НачалоФорумКазинаStelario Casino - обща дискусия

Stelario Casino - обща дискусия

преди 1 година от pufabass86
|
8 905 преглеждания 75 отговора |
|
1 2...4
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Stelario Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Службата за поддръжка се позова на въпроса ми, така че изпратих писмо до финансовия отдел, финансовият отдел също не отговори, след което зададох няколко въпроса на службата за поддръжка и те просто спряха да ми отговарят, чатът остана отворен за 5 -7 минути, а те просто ме игнорираха!

Автоматичен превод:
pufabass86
преди 1 година

Въобще не е добре.

Чувствам, че има нещо общо с проблема с тегленето въз основа на жалбата .

Както и да е, можеш ли да отговориш на Томас? Той попита - и аз също бих искал да знам:

„Моля, бихте ли ни посъветвали дали сте били информирани за някакъв алтернативен метод за теглене на печалбите ви? Вашата сметка била ли е верифицирана успешно в миналото?"

Само забележка, наличните опции за плащане за депозит може да са ограничени за тегления, за съжаление това доста често се споменава в жалбите. Знаете ли, че можете да попитате за това предварително? Освен това можете да поискате от казиното да ви потвърди, преди да изпратите теглене.

Много играчи го правят.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, бях напълно проверен и казиното не говореше или предлагаше алтернативни методи, трябваше да помисля сам!

Направих няколко депозита през Skrill, след което кандидатствах за теглене, те потвърдиха, че тегленето ще бъде направено на 13.02.2023 г., но на 11.02.2023 г. анулирах плащането и поиграх още малко и спечелих още малко пари и на 02/12/2023 отново кандидатствах за теглене, сега отново очаквам плащане от 200 и 300 евро!

В двора на 21-ви век и плащанията се извършват почти навсякъде мигновено, разбира се, ако казиното не иска да запази средствата ви по всякакъв начин !! тъй като казиното казва, че имат много натоварен финансов отдел, така че трябва да чакате дълго време, много се съмнявам, че имат 1000 транзакции на ден, че не могат да обработят всички изплащания, това са пълни глупости!

Службата за поддръжка е някакъв бот, който отговаря с шаблонни отговори и препраща към имейла на финансовия отдел, който от своя страна също не отговаря! Службата за поддръжка в чата просто спря да отговаря на конкретните ми въпроси и ме игнорира!

Това казино е истински ад за играчите, никакво уважение, никакво удобство, вече мълча за връщането на ротативки, които се забавят по време на игра периодично и играят много странно и няма значение кой доставчик, отбелязвам, че Интернет връзката е стабилна!

Отбелязвам, че много играчи на това казино се сблъскаха с подобни проблеми, казиното провежда безотговорна политика към играчите, изобщо не съм сигурен, че дори са платили на някого!

Всъщност всяко казино е посредник между играча и доставчика на казино игри, задачата на казиното е да предоставя услуги на клиента и да направи времето му удобно на техния сайт и ако има проблеми с плащането, това означава че казиното умишлено задържа средства, така че играчът да отмени тегленето и това е загубата, или изобщо да не плаща, а да търси причини за неизплащане на тези средства, като прави заявки за нови и нови документи или измисля нови причини за не плаща! и уви, като това казино е 80% или дори 90%

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Първото плащане е получено успешно! Чакам второто! Странно, че финансовият отдел, разглеждайки профила ми, направи едно плащане, но плати второто! Явно така е направено играчът да си загуби парите, друго обяснение не виждам! Не препоръчвам това казино, само нерви и проблеми! Няма да играя в нито едно казино от техния офис, а те имат около 10 от тях и две от тях вече имаха такъв проблем!

Автоматичен превод:
pufabass86
преди 1 година

Здравейте и благодаря и за двете актуализации.

Предполагам, че сте помогнали да се просветят много прозрения и съвети за това казино. И се надявам, че играчите ще намерят вашите публикации, за да вземат жизнеспособно решение.

В случай, че възникнат други проблеми с текущите тегления, уведомете ни. Искам да съм сигурен, че ще получите цялата сума.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Всичко е наред, можете да затворите жалбата, втората част от сумата е успешно загубена, казиното постигна целта си! Вече не ходя в това казино и не съветвам други, не разбирам защо са необходими 3 дни, за да чакате плащане и все още ограничени до 400 евро, когато казиното е пълно, с незабавно изплащане и без никакви ограничения! отделна история за слотовете, можете да кажете всичко, но замразяването на геймплея във всички игри има намеса отвън! ако това беше скоростта на връзката, тогава защо тогава в друго казино слотовете играят напълно различно, + връщане нивото е по-лошо от всякога, играейки една и съща игра повече от 10 години, знам как се играе! когато играете на всички линии с множител 5 за 60 завъртания, дори не паднаха 5 цента, наградата за 50 цента дава 1,4 евро, това е смях! сега ще избера казино, само с добра репутация и с незабавни изплащания, това казино и всички казина в този офис, ще го добавя към моя черен списък!

Автоматичен превод:
pufabass86
преди 1 година

Здравейте,

Уведомих Томас за това. Аз лично съжалявам, че свърши така. 🙁

Автоматичен превод:
преди 1 година

Опитът ми беше много лош, депозирах след като проверих документите си и по време на тегленето ми поискаха документи, които изпратих и те не искаха да приемат, според мен това е измама и никога повече няма да видя тези пари ...

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Ще ви кажа това, тези казина, които правят проверка на самоличността в самото начало, веднага след регистрацията, са повече или по-малко честни! А тези, които казват, че правите депозит и преминавате проверка по-късно, дори не трябва да започвате да играете в такива казина! Те искат куп неразбираеми документи или селфи на фона на сайта им, където можете да видите информация за вас, така че това са глупости, но ако играете от смартфон как ще направите селфи, хахаха

Автоматичен превод:
преди 1 година

Опитът ми беше много лош, депозирах след като проверих документите си и по време на тегленето ми поискаха документи, които изпратих и те не искаха да приемат, според мен това е измама и никога повече няма да видя тези пари ...

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, съжалявам да науча за вашия случай. Опитахте ли да попитате какъв е проблемът с документите, които изпратихте и защо казиното не иска да ги приеме? Колко време продължава тази ситуация?

Можете ли да ни уведомите, за да имаме по-добър преглед и да се опитаме да ви помогнем?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ще ви кажа това, тези казина, които правят проверка на самоличността в самото начало, веднага след регистрацията, са повече или по-малко честни! А тези, които казват, че правите депозит и преминавате проверка по-късно, дори не трябва да започвате да играете в такива казина! Те искат куп неразбираеми документи или селфи на фона на сайта им, където можете да видите информация за вас, така че това са глупости, но ако играете от смартфон как ще направите селфи, хахаха

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, не мисля, че е напълно уместно всички казина да се обединяват и не е отговорност на казиното да проверява играчите, след като депозират. Разбира се, ако играчът го поиска и казиното му позволи да се потвърди, това е нещо положително.

Както и да е, виждам, че вероятно не сте имали добър опит и сте попаднали в подобна ситуация, нали?

Надяваме се, че подобни проблеми няма да възникват в бъдеще и ще събирате само положителни преживявания.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Чакам да направя теглене от Stelario Casino, те ме карат да верифицирам акаунта си с искане за малко вероятни документи, след като изпратих огромно количество документи, те продължават да искат от мен друга лична информация, която също е трудна за намирам.

Изглежда, че правят всичко възможно, за да не платят тегленето ви.


може ли някой да ми помогне

Автоматичен превод:
rbassi636
преди 1 година

Здравейте!

Независимо от това, което може да мислите или очаквате, бих казал, че най-лесният начин да преминете проверката е да си сътрудничите с казиното. Преминаването на проверката е основната стъпка към успешното теглене.

Мога ли да знам кои малко вероятни документи трябваше да предоставите?

Уведомете ме, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, те поискаха различни видове документи, като например:

банков договор с дата и данъчен код.


жилище и други неща.

В момента съм преминал проверката и изглежда, че плащат.

Ще ви държа в течение

Автоматичен превод:
rbassi636
преди 1 година

Данъчният код звучи малко странно, но всяко надеждно казино обикновено изисква банкови контакти, доказателство за адрес (жителство) и вашата лична карта. Тъй като казвате, че вече сте потвърдени, надявам се тегленето да достигне сметката ви скоро.

Моля, уведомете ни дали се е получило 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, казвам се Христос и стартирам и правя сметка в казино STELARIO на 1 ноември 2023 г.

След като направих депозит от 40 евро (без включен бонус), се обърнах към доставчика на ножовка и купих супер бонуса в ITERO на 0,20 залога и спечелих 110 евро, след което купих ROYAL POTATO на 0,20 залога и спечелих 180-190 евро и загубих част от тях накрая купих супер бонуса на BOWERY BOYS 0,20 залог и спечелих 1740 евро и загубих някои от тях, опитах се да изтегля сумата от 600 евро, казиното ме информира, че трябва да се удостоверя с някои документи и така аз Направих.

След това ми изпратиха имейл с молба за селфи, на което държа личната си карта и така направих и това и след целия документ (сметки, които показват адреса ми, телефонна сметка с името ми, банковата ми карта отпред и отзад и моя ID) ме блокираха със следната причина „АКАУНТЪТ Е БЛОКИРАН ЗА ПРИСТРАСТЯВАНЕ КЪМ ХАЗАРТ" и ми изпращат следния ИМЕЙЛ:

Уважаеми Христос Залумис,


Отделът за риск на казино Stelario проведе подробно разследване на вашето влизане в SENPAI21. Акаунт SENPAI21 - не премина проверката за сигурност на казиното.

По време на проверката на вашия акаунт беше открито нарушение на правилата на проекта, а именно:

- Забранено е прехвърлянето на средства от една сметка в друга и използването на методи за плащане на трети страни;

Поради установените нарушения балансът ви беше анулиран и акаунтът ви беше закрит без право на повторно отваряне.

Съгласно правилата на проекта ви е забранено да играете на този сайт. Казиното не носи отговорност за откриването на нова сметка или каквито и да било загуби, които може да понесете след откриването на нова сметка.

Ние си запазваме правото да затворим акаунт, създаден в нарушение на тези правила по всяко време.

Това решение е окончателно и не подлежи на преразглеждане.


Така че направих всички усилия и повярвайте ми, че ми е много трудно да издържа всичко, което съм тук и ви моля

можете ли да помогнете, за да мога да си върна парите?


Много благодаря.

Автоматичен превод:
Senpai21
преди 1 година

Нарушихте ли техните правила и условия, като депозирахте с начин на плащане, различен от този, който сте регистрирали в казиното, или такъв, който не беше на ваше име? или беше само на ваше име, което можете да потвърдите на по-късна дата преди правите заявка за теглене?

В публикацията не се споменават проблеми със зависимостта от хазарта, моля, изяснете, за да може проблемът ви да бъде разбран по-добре. Онлайн казината могат да бъдат лигави със своите правила и условия и когато се регистрирате, вие се съгласявате, че могат да затворят акаунта ви и да конфискуват печалбите ви, ако искат, без дори да посочват основателна причина.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Депозирах чрез карта Visa с МОЕТО име и когато дойде времето за теглене, единствената опция, която имаха, беше БАНКОВ ПРЕВОД с IBAN и аз го направих. file

тук можете да проверите какво пише всеки път, когато се опитам да се свържа

Автоматичен превод:
Senpai21
преди 1 година

Вариантът е да пуснете жалба тук и да видите дали могат да помогнат. Струва ми се, че търсят начин да ви платят по някаква причина. Оценено ли е това казино уеб тук и ако да, има ли добра репутация? Това е трудно, но според техните правила и условия те (казината) си запазват правото да закрият акаунта ви и да конфискуват печалбите ви, ако искат, без дори да посочват основателна причина. Вижте какво съветва екипът на Casino Guru.

Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини