НачалоФорумКазинаStelario Casino - обща дискусия

Stelario Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от pufabass86
|
9 339 преглеждания 75 отговора |
|
12 3 4
Nicola99
преди 4 месеца

Да, това е доста разумно, но не мога да ви кажа какво може да се крие зад него. Преди всичко вървеше добре и те винаги ти отговаряха доста бързо в чата на живо или поддръжката?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Да, доста, но винаги ще повтарям, че е така от 2 месеца и половина, но когато изтегля имейла за потвърждение "withdrawal completed" винаги го получавам, за сега нямам разяснения да го питам или нещо друго, също и защото ако продължава така, никога не би трябвало да имам проблеми

Автоматичен превод:
Nicola99
преди 4 месеца

Ясно ми е. Така че, ако получите пари и все още нищо не се промени, тогава вероятно можете да изберете друго казино, което ще бъде по-добро в комуникацията и да се връщате от време на време, за да видите дали не е поправено в това. Но се надявам да се подобри.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

file Мисля, че разбирам, имейлът ми ми изпрати този имейл за услугата преди 1 месец и половина (прилагам екранна снимка) знаете ли на какво може да се дължи проблемът или ако алтернативно мога да се свържа с тях чрез друг имейл за поддръжка и различни неща , иначе ще се опитам да разбера защо

Автоматичен превод:
Nicola99
преди 4 месеца

Виждам, че този имейл не е доставен, така че е възможно да не са ви отписали поради това, но не мога да кажа защо това се случва с вас. Те имат друг имейл на уебсайта си относно KYC, така че може да опитам отново там и да им пиша. мислили ли сте за това

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Честно казано и аз писах на kyc@stelario , но малко след като получих същия имейл за услугата, не знам, от това, което виждам, мисля, че е проблем с имейл клиента, но не знам, мисля, че единственият начин би бил да им пиша с друг мой имейл адрес, винаги на мое име

Автоматичен превод:
Nicola99
преди 4 месеца

Можеш да опиташ, но не знам дали ще помогне. Най-лошото е, че казиното няма чат на живо, така че единственото място, където можете да се свържете с тях, е техният имейл. Въпреки това, както виждаме и двамата, изглежда няма ефект. 😕

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

file както можете да видите, чатът на живо присъства в сайта, само че не работи в смисъл, че чатът не започва, като щракнете върху знака нищо не се случва, това определено ги притеснява, защото имейлът ok може да съм аз и моя пощенски клиент, но не намеквам, че ме мамят, напротив, винаги съм бил честен

Автоматичен превод:
Nicola99
преди 4 месеца

Така че, когато щракнете върху него, какво се случва? Изобщо нищо? Мисля за друг начин да се свържа с казиното, но не мога да намеря друг начин. 😥

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Нищо, но нещото, което ме кара да мисля, че може би е техен проблем в задната част, е, че аз също имам smokeace, акаунт, отворен около юни 2024 г., проверен и всичко останало, но още от самото начало, когато отворих акаунта, той направи същото нещо (щракнах и нищо), вместо това на stelario го отворих през октомври 2023 г., но винаги работеше, почти изглежда, че спряха да работят едновременно и на двата сайта

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Както и да е, ще ви държа в течение както обикновено, благодаря jaro

Автоматичен превод:
Nicola99
преди 4 месеца

Разбира се, ще се радвам. Надявам се това скоро да се разреши. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Джаро, ще те информирам за проблема с имейла.

Писах им с имейл адрес от домейн @gmail.com и всичко мина добре и те получиха имейлите ми, така че мога да кажа, че проблемът в момента е разрешен

Автоматичен превод:
Nicola99
преди 3 месеца

Радвам се да го чуя. Така че, ако нещо се промени или искате да споделите нещо отново, ще бъда тук.

Успех ☘️

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Jaro тук, наистина се нуждая от вашата помощ, в това казино има програма за лоялност, базирана на жетони, които могат да бъдат изтеглени и конвертирани в реален баланс на казиното, за да се играе, към днешна дата казиното е решило да блокира способността ми да конвертирам от жетони в реален баланс което съм спечелил, file вярно е, че по свое усмотрение те могат да ограничат тегленето, получаването и печалбите, но те не ме ограничиха сега, те всъщност блокираха и ми попречиха да мога да ги конвертирам в реалния баланс на казиното, за да мога да играя тях, това, което ме интересува, е, че по някакъв начин тези пари идват при мен, всички те са спечелени винаги в съответствие с правилата и техните правила и условия, те могат да ми попречат да получа „играй, за да спечелиш" и „задръж да печелят", но Не мога да попреча на себе си да мога да ги конвертирам и да играя няма да има смисъл, също защото в крайна сметка бих ги преиграл нормално, моля, помогнете ми с това нещо също, защото говорим за € 10 000 повече или по-малко file на екранната снимка можете да видите надписа "лимитът за теглене е достигнат" дори днес не съм изтеглил нито един токен, преди можех да тегля поне 12500 на ден, но сега не мога да направя нищо, освен да разчитам на вас

Автоматичен превод:
Nicola99
преди 1 месец

Здравейте, прочетох цялата ситуация. Първият ми въпрос е какво трябва да направите, за да конвертирате тези точки обратно в реални пари? Кога могат да премахнат това ограничение, както са написали в имейла? Казват, че се основава на вашата дейност. И така, попитахте ли какво трябва да направите, за да освободите токените и да ги конвертирате в реални пари?

Това вероятно е първото нещо, което би ме заинтересувало, ако имате толкова много пари в тях.

За съжаление, според това, което казват, вие дори не можете да ги конвертирате, защото ако стигнете до теглене след това, то вероятно ще бъде отхвърлено.

Така че предполагам, че ще започна с това, което казвам и след като разберете какво трябва да направите, тогава можем да обсъдим следващия курс на действие.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, прочетох цялата ситуация. Първият ми въпрос е какво трябва да направите, за да конвертирате тези точки обратно в реални пари? Кога могат да премахнат това ограничение, както са написали в имейла? Казват, че се основава на вашата дейност. И така, попитахте ли какво трябва да направите, за да освободите токените и да ги конвертирате в реални пари?

Това вероятно е първото нещо, което би ме заинтересувало, ако имате толкова много пари в тях.

За съжаление, според това, което казват, вие дори не можете да ги конвертирате, защото ако стигнете до теглене след това, то вероятно ще бъде отхвърлено.

Така че предполагам, че ще започна с това, което казвам и след като разберете какво трябва да направите, тогава можем да обсъдим следващия курс на действие.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

file Ще обясня, ако ми дадат възможност да ги преобразувам от токен в реален баланс, ако играя и спечеля, мога да тегля без никакви притеснения, също така попитах какво трябва да направя, за да гарантирам, че това ограничение е премахнато, но за сега вече не ми отговориха

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

file казват така, но няма смисъл, генерирах тези токени честно и сега, когато бавно ги играя отново, те не ги искат, казват, че трябва да депозирам и да играя, но ако не го направят не ми дайте поне представа колко трябва да депозирам, за да премахна ограничението, не мога да депозирам пари произволно завинаги или да намеря компромис с тях, не знам, имам 11 600 евро токени, бих се съгласил да ми изпратят директно по банков път дори само 3900/4000 (което ще бъде разделено на 3, като се има предвид, че токените, когато се преобразуват, имат залог от x3) за мен това би било затворена история, но аз не си мисли, че могат да го направят

Автоматичен превод:
Nicola99
преди 1 месец

Точно до това исках да стигна. Мислех, че ще зависи основно от това, че депозирате. Важното вероятно е това, което се питате, колко трябва да депозирате, за да продължите да играете в казиното, така че те да пуснат жетоните и в крайна сметка да можете да ги изтеглите. Това е може би най-важното нещо, което трябва да знаете.

Опитайте и когато получите подходящ отговор, не се колебайте да кажете повече.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Попитах го, но засега все още не съм получил отговор колко е, също и защото бих могъл да ги изтегля, ако този токен беше листван на борса, което все още не се е случило.

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини