ФорумКазинаSuperBoss Casino - обща дискусия

SuperBoss Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 2 години от Freudstein
|
24969 преглеждания 139 отговора |
|
1...6 7
Добавете пост
преди 9 месеца

НЕ ПРЕПОРЪЧВАМ това казино, те имат подвеждащи и понякога лошо преведени условия, не изглежда безопасно да се играе. Бонусите имат много високо превъртане и супер ниски лимити за преобразуване. Имах активен бонус от 2,5 евро, но никога не съм играл с него, спечелих приблизително 200 евро с реалния си баланс и те взеха цялата печалба от мен. Това казино е наистина подвеждащо. Беше много лош опит, поддръжката изобщо не ви помага, казвайки, че всичко е в условията, когато те са преведени много зле и не уточняват всичко. Освен това показва, че казиното е дезорганизирано, има грешки в промоциите, машини с подслушван баланс за Чили, наред с други неща. Ако не искате лоши времена, потърсете друго казино.

Автоматичен превод:
ibordaf
преди 9 месеца

здрасти

Съжалявам да чуя за проблемите ви!

Ако не греша, вашият баланс е удържан поради 2,5€, останали от предишно взет бонус. Правилно ли е предположението ми?

Сега, моля, къде влиза лошият превод? Бихте ли ни помогнали да разберем какво ви подвежда, моля? Обзалагам се, че другите биха искали да бъдат предупредени.

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Играех в това казино известно време и преди това бях взел няколко бонуса, всички от които имаха ограничение за преобразуване, почти винаги 10x. Обикновено ги активирах, след като изиграх реалния си баланс и го изтеглих (след като направих поне 1x до реалния си баланс). Въпреки това, когато имах малки бонуси като 0,5 евро - 3 евро, ги активирах преди това и направих превъртането с моя депозит, с моя реален баланс. Бях го правил и преди и нямах проблеми, бях активирал бонуси от 0,5 евро с реален баланс и при попълване на бонуса не загубих баланса си, защото никога не съм докосвал тези 0,5 евро, първо се игра реалният баланс и след това бонус. Този последен път, когато играх, също не успях да играя с 2,5 евро, от първия си залог започнах да печеля и достигнах 200 евро, но когато завърших залога, ми оставиха 35 евро в баланса, уж поради ограничението за конвертиране. Което също не се добавя, тъй като депозирах 15 евро и лимитът за конвертиране беше 25 евро, щеше да е 40 евро.

Условията на казиното не са напълно ясни с това, въпреки че те посочват лимитите за конвертиране, никъде не се казва кой баланс се играе първи и в предишните бонуси първо е бил реалният баланс. Отнеха ми печалбите с реален баланс за активен бонус.


Освен това много от условията са на английски и страницата има много грешки, имах проблеми с промоции, които се появяват на страницата, които вече не са налични, тоест не я актуализират правилно. Освен това в момента те имат промоция от една рулетка на депозит и са сбъркали промоцията, грешна е (те имат най-малката награда във VIP рулетката и най-голямата награда в нормалната рулетка, грешат). Имат и баланси на няколко дистрибутора с грешки, когато играете в CLP балансът се умножава по 100, тоест ако имате 10 000 CLP, което е приблизително 10 евро, балансът изглежда така, сякаш имате 1 000 000. Те не могат да поправят тази грешка, която показва баланса неправилно.



Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Крадци... Последен ден там...3500€ са много... никога повече

Автоматичен превод:
ibordaf
преди 9 месеца

Благодаря ви, сега разбирам проблема, предполагам. Обикновено наричаме това „смесени фондове".

Тук виждам основния проблем: "никъде не пише кой баланс се играе първи, а в предишните бонуси първо беше реалният баланс."

Според мен би било много по-лесно да се избегне подобна ситуация, ако процесът е посочен в условията.

Ако печалбите ви са били анулирани поради объркващи термини или събития, които казиното не може да обясни логично, предлагам да се оплачете.

Моля, прегледайте това ръководство 👈, за да получите представа как обработваме жалби. Това е напълно безплатно, всичко, което трябва да инвестирате, е вашето време и сътрудничество.

Ще бъда тук за вашето мнение.


Между другото, благодаря и за другите прозрения. Може би обобщихте мислите си за подкрепата на казиното? Бих казал, че това е страхотна обратна връзка.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Крадци... Последен ден там...3500€ са много... никога повече

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Това ли трябва да е вашата загуба? Е, съжалявам. Но в дългосрочен план казината винаги печелят. По-добре е да играете само за забавление и да не очаквате редовни печалби.

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте SuperBoss,

Моят акаунт при вас е напълно потвърден. Направих заявка за теглене към моя акаунт в Skrill (същия акаунт, с който направих своя депозит) на 12 февруари. Днес (20 февруари) в чата ми казаха, че може да отнеме до 21 дни. Ти сериозно ли???? Играл съм на много други казино сайтове и никога не съм чувал 21 дни за просто теглене. Мислите ли, че някой от нас, новите играчи, ще остане и ще играе на вашия сайт, когато има толкова много други опции???

Чувствайте се свободни да се свържете с мен директно на: suatb94@hotmail.com


Очакваме отговор от вас!

Суат

Автоматичен превод:
Nr10dona94
преди 8 месеца

Хей, не съм виждал представител на казино в тази тема, така че не предполагам, че някой от казиното би ти отговорил.

Научих обаче, че имате проблеми с тегленето, което може да отнеме до три седмици. Бих искал да добавя, че даваме на казината 14 дни за разрешаване на всички проблеми с тегленето, така че ако имате проблем с тегленето след това време, не забравяйте да ме уведомите.

Също така казиното каза ли защо трябва да отнеме до 21 дни и каква е причината за това?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Здравей Джаро, благодаря ти за отговора.

Говорих отново с поддръжката за чат на SuperBoss (Ores) и вижте нашия чат по-долу:


Сега ще проверя информацията по въпроса ти, Суат.

Доколкото виждам, вашите печалби се проверяват. Това е проверка от страна на доставчика. Необходимо е да се уверите, че печалбите са получени без използване на забранени схеми или методи за хакване. Обикновено проверката отнема не повече от 5 работни дни, докато според разпоредбите доставчикът си запазва правото да извършва проверка до 21 дни. Моля ви да не се притеснявате и да изчакате. Ние сме заинтересовани да разрешим проблема възможно най-бързо, но от наша страна не можем да повлияем по никакъв начин на скоростта на решението.


Както виждате отново пишат 21 дни, което е нечувано.

Каква ще бъде вашата препоръка като моя следваща стъпка?


//Suat

Автоматичен превод:
Nr10dona94
преди 8 месеца

Здравейте,

Честно казано, докато доставчикът на играта не вземе решение, няма какво да направите. Според мен е очевидно, че следващият курс на действие ще се основава на този резултат.

Предполагам, че чакането е ужасно, но все пак трябва да знаем дали преминавате проверката. Защото ако го направите, няма нужда да се притеснявате за това, нали?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте! Когато депозирате и играете, няма проблем, когато дойде време за започване на проблеми с тегленето.. Депозирам чрез виза, но не мога да тегля с виза или банков превод моите печалби, само с крипто... Направих тегленето си с крипто портфейл 3 преди часове .. все още нищо.. Ще актуализирам.

Автоматичен превод:
andreaspagomenos
преди 7 месеца

Здравейте, виждам, че трябва да изберете различен метод за теглене. От една страна съжалявам, но от друга страна се радвам, че нямате проблем с това и се опитахте да излезете чрез крипто. Вашето теглене обработено ли е и казиното изпрати ли парите, или все още чака? Вероятно ще трябва да имате малко търпение и да видите кога пристигат парите. Ако не, ще чакам вашата актуализация.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, не, защото сега искат първо да депозират чрез крипто и след това да теглят, аз дори не знам как да купя крипто и да направя депозит, но тогава откъде знам, че това не е просто още един трик, за да получите още един депозит за тях и след това да намерите нещо друго, което трябва да направя, за да изтегля печалбите си, не знам какво да правя... това е лошо казино, което държи печалбите ви...

Автоматичен превод:
andreaspagomenos
преди 7 месеца

здрасти

Е, предполагам, че се чувстваш доста изгубен...

Поне бих казал, че първият депозит обикновено работи като проверка, така че е доста често срещано, въпреки че бих искал да знам какво възнамеряват да проверят за криптовалута.

Предлагам ви да изберете добър крипто портфейл, но по-важното е да направите проучване как да го използвате правилно, дали можете да закупите крипто директно или под формата на търг и т.н.

Като начинаещ бих попитал Google „как да започна с крипто плащане" и след това бих сортирал информацията.

Можете също така да посетите форумите или групите, фокусирани върху криптовалутите. Просто бъдете внимателни; интернет е пълен с „страхотни възможности за търговия" или отдадени експерти.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Благодаря, проблемът с казиното беше решен и аз взех печалбите!

Автоматичен превод:
andreaspagomenos
преди 7 месеца

Е, това ме прави щастлив, от това, което видях, не отне много време за разрешаване на тази ситуация, така че въпросът ми е, ще останеш ли да играеш в това казино? 🙂

Автоматичен превод:
JakeLazare
преди 7 месеца

Забелязах, че се обърнахте към около десет играчи с тази приятелска препоръка. Извинете за маниерите ми, но бихте ли го подкрепили с екранна снимка, показваща вашите успешни тегления?

Знаете ли, хазартът е много конкурентна индустрия и въпреки че нямам причина да не ви вярвам, предпочитам да съм честен. Играчите обикновено не се държат така, така че вашето сътрудничество се оценява.

Последният път, когато видях такова високо ниво на доста подобна ангажираност, не бяха предоставени екранни снимки.

Оценявам вашето разбиране и поддържане на прозрачност. 🙏

Автоматичен превод:
Nr10dona94
преди 6 месеца

Лесно е да депозирате 💵 (готови по всяко време да вземете парите си), когато дойде време за теглене, а проверката е трудна и отнема цяла вечност.


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, искам да изтегля, но не мога, пише, че имам активен подарък и няма чат.

Автоматичен превод:
denisesauve934
преди 5 месеца

Здравейте, опитахте ли да им напишете имейл? Когато имате активиран подарък, има ли секция за бонуси в профила ви или някъде, където можете да погледнете, за да видите какво се случва? Взимал ли си или активирал нещо подобно на това което описват?

Ще чакам отговор?

Автоматичен превод:
1...6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини