виждам, че вече сте препратили съобщението до Кристина. Моля, дайте й малко повече време да го прегледа.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не отваряйте сметки за игри в казино SuperBoss, защото не се плаща!

Чакам почти месец плащането от 4000€, което така и не пристига!

Те казват, че са имали проблеми с плащанията с банков превод, но всичко това е извинение, защото дори с криптовалута не искат да плащат тегления.

Автоматичен превод:
carsix79
преди 1 година

Благодаря за забележката. Виждам, че дори жалбата чака казиното да отговори!

Изпитвали ли сте някога нещо необичайно?


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Най-лошото някога. Те губят времето ви максимум, за да не ви плащат. Надявайки се, че ще загубите цялата си печалба, докато не завършат „проверката" от доставчиците. Ако сте търпеливи, те ще загубят повече време с дневни лимити за теглене - 500 € на ден. Сигурност на ниско ниво. Последната печалба от 4000 € получих само 500 €. Защото в някои случаи някой е знаел, че имам голям баланс и е разбил сметката ми. След отказ на теглене към неизвестен крипто портфейл, никога не съм използвал крипто портфейл в това казино, те дори не блокираха временно акаунта ми за сигурност и целият ми баланс беше изтеглен. Всичко 3500 € . След съгласуване с казиното за тази ситуация - заключението на казиното беше, че използвах VPN и играх съвсем сам. И всичките ми доказателства за странен крипто портфейл и VPN те не приеха. И най-интересното - след цялата тази ситуация преди 2 месеца вече няма никакви печалби.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, това казино е от всякъде измамно. Бавят с тегленето, като констатират, че трябва да си верифицираш телефона, за да ти изпратят парите, като си създадеш заявка за теглене парите ти остават в игралния баланс. Също така правят нещо много незаконно и това е да манипулират слотовете. Не съм виждал никъде такова нещо, но нямам друго обяснение. Когато съм в слот, който ми дава те ме дропват от слота file това е един от моментите и след като ме дропне и рестартна играта играя автоматично на демо, което е супер странно. На тези трябва да им се отнеме лиценза на 100% са измамници. Къде мога да кача видео?

Редактиран от автора преди 1 година
drgabber
преди 1 година

Здравейте, ако разбирам правилно, вашият акаунт все още не е напълно потвърден? Това първото ви теглене от казино ли е? Даваме на казиното 14 дни, за да потвърди напълно акаунта ви и да обработи тегленето ви. От колко време продължава вашата ситуация?

Относно слотовете и имате съмнения, опитвали ли сте да проверите със поддръжката как е възможно да получавате грешка толкова често? Ако имате някакви доказателства и вашата ситуация вече е по-дълга от времевата рамка, която споменах, бих препоръчал да подадете жалба на тази връзка: https://casino.guru/complaints , където след това можете да докажете на нашия екип какво имате.

Смятате ли, че си струва да опитате?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Здравейте,


Просто погледнете видеото и дайте Вашето мнение, дали тези хора заслужават да имат лиценз за това 🙂

https://www.veed.io/view/2abe61af-6400-42ae-80fa-3ee38ffa13ac?sharingWidget=true&panel=share

drgabber
преди 1 година

Хубаво е, че имаш доказателства. Това на някои други слотове ли се случва или само на този?

Опитахте ли да се свържете с поддръжката, какъв проблем може да възникне в този случай, ако можете да стартирате играта в демо версията, но не и в нормалната версия?

Също така бих искал да попитам от колко време продължава ситуацията ви по отношение на оттеглянето и KYC?

Ще чакам вашия отговор.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Тегленето е оправено, там свърши всичко. Но толкова странни изхвърляния от слот не съм виждал. Случи ми се на bgaming, на mascot gaming и на onlypay, при това на Joker Coins Megaways първоначално имах залог от 50 цента, направих няколко врътки, дропна ме и залога на 50 цента го нямаше, като ми изпратиха excel с залозите, тези залози от 50 цента не фигурираха там.

drgabber
преди 1 година

Наскоро играч ни попита за разграничаване на истински слотове от други, смятам, че може да искате да видите отговора. Ако го направите, това е тук:

https://casino.guru/forum/slots/spotting-genuine-vs--fake-slots-games--tips-for-savvy-casino-players#post-68470

Мислех, че може да ви заинтригува, тъй като става въпрос за оригиналността на игрите.

Говорейки за игри, правилно ли разбирам, че в момента пропускате няколко залога в историята на залаганията?

Можете ли да си спомните дали тези суми от 50 цента са били удържани от вашия баланс по време на игра?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Казино Гуру трябва да прегледате тази оценка на казиното от 9,4 до още по-ниска. Много отзиви, в които това казино се опитва да измами хората. Те казаха, че доставчикът на слот машини Wazdan прави проверка на моите печалби, но не и тяхното казино, това е пълна измама и лъжи. Играя на слотове Wazdan в много други казино и имах печалби повече от x400 с максимален залог. И никога не съм виждал „проверка на доставчика", но виждам, че това казино използва този начин за измама за всички хора, които печелят на този сайт. Те казват, че доставчикът е поискал "проверка", за да изтегли за 21 дни.

Ако се опитате да намерите честни казина, това казино не може да бъде в този списък.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

На 100% съм сигурен, че взимаше. Не съм виждал такива аномалии. Да речем играя със 180 евро съм, играта ме дропва и ме връща с 220 евро, това ми направи добро впечатление 😀. За съжаление няма как да го докажа, имам само видеата с крашването. Иначе това казино манипулира слотовете и съм сигурен.

преди 1 година

Казино Гуру трябва да прегледате тази оценка на казиното от 9,4 до още по-ниска. Много отзиви, в които това казино се опитва да измами хората. Те казаха, че доставчикът на слот машини Wazdan прави проверка на моите печалби, но не и тяхното казино, това е пълна измама и лъжи. Играя на слотове Wazdan в много други казино и имах печалби повече от x400 с максимален залог. И никога не съм виждал „проверка на доставчика", но виждам, че това казино използва този начин за измама за всички хора, които печелят на този сайт. Те казват, че доставчикът е поискал "проверка", за да изтегли за 21 дни.

Ако се опитате да намерите честни казина, това казино не може да бъде в този списък.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте.

Първо, ние изброяваме всички казина без изключения - дори тези, които искат да бъдат премахнати. 🙂

Съжалявам, че историята ви на игра се разследва, очевидно не е мое да подкрепям мнението ви на този етап. Понякога това просто се случва и казиното - или доставчикът на игри трябва да има основателна причина за това. Това е нещо, което обаче не мога да различа сега - но оценявам вашето прозрение.

Освен това оценката се влияе от оплаквания - не от потребителски отзиви, причината е проста: не можем да оценим информацията, предоставена чрез потребителски отзиви, но можем да проучим чрез процеса на оплакване.

Мислиш ли, че ще ти е полезна малко помощ? Изпратете жалбата, това винаги е най-добрият подход.

Чудя се дали са ви казали причината за тази проверка. Имаш ли? 🤔


Автоматичен превод:
преди 1 година

На 100% съм сигурен, че взимаше. Не съм виждал такива аномалии. Да речем играя със 180 евро съм, играта ме дропва и ме връща с 220 евро, това ми направи добро впечатление 😀. За съжаление няма как да го докажа, имам само видеата с крашването. Иначе това казино манипулира слотовете и съм сигурен.

преди 1 година

Здравей.

За съжаление, това е вечно вечно зелено - играчите се борят да докажат, че казиното променя слотовете. Все още съм убеден, че повечето от тези ситуации са бъгове, никога не съм чувал за случай, в който казиното да е било хванато по време на темпериране със слотове. Вие, може би?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Ще подам жалба, казиното ще отговори, че не може да направи нещо, Това е проверка на доставчика. Как ще помогне оплакването? Възможно ли е да се намали рейтинга на това казино с това оплакване?

Автоматичен превод:
1...4 5 67
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини