ФорумКазинаStelario Casino - обща дискусия

Stelario Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от pufabass86
|
6806 преглеждания 53 отговора |
|
1 2 3
преди 11 месеца

Здравейте, казвам се Христос и стартирам и правя сметка в казино STELARIO на 1 ноември 2023 г.

След като направих депозит от 40 евро (без включен бонус), се обърнах към доставчика на ножовка и купих супер бонуса в ITERO на 0,20 залога и спечелих 110 евро, след което купих ROYAL POTATO на 0,20 залога и спечелих 180-190 евро и загубих част от тях накрая купих супер бонуса на BOWERY BOYS 0,20 залог и спечелих 1740 евро и загубих някои от тях, опитах се да изтегля сумата от 600 евро, казиното ме информира, че трябва да се удостоверя с някои документи и така аз Направих.

След това ми изпратиха имейл с молба за селфи, на което държа личната си карта и така направих и това и след целия документ (сметки, които показват адреса ми, телефонна сметка с името ми, банковата ми карта отпред и отзад и моя ID) ме блокираха със следната причина „АКАУНТЪТ Е БЛОКИРАН ЗА ПРИСТРАСТЯВАНЕ КЪМ ХАЗАРТ" и ми изпращат следния ИМЕЙЛ:

Уважаеми Христос Залумис,


Отделът за риск на казино Stelario проведе подробно разследване на вашето влизане в SENPAI21. Акаунт SENPAI21 - не премина проверката за сигурност на казиното.

По време на проверката на вашия акаунт беше открито нарушение на правилата на проекта, а именно:

- Забранено е прехвърлянето на средства от една сметка в друга и използването на методи за плащане на трети страни;

Поради установените нарушения балансът ви беше анулиран и акаунтът ви беше закрит без право на повторно отваряне.

Съгласно правилата на проекта ви е забранено да играете на този сайт. Казиното не носи отговорност за откриването на нова сметка или каквито и да било загуби, които може да понесете след откриването на нова сметка.

Ние си запазваме правото да затворим акаунт, създаден в нарушение на тези правила по всяко време.

Това решение е окончателно и не подлежи на преразглеждане.


Така че направих всички усилия и повярвайте ми, че ми е много трудно да издържа всичко, което съм тук и ви моля

можете ли да помогнете, за да мога да си върна парите?


Много благодаря.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, съжалявам, че се поставихте в тази ситуация. Знаете ли обаче, че сте прехвърляли средства от една сметка в друга и сте използвали метод на плащане на трета страна?

В този случай, ако не смятате, че сте нарушили правилата на казиното или че не е имало грешка от ваша страна, бих препоръчал да подадете жалба тук, на тази връзка.

Нашият екип ще се опита да ви помогне и ще разгледа ситуацията в дълбочина и ще видим докъде можем да стигнем. Влезте ли

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Спечелих в това казино, успях да верифицирам сметката си, сега имам проблеми с верификацията на картата си! Не е възможно да има цялата тази бъркотия за теглене и вместо това да депозирате всичко е много просто и бързо! Може ли някой да ми помогне да проверя данните за картата си?

Автоматичен превод:
Spartano96
преди 10 месеца

Здравейте. Мога ли да попитам какво имате предвид под „потвърждаване на картата ми"? Използвали ли сте тази карта и за депозит?

Питам, защото казината, за да се уверят, че играчът е собственик на сметката, обикновено позволяват на играчите да правят теглене само към сметки или карти, с които преди това са направили депозит .

Можете да попитате поддръжката за това. Също така, ако има някакъв проблем с вашата карта, може би се консултирайте с вашия доставчик на плащания.

Мога да разбера, че изглежда странно, когато видите, че да направите депозит обикновено е много лесно, но да изтеглите парите може да отнеме много време, но това всъщност е причинено от процеса на проверка, който трябва да се направи, и повечето от казината го стартират, когато е поискано теглене. И както казвате, всички проблеми или проблеми могат да започнат. Ето защо винаги е най-добре да си сътрудничите с казиното и да предоставите всички документи, които искат.

Уведомете ни, ако имате някакъв отговор от поддръжката. Ще чакам вашите новини.

Автоматичен превод:
Spartano96
преди 5 месеца

Не разбирам всички тези негативни неща, момчета, аз съм буквално на stelario от 8 месеца и с тяхната символична програма за лоялност генерирам много пари и говоря за повече от 2000/3000 на месец, без дори правя половин завъртане, винаги теглех лесно и съм на печалба от 3 500 и повече и имам около 7 200 (1 900 000 токена), които генерират 70/90 евро на ден, спомням си, че по време на проверката проклинах толкова много, че ми отне почти 10 дни, но проверих всичко и винаги ми изпращаха парите без проблеми. Така че моят съвет е да изпратите каквото ви поискат, защото според моя опит това е наистина честна бъркотия и така или иначе тегля от 8 месеца, а не от 8 дни.

Автоматичен превод:
Nicola99
преди 5 месеца

Така че е добре, че имате добър опит. Не всеки трябва да го има и понякога проверката може да бъде доста болезнена. Въпреки това, след като играчът го премине, тогава трябва само да се подобрява.

Играеш тук през цялото време, нали? Какъв метод използвате за теглене? Колко време отнема парите да влязат? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Съгласен съм, обикновено използвам банков превод (вече ще имам потвърдени и събрани 20/30 операции за теглене или дори BTC или електронни портфейли като цяло, единственият недостатък е, че през последните две/три седмици чатът на живо не работи и имейлите не работят). Отговарям, но въпреки това плащанията така или иначе се извършват, само бях попитал защо не могат да ми изпратят чрез електронен портфейл, просто искам да разбера защо не отговарят, защото дори и при проверка дали ми вярвате или не Борех се, но винаги отговаряха и в края на краищата не съм имал повече проблеми, но и сега ги нямам, но бутонът за чат на живо не работи, ако го оправиха, всичко щеше да е перфектно

Автоматичен превод:
Marioste
преди 5 месеца

Като италианец ви гарантирам, че това не е така, благодарение на тяхната символична програма за лоялност аз буквално пасивно генерирам 2/3k на месец без проблеми, основно от казино това се превърна в чиста инвестиция за мен, тегля без проблеми, те поискаха ми много документи, но след като всичко беше направено, ме провериха и винаги ми изпращаха парите 8 месеца по-късно, имам история от 2100 депозирани и 4000 изтеглени, да не говорим, че все още имам 7400, които генерират 70/ 80 евро на ден, така че не е измама и не разбирам защо виждам само негативни преживявания, когато не съм имал никакви проблеми в продължение на 8 месеца, с изключение на последните две седмици, когато не отговарям на имейли и чатът на живо не работи, но въпреки това изтеглих 900 евро и пристигнаха, няма проблеми с банковия превод, вече не играя и не депозирам, но само защото те така или иначе се генерират, но не е измама, иначе след 8 месеца Нямаше да съм тук, за да ти кажа това

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Съгласен съм, обикновено използвам банков превод (вече ще имам потвърдени и събрани 20/30 операции за теглене или дори BTC или електронни портфейли като цяло, единственият недостатък е, че през последните две/три седмици чатът на живо не работи и имейлите не работят). Отговарям, но въпреки това плащанията така или иначе се извършват, само бях попитал защо не могат да ми изпратят чрез електронен портфейл, просто искам да разбера защо не отговарят, защото дори и при проверка дали ми вярвате или не Борех се, но винаги отговаряха и в края на краищата не съм имал повече проблеми, но и сега ги нямам, но бутонът за чат на живо не работи, ако го оправиха, всичко щеше да е перфектно

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Може би те просто преминават през някои промени или подобрения, така че определено можете да ни уведомите дали ще мине след известно време или комуникацията ще бъде невъзможна. Мисля, че това е много важно, особено когато има проблеми. Вероятно не бих искал да получа никакъв отговор.

От друга страна се радвам, че всичко върви добре, винаги получавате парите и нямате други затруднения. В крайна сметка това е може би най-важното нещо за играчите.

Така че, ако всичко върви добре с чата, уведомете ме.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Да, ще актуализирам след няколко седмици, но засега никога не съм имал проблеми по отношение на фактора пари/теглене, освен в електронния портфейл (btc, eth и т.н.), който се опитвам да изтегля от две седмици и те отменят тегленето, като ме поканят (чрез имейл) да вземам чрез банков превод, ще актуализирам всичко след няколко седмици

Автоматичен превод:
Nicola99
преди 5 месеца

Благодаря, определено ще очаквам с нетърпение актуализацията.

Що се отнася до проблема с тегленето на електронни портфейли, може би имат проблеми с този метод и се надявам скоро да бъде наличен.

Да мине добре.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

здравей


Подадох жалба относно казино stelario, в което акаунтът ми беше деактивиран от администратор след теглене, което се опитах да направя. Те не отговарят на имейлите ми и имат много лошо отношение в чата на живо. Имам повече подробности в жалбата заедно с чатскрипта на живо. Някой знае ли колко време отнема жалбата ми да бъде прегледана и отворена?

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
vanosv89
преди 3 месеца

здравей

Вашата жалба беше прегледана и вече е достъпна точно тук 👈.

Доколкото мога да предположа, казиното най-вероятно е открило едни и същи модели както за вашия акаунт, така и за акаунта на вашия приятел. Когато посещавахте къщата на ваш приятел, за да му покажете какъв късметлия сте били, вие се свързвахте чрез неговата wifi. Въпреки нашето убеждение, че един и същ IP адрес не е достатъчен, за да лиши някого от печалбите му, много казина просто се нуждаят от втори шанс, за да помислят за това. Затова е чудесно, че отворихте жалбата.

Веднага щом екипът събере необходимата информация от вас, обзалагам се, че представителят на казиното ще бъде подканен да представи мнението на казиното относно ситуацията. Отнема известно време обаче.

Засега информирайте Ник, моля, за да сте сигурни, че разбира добре ситуацията. Ще поддържаме връзка.


Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Здравей jaro, дотук добре, само едно странно нещо тази вечер, обикновено от тяхната програма за лоялност имах лимит от 250 000 жетона за теглене, но тази вечер не ми позволи да изтегля максимум 12 500 (трябваше да конвертирам 60 000, които е около €200) добре и сега ми дава „достигнат лимит за теглене", на теория лимитът трябва да е дневен, така или иначе ще ви информирам, надявам се да не се налага да отварям оплаквания и да няма нищо странно

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Странно ли е също, че моят чат на живо не работи?

Автоматичен превод:
Nicola99
преди 3 месеца

Здравейте, опитахте ли се да им пишете за това, което ми описвате? Мисля, че трябва да са готови да ви обяснят как е.

Що се отнася до чата на живо, изпратихте ли им имейл, за да разберете какво може да е това? Ако досега за теб е било нормално, на мен не ми се струва нормално.

Така че опитайте да ги попитате за това.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Jaro тогава за въпроса с жетоните, мисля, че дневният лимит за теглене е намален, защото днес успях да конвертирам още 12 500 жетона и да играя без проблеми, имах заявка за теглене в събота (празник), но веднага тази сутрин плащането пристигна без проблеми, за сега всичко е нормално забавлявам се в казиното и играя нормално, само не разбирам защо чатът на живо не работи и не отговарям на имейла за поддръжка, но докато нямам проблеми с плащания или нещо друго, мога да ви кажа, че засега всичко върви гладко (от личен опит те винаги са били честни и винаги са ми плащали, а също така отговаряха на имейли и чат на живо, с изключение на последните два месеца, когато не не получавам отговор на имейла и след това, когато щракна върху изскачащия прозорец за чат на живо, нищо не се случва, но повтарям, нямам проблеми с нищо, това беше просто моето любопитство, надявам се и не мисля, че ще имам проблеми с stelario в бъдеще върху фактора на плащане и т.н

Автоматичен превод:
Nicola99
преди 3 месеца

Е, радвам се, че накрая всичко се оправи и си получи парите. Понякога просто трябва да сте малко търпеливи, защото не всичко се изпраща веднага. Ако не сте имали проблеми в миналото, това го прави още по-приятно, така че бих запазил хладнокръвие по време на някои от закъсненията.

Все пак, ако имате още нещо да кажете, пишете. Както и да е, вярвам, че ще продължите да се развивате тук и ще събирате само приятни преживявания. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

единственото нещо е, че се надявам, че когато имам нужда от тях и поддръжката, дано е активна, а не както сега, защото получавам пари, но поддръжката не отговаря на имейла

Автоматичен превод:
Nicola99
преди 3 месеца

Не мога да ви обещая това и ако е важно за вас, може би ще се опитам да се свържа с тях, а ако това не е възможно, вероятно е по-добре да намерите друго казино, където не е така. Комуникацията би била важна и за мен, така че знам защо имате този подход. Но винаги сте свободни да решите дали искате да продължите да играете тук. Ако ви игнорират и очаквате да се върнат при вас, когато възникне нещо, може да бъдете неприятно изненадани.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

За мен също е важно, но просто бих искал да разбера дали имат проблеми с електронната си система или не ги получават.

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини