ФорумКазинаSpinanga Casino - обща дискусия

Spinanga Casino - обща дискусия (страница 29)

преди 9 месеца от Miikkuli
|
71777 преглеждания 687 отговора |
|
1...28 29 30...35
Добавете пост
преди 3 месеца

Това казино е абсолютно невероятно, имах опит да играя там, първо ме изведоха за една седмица и блокираха акаунта ми, казаха, че е по искане на администрацията на сайта. Те показаха само процеса на видео проверка. Всеки ден искаха нещо и постоянно казваха всичко, нищо повече, и тази седмица. Но тя спечели хубавото и беше извадена. Седмица по-късно акаунтът беше деблокиран и след изтеглянето му отново беше блокиран по преценка на администрацията. Не препоръчвам на никого да играе там

Автоматичен превод:
Stervachka777
преди 3 месеца

Логично е да не предлагате това казино на други. Преживяването, което сте имали там, трябва да е било най-малкото неудобно. Как бихте отговорили, ако ви бяха поканили отново? 😀

„Не", предполагам.

Както и да е, оценявам, че споделяте! Надявам се да имате много повече удоволствие от бъдещите си начинания в казиното.

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Така че те няма да могат да поканят, защото моята страна беше включена в списъка с ограничения. И ако ми се обадят, сигурно щях да се върна, тъй като бонусите им са много вкусни

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

И всъщност те преминаха през всички кръгове на ада, които можеха да измислят, за да не го извадят)))) струва ми се, че вече няма от какво да се страхуваме

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Благодаря ти много. Все още не ми плащат и няма да играя отново в Spinanga.

Автоматичен превод:
nikosko86
преди 3 месеца

Точно така ни "взимат" парите и не плащат.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

И всъщност те преминаха през всички кръгове на ада, които можеха да измислят, за да не го извадят)))) струва ми се, че вече няма от какво да се страхуваме

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Добре, така че наистина ще играете там отново. интересно От публикацията ви по-горе бих казал, че не бихте го направили, особено когато не го препоръчвате. Е, изборът на всеки, бих казал. Нали?🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Благодаря ти много. Все още не ми плащат и няма да играя отново в Spinanga.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Надяваме се, че скоро ще можем да видим някакъв напредък по отношение на вашия случай, така че, моля, дръжте ни в течение.🤞🙏

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Е, дори и да се страхуват от вълка, все пак отивате в гората. И тук е така))))

Автоматичен превод:
Stervachka777
преди 3 месеца

Това е интересен подход, трябва да кажа.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Точно както всички коментари по-горе, те не дават никакви дати и просто се извиняват и казват, че няма дата и не могат да направят нищо по въпроса, можете ли да повярвате?


Това е сайта



Спинангабет



Влизането в сайта е като спинанга онлайн залог.



Моето теглене не оставя същия статус на теглене, казва преглед и остава само там Играх там около 1000 реала с 3 реала Направих футболен залог, спечелих и те не ми плащат 159,00 реала, тъй като играх 1000, моля, свържете се с тях, защото 159 правят пропускам всичките си загуби Не се оплаквах Не спечелих трета, която играх и не искат да ми платят !!!!

Автоматичен превод:
joaozinhojpbs
преди 3 месеца

Съжалявам, но не разбирам какъв точно е проблемът.🤷‍♀️

Те не искат да обработят плащането ви или липсват пари от печалбите ви?

За съжаление, няма да можем да ви помогнем с този случай, тъй като е свързан със спортни залагания. От друга страна, ако е необходимо, мога да предложа някои сайтове, които биха могли да ви бъдат полезни.

Просто ни уведомете, моля, ако проблемът продължава и какъв точно е проблемът.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Добро утро, направих теглене от миналия понеделник, 29/7 €200 и те все още не са го потвърдили. Правил съм депозити над 500 евро. Кога се смята, че ще стане изтеглянето. В спинанга

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
karolidisdimitris8
преди 3 месеца

Здравейте, виждам, че сте чакали една седмица, което бих казал, че не е много време, но знам, че в едно казино понякога може да отнеме повече време, особено в това, въз основа на това, което играчите са написали тук.

Както и да е, необходимо ли беше да проверявате или не? Играхте ли с или без бонус?

уведомете ме

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Добро утро, днес са 10 работни дни. Без бонус и след много депозити. Не ме помолиха за проверка..

Автоматичен превод:
karolidisdimitris8
преди 3 месеца

Благодаря ви за отговора. Все още нямате парите си и нищо не се е променило? Казиното каза ли ви нещо ново? Вероятно бих се замислил да подам жалба, ако бях на твое място.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Spinanga не ми плаща повече от 10 дни, как да ги накарам поне да ми обърнат внимание, дори са ми блокирали чата.

Автоматичен превод:
wackmans
преди 2 месеца

Здравей, казаха ли ти защо им отнема повече от седмица? Мисля, че причината би била добра, защото никой играч не иска да остане без отговор, който поне малко да го успокои.

Ние обаче даваме на казината 14 дни, за да подредят всичко, което трябва да се направи относно вашите пари и да ги изпратят, ако не го направят, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да помогнем.

Позволете ми да ви задам още един въпрос, потвърден ли сте вече и това първото ви теглене ли е?

Знам, че казиното в крайна сметка плаща на играчите, но това им отнема около 2 седмици.

Така че уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добър вечер и на теб. Направих теглене на spinanga и съм на 5-ти работен ден и все още пише обработка! Той не иска идентификация. Класически. Сигурен съм, че ги познавате. И също така продължават да ми казват да чакам ……

Автоматичен превод:
Elisabet11
преди 2 месеца

Здравей, виждам, че не си единственият играч, който има тази ситуация. Бих препоръчал да бъдете малко търпеливи, тъй като казиното обикновено изплаща парите на играчите, но понякога процесът може да бъде по-дълъг. Даваме на казината 14 дни да платят на играчите, въпреки че знам, че това не е най-приятното нещо. Ако не е необходима проверка, тогава е добре и просто трябва да изчакате. Ако нищо не се промени през това време, можете да се свържете и ние ще се опитаме да помогнем.

Мислиш ли, че можеш да се справиш?

Автоматичен превод:
1...28 29 30...35
Отидете на страницаот 35 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини