ФорумКазинаSpinarium Casino - обща дискусия

Spinarium Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 11 месеца от yatoroishere
|
4038 преглеждания 43 отговора |
|
12 3
Radka
преди 4 дни

Ако смятат, че е измама, тогава трябва да напишат какво е измама, единственото нещо, което направих, беше да попълня данните си и да играя или може би е измама, за да спечеля пари

Автоматичен превод:
clenson18
преди 2 дни

Напълно разбирам какво казваш. Най-лошото е, че при такива обстоятелства ръководството на казиното просто се чувства достатъчно уверено, за да вземе окончателното решение и да предприеме директни действия. Те може вече да не чувстват нужда да информират играча, тъй като възприемат ситуацията като недвусмислена.

Обикновено системата на казиното отбелязва акаунта, анулира баланса и затваря акаунта.

От гледна точка на играча обаче това е изключително неудобна позиция и играчът също така има малък шанс да обясни нещо на казиното. Не вярвам, че това е най-добрият подход.

Изглежда, че не сте преминали KYC проверката по някаква причина. Мисля, че можете да се възползвате само от нашия Център за разрешаване на жалби.

Не е толкова сложно: подайте безплатна жалба, предоставете цялата необходима комуникация и може би моите колеги ще могат да ви помогнат.


https://se.casino.guru/instruktioner-for-klagomals-losning


Как ви звучи?


Редактиран от автора преди 2 дни
Автоматичен превод:
Radka
вчера

Лош съм с попълването на документи, така че вероятно няма да е толкова добре, но благодаря

Автоматичен превод:
clenson18
вчера

разбирам

Може би искате да знаете, че не са необходими документи, за да подадете жалбата. Формата е повече или по-малко за щракване или залепване, а за описанието на проблема можете да копирате и поставите публикациите във форума, така че не е нужно да започвате отначало.

Ще оставя решението на вас, разбира се. Просто се надявах да се опитаме да ти помогнем.

Въпреки че не мога да попълня формуляра за оплакване вместо вас, мога да ви помогна с необходимите стъпки. Уведомете ме и с удоволствие ще го направя. Или, при отчаяна нужда, мога да предоставя имейл, чрез който можете да информирате екипа за оплаквания за проблема и формулярът може да бъде избегнат.

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини