НачалоФорумКазинаSpinarium Casino - обща дискусия

Spinarium Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от yatoroishere
|
4 571 преглеждания 53 отговора |
|
1 2 3
johannessoekefeld
преди 7 месеца

Ето връзката, която можете да използвате, за да напишете за опита си в това казино, ако желаете. Със сигурност ще го оценим.😉👌

Автоматичен превод:
johannessoekefeld
преди 7 месеца

Благодарим Ви за обратната връзка.

Останете на линия и най-добри пожелания за големи печалби.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Прекарах доста време в проучване на игрите на Spinarium.com. От вдигащия адреналина Coinflip до стратегическите дълбини на класическите игри, има по нещо за всяко настроение. Платформата балансира тръпката от риска с отговорната игра, което наистина оценявам. А когато става въпрос за теглене, процесът е изненадващо бърз и безпроблемен.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

LOL, това трябва да е шега? Вдигане на адреналин Coinflip? И класически. Това са две от техните собствени игри, те не са слотове, по-скоро като лотарийни билети. Най-лошото нещо, което съм виждал в казино. Защо изобщо им даваме платформа?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Поздрави MJ306!

В момента предлагаме два вида бонус за добре дошли:

Бонус за добре дошъл депозит 150% ДО $1500 +150 безплатни завъртания

и вторият тип

Бонус пакет за добре дошли 400% до $2000 +200 безплатни завъртания


Първият бонус е предназначен за играчи, които искат да направят еднократен голям депозит. Не можем да ви позволим да изтеглите повече от 100% от този бонус, след като сте го заложили, тъй като максималната сума е $1500.

Ако имате късмет в играта и смятате, че можете да изтеглите повече от 100% от сумата на бонуса, можете да се възползвате от бонус пакета за добре дошли, който ви позволява да изтеглите 500% от сумата на бонуса, което е много добър доход като се има предвид процентът и максималната сума на бонуса В случай на печалба ще бъде!

Освен това не забравяйте, че можете да използвате бонус бонус акаунта в игри от ексклузивния раздел. Бонус акаунтът е достъпен за игра дори след загубата на основния акаунт.

Извинявам се за възможните езикови неточности. Немският не е моят роден език.


С Най-Добри Пожелания,

Администрация на spinarium.com


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Това е изключително лоша сделка за играча. 500% от 30 евро = 150 евро максимално теглене? Това е измама. Какво се случва, ако получите голяма печалба? Cssinot конфискува парите на играча? Не е вярно и това, което пишеш, че казиното фалира, като дава повече. Тогава сте в грешната индустрия, ако не можете да изплатите законни печалби, без да фалирате. Вашите "ексклузивни" игри са страхотни.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Разбирам идеята зад това - но това също означава, че с "нормални" по-малки депозити като 20 евро, дадени в моя пример, е възможна максимална сума за теглене от 40 евро (или в другия вариант 20 евро депозит - 100 евро максимално теглене) . ..това е абсурдно малко в сравнение с други казина! Би било много по-разумно да се определи максимална сума, отколкото да се решава така... но да... не трябва да играя там! lg

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Истинско измамно казино! Най-лошият бонус в цялата индустрия. Най-лошата "ексклузивна" игра, в която сте принудени да преобразувате дон бонус.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Когато активирате „Добре дошъл бонус пакет".

Активирайте 400% ДО $2000 +200 безплатни завъртания" и направете първия си депозит от $20, ще получите:

Основна сметка - 20$

Бонус сметка - $30

Ако можете да заложите сумата на депозита и бонуса 40 пъти, за да получите бонус парите в основната сметка, можете да получите до $150 от сумата на бонус сметката, която е $30.

Те пишат, че други казина предлагат по-висока сума, но дори не предлагат възможност да играете с бонус парите.

Вашият бонус акаунт е неактивен, докато не го заложите 40 пъти. Тогава как можете да изтеглите повече от 100% към основната си сметка, ако дори нямате опция да играете с тази сума?


С Най-Добри Пожелания,

Администрация на spinarium.com

Автоматичен превод:
преди 1 месец

„Те дори не предлагат опция за игра с бонус парите"


Посетили ли сте дори друго казино? Разбира се, можете да играете за бонус парите. Аз, който смятах, че 10x сумата на бонуса е нисък лимит, вие имате хара 5x сумата на бонуса.


@CasinoGuru Защо на казина като това е разрешено да имат високо класиране? Не може да дойде от играчите, нали? Има ли във вашата информация за максимум x5 тегления на бонуса? За тяхната скапана "ексклузивна" игра, че играчът е принуден да залага бонуса I?



Автоматичен превод:
RayMan
преди 1 месец

Има много аспекти, които включваме в индекса за безопасност на всяко онлайн казино, което правим преглед.

Можете да прочетете за това тук или в горната част на прегледа на казиното, където е обяснено.

Както можете да видите, вие отговорихте на публикацията на представителя на казиното тук, така че може би те ще се активират отново и ще ви получат повече информация. Бихте ли искали това?

Можете също така да напишете повече за опита си да играете в това казино, за да разберем какъв точно е бил проблемът, освен че не сте харесали бонуса. Ето защо винаги казваме да прочетете условията на всеки бонус предварително, за да можете да решите дали да го вземете или не.🤷‍♀️

Освен това, ако имате някаква информация, която може да бъде коригирана в прегледа на което и да е казино, защото не е правилна или се е променила до момента, моля, направете го по следния начин:

file


Ще намерите раздела в долната част на всеки преглед.



Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Не играйте на spinarium голяма измама с грозни риби

Автоматичен превод:
clenson18
преди 3 седмици

Хей, бихте ли могли да опишете повече какво сте срещнали в това казино и защо сте на това мнение? Сигурен съм, че не е било нищо приятно, но би било добре да ви кажем, за да знаем дали можем да ви помогнем.

Ще ми кажеш ли тогава?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Спечелих малко пари и когато щях да ги изтегля от игралната си сметка, те ме блокираха, казаха, че информацията не е проверена, нещо, което никога не съм изпитвал с други хазартни компании, тази компания се чувства много несериозна, не знам как за достъп до тях или моите пари, които спечелих

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Съгласете се, че това е голяма измама с фалшив бонус, с който мамите хората.


Casinoguru, откъде идват вашите приходи?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

когато исках да изтегля пари от игралната си сметка в Spinarium, те ме блокираха и казаха, че информацията не е проверена, нещо, което никога не съм изпитвал преди, така че сега има 15 000 SEK в сметката ми, до които нямам достъп. По дяволите за Spinarium грозни риби са ☹️☹️☹️☹️

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Спечелих малко пари и когато щях да ги изтегля от игралната си сметка, те ме блокираха, казаха, че информацията не е проверена, нещо, което никога не съм изпитвал с други хазартни компании, тази компания се чувства много несериозна, не знам как за достъп до тях или моите пари, които спечелих

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Коя информация от вас не е проверена? Казиното поиска ли ви да изпратите документи за проверка или не? Опитахте ли да им изпратите имейл?

Очевидно е необходима малко повече информация, защото това е недостиг и наистина не знам дали се случва това, което описвам, или нещо друго.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 седмици

Здравейте 🙂 поддръжниците на Spinarium ми помогнаха да попълня документа за проверка и ще отнеме 3 дни, за да го направя. Следващият път, когато щях да вляза и да играя, се появи страница, в която се казваше, че съм баннат и ще се свържа с поддръжката за повече информация, и аз го направих и попитах защо е така, но не получих добри отговори от тях, не е истински отговор на въпросите ми, много странно, защото поддръжката попълни документа за проверка

Автоматичен превод:
clenson18
преди 3 седмици

Добре тогава, радвам се, че се опитаха да ти помогнат с това, това е добър знак. Значи трите дни още не са минали или? Трябва да сте верифицирани, за да теглите пари, така че може би затова са блокирали акаунта ви, докато това се случи.

Не забравяйте да се опитате да комуникирате с тях как сте във вашата ситуация и гледайте имейлите си, за да ме уведомите, че сте потвърдени.

Даваме на казината 14 дни да завършат този процес и ако нищо не се случи, непременно се свържете с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Мислиш ли, че можеш да се справиш? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 седмици

Минаха трите дни и получих отговор, че проверката не е минала, както писах преди, така че не получих отговор защо на въпросите си. Чувствам се странно защо не мина, защото не съм направил нищо лошо

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Вашият профил и документи не преминаха проверката, което доведе до решението на риск мениджъра да прекрати сътрудничеството с Вас. Вашата самоличност не отговаря на документите.

това е от привържениците

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 седмици



😉

26 ноември

Не знам какво се случи, не мога да вляза в страницата


здравей Вашият акаунт в момента е затворен. Акаунтът не премина процедурата за проверка. Това означава, че няма да можете да го използвате повече.

защо??


Неуспешна проверка на акаунта. Това е цялата информация, която мога да дам. Останалата информация относно процеса на проверка е поверителна.

парите, които са в сметката на играта, как да ги получа ☹️


Не е възможно депозиране или теглене към/от блокирани сметки.

Това звучи като измама


Ние не правим такива неща.

Защо да блокирате акаунти без причина?????

Какво става сега


Както споменах по-рано причината за забраната на акаунта - неуспешна верификация.

От този момент, за съжаление, няма да можете да използвате уебсайта и в частност акаунта.

Искам да знам защо проверката е неуспешна

беше защото спечелих няколко крони


Засега това е цялата информация, която мога да ви дам.

Очаквайте повече информация??

Играл съм в някои казино, но не съм ходил никъде за това, надявам се, че ще има повече информация


Засега това е цялата информация, която мога да ви дам, тъй като нямам по-подробна информация по този въпрос.

Добре дано се получи


И аз😊

👍🏻


👍

Вие ми помогнахте с проверката


За съжаление, проверката на документи се извършва от специализиран отдел, а не от мен, аз само прехвърлям вашите документи към тях.

окей


👍

Искате ли да се свържете с отдела и да чуете какво не е наред с документите, които сте изпратили, отговорът е най-малкото, което можете да поискате. Усещам все повече и повече, че си ме измамил


Получих отговор, че акаунтът ви не е преминал процедурата за проверка, така че акаунтът ви е блокиран без опция за деблокиране.

😀 защо не направи това, което не беше наред

ще разгледам това по-нататък, за да знаете, защото ме изхвърлихте от 15 000 SEK

Лоши отговори на въпросите ми, но разбирам защо


За съжаление това е всичко, което знам, вашите документи не са проверени.

Нищо не разбира, не получава добри отговори

Защо трябва да получаваш отговор, когато ме блокират и ме гръмнат за 15 000 SEK, които са били в хазартната ми сметка

Искам отговор защо не е потвърдено


Акаунтът не е потвърден. Това е цялата информация, която мога да предоставя. Друга информация относно процеса на проверка е поверителна.

Невероятно

Тези 15 000 хиляди, които имах в сметката, къде отиват??????

голям сайт за измама е това, което вие сте... За теб, но няма да остана тук


Вашият баланс ще остане непроменен, защото акаунтът ви е блокиран.

Не ми помага, защото нямам достъп до него

Ще видим къде ще свърши


Извинявам се, може би заради превода, но не разбрах съобщението ви, можете ли да преформулирате въпроса си някак?

къде са ми парите

Не си мислете, че пишете от твърде коректен преводач за това

Това че ме блокираш без основание е добре но че ми взимаш парите не е добре


Разбирам те, но те блокираха, защото документите ти не бяха проверени.

Защо не са го направили, моля за отговор


Ако не са преминали проверката, така да бъде, не мога да ви дам повече информация поради конфиденциалност.

Глупостите са каквито са

ЖАЛКО ВСИЧКО, НО ЩЕ СЕ ВЪРНА, КОГАТО ПОЛУЧА ПОВЕЧЕ ИНФОРМАЦИЯ КАКВО ДА ПРАВЯ, ЗАЩОТО ТОВА Е КОРЕНЪТ НА НАЙ-ГНИЛОТО


Разбира се, както желаете, но за съжаление нашият отговор няма да се промени, тъй като вашите документи не са проверени.

27 ноември

Защо не можете да отговорите, че документите ми не са проверени


Извинявам се за закъснението, преведох кореспонденцията, за да се разбере какво е обсъждано.

Доколкото виждам, акаунтът ви е блокиран, защото не е преминал проверката. Дадохме вашите отзиви на мениджъра, но няма промени в това решение. Ако стане налична нова информация, ще ви уведомим.

🥴

Не получих отговор на въпроса си защо не е преминал проверката??????


Виждам, че агентът за обслужване на клиенти вече ви е информирал, че тази информация е поверителна.

Не, не съм получил никаква информация

Вашият профил и документи не преминаха проверката, което доведе до решението на риск мениджъра да прекрати сътрудничеството с Вас. Вашата самоличност не отговаря на документите.


Моля, прочетете условията за ползване на услугата на уебсайта. Имаме право да прекратим сътрудничеството с потребителя по всяко време.

Глупости

изпратете моите 15000 хиляди, които са в сметката, защото това е кражба

Криволичих през цялото време, не съм направил нищо лошо, всичко е попълнено правилно


Вашите документи и акаунт не преминаха прегледа. Моля, прочетете условията за ползване на услугата. Ако сметката е блокирана, балансът също се замразява.

Абсолютно невероятно☹️


За съжаление екипът за поддръжка няма да може да ви помогне. Това е риск мениджър


👌

преди 1 ден.




Това е между мен и support mvh christer

Автоматичен превод:
clenson18
преди 3 седмици

Здравейте!

За съжаление, когато някой по някаква причина не успее да премине проверката и персоналът на казиното е доста уверен, те нямат голямо желание клиентът да остане, това може да завърши с блокиране на акаунта.

Излишно е да казвам, че от гледна точка на играча това е просто ужасен обрат на събитията и аз лично бих гласувал за учтив имейл, обясняващ цялата ситуация на всеки играч, включително неговия активен баланс.

Ако мога да спекулирам малко, екипът по риска на казиното ви подозираше в измама и чрез проверката това подозрение беше потвърдено.

Е, ако смятате, че казиното е допуснало грешка, бих предложил да подадете жалбата, но съм напълно сигурен, че няма да ви върнат като клиент. 🙁


Е, тези ситуации обикновено са много неудобни...

Как го чувстваш?


Редактиран от автора преди 3 седмици
Автоматичен превод:
Radka
преди 3 седмици

Мисля, че е твърде проклет, че не съм направил нищо лошо и не знам защо вярват в измама. Много разочарован ☹️

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини