Да, сега мисля, че след като проверката приключи и всички плащания са извършени, както беше обещано, можете да продължите да играете
Yes, now I think that once the verification is complete and all payments have been made as promised, you can continue playing
Ja jetzt denke ich wo die Verifizierung durch ist und alles Zahlungen wie versprochen raus gingen könnte man fort spielen
Толкова съм доволен, че няма повече трудности. Но ако се случи нещо, добро или лошо, което бихте искали да споделите, аз ще бъда тук. 🙂
I am so pleased that there are no more difficulties. But if something happens, good or bad, that you would like to share, I will be here. 🙂
Да, намерих нов сайт, наистина страхотно, сега спечелих 3700 €, депозирах само 50 евро
Yes, I have found a new site, really cool, I have now won 3700 €, I only deposited 50 euros
Ja habe ne neue seite jetzt gefunden richtig geil bin jetzt dort bei 3700 € die ich gewonnen habe ich habe nur 50 Euro eingezahlt
За това казино ли говорите или за някое друго? Моля, ако говориш за друг, напиши го в конкретната тема, свързана с него. Бих бил благодарен.
Както и да е, кой е? Успяхте ли да направите теглене?
Are you talking about this casino or some other ? Please, if you are talking about another one, write it to the specific thread related to it. I would be grateful.
Anyway, which one is it ? Were you able to make a withdrawal ?
https://casinoguru-int.com/el/spinanga-casino-e-aposyrse-toy-paicte-echei-cathysterhsei-15
за да не ги пишеш пак, виж тук какви измамници има в спинанга.
в моята revolut имам карта на жена ми и слагам пари, когато пожелая законно от картата revolut, която е на мое име, направих депозитите и играх на сайта. И аз спечелих 10 500 евро, те направиха депозит от 500 евро след две седмици прекарване в чата всеки ден. И когато дойде моментът за проверката, която продължи още две седмици, ми поискаха и подробно извлечение от сметката за картата на жена ми, защото го видяха в извлеченията от revolut, изпратих им, въпреки че това, което искаха, беше незаконно, защото няма нищо общо с тях, не ги засяга. Но го изпратих, в случай че се отлепи и си получа парите. И те затвориха акаунта ми, анулираха тегленията и ми връщат 100 евро, които бях вложил, и спечелих 10 000 евро.
1) Сложих парите от моята пробна карта, която е на мое име.
2) след като е незаконно, както се казва, защо ми таксуваха 500 €???
3) това е сайт, който яде парите на хората и не плаща на никого!!
някой знае ли за правен отдел, в който мога да отида, за да получа законно спечелените си пари?
https://casinoguru-int.com/el/spinanga-casino-e-aposyrse-toy-paicte-echei-cathysterhsei-15
so as not to write them again, look here what scammers are in spinanga.
in my revolut I have a card of my wife and I put money whenever I want legally from the revolut card which is in my own name I made the deposits and played on the site. And I won €10,500, they made a deposit of €500 after two weeks of being in the chat every day. And when the moment came for the verification, which lasted another two weeks, they also asked me for a detailed account statement for my wife's card because they saw it in the revolut statements, I sent them even though what they asked for is illegal because it has nothing to do with them, it doesn't concern them. But I sent it in case it comes off and I get my money. And they closed my account, canceled the withdrawals and are sending me back the €100 I had put in and I won €10,000.
1) I put the money from my trial card that is in my name.
2) since it is illegal as they say, why did they charge me the 500€???
3) it's a site that eats people's money and doesn't pay anyone!!
does anyone know of a legal department i can go to to get my rightfully earned money?
https://casinoguru-int.com/el/spinanga-casino-e-aposyrse-toy-paicte-echei-cathysterhsei-15
για να μην τα ξανά γράφω κοιτάξτε εδώ τι απατεώνες είναι στο spinanga.
στην revolut μου έχω μια κάρτα της γυναίκας μου και βάζω χρήματα όποτε θέλω νόμιμα από την κάρτα της revolut που είναι στο δικό μου όνομα έκανα τις καταθέσεις και έπαιζα στο σαιτ. Και κέρδισα 10.500€ μου έκαναν καταθεση τα 500€ μετά από δυο βδομαδες που ήμουν κάθε μέρα στο chat. Και όταν ήρθε η στιγμή της επαλήθευσης που κράτησε άλλες δυο βδομαδες μου ζήτησαν και αναλυτική κίνηση Λογαριασμού για την κάρτα της γυναίκας μου επειδή την είδαν στις κινήσεις της revolut τους έστειλα αν και παράνομο αυτό που ζήτησαν γιατί δεν έχει σχέση με αυτούς δεν τους αφορά. Αλλά εγώ την έστειλα μήπως ξεκολλήσει και πάρω τα χρήματα μου. Και αυτοί μου έκλεισαν τον λογαριασμό μου ακύρωσαν τις αναλήψεις και μου στέλνουν και πίσω τα 100€ που είχα βάλει και κέρδισα τα 10.000€.
1) τα χρήματα τα έχω βάλει από δίκη μου κάρτα που είναι στο όνομα μου.
2) αφού είναι παράνομα όπως λένε γιατί μου βάλανε τα 500€;;;
3) είναι ένα σαιτ που τρώει τα λεφτά του κόσμου και δεν πληρώνει κανέναν!!
γνωρίζει κάποιος, κάποιο νομικό τμήμα που μπορώ να πάω για να πάρω τα χρήματα που νόμιμα κέρδισα;
Spinago също е проект, при който поддръжката може да ви нахрани само със закуска и не може да каже на играча за проблемите му с тегления; майка ми ги срещна. След като се борих с тегленето в продължение на една седмица, акаунтът беше блокиран в задънена улица, сякаш администрацията на проекта реши да блокира моя акаунт
Spinago is also a project where the support can only feed you breakfast, and can’t really tell the player about his problems with withdrawals; my mother encountered them. After struggling with the withdrawal for a week, the account was blocked in a stalemate, as if the project administration decided to block my account
Спинаго ещё тот проект, где поддержка умеет кормить только завтраками, нечем толком не может сказать игроку о его проблемах с выводом, мама сталкивалась с ними. После того как неделю мучали с выводом, патом заблокировали акаунт, типо так администрация проекта решила заблокировать мой акаунт
Каква беше причината казиното да блокира сметката? Виждам, че играчите имат забавяне на тегленията, но досега казиното е успяло да изпрати пари на играчите и определено е необходимо търпение в този случай.
Можете ли да ми кажете как е?
What was the reason for the casino blocking the account ? I see that the players have a delay in withdrawals but so far the casino has managed to send money to the players and patience is definitely needed in this case.
Can you please let me know how it is ?
Добър ден, отбивам се, за да информирам някои бъдещи играчи на SPINANGA, които да бъдат нащрек. Те не извършват плащането навреме. Направих теглене на 26 юли. Днес е 1 август и състоянието ми на теглене дори не е напуснало режима „в процес на проверка". Всеки ден настоявам да се унижавам, като ги моля да ми платят и отговорът винаги е един и същ и нищо не се прави! Не препоръчвам това казино при никакви обстоятелства. Това беше първият и последен път, когато играх. За съжаление неуважението към клиента е твърде голямо.
Good afternoon, I'm dropping by to inform some future SPINANGA players to be on the lookout. They are not making the payment on time. I made a withdrawal on July 26th. Today is August 1st and my withdrawal status has not even left the "under review" mode. Every day I insist on humiliating myself by asking them to make my payment and the answer is always the same and nothing is done! I do not recommend this casino under any circumstances. It was the first and last time I played. Unfortunately the disrespect for the customer is too great.
Boa tarde, estou passando por aqui para informar alguns futuros jogadores do SPINANGA para que fiquem atentos. Eles não estão fazendo o pagamento no prazo. Fiz um saque no dia 26/07. Hoje é dia 01/08 e os meus status de saque não saíram se quer do modo "sob revisão". Insistentemente todos os dias me humilho pedindo que façam o meu pagamento e a resposta é sempre a mesma e nada é feito! Não indico em hipótese alguma este Cassino. Foi a primeira e a última vez que joguei. Infelizmente o desrespeito com o cliente é grande demais.
О, от това, което току-що прочетох, предполагам, че ви липсва и достоен отговор като цяло. Хубаво е, че си толкова решен да предупредиш другите, дори при такива неприятни условия.
Понякога може да се намери доста разумно обяснение за забавянето; винаги включваше поддръжка на казино. По мое мнение, информирането на играчите прилично, особено за плащането, е задължително, но както виждаме, просто не работи добре доста често. 🙁
Спомням си тези ситуации като много разочароващи, но честно казано, никой не може да ускори процеса от другата страна. Отделете малко време, моля. Ако се борите повече от още една седмица, което се надявам да няма, уведомете ни, моля. Въпросът е, че може да успеем да ви помогнем, но само след определено време, както е посочено в жалбата 👈
Чакай и се върни при нас.
Oh, from what I just read, I'm assuming you also lack a decent response in general. It's nice you are so determined to warn others, even under such unpleasing conditions.
Sometimes quite a resonable explanation for the dela ycan be found; it always involved casino support. In my opinion , informing the players decently, especially about the payment, is a must, yet as we can see, it just does not work well quite often. 🙁
I recall these situations as being very frustrating, but frankly, no one can speed up the process from the other side. Get it some time, please. If you struggle for more than another week, which I hope you will not, let us know, please. The point is that we may be able to help you, but only after a certain amount of time, as stated in the complaint 👈
Hold on and get back to us.
Това казино е абсолютно невероятно, имах опит да играя там, първо ме изведоха за една седмица и блокираха акаунта ми, казаха, че е по искане на администрацията на сайта. Те показаха само процеса на видео проверка. Всеки ден искаха нещо и постоянно казваха всичко, нищо повече, и тази седмица. Но тя спечели хубавото и беше извадена. Седмица по-късно акаунтът беше деблокиран и след изтеглянето му отново беше блокиран по преценка на администрацията. Не препоръчвам на никого да играе там
This casino is absolutely amazing, I had the experience of playing there, at first they took me out for a week and blocked my account, they said that it was at the request of the site administration. They only showed the video verification process. Every day they asked for something and constantly said everything, nothing more, and that week. But she won the good thing and was taken out. A week later, the account was unblocked and after it was withdrawn, it was blocked again at the discretion of the administration. I don't recommend anyone to play there
Это казино вообще срецическое, был опыт поиграть в нём, сначала выводили неделю и заблокировали акаунт, сказали что по просьбе администрации сайта. Вывели только прохождения видео верифа. Каждый день просили что то и постоянно говорили всё, больше не чего не нада, и та неделю. Но благо отвоевала и вывели. Патом через неделю разблокировали ак и после того как вывела снова заблокировали на усмотрение администрации. Не советую там играть не кому
Логично е да не предлагате това казино на други. Преживяването, което сте имали там, трябва да е било най-малкото неудобно. Как бихте отговорили, ако ви бяха поканили отново? 😀
„Не", предполагам.
Както и да е, оценявам, че споделяте! Надявам се да имате много повече удоволствие от бъдещите си начинания в казиното.
It makes sense that you would not suggest this casino to others. The experience you had there must have been uncomfortable at the very least. How would you respond if they had invited you back? 😀
"No," I suppose.
Anyway, I appreciate you sharing! I hope you have much more pleasure in your future casino endeavors.
Така че те няма да могат да поканят, защото моята страна беше включена в списъка с ограничения. И ако ми се обадят, сигурно щях да се върна, тъй като бонусите им са много вкусни
So they won’t be able to invite because my country was included in the list of restrictions. And if they called me, I would probably come back, since their bonuses are very tasty
Так они и не смогут пригласить так как мою страну внесли в список ограничения. А если б позвали то возможно б вернулась, так как бонусы очень вкусные у их
И всъщност те преминаха през всички кръгове на ада, които можеха да измислят, за да не го извадят)))) струва ми се, че вече няма от какво да се страхуваме
And in fact, they went through all the circles of hell that they could come up with so as not to bring it out)))) it seems to me that there is nothing to be afraid of anymore
Да и по факту прошла их всё круги ада что они могли придумать что б не вывести)))) мне кажется там нечего уже боятся
Благодаря ти много. Все още не ми плащат и няма да играя отново в Spinanga.
Thank you very much. I still don't get paid and I won't be playing at Spinanga again.
Muito obrigada. Realmente, continuo sem receber e não voltarei a jogar no Casino Spinanga.
Точно така ни "взимат" парите и не плащат.
Exactly, they "take" our money and don't make the payment.
Exatamente, se "apossam" do nosso dinheiro e não fazem o pagamento.
И всъщност те преминаха през всички кръгове на ада, които можеха да измислят, за да не го извадят)))) струва ми се, че вече няма от какво да се страхуваме
And in fact, they went through all the circles of hell that they could come up with so as not to bring it out)))) it seems to me that there is nothing to be afraid of anymore
Да и по факту прошла их всё круги ада что они могли придумать что б не вывести)))) мне кажется там нечего уже боятся
Добре, така че наистина ще играете там отново. интересно От публикацията ви по-горе бих казал, че не бихте го направили, особено когато не го препоръчвате. Е, изборът на всеки, бих казал. Нали?🙂
Alright, so you really would play there again. Interesting. From your post above, I would say that you wouldn't, especially when you don't recommend it. Well, everyone's choice, I would say. Right?🙂
Е, дори и да се страхуват от вълка, все пак отивате в гората. И тук е така))))
Well, even if they are afraid of the wolf, you still go into the forest anyway. Same here))))
Ну если и боятся волка, в лес же все-таки идешь всё равно. Так же и тут))))
Това е интересен подход, трябва да кажа.
That is an interesting approach, I must say.
Точно както всички коментари по-горе, те не дават никакви дати и просто се извиняват и казват, че няма дата и не могат да направят нищо по въпроса, можете ли да повярвате?
Това е сайта
Спинангабет
Влизането в сайта е като спинанга онлайн залог.
Моето теглене не оставя същия статус на теглене, казва преглед и остава само там Играх там около 1000 реала с 3 реала Направих футболен залог, спечелих и те не ми плащат 159,00 реала, тъй като играх 1000, моля, свържете се с тях, защото 159 правят пропускам всичките си загуби Не се оплаквах Не спечелих трета, която играх и не искат да ми платят !!!!
Just like all the comments above, they don't give any dates and they just apologize and say that there is no date and they can't do anything about it, can you believe that?
This is the site
Spinangabet
Entering the site is like spinanga online bet .
My withdrawal does not leave the same withdrawal status says reviewing and only stays there I played there about 1000 reais with 3 reais I made a soccer bet I won and they do not pay me 159.00 reais being that I played 1000 please contact them because 159 make me miss all my losses I did not complain I did not win a third that I played and they do not want to pay me !!!!
Igual a de todos comentários a cima eles não informam datas e só se desculpam e fala que não tem data não pode fazer nada acredita nisso ?
Site é este
Spinangabet
Entrando no site fica como spinanga online bet .
Meu saque não sai do mesmo status de saque diz revisando e só fica nisso joguei lá uns 1000 reais com 3 reais fiz uma aposta de futebol ganhei e eles não me pagam 159,00 reais sendo que joguei 1000 por favor entrem em contato com eles pois 159 me fazem falta todos minhas percas não reclamei não ganhei nem um terço que joguei e eles não querem me pagar !!!!
Съжалявам, но не разбирам какъв точно е проблемът.🤷♀️
Те не искат да обработят плащането ви или липсват пари от печалбите ви?
За съжаление, няма да можем да ви помогнем с този случай, тъй като е свързан със спортни залагания. От друга страна, ако е необходимо, мога да предложа някои сайтове, които биха могли да ви бъдат полезни.
Просто ни уведомете, моля, ако проблемът продължава и какъв точно е проблемът.
Sorry, but I do not understand what the issue is exactly.🤷♀️
They don't want to process your payment, or is there some money missing from your winnings?
Unfortunately, we won't be able to help you out with this case as it is related to sports betting. On the other hand, if needed, I can suggest some sites they could be of help to you.
Just let us know, please, if the issue is still persisting and what exactly the problem is.
Добро утро, направих теглене от миналия понеделник, 29/7 €200 и те все още не са го потвърдили. Правил съм депозити над 500 евро. Кога се смята, че ще стане изтеглянето. В спинанга
Good morning, I have made a withdrawal since last Monday 29/7 €200 and they still haven't verified it. I have made deposits of over €500. When is it believed that the withdrawal will take place. In spinanga
Καλήμερα έχω κάνει μια ανάληψη από την προηγούμενη Δευτέρα 29/7 200€ και ακόμα δεν την έχουν έκγρινει. Καταθέσεις έχω κάνει πάνω από 500€. Πότε πιστεύεται θα γίνει η ανάληψη. Στο spinanga
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.