ФорумКазинаSnatch Casino - обща дискусия

Snatch Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 1 година от caiods20221
|
18493 преглеждания 196 отговора |
|
1...4 5 6...10
Добавете пост
преди 1 година

здравей, току-що разложи всичко по рафтовете за корумпираните администратори, много е интересно какво ще отговорят, след като си 100%

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей gidrofas555,

бихте ли били по-конкретни защо смятате, че сме корумпирани? Опитваме се да отговорим на всяка публикация. Няма значение каква е темата или проблемът.

Автоматичен превод:
преди 1 година

МИСЛЯ, ЧЕ САМО ВИЕ СМЯТАТЕ ТОВА КАЗИНО Е ДОБРО!!! ТРЯБВА ДА МИ СЕ ПЛАЩА, САМО МОЖЕ! С ТОЛКОВА МНОГО ДОБРО КАЗИНО, БЕЗ СХЕМИ И ДАВАТЕ ТОЗИ РЕЗУЛТАТ НА КАЗИНО, ПЪЛНО СЪС СХЕМИ!!! ИГРАЯ ОНЛАЙН КАЗИНО ОТ ГОДИНИ, НЯКОИ СА ДОБРИ, ДРУГИ СА ТАКА-ТАКА-ТАКА И СЛЕД ТОВА ИМА И ЛОШИТЕ! ТОВА Е СТРАХОТНО, ПЪЛНО СЪС СХЕМИ!!!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не си прав 🙂. Моля, прочетете днешните ни отговори. Не ме карайте да пиша отново обяснението. 😊

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте . Не мога да не се намеся във вашите разговори и искам да задам един въпрос: за какво сте тук? какво би популяризирало фалшиви казина, които мамят играчи? както казвате, тук никой няма демони и пристрастеност към хазарта, всички са вбесени от несправедливите условия на казиното и ви беше даден конкретен отговор за точки в други казина на същия собственик, на който не можахте да отговорите абсолютно нищо защото знаеш, че грешиш и просто правиш пари от това шибано казино.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Не един или двама души дадоха отрицателна оценка на Casino Guru! Но много хора! Просто използвайте гугъл! И наричането на отрицателни отзиви от други „отровни" вече не може да бъде надминато от гледна точка на непрофесионализъм и липса на саморефлексия! Те правят пари от тези корумпирани казина! И не правят пари от потребители, които подават жалби (сами го споменаха)! Е, вашите преценки съответно! Липсата на обективност се вижда от много жалби, които сте отхвърлили! Жалбата ми беше отхвърлена, след като дадох на Casino Guru отрицателна рецензия! Казаха ми, че мога да се оплача в Кюрасао и че жалбата ще бъде отхвърлена и там! Кюрасао не е необходимо за това! Австрийските власти се интересуват от Snatch! Съмнение за търговска измама! Незаконен хазарт поради липса на лиценз! Казино, което според началната ви страница е добре за Австрия, работи незаконно на австрийския пазар! Как си обясняваш това???

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте . Не мога да не се намеся във вашите разговори и искам да задам един въпрос: за какво сте тук? какво би популяризирало фалшиви казина, които мамят играчи? както казвате, тук никой няма демони и пристрастеност към хазарта, всички са вбесени от несправедливите условия на казиното и ви беше даден конкретен отговор за точки в други казина на същия собственик, на който не можахте да отговорите абсолютно нищо защото знаеш, че грешиш и просто правиш пари от това шибано казино.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте.

Тук съм, за да добавя справедливи точки, докато смятам, че трябва да е полезно за общността. Ако започнете да обявявате, че всички сме корумпирани, да се молите на играчи, които подкрепят несправедливи условия, да рекламирате измамни казина или каквото и да сте написали, наистина ли очаквате администраторите да мълчат?

Това само би означавало, че се крием зад стената на мълчанието. Е, ние не сме. Вместо това ние все още реагираме активно.

Можете ли да посочите конкретен отговор, който все още не е получил отговор от никой член на Casino Guru? Честно казано, приключих с теоретичните спорове. Нека се съсредоточим върху реалността за малко.

Особено когато става дума предимно за играчи с неоснователни оплаквания, пренебрегвайки всякакви опити да обясним нашата гледна точка. Разбирам, че се чувствате измамени, въпреки че ви беше дадена нашата гледна точка.

Всеки отговор, който предоставяме, води до други огнени обвинения, забелязахте ли, аз го направих?🙂



Автоматичен превод:
преди 1 година

Не един или двама души дадоха отрицателна оценка на Casino Guru! Но много хора! Просто използвайте гугъл! И наричането на отрицателни отзиви от други „отровни" вече не може да бъде надминато от гледна точка на непрофесионализъм и липса на саморефлексия! Те правят пари от тези корумпирани казина! И не правят пари от потребители, които подават жалби (сами го споменаха)! Е, вашите преценки съответно! Липсата на обективност се вижда от много жалби, които сте отхвърлили! Жалбата ми беше отхвърлена, след като дадох на Casino Guru отрицателна рецензия! Казаха ми, че мога да се оплача в Кюрасао и че жалбата ще бъде отхвърлена и там! Кюрасао не е необходимо за това! Австрийските власти се интересуват от Snatch! Съмнение за търговска измама! Незаконен хазарт поради липса на лиценз! Казино, което според началната ви страница е добре за Австрия, работи незаконно на австрийския пазар! Как си обясняваш това???

Автоматичен превод:
преди 1 година

Вече коментирах повечето обвинения, споменати във вашия винаги обективен пост.

Тъй като нямаме власт над нито едно казино или лицензиращ орган, в случай че не можем да помогнем на играчите, винаги споменаваме, че лицензиращият орган всъщност е единствената компания, която официално е в състояние да упражнява натиск върху казината, ако казиното действа измамно. Не можем, тъй като не сме самият официален орган. Въпреки това, ние се опитваме да помогнем на играчите, които използват нашето поле за сътрудничество, за разрешаване на оплаквания.

Да, лицензът на Кюрасао (и четирите всъщност) е доста гаден, защото играчите почти винаги се игнорират. Трябва ли да сме виновни за това? Вместо това, ние се опитваме да предоставим поддръжка по-рано, отколкото играчът достигне до пълномощията.

Също така възнамеряваме да предоставим част от сложна информация за всяко добро, лошо и съмнително казино, така че ако казиното приеме - което означава, че позволява на играчите да се регистрират, ние просто информираме всички играчи, че е възможно.

Предоставянето на списък с казина, приемащи играчи от Австрия, не означава, че примамваме играчи да играят в такива казина. Използвайки вашата логика, можете да кажете, че популяризираме казина, предлагащи игри на Bigtime Gaming, защото по азбучен ред този доставчик винаги ще бъде посочен сред първите в раздела на всеки доставчик на игри, наречен „доставчик на игри"

file

Продължаваме да повтаряме, играчите от Австрия трябва да играят само в AT-лицензирани казина. Играчите от Обединеното кралство са добре запознати с факта, че се препоръчват само такива с лиценз от Обединеното кралство.

И така, сега се чудя дали сте чели някое от вашите ръководства относно това как да изберете казино ? Успяхте ли да се погрижите да предоставим раздел, наречен AT - лицензирано казино?

Правим това, защото знаем, че това е важен фактор, въпреки че зависи от играча дали той/тя следва препоръката.





Автоматичен превод:
Ares1981
преди 1 година

Прочетох обвиненията за Casino Guru, който получава пари за рекламиране на лоши казина няколко пъти седмично. Понякога търся казиното, което уж популяризираме, и установявам, че има рейтинг 3,5/10, но това не е случаят със Snatch.

Имам чувството, че някои играчи все още не разбират значението на "промоцията". Нашата цел е да имаме (и вярвам, че имаме) най-голямата база данни за онлайн казино в света. Това означава, че всеки път, когато чуете за ВСЯКО казино, можете да проверите информацията, която намерихме за тях. Да кажем, че когато казиното твърди, че приема австрийски играчи, ние ви даваме информацията, която сме получили от тях (изпращаме на казината Excel таблици, където ги молим да попълнят всички видове информация). Това, че дадено казино е прегледано на нашия уебсайт, не означава, че го рекламираме. Ако имахме блестящи неонови банери, които ви примамват към конкретно казино, тогава да, това щеше да е промоцията на казиното.

Нека за момент се съсредоточим върху рейтинга на казиното Snatch. 8.1/10 е много приличен, но далеч не е най-добрият. Знаете ли колко казина имат по-добър рейтинг от това в нашата база данни? 873! Така че, ако наистина искахме да ви примамим в зло казино, определено трябваше да му дадем по-добра оценка.

Следващият проблем е, че много играчи, които се оплакват от нашите оценки, не четат статията, където обясняваме целия процес на класиране . Има области, които проверяваме за всяко казино. Когато открием някакви проблеми в дадените области, ние присвояваме отрицателни точки на казиното. Това е, това е целият процес.

Също така трябва да засегна точката, в която всъщност казвате, че отхвърляме рецензии, защото не правим пари от това. Ако искахме да го направим по този начин, тогава щеше да е достатъчно да имаме един или двама служители, които да отхвърлят рецензиите и това ще бъде. Междувременно имаме приблизително 12 служители, които се занимават изключително само с оплаквания. Просто няма да има смисъл да се пилеят заплати на 12 души, ако те бъдат инструктирани да отхвърлят повечето жалби.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Накратко, всички лоши оценки са факт и вие държите своя, 90% лоша оценка, как работи, че го описвате тук като добър, но вие също трябва да печелите пари, иначе не разбирам поведението ви и няма такива за me Добри аргументи, това мръсно казино е толкова погрешно, че се счита за добро, защото 99% от родствените казина IWILD са също толкова лоши, без значение кой портал, има абсолютно същите оплаквания. Заключение: Жалко е да ме заблуждават така!!!!

Автоматичен превод:
shanty13
преди 1 година

Абсолютно прав! Такива казина се пробутват през този уебсайт! Поради положителната рецензия там все още се регистрират нови играчи, които след това могат да бъдат ограбени! Casino Guru абсолютно не е неутрален! Срещу казината не се предприемат никакви действия, но играчите, които правят негативни коментари (като мен), веднага биват "баннати"! Жалбата ми срещу Snatch беше затворена (без обичайното удължаване), защото дадох на Casino Guru отрицателна рецензия! Жалбата вече се обработва от Askgamblers

Автоматичен превод:
преди 1 година

Накратко, всички лоши оценки са факт и вие държите своя, 90% лоша оценка, как работи, че го описвате тук като добър, но вие също трябва да печелите пари, иначе не разбирам поведението ви и няма такива за me Добри аргументи, това мръсно казино е толкова погрешно, че се счита за добро, защото 99% от родствените казина IWILD са също толкова лоши, без значение кой портал, има абсолютно същите оплаквания. Заключение: Жалко е да ме заблуждават така!!!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Съжалявам, ще сгрешите.

Ако сте отделили време да научите повече за това как оценяваме казината и какви са последствията от оплакванията , щях да ценя мнението ви много повече, но очевидно не ви интересува.

Посочването с пръст винаги е толкова лесно и удобно. 🙂.

Лошите оценки може да са факти за вас, не и за нас - ние изграждаме резултата единствено въз основа на доказани факти. Имате ли доказателство, че 90% от казината, показани тук, са лоши? Предайте всичко, моля! Ние ще оценим вашия принос.

Как бихте посочили лошо казино? Не е толкова лесно да се каже дали е добро или лошо, има специфика - така че, бихте ли били по-конкретни? Оценяваме всяко използваемо доказателство, което можем да получим от играчите, оплакванията са само една част. Забелязали ли сте, че активно молим играчите да си сътрудничат?

file

Спри да говориш общо взето, започни да доказваш, бих казал - ние така го правим.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Абсолютно прав! Такива казина се пробутват през този уебсайт! Поради положителната рецензия там все още се регистрират нови играчи, които след това могат да бъдат ограбени! Casino Guru абсолютно не е неутрален! Срещу казината не се предприемат никакви действия, но играчите, които правят негативни коментари (като мен), веднага биват "баннати"! Жалбата ми срещу Snatch беше затворена (без обичайното удължаване), защото дадох на Casino Guru отрицателна рецензия! Жалбата вече се обработва от Askgamblers

Автоматичен превод:
преди 1 година

Те не са 🙂

Обяснявал съм ви много пъти, че не отчитаме отзивите на играчите в резултата, просто защото цялата информация не е доказана. Това са само мненията на играчите. Вместо това надеждните сайтове намират доказуема информация.

Към жалбата ви сега, отново - тъй като не сте съдействали, съжалбата беше затворена като неоснователна.

Просто като това:

„Добре, сега нека се съсредоточим върху жалбата. Ясно е, че не сте предоставили ключов документ за завършване на проверката , мога да го потвърдя, тъй като ме добавихте в cc. Както споменах в предишния си отговор, ако не спазите , ще бъда принуден да отхвърля вашия случай.

Приключвайки цялата информация по-горе и факта, че не съдействате , съм принуден да затворя тази жалба като „отхвърлена". Друг вариант за вас е да се свържете с лицензиращия орган, въпреки че съм сигурен, че тяхното мнение ще бъде същото.

Начинът, по който го виждам, беше твой избор.

Това очевидно няма нищо общо с отрицателна рецензия, която може да изпратите където и да е, това е свързано с вашия подход.

До днес сте подали 15 жалби. 10 бяха затворени поради вашата неактивност или липса на доказателства от ваша страна. Предполагам, че показва много добре горчивината ти.

Ние не забраняваме играчи за публикуване на лош коментар, в противен случай вашият акаунт вече ще бъде забранен. Но, за да запазим оценката на потребителите възможно най-безпристрастна, ние отхвърляме отрицателни отзиви, съдържащи невярна информация или такива, които описват само загуба на пари - тъй като хазартът е основно загуба на пари и казиното не трябва да бъде наказвано, защото играчите губят .

Остани добре.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте, съжалявам, но усилията да събера много доказателства, вече ги имах с вас, беше за Crazyplay Casino, където Пол ми помогна частично чрез имейл, бяха около 320 €, където казиното твърдеше, че това са мои Прехвърлена сметка , но никога до днес, не около 3 месеца, изпратих всички извлечения по сметката peer screenshot, но те искаха PDF, който нямах до сега, защото ги получих по пощата и уж беше прехвърлено, пращат ми странни Извлечения от сметката, че е излязло и трябва да помоля банката си да види къде са парите ми, банката ми не можа да спре да се смее и ми обясни, че за мен този, който прехвърля, разбира се, има право на това с тежестта на проверката за доказване и да подам заявление за наказателно преследване, логично, защото какво трябва да проверява моята банка това, което никога не е пристигнало, още повече че първо твърдяха с дни, че трябва да бъде одобрено, плащането, което беше глупост, защото беше одобрено преди дни и само аз го направих Изчаках парите да дойдат по сметката ми и след това те настояха за PDF извлечения от сметката, както вече споменах, това не проработи до преди 1 ден, сега имам (за съжаление на банката ми отне много време, за да смени) от вчера, най-накрая, извлеченията по сметката от Received PDF, за които също трябваше да платя допълнително със задна дата за 2 месеца, аз също писах на Пол по имейл и изпратих тези PDF извадки вчера и ги помолих да препратят това на казиното, всички това се обсъждаше от януари до февруари, любопитен съм как ще продължат нещата там, защото и аз имах случай за оплакване тук и случаят беше приключен, но също така трябва да кажа, че Пол ми повярва. За да се върна отново към отговора ви, що се отнася до събирането на доказателства, вече не се занимавам с това Snatch Casino, защото не води до нищо друго освен до безкрайни дискусии, в крайна сметка клиентът е глупак в такива казина. Съжалявам, това е моят опит и моето мнение, предпочитам да затворя казиното и никога повече да не играя, за щастие не депозирах много, но го направих в Crazyplay 3 месеца.

Мир

С Най-Добри Пожелания


Автоматичен превод:
shanty13
преди 1 година

PS Оплакванията за неспечелване са глупости, казиното си е казино и вие печелите или губите, но тук става въпрос за действително ограбване и отново, не си правя труда да доказвам това, безнадеждно и вие не пишете правилата и условията или репутацията, която е несправедливо, вие дори пишете -много добра репутация ОТ КАЗИНО ГУРУ -всичко е страхотно и аз не разбирам това.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Радка това което говориш е лъжа! Защото никога не съм изпратил копие на теб, изпратих копие на Йозеф! file Щастлив съм да прикача екранната снимка!


Поради многото ми оплаквания: това няма нищо общо с огорчението! Съобщавам за корумпирани казина! Толкова просто! имаш ли проблем с това или защо го повдигаш всеки път?


А фактът, че много жалби бяха приключени, защото вече не се произнасях, по-скоро се дължи на вашата необективност! Още ли не си разбрал, че много играчи вече не вярват, че си неутрален и честен? Четеш ли какво пишат играчите тук за Snatch и твоето поведение, или пренебрегваш всичко? Просто погледнете на другата страна или обвинете играчите! Да, не вземайте под внимание саморефлексията!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

PS Оплакванията за неспечелване са глупости, казиното си е казино и вие печелите или губите, но тук става въпрос за действително ограбване и отново, не си правя труда да доказвам това, безнадеждно и вие не пишете правилата и условията или репутацията, която е несправедливо, вие дори пишете -много добра репутация ОТ КАЗИНО ГУРУ -всичко е страхотно и аз не разбирам това.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей отново.

Съгласен съм, че оплакването от загуби е безсмислено - ако игрите са честни и честни.

Останалото - не го разбирам.

Всички правила и условия са видими в съответното казино, в което играете. Всеки бонус, показан на нашия сайт, гласи „В сила са пълните условия".

Освен това, като се регистрирате в казиното, вие потвърждавате, че сте запознати с правилата, ако не сте, трябва да се свържете с казиното за обяснение.

Ние не сме казиното, ние предоставяме списъка с казината. Любезно казано, ако толкова се интересувате от правилата - което трябва - прочетете тези в казиното. Така или иначе трябва да го направите:

file


Автоматичен превод:
Ares1981
преди 1 година

Здравейте,

Показах написаното в жалбата. Никога не съм казвал, че си ме поставил в cc. Нямате представа откъде го взимате.

Защо все още отговарям? Просто защото продължавате да твърдите, че се преструваме, че помагаме, а в движение са други мотиви. Въпреки че вие не сте предоставили необходимите документи по време на KYC, така че не можахме да помогнем.

Няма да мълча, ако оповестите неверни описания. Не е ли това единствено логично?

Съобщавате за корумпирани казина - добре, тогава защо обикновено спирате по средата? Защо оставихте всички тези жалби, подадени срещу корумпирани казина, напразни?

Това е нещо, което не мога да разбера.

Смятате, че на екипа по жалбите липсва обективност, добре, така че какво възнамерявате да докажете тук?

Няма да променим процеса, защото не сте съгласни, съжалявам.

Предполагам, че трябва да го пуснем.


Автоматичен превод:
преди 1 година

file Ето го с cc и ти го публикува!!

Автоматичен превод:
Ares1981
преди 1 година

Здравейте.

Всъщност цитира: Текстът идва от жалбата и е написан от отговорника по жалбата - не от мен, аз само цитирах този текст . Сега разбираш ли? 🙂

file





Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Вече направих проверката си и просто не мога да направя тегленето, те отменят, казвайки, че финансовият отдел го е отхвърлил, занимавам се с това от дни. Абсурдно е с играч, който излага парите си на риск и когато спечели, не може да тегли. 😡

Автоматичен превод:
Vanderlan97
преди 11 месеца

Проблемът е известен! Но Casino Guru не го интересува! Репутацията все още не е обезценена, въпреки че има безброй негативни отзиви на играчи! Snatch приема депозити и отказва тегления! Чакам 6 месеца! до изплащане на 500 евро!

Автоматичен превод:
1...4 5 6...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини