преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Stelario Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Службата за поддръжка се позова на въпроса ми, така че изпратих писмо до финансовия отдел, финансовият отдел също не отговори, след което зададох няколко въпроса на службата за поддръжка и те просто спряха да ми отговарят, чатът остана отворен за 5 -7 минути, а те просто ме игнорираха!
The support service referred to my question so that I sent a letter to the financial department, the financial department did not answer either, after which I asked several questions to the support service, and they simply stopped answering me, the chat remained open for 5-7 minutes, and they simply ignored me!
Служба поддержки на мой вопрос сослалась тем чтобы я отослал письмо в финансовый отдел,финансовый отдел не отвечает тоже,после чего я задал несколько вопросов в службе поддержки,и они просто пересталт мне отвечать,чат оставался открытым 5-7 минут,и они просто игнорировали меня!
Въобще не е добре.
Чувствам, че има нещо общо с проблема с тегленето въз основа на жалбата .
Както и да е, можеш ли да отговориш на Томас? Той попита - и аз също бих искал да знам:
„Моля, бихте ли ни посъветвали дали сте били информирани за някакъв алтернативен метод за теглене на печалбите ви? Вашата сметка била ли е верифицирана успешно в миналото?"
Само забележка, наличните опции за плащане за депозит може да са ограничени за тегления, за съжаление това доста често се споменава в жалбите. Знаете ли, че можете да попитате за това предварително? Освен това можете да поискате от казиното да ви потвърди, преди да изпратите теглене.
Много играчи го правят.
Not good at all.
I feel it has something in common with the withdrawal issue, based on the complaint.
Anyway, can you answer Tomas? He asked - and I would also like to know:
"Could you please advise if you have been informed about any alternative method to withdraw your winnings? Was your account verified successfully in the past?"
Just a note, payment options available for deposit may be restricted for withdrawals, sadly this is quite often mentioned in complaints. Do you know you can ask about that in advance? As well as you can ask the casino to verify you before you submit any withdrawal.
Many players do that.
Да, бях напълно проверен и казиното не говореше или предлагаше алтернативни методи, трябваше да помисля сам!
Направих няколко депозита през Skrill, след което кандидатствах за теглене, те потвърдиха, че тегленето ще бъде направено на 13.02.2023 г., но на 11.02.2023 г. анулирах плащането и поиграх още малко и спечелих още малко пари и на 02/12/2023 отново кандидатствах за теглене, сега отново очаквам плащане от 200 и 300 евро!
В двора на 21-ви век и плащанията се извършват почти навсякъде мигновено, разбира се, ако казиното не иска да запази средствата ви по всякакъв начин !! тъй като казиното казва, че имат много натоварен финансов отдел, така че трябва да чакате дълго време, много се съмнявам, че имат 1000 транзакции на ден, че не могат да обработят всички изплащания, това са пълни глупости!
Службата за поддръжка е някакъв бот, който отговаря с шаблонни отговори и препраща към имейла на финансовия отдел, който от своя страна също не отговаря! Службата за поддръжка в чата просто спря да отговаря на конкретните ми въпроси и ме игнорира!
Това казино е истински ад за играчите, никакво уважение, никакво удобство, вече мълча за връщането на ротативки, които се забавят по време на игра периодично и играят много странно и няма значение кой доставчик, отбелязвам, че Интернет връзката е стабилна!
Отбелязвам, че много играчи на това казино се сблъскаха с подобни проблеми, казиното провежда безотговорна политика към играчите, изобщо не съм сигурен, че дори са платили на някого!
Всъщност всяко казино е посредник между играча и доставчика на казино игри, задачата на казиното е да предоставя услуги на клиента и да направи времето му удобно на техния сайт и ако има проблеми с плащането, това означава че казиното умишлено задържа средства, така че играчът да отмени тегленето и това е загубата, или изобщо да не плаща, а да търси причини за неизплащане на тези средства, като прави заявки за нови и нови документи или измисля нови причини за не плаща! и уви, като това казино е 80% или дори 90%
Yes, I was fully verified and the casino did not speak or offer any alternative methods, I had to think for myself!
I made a few deposits via Skrill, after which I applied for a withdrawal, they confirmed that the withdrawal would be made on 02/13/2023, but on 02/11/2023 I canceled the payment, and played a little more and won some more money and on 02/12/2023 I applied for a withdrawal again , now again I expect payment of 200 and 300 euros!
In the yard of the 21st century and payments are made almost everywhere instantly, of course, if the casino does not want to keep your funds by all means !! as the casino says that they have a very busy financial department, so you have to wait a long time, I very much doubt that they have 1000 transactions per day that they can't process all payouts, that's complete nonsense!
The support service is some kind of bot that answers with template answers and refers to the email of the financial department, which in turn does not answer either! The support service in the chat simply stopped answering my specific questions and ignoring me!
This casino is a real hell for players, no respect, no comfort, I’m already silent about the return of slots that slow down during the game periodically and play very strangely, and it doesn’t matter which provider, I note that the Internet connection is stable!
I note that many players of this casino faced similar problems, the casino conducts an irresponsible policy towards players, I’m not at all sure that they even paid someone!
In fact, any casino is an intermediary between the player and the provider of casino games, the task of the casino is to provide services to the client and make his time comfortable on their site, and if there are problems with the payment, this indicates that the casino deliberately withholds funds so that the player cancels the withdrawal and that's it lost, or not to pay at all, but to look for reasons for not paying these funds, making requests for new and new documents or coming up with new reasons for not paying! and alas, such as this casino is 80% or even 90%
Да я был полностью верифицирован и ни о каких альтернативных методах казино не говорило и не предлагала,пришлось думать самому!
Я сделал несколько депозитов через Skrill, после чего подал на вывод,они подтвердили что вывод будет сделан 13.02.2023,но в 11.02.2023 я отменил платеж,и еще немного поиграл и выиграл еще немного денег и 12.02.2023 я снова подал на вывод,теперь снова ожидаю выплату 200 и 300 евро!
На дворе 21 век и выплаты производятся почти везде моментально ,конечно если казино не хочет удержать ваши средства всеми методами!!как говорит казино что у них очень загруженный финансовый отдел,поэтому надо долго ждать,я очень сильно сомневаюсь что у них 1000 операций в день что онр не могут обработать все выплаты ,это полная ерунда!
Служба поддержки это какой то бот,который отвечает шаблонными ответами и ссылается на имейл финансового отдела,который в свою очередь тоже не отвечает!на мои конкретные вопросы служба поддержки в чате просто перестала отвечать игнорируя меня!
Это казино сущий ад для игроков,никакого уважения,никакого комфорта,я уже молчу про отдачу слотов,которые тормозят во время игры периодически и очень странно играют,причем не важно какой провайдер,замечу что интернет соединение стабильное!
Замечу что многие игроки данного казино сталкивались с подобными проблемами,казино ведет без ответственную политику в отношении игроков,я вообще не уверен что они хоть кому то выплатили!
По сути любое казино является посредником между игроком и провайдером игр для казино,задача казино поставлять услуги клиенту и делать комфортным его время на их площадке,и если начинаются проблемы с выплатой то это говорит о том что казино намеренно удерживает средства чтобы игрок отменил вывод и все проиграл,либо вовсе чтобы не выплачивать а искать причины для не выплаты данных средств,делая запросы о новых и новых документах или придумывая новые причины для не выплаты!и увы таких как это казино 80% а то и 90%
Първото плащане е получено успешно! Чакам второто! Странно, че финансовият отдел, разглеждайки профила ми, направи едно плащане, но плати второто! Явно така е направено играчът да си загуби парите, друго обяснение не виждам! Не препоръчвам това казино, само нерви и проблеми! Няма да играя в нито едно казино от техния офис, а те имат около 10 от тях и две от тях вече имаха такъв проблем!
The first payment was received successfully! I'm waiting for the second! It's strange that the financial department, looking through my profile, made one payment but paid the second! Apparently it was done so that the player loses his money, I don't see any other explanation! I don't recommend this casino, only nerves and problems! I won't play in any casino from their office and they have about 10 of them, and two of them already had this kind of problem!
Первый платеж получен успешно!жду второй!странно что финансовый департамент просматривая мой профиль сделал одну выплату но выплатил вторую!видимо сделано для того чтобы игрок проиграл свои деньги,другого объяснения я не вижу!не рекомендую данное казино,одни нервы и проблемы!не буду играть ни в одно казино от их конторы а у них их около 10,и с двумя из них уже были подобного рода проблемы!
Здравейте и благодаря и за двете актуализации.
Предполагам, че сте помогнали да се просветят много прозрения и съвети за това казино. И се надявам, че играчите ще намерят вашите публикации, за да вземат жизнеспособно решение.
В случай, че възникнат други проблеми с текущите тегления, уведомете ни. Искам да съм сигурен, че ще получите цялата сума.
Hello and thank you for both updates.
I guess that you helped to enlighten many insights and tips about this casino. And I hope players will find your posts to make a viable decision.
In case other issues with the ongoing withdrawals arise, let us know. I want to make sure you'll get the full amount.
Всичко е наред, можете да затворите жалбата, втората част от сумата е успешно загубена, казиното постигна целта си! Вече не ходя в това казино и не съветвам други, не разбирам защо са необходими 3 дни, за да чакате плащане и все още ограничени до 400 евро, когато казиното е пълно, с незабавно изплащане и без никакви ограничения! отделна история за слотовете, можете да кажете всичко, но замразяването на геймплея във всички игри има намеса отвън! ако това беше скоростта на връзката, тогава защо тогава в друго казино слотовете играят напълно различно, + връщане нивото е по-лошо от всякога, играейки една и съща игра повече от 10 години, знам как се играе! когато играете на всички линии с множител 5 за 60 завъртания, дори не паднаха 5 цента, наградата за 50 цента дава 1,4 евро, това е смях! сега ще избера казино, само с добра репутация и с незабавни изплащания, това казино и всички казина в този офис, ще го добавя към моя черен списък!
Everything is fine, you can close the complaint, the second part of the amount has been successfully lost, the casino has achieved its goal! I don’t go to this casino anymore, and I don’t advise others, I don’t understand why it takes 3 days to wait for a payment and still limited to 400 euros, when the casino is full, with instant payout and without any limits! a separate story about slots, you can say anything, but the freezing of the gameplay in all games has interference from the outside! if it was the speed of the connection, then why then in another casino slots play completely differently, + return the level is worse than ever, playing the same game for more than 10 years, I know how it plays,! when playing on all lines with a multiplier of 5 for 60 spins, not even 5 cents fell out, the prize for 50 cents gives 1.4 euros, this is a laugh !now I will choose a casino, only with a good reputation, and with instant payouts, this casino and all the casinos of this office, I will add it to my black list!
Все хорошо,можете закрывать жалобу,втора часть суммы успешно прогигранно,казино добилось своей цели!в данное казино болььше ни ногой,и другим не советую,непонимаю зачем ждать по 3 дня выплату и еще лимитированую в 400 евро,когда полно казино,с моментальной выплатой и без всяких лимитов!отдельная история про слоты,можете утверждать что угодно,но зависание геймплея причем во всех играх,имеет вмешательство из вне!если бы это была скорость соеденения,то в почему тогда в другом казино слоты играют совершенно иначе,+ отдача на уровне хуже некуда,играя в одну и ту же игру более 10 лет,я знаю как она играет,!при игре по всем линиям с множителем 5 за 60 спинов не выпало даже 5 центов,призовая по 50 центов дает 1.4 евра,это смех!теперь буду выбирать казино,только с хорошей репутацией,и с моментальными выплатами,это казино и все казино этой конторы,внесу в свой черный список!
Здравейте,
Уведомих Томас за това. Аз лично съжалявам, че свърши така. 🙁
Hello,
I informed Tomas about that. I'm personally sorry it ended like that. 🙁
Опитът ми беше много лош, депозирах след като проверих документите си и по време на тегленето ми поискаха документи, които изпратих и те не искаха да приемат, според мен това е измама и никога повече няма да видя тези пари ...
My experience was very bad, I deposited after verifying my documents, and at the time of withdrawing they asked me for documents that I sent and they did not want to accept, in my opinion it is a scam and I will never see that money again ...
Molto male la mia esperienza , ho depositato dopo aver verificato i miei documenti , e all momento di prelevare mi hanno chiesto documenti che ho mandato e non vogliono accettare, secondo me e una truffa e non vedro mai piu quei soldi...
Ще ви кажа това, тези казина, които правят проверка на самоличността в самото начало, веднага след регистрацията, са повече или по-малко честни! А тези, които казват, че правите депозит и преминавате проверка по-късно, дори не трябва да започвате да играете в такива казина! Те искат куп неразбираеми документи или селфи на фона на сайта им, където можете да видите информация за вас, така че това са глупости, но ако играете от смартфон как ще направите селфи, хахаха
I’ll tell you this, those casinos that do identity verification at the very beginning immediately after registration are more or less honest! And those that say you make a deposit and you pass verification later, you shouldn’t even start playing in such casinos! They ask for a bunch of incomprehensible documents, or a selfie on the background of their site, where you can see information about you, so this is nonsense, but if you play from a smartphone, how do you take a selfie, hahaha
Я вам скажу так,те казино кто делает верификацию личности в самом начале сразу же после регистрации те более менее честные!а те которые говорят вы внесите депозит а верификацию вы пройдете потом,в такие даже не стоит начинать играть!просят кучу не понятных документов,или селфи на фоне их сайта,где видно информацию о вас,так это же бред,а если вы играете со смартфона,как вам сделать селфи,хахаха
Опитът ми беше много лош, депозирах след като проверих документите си и по време на тегленето ми поискаха документи, които изпратих и те не искаха да приемат, според мен това е измама и никога повече няма да видя тези пари ...
My experience was very bad, I deposited after verifying my documents, and at the time of withdrawing they asked me for documents that I sent and they did not want to accept, in my opinion it is a scam and I will never see that money again ...
Molto male la mia esperienza , ho depositato dopo aver verificato i miei documenti , e all momento di prelevare mi hanno chiesto documenti che ho mandato e non vogliono accettare, secondo me e una truffa e non vedro mai piu quei soldi...
Здравейте, съжалявам да науча за вашия случай. Опитахте ли да попитате какъв е проблемът с документите, които изпратихте и защо казиното не иска да ги приеме? Колко време продължава тази ситуация?
Можете ли да ни уведомите, за да имаме по-добър преглед и да се опитаме да ви помогнем?
Hi, I'm sorry to hear about your case. Did you try to ask what is the problem with the documents you sent and why the casino doesn't want to accept them ? How long has this situation been going on ?
Can you let us know so we can have a better overview and try to help you ?
Ще ви кажа това, тези казина, които правят проверка на самоличността в самото начало, веднага след регистрацията, са повече или по-малко честни! А тези, които казват, че правите депозит и преминавате проверка по-късно, дори не трябва да започвате да играете в такива казина! Те искат куп неразбираеми документи или селфи на фона на сайта им, където можете да видите информация за вас, така че това са глупости, но ако играете от смартфон как ще направите селфи, хахаха
I’ll tell you this, those casinos that do identity verification at the very beginning immediately after registration are more or less honest! And those that say you make a deposit and you pass verification later, you shouldn’t even start playing in such casinos! They ask for a bunch of incomprehensible documents, or a selfie on the background of their site, where you can see information about you, so this is nonsense, but if you play from a smartphone, how do you take a selfie, hahaha
Я вам скажу так,те казино кто делает верификацию личности в самом начале сразу же после регистрации те более менее честные!а те которые говорят вы внесите депозит а верификацию вы пройдете потом,в такие даже не стоит начинать играть!просят кучу не понятных документов,или селфи на фоне их сайта,где видно информацию о вас,так это же бред,а если вы играете со смартфона,как вам сделать селфи,хахаха
Здравейте, не мисля, че е напълно уместно всички казина да се обединяват и не е отговорност на казиното да проверява играчите, след като депозират. Разбира се, ако играчът го поиска и казиното му позволи да се потвърди, това е нещо положително.
Както и да е, виждам, че вероятно не сте имали добър опит и сте попаднали в подобна ситуация, нали?
Надяваме се, че подобни проблеми няма да възникват в бъдеще и ще събирате само положителни преживявания.
Hi, I don't think it's entirely appropriate to lump all casinos together and it's not the casino's responsibility to verify players after they deposit. Of course, if the player asks for it and the casino allows him to verify himself, that's a positive thing.
Anyway, I see that you probably didn't have a good experience and got into a similar situation, did you ?
Hopefully, similar problems will not arise in the future and you will collect only positive experiences.
Чакам да направя теглене от Stelario Casino, те ме карат да верифицирам акаунта си с искане за малко вероятни документи, след като изпратих огромно количество документи, те продължават да искат от мен друга лична информация, която също е трудна за намирам.
Изглежда, че правят всичко възможно, за да не платят тегленето ви.
може ли някой да ми помогне
I'm waiting to make a withdrawal from Stelario Casino, they're making me verify my account with a request for unlikely documents, after having sent a huge amount of documents, they continue to ask me for other private information that is also difficult to find.
They seem to go out of their way not to pay your withdrawal.
Can someone help me?
Sto aspettando di fare un prelievo da Stelario Casinó, mi stanno facendo verificare l’account con una richiesta di documenti improbabili, dopo aver mandato una quantità di documenti enorme, continuano a chiedermi altre informazioni private ed anche difficili da trovare.
Sembra che facciano di tutto per non pagare il tuo prelievo.
Qualcuno puó aiutarmi?
Здравейте!
Независимо от това, което може да мислите или очаквате, бих казал, че най-лесният начин да преминете проверката е да си сътрудничите с казиното. Преминаването на проверката е основната стъпка към успешното теглене.
Мога ли да знам кои малко вероятни документи трябваше да предоставите?
Уведомете ме, моля.
Hello!
Despite what you might think or expect, I would say the easiest way to pass the verification is to cooperate with the casino. Passing the verification is the main step to get closer to successful withdrawal.
May I know which unlikely documents you were asked to provide?
Let me know, please.
Здравейте, те поискаха различни видове документи, като например:
банков договор с дата и данъчен код.
жилище и други неща.
В момента съм преминал проверката и изглежда, че плащат.
Ще ви държа в течение
Hi, they requested different types of documents, such as:
bank contract with date and tax code.
residence and other things.
I've currently passed the verification and it looks like they are paying.
I'll keep you updated
Ciao hanno richiesto diversi tipi di documenti, del tipo:
contratto della banca con data e codice fiscale.
residenza ed altre cose.
Al momento ho superato la verifica e sembra che stiano pagando.
Ti tengo aggiornato
Данъчният код звучи малко странно, но всяко надеждно казино обикновено изисква банкови контакти, доказателство за адрес (жителство) и вашата лична карта. Тъй като казвате, че вече сте потвърдени, надявам се тегленето да достигне сметката ви скоро.
Моля, уведомете ни дали се е получило 🙂
The tax code sounds a bit odd, but bank contacts, proof of address (residence) and your ID is usually requested by every reliable casino. Since you say you've already been verified, I hope the withdrawal will reach your account soon.
Please, let us know if it worked out 🙂
Здравейте, казвам се Христос и стартирам и правя сметка в казино STELARIO на 1 ноември 2023 г.
След като направих депозит от 40 евро (без включен бонус), се обърнах към доставчика на ножовка и купих супер бонуса в ITERO на 0,20 залога и спечелих 110 евро, след което купих ROYAL POTATO на 0,20 залога и спечелих 180-190 евро и загубих част от тях накрая купих супер бонуса на BOWERY BOYS 0,20 залог и спечелих 1740 евро и загубих някои от тях, опитах се да изтегля сумата от 600 евро, казиното ме информира, че трябва да се удостоверя с някои документи и така аз Направих.
След това ми изпратиха имейл с молба за селфи, на което държа личната си карта и така направих и това и след целия документ (сметки, които показват адреса ми, телефонна сметка с името ми, банковата ми карта отпред и отзад и моя ID) ме блокираха със следната причина „АКАУНТЪТ Е БЛОКИРАН ЗА ПРИСТРАСТЯВАНЕ КЪМ ХАЗАРТ" и ми изпращат следния ИМЕЙЛ:
Уважаеми Христос Залумис,
Отделът за риск на казино Stelario проведе подробно разследване на вашето влизане в SENPAI21. Акаунт SENPAI21 - не премина проверката за сигурност на казиното.
По време на проверката на вашия акаунт беше открито нарушение на правилата на проекта, а именно:
- Забранено е прехвърлянето на средства от една сметка в друга и използването на методи за плащане на трети страни;
Поради установените нарушения балансът ви беше анулиран и акаунтът ви беше закрит без право на повторно отваряне.
Съгласно правилата на проекта ви е забранено да играете на този сайт. Казиното не носи отговорност за откриването на нова сметка или каквито и да било загуби, които може да понесете след откриването на нова сметка.
Ние си запазваме правото да затворим акаунт, създаден в нарушение на тези правила по всяко време.
Това решение е окончателно и не подлежи на преразглеждане.
Така че направих всички усилия и повярвайте ми, че ми е много трудно да издържа всичко, което съм тук и ви моля
можете ли да помогнете, за да мога да си върна парите?
Много благодаря.
Hello my name is Christos and i start and account at STELARIO casino at November 1st 2023.
After i did make a 40euro deposit (no bonus incuded) i procced to the hacksaw provider and bought the super bonus at ITERO at 0.20 stake and won 110 euro i then bought ROYAL POTATO at 0.20 stake and won 180-190 euros and lost some of them at the end i bought the super bonus at BOWERY BOYS 0.20 stake and won 1740 euros and lost some of them i did tried to make a withdraw the amount of 600 euros the casino informed me that i must verify myself with some documents and so i did.
After that they did send me an email asking for a selfie of me holding my ID and so i did that also and after all of the document (bills that shows my address, a phone bill with my name, my bank card in front and back and my ID) they blocked me with the following reason "THE ACCOUNT HAS BEEN BLOCK FOR GAMBLING ADDICION" and they send me the following EMAIL :
Dear Christos Zaloumis,
The Stelario Casino Risk Department has conducted a detailed investigation into your SENPAI21 login. Account SENPAI21 - did not pass the casino security check.
During the verification of your account, a violation of the project rules was discovered, namely:
- It is prohibited to transfer funds from one account to another and use third party payment methods;
Due to the identified violations, your balance was canceled and your account was closed without the right to reopen.
According to the rules of the project, you are prohibited from playing on this site. The Casino is not responsible for your opening a new account or any losses you may incur after opening a new account.
We reserve the right to close an account created in violation of these rules at any time.
This decision is final and cannot be revised.
So i did make all the effort and believe me its very hard for me to endure all that i am here and ask you
can you please help so i can retrieve my money?
Thank you a lot.
Нарушихте ли техните правила и условия, като депозирахте с начин на плащане, различен от този, който сте регистрирали в казиното, или такъв, който не беше на ваше име? или беше само на ваше име, което можете да потвърдите на по-късна дата преди правите заявка за теглене?
В публикацията не се споменават проблеми със зависимостта от хазарта, моля, изяснете, за да може проблемът ви да бъде разбран по-добре. Онлайн казината могат да бъдат лигави със своите правила и условия и когато се регистрирате, вие се съгласявате, че могат да затворят акаунта ви и да конфискуват печалбите ви, ако искат, без дори да посочват основателна причина.
Did you violate their terms and conditions by depositing with a payment method other than the one you registered with the casino or one that wasn't in your name?or was it one only in your name that you could verify at a later date prior to making a withdrawal request?
In the post it doesn't mention closed to gambling addiction problems, please clarify so that your problem can be better understood. Online casinos can be slimy with their terms and conditions and when you sign up you agree that they can close your account and confiscate your winnings if they want to without even giving a valid reason.
Депозирах чрез карта Visa с МОЕТО име и когато дойде времето за теглене, единствената опция, която имаха, беше БАНКОВ ПРЕВОД с IBAN и аз го направих.
тук можете да проверите какво пише всеки път, когато се опитам да се свържа
I did deposit via Visa card with MY name and when the withrdraw time came the only option they had is BANK TRANFER with IBAN and i did it.
here you can check what it says everytime i try to connect
Вариантът е да пуснете жалба тук и да видите дали могат да помогнат. Струва ми се, че търсят начин да ви платят по някаква причина. Оценено ли е това казино уеб тук и ако да, има ли добра репутация? Това е трудно, но според техните правила и условия те (казината) си запазват правото да закрият акаунта ви и да конфискуват печалбите ви, ако искат, без дори да посочват основателна причина. Вижте какво съветва екипът на Casino Guru.
The option is to launch a complaint here and see if they can help. It appears to me that they are looking for a way ou of paying you for some reason. Has this casino web rated on here and if so do they have a good reputation? It's a difficult one but in their terms and conditions they ( casinos) reserve the right to close your account and confiscate your winnings if they want to without even giving a valid reason. See what the Casino Guru team advise.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.