НачалоФорумКазинаSpinanga Casino - обща дискусия

Spinanga Casino - обща дискусия (страница 30)

преди 10 месеца от Miikkuli
|
83 243 преглеждания 697 отговора |
|
1...29 30 31...36
преди 4 месеца

Казино Spinanga Направих 2 заявки за теглене, едната на 11/08, другата на 13/08 и все още нищо.

Самият отговор всеки ден, извиняваме се за забавянето, ще получите имейл от финансовия отдел веднага щом обработката приключи.

неприемливо

Автоматичен превод:
ATHINA21
преди 4 месеца

здравей

Честно казано, изглежда не си единственият. 🙁

Може би е най-добре да ви дадем малко време да прочетете тази тема и да вземете под внимание какво вече е казано.

Не забравяйте да повторите свързаната с вас жалба, моля. Форумът ще почака, жалбата е най-важна, бих казал.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Казино Spinanga Направих 2 заявки за теглене, едната на 11/08, другата на 13/08 и все още нищо.

Самият отговор всеки ден, извиняваме се за забавянето, ще получите имейл от финансовия отдел веднага щом обработката приключи.

неприемливо

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Те са трагични

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Все още чакам

Автоматичен превод:
Elisabet11
преди 3 месеца

Виждам, че наближаваш 14-ия ден, вероятно ще се забавя да се оплаквам. ами ти Не сте научили нищо ново за оттеглянето си?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

да Не се притеснявайте. Че са в последен етап и тези.... Нищо повече...

Автоматичен превод:
Elisabet11
преди 3 месеца

Вероятно няма да ми е достатъчно, така че ако решите да подадете жалба, уведомете ме. Въпреки че знам, че казиното изплаща на играчите, но им отнема повече време и обикновено около 2 седмици според това, което наблюдавам от други играчи.

Ще видим какво ще стане по-нататък.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Днес се навършват точно две седмици. Какво да правя?????

Автоматичен превод:
Elisabet11
преди 3 месеца

Значи оттеглянето ви все още не е одобрено? И вашият акаунт е потвърден, нали?

Вероятно наистина бих препоръчал да подадете жалба тук с нашия екип. Ако сте вътре, ето връзката за вас .

Моля, не забравяйте да ни държите в течение.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Моят акаунт не се нуждае от удостоверяване, доколкото ми казаха. И да, не е одобрен!

Автоматичен превод:
Elisabet11
преди 3 месеца

Здравейте и ви благодарим, че изпратихте жалбата. По мое мнение, поне за момента, това е най-доброто, което сте могли да направите. Въпреки че процесът може да отнеме известно време, за да напредне още малко, нашите отдадени специалисти ще се опитат да помогнат за получаването на парите. За да бъда честен с вас обаче, ако казиното се забави само защото не могат да се справят със заявките, мисля, че няма много какво да се направи, за да се промени това. И все пак при такива забавяния получаването на плащане обикновено е въпрос на време. Поне се надявам!

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Всеки ден ми казват, че е само въпрос на време. Че обемът на тегления е голям и т.н. Не се притеснявайте, няма проблем. И просто чакам...

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Добър вечер! Току-що ми изпратиха съобщение, че тегленето ми е приключило и че трябва да изчакам 3 работни дни, за да влезе в сметката ми. Винаги, когато проблемът е решен! Благодаря много за всичко!

Автоматичен превод:
Elisabet11
преди 3 месеца

хей Това наистина е хубаво да се чуе. Надяваме се, че скоро ще имате парите си.

Моля, не забравяйте да ни информирате, когато това се случи. Ще чакаме добрите новини.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Вече съм кредитиран! По всяко време, момчета, ако искате да играете в тази компания! Знайте, че са необходими точно 14 дни, за да видите възнесението.

Автоматичен превод:
Elisabet11
преди 3 месеца

Добри новини, казиното плаща предимно на играчи, но те знаят, че отнема точно толкова време, колкото казвате, така че ще трябва да бъдат по-търпеливи. Радвам се, че се получи добре.

Мислиш ли, че ще играеш отново тук?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Не мисля така 🤣

Автоматичен превод:
Elisabet11
преди 3 месеца

Определено разбирам решението. Често задавам този въпрос на играчите, защото знам, че някои хора нямат нищо против да чакат две седмици казиното да плати. Разбира се, повечето играчи биха казали, че две седмици са достатъчни, така че и аз не съм изненадан от този подход.

Предполагам, че другаде ще се справите по-добре. 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

и това е абсурдно и чакам тегленето си в това казино от три дни, но парите не са пристигнали, все още се проверяват. крадци ще подам жалба

Автоматичен превод:
maskioui739
преди 3 месеца

О, съжалявам, че го споменавам; просто ние даваме на казината доста малко време, за да се справят с изплащанията. Предлагам ви да се подготвите за малък шок - това са цели 14 дни.

Както и да е, това означава ли, че заявеното теглене все още не е прието? От другите ви думи изглежда, че бихте могли лесно да се оттеглите от това казино в миналото, така че може би просто трябва да сте търпеливи. Все пак опитахте ли да помолите поддръжката на казиното?

Може да си струва да опитате.


Автоматичен превод:
1...29 30 31...36
Отидете на страницаот 36 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини