НачалоФорумКазинаSpinanga Casino - обща дискусия

Spinanga Casino - обща дискусия (страница 30)

 от Miikkuli
|
104 461 преглеждания 823 отговора |
|
1...29 30 31...42

Казино Spinanga Направих 2 заявки за теглене, едната на 11/08, другата на 13/08 и все още нищо.

Самият отговор всеки ден, извиняваме се за забавянето, ще получите имейл от финансовия отдел веднага щом обработката приключи.

неприемливо

Автоматичен превод:
ATHINA21

здравей

Честно казано, изглежда не си единственият. 🙁

Може би е най-добре да ви дадем малко време да прочетете тази тема и да вземете под внимание какво вече е казано.

Не забравяйте да повторите свързаната с вас жалба, моля. Форумът ще почака, жалбата е най-важна, бих казал.

Автоматичен превод:

Казино Spinanga Направих 2 заявки за теглене, едната на 11/08, другата на 13/08 и все още нищо.

Самият отговор всеки ден, извиняваме се за забавянето, ще получите имейл от финансовия отдел веднага щом обработката приключи.

неприемливо

Автоматичен превод:

Те са трагични

Автоматичен превод:
Radka

Все още чакам

Автоматичен превод:
Elisabet11

Виждам, че наближаваш 14-ия ден, вероятно ще се забавя да се оплаквам. ами ти Не сте научили нищо ново за оттеглянето си?

Автоматичен превод:
Jaro

да Не се притеснявайте. Че са в последен етап и тези.... Нищо повече...

Автоматичен превод:
Elisabet11

Вероятно няма да ми е достатъчно, така че ако решите да подадете жалба, уведомете ме. Въпреки че знам, че казиното изплаща на играчите, но им отнема повече време и обикновено около 2 седмици според това, което наблюдавам от други играчи.

Ще видим какво ще стане по-нататък.

Автоматичен превод:
Jaro

Днес се навършват точно две седмици. Какво да правя?????

Автоматичен превод:
Elisabet11

Значи оттеглянето ви все още не е одобрено? И вашият акаунт е потвърден, нали?

Вероятно наистина бих препоръчал да подадете жалба тук с нашия екип. Ако сте вътре, ето връзката за вас .

Моля, не забравяйте да ни държите в течение.

Автоматичен превод:
Romi

Моят акаунт не се нуждае от удостоверяване, доколкото ми казаха. И да, не е одобрен!

Автоматичен превод:
Elisabet11

Здравейте и ви благодарим, че изпратихте жалбата. По мое мнение, поне за момента, това е най-доброто, което сте могли да направите. Въпреки че процесът може да отнеме известно време, за да напредне още малко, нашите отдадени специалисти ще се опитат да помогнат за получаването на парите. За да бъда честен с вас обаче, ако казиното се забави само защото не могат да се справят със заявките, мисля, че няма много какво да се направи, за да се промени това. И все пак при такива забавяния получаването на плащане обикновено е въпрос на време. Поне се надявам!

Автоматичен превод:
Radka

Всеки ден ми казват, че е само въпрос на време. Че обемът на тегления е голям и т.н. Не се притеснявайте, няма проблем. И просто чакам...

Автоматичен превод:
Radka

Добър вечер! Току-що ми изпратиха съобщение, че тегленето ми е приключило и че трябва да изчакам 3 работни дни, за да влезе в сметката ми. Винаги, когато проблемът е решен! Благодаря много за всичко!

Автоматичен превод:
Elisabet11

хей Това наистина е хубаво да се чуе. Надяваме се, че скоро ще имате парите си.

Моля, не забравяйте да ни информирате, когато това се случи. Ще чакаме добрите новини.

Автоматичен превод:

Вече съм кредитиран! По всяко време, момчета, ако искате да играете в тази компания! Знайте, че са необходими точно 14 дни, за да видите възнесението.

Автоматичен превод:
Elisabet11

Добри новини, казиното плаща предимно на играчи, но те знаят, че отнема точно толкова време, колкото казвате, така че ще трябва да бъдат по-търпеливи. Радвам се, че се получи добре.

Мислиш ли, че ще играеш отново тук?

Автоматичен превод:
Jaro

Не мисля така 🤣

Автоматичен превод:
Elisabet11

Определено разбирам решението. Често задавам този въпрос на играчите, защото знам, че някои хора нямат нищо против да чакат две седмици казиното да плати. Разбира се, повечето играчи биха казали, че две седмици са достатъчни, така че и аз не съм изненадан от този подход.

Предполагам, че другаде ще се справите по-добре. 🙂

Автоматичен превод:

и това е абсурдно и чакам тегленето си в това казино от три дни, но парите не са пристигнали, все още се проверяват. крадци ще подам жалба

Автоматичен превод:
maskioui739

О, съжалявам, че го споменавам; просто ние даваме на казината доста малко време, за да се справят с изплащанията. Предлагам ви да се подготвите за малък шок - това са цели 14 дни.

Както и да е, това означава ли, че заявеното теглене все още не е прието? От другите ви думи изглежда, че бихте могли лесно да се оттеглите от това казино в миналото, така че може би просто трябва да сте търпеливи. Все пак опитахте ли да помолите поддръжката на казиното?

Може да си струва да опитате.


Автоматичен превод:
1...29 30 31...42
Отидете на страницаот 42 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини