ФорумКазинаSpinanga Casino - обща дискусия

Spinanga Casino - обща дискусия (страница 30)

преди 7 месеца от Miikkuli
|
52905 преглеждания 612 отговора |
|
1...29 30 3132
Добавете пост
karolidisdimitris8
преди 1 месец

Здравейте, виждам, че сте чакали една седмица, което бих казал, че не е много време, но знам, че в едно казино понякога може да отнеме повече време, особено в това, въз основа на това, което играчите са написали тук.

Както и да е, необходимо ли беше да проверявате или не? Играхте ли с или без бонус?

уведомете ме

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Добро утро, днес са 10 работни дни. Без бонус и след много депозити. Не ме помолиха за проверка..

Автоматичен превод:
karolidisdimitris8
преди 1 месец

Благодаря ви за отговора. Все още нямате парите си и нищо не се е променило? Казиното каза ли ви нещо ново? Вероятно бих се замислил да подам жалба, ако бях на твое място.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Spinanga не ми плаща повече от 10 дни, как да ги накарам поне да ми обърнат внимание, дори са ми блокирали чата.

Автоматичен превод:
wackmans
преди 4 седмици

Здравей, казаха ли ти защо им отнема повече от седмица? Мисля, че причината би била добра, защото никой играч не иска да остане без отговор, който поне малко да го успокои.

Ние обаче даваме на казината 14 дни, за да подредят всичко, което трябва да се направи относно вашите пари и да ги изпратят, ако не го направят, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да помогнем.

Позволете ми да ви задам още един въпрос, потвърден ли сте вече и това първото ви теглене ли е?

Знам, че казиното в крайна сметка плаща на играчите, но това им отнема около 2 седмици.

Така че уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Добър вечер и на теб. Направих теглене на spinanga и съм на 5-ти работен ден и все още пише обработка! Той не иска идентификация. Класически. Сигурен съм, че ги познавате. И също така продължават да ми казват да чакам ……

Автоматичен превод:
Elisabet11
преди 3 седмици

Здравей, виждам, че не си единственият играч, който има тази ситуация. Бих препоръчал да бъдете малко търпеливи, тъй като казиното обикновено изплаща парите на играчите, но понякога процесът може да бъде по-дълъг. Даваме на казината 14 дни да платят на играчите, въпреки че знам, че това не е най-приятното нещо. Ако не е необходима проверка, тогава е добре и просто трябва да изчакате. Ако нищо не се промени през това време, можете да се свържете и ние ще се опитаме да помогнем.

Мислиш ли, че можеш да се справиш?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Казино Spinanga Направих 2 заявки за теглене, едната на 11/08, другата на 13/08 и все още нищо.

Самият отговор всеки ден, извиняваме се за забавянето, ще получите имейл от финансовия отдел веднага щом обработката приключи.

неприемливо

Автоматичен превод:
ATHINA21
преди 3 седмици

здравей

Честно казано, изглежда не си единственият. 🙁

Може би е най-добре да ви дадем малко време да прочетете тази тема и да вземете под внимание какво вече е казано.

Не забравяйте да повторите свързаната с вас жалба, моля. Форумът ще почака, жалбата е най-важна, бих казал.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Казино Spinanga Направих 2 заявки за теглене, едната на 11/08, другата на 13/08 и все още нищо.

Самият отговор всеки ден, извиняваме се за забавянето, ще получите имейл от финансовия отдел веднага щом обработката приключи.

неприемливо

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Те са трагични

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 седмици

Все още чакам

Автоматичен превод:
Elisabet11
преди 3 седмици

Виждам, че наближаваш 14-ия ден, вероятно ще се забавя да се оплаквам. ами ти Не сте научили нищо ново за оттеглянето си?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 седмици

да Не се притеснявайте. Че са в последен етап и тези.... Нищо повече...

Автоматичен превод:
Elisabet11
преди 3 седмици

Вероятно няма да ми е достатъчно, така че ако решите да подадете жалба, уведомете ме. Въпреки че знам, че казиното изплаща на играчите, но им отнема повече време и обикновено около 2 седмици според това, което наблюдавам от други играчи.

Ще видим какво ще стане по-нататък.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 седмици

Днес се навършват точно две седмици. Какво да правя?????

Автоматичен превод:
Elisabet11
преди 2 седмици

Значи оттеглянето ви все още не е одобрено? И вашият акаунт е потвърден, нали?

Вероятно наистина бих препоръчал да подадете жалба тук с нашия екип. Ако сте вътре, ето връзката за вас .

Моля, не забравяйте да ни държите в течение.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 седмици

Моят акаунт не се нуждае от удостоверяване, доколкото ми казаха. И да, не е одобрен!

Автоматичен превод:
Elisabet11
преди 2 седмици

Здравейте и ви благодарим, че изпратихте жалбата. По мое мнение, поне за момента, това е най-доброто, което сте могли да направите. Въпреки че процесът може да отнеме известно време, за да напредне още малко, нашите отдадени специалисти ще се опитат да помогнат за получаването на парите. За да бъда честен с вас обаче, ако казиното се забави само защото не могат да се справят със заявките, мисля, че няма много какво да се направи, за да се промени това. И все пак при такива забавяния получаването на плащане обикновено е въпрос на време. Поне се надявам!

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 седмици

Всеки ден ми казват, че е само въпрос на време. Че обемът на тегления е голям и т.н. Не се притеснявайте, няма проблем. И просто чакам...

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 седмици

Добър вечер! Току-що ми изпратиха съобщение, че тегленето ми е приключило и че трябва да изчакам 3 работни дни, за да влезе в сметката ми. Винаги, когато проблемът е решен! Благодаря много за всичко!

Автоматичен превод:
1...29 30 3132
Отидете на страницаот 32 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още