Здравейте.
Първо, ние изброяваме всички казина без изключения - дори тези, които искат да бъдат премахнати. 🙂
Съжалявам, че историята ви на игра се разследва, очевидно не е мое да подкрепям мнението ви на този етап. Понякога това просто се случва и казиното - или доставчикът на игри трябва да има основателна причина за това. Това е нещо, което обаче не мога да различа сега - но оценявам вашето прозрение.
Освен това оценката се влияе от оплаквания - не от потребителски отзиви, причината е проста: не можем да оценим информацията, предоставена чрез потребителски отзиви, но можем да проучим чрез процеса на оплакване.
Мислиш ли, че ще ти е полезна малко помощ? Изпратете жалбата, това винаги е най-добрият подход.
Чудя се дали са ви казали причината за тази проверка. Имаш ли? 🤔
Hello.
Firstly, we list all casinos without exclusions - even those who ask to be removed. 🙂
I'm sorry your playing history is being investigated, obviously, it is not my place to support your opinion at this point. Sometimes it just happens and the casino - or game provider should have a good reason for that. This is something I can't however, distinguish now - but I appreciate your insight.
Additionally, the rating is affected by complaints - not by user reviews, the reason is simple: we can't evaluate information given through user reviews, we can however, investigate through the complaint process.
Do you think you could use some help? Submit the complaint, this is always the best approach.
I wonder whether you've been told a reason for this check. Have you? 🤔
Автоматичен превод: