ФорумКазинаStelario Casino - обща дискусия

Stelario Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от pufabass86
|
2766 преглеждания 22 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 5 месеца

Здравейте, казвам се Христос и стартирам и правя сметка в казино STELARIO на 1 ноември 2023 г.

След като направих депозит от 40 евро (без включен бонус), се обърнах към доставчика на ножовка и купих супер бонуса в ITERO на 0,20 залога и спечелих 110 евро, след което купих ROYAL POTATO на 0,20 залога и спечелих 180-190 евро и загубих част от тях накрая купих супер бонуса на BOWERY BOYS 0,20 залог и спечелих 1740 евро и загубих някои от тях, опитах се да изтегля сумата от 600 евро, казиното ме информира, че трябва да се удостоверя с някои документи и така аз Направих.

След това ми изпратиха имейл с молба за селфи, на което държа личната си карта и така направих и това и след целия документ (сметки, които показват адреса ми, телефонна сметка с името ми, банковата ми карта отпред и отзад и моя ID) ме блокираха със следната причина „АКАУНТЪТ Е БЛОКИРАН ЗА ПРИСТРАСТЯВАНЕ КЪМ ХАЗАРТ" и ми изпращат следния ИМЕЙЛ:

Уважаеми Христос Залумис,


Отделът за риск на казино Stelario проведе подробно разследване на вашето влизане в SENPAI21. Акаунт SENPAI21 - не премина проверката за сигурност на казиното.

По време на проверката на вашия акаунт беше открито нарушение на правилата на проекта, а именно:

- Забранено е прехвърлянето на средства от една сметка в друга и използването на методи за плащане на трети страни;

Поради установените нарушения балансът ви беше анулиран и акаунтът ви беше закрит без право на повторно отваряне.

Съгласно правилата на проекта ви е забранено да играете на този сайт. Казиното не носи отговорност за откриването на нова сметка или каквито и да било загуби, които може да понесете след откриването на нова сметка.

Ние си запазваме правото да затворим акаунт, създаден в нарушение на тези правила по всяко време.

Това решение е окончателно и не подлежи на преразглеждане.


Така че направих всички усилия и повярвайте ми, че ми е много трудно да издържа всичко, което съм тук и ви моля

можете ли да помогнете, за да мога да си върна парите?


Много благодаря.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, съжалявам, че се поставихте в тази ситуация. Знаете ли обаче, че сте прехвърляли средства от една сметка в друга и сте използвали метод на плащане на трета страна?

В този случай, ако не смятате, че сте нарушили правилата на казиното или че не е имало грешка от ваша страна, бих препоръчал да подадете жалба тук, на тази връзка.

Нашият екип ще се опита да ви помогне и ще разгледа ситуацията в дълбочина и ще видим докъде можем да стигнем. Влезте ли

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Спечелих в това казино, успях да верифицирам сметката си, сега имам проблеми с верификацията на картата си! Не е възможно да има цялата тази бъркотия за теглене и вместо това да депозирате всичко е много просто и бързо! Може ли някой да ми помогне да проверя данните за картата си?

Автоматичен превод:
Spartano96
преди 4 месеца

Здравейте. Мога ли да попитам какво имате предвид под „потвърждаване на картата ми"? Използвали ли сте тази карта и за депозит?

Питам, защото казината, за да се уверят, че играчът е собственик на сметката, обикновено позволяват на играчите да правят теглене само към сметки или карти, с които преди това са направили депозит .

Можете да попитате поддръжката за това. Също така, ако има някакъв проблем с вашата карта, може би се консултирайте с вашия доставчик на плащания.

Мога да разбера, че изглежда странно, когато видите, че да направите депозит обикновено е много лесно, но да изтеглите парите може да отнеме много време, но това всъщност е причинено от процеса на проверка, който трябва да се направи, и повечето от казината го стартират, когато е поискано теглене. И както казвате, всички проблеми или проблеми могат да започнат. Ето защо винаги е най-добре да си сътрудничите с казиното и да предоставите всички документи, които искат.

Уведомете ни, ако имате някакъв отговор от поддръжката. Ще чакам вашите новини.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини