Здравей gidrofas555,
бихте ли били по-конкретни защо смятате, че сме корумпирани? Опитваме се да отговорим на всяка публикация. Няма значение каква е темата или проблемът.
Hello gidrofas555,
could you be more specific about why you think we are corrupt? We try to answer on each post. It doesn't matter what topic or problem it is.
МИСЛЯ, ЧЕ САМО ВИЕ СМЯТАТЕ ТОВА КАЗИНО Е ДОБРО!!! ТРЯБВА ДА МИ СЕ ПЛАЩА, САМО МОЖЕ! С ТОЛКОВА МНОГО ДОБРО КАЗИНО, БЕЗ СХЕМИ И ДАВАТЕ ТОЗИ РЕЗУЛТАТ НА КАЗИНО, ПЪЛНО СЪС СХЕМИ!!! ИГРАЯ ОНЛАЙН КАЗИНО ОТ ГОДИНИ, НЯКОИ СА ДОБРИ, ДРУГИ СА ТАКА-ТАКА-ТАКА И СЛЕД ТОВА ИМА И ЛОШИТЕ! ТОВА Е СТРАХОТНО, ПЪЛНО СЪС СХЕМИ!!!!
I THINK ONLY YOU GUYS THINK THIS CASINO IS GOOD!!! I MUST BE PAID, IT CAN ONLY! WITH SO MUCH GOOD CASINO, NO SCHEMES, AND YOU GIVE THIS SCORE TO A CASINO FULL OF SCHEMES!!! I HAVE BEEN PLAYING ONLINE CASINO'S FOR YEARS, SOME ARE GOOD, OTHERS ARE SO-SO-SO-SO, AND THEN THERE ARE THE BAD! THIS IS AWESOME, FULL OF SCHEMES!!!!
EU PENSO QUE SÓ VOCÊS É QUE ACHAM QUE ESTE CASINO É BOM!!! DEVEME STAR A SER PAGOS, SÓ PODE! COM TANTO CASINO BOM, SEM ESQUEMAS, E VOCÊS DÃO ESTA PONTUAÇÃO A UM CASINO CHEIO DE ESQUEMAS!!! HÁ ANOS QUE JOGO CASINOS ONLINE, UNS SÃO BONS OUTROS SÃO MAIS O MENOS E DEPOIS HÁ OS PÉSSIMOS! ESTE É PÉSSIMO, CHEIO DE ESQUEMAS!!!!
Здравейте . Не мога да не се намеся във вашите разговори и искам да задам един въпрос: за какво сте тук? какво би популяризирало фалшиви казина, които мамят играчи? както казвате, тук никой няма демони и пристрастеност към хазарта, всички са вбесени от несправедливите условия на казиното и ви беше даден конкретен отговор за точки в други казина на същия собственик, на който не можахте да отговорите абсолютно нищо защото знаеш, че грешиш и просто правиш пари от това шибано казино.
Hello . I can’t help but get into your conversations and I want to ask a question: what are you here for? what would promote down and out casinos that deceive players? as you say, no one here has demons and gambling addiction either, everyone is enraged by the unfair conditions of the casino and you were given a specific answer about points in other casinos of the same owner, to which you could not answer anything at all because you know that you are wrong and simply You're making money out of this fucking casino.
привет . не могу не влезть в ваш разговоры и хочется задать вопрос: а вы здесь для чего?? что бы продвигать конченные казино которые обманывают игроков? бесов как ты говоришь тут ни у кого нет и лудомании тоже , всех бесят не справедливые условия казино и вам дали конкретный ответ по поводу пунктов в других казино этого же владельца, на что вы ничего не смогли ответить вообще так как знаете что не правы и просто отмазываете за деньги это сраное казино.
Не един или двама души дадоха отрицателна оценка на Casino Guru! Но много хора! Просто използвайте гугъл! И наричането на отрицателни отзиви от други „отровни" вече не може да бъде надминато от гледна точка на непрофесионализъм и липса на саморефлексия! Те правят пари от тези корумпирани казина! И не правят пари от потребители, които подават жалби (сами го споменаха)! Е, вашите преценки съответно! Липсата на обективност се вижда от много жалби, които сте отхвърлили! Жалбата ми беше отхвърлена, след като дадох на Casino Guru отрицателна рецензия! Казаха ми, че мога да се оплача в Кюрасао и че жалбата ще бъде отхвърлена и там! Кюрасао не е необходимо за това! Австрийските власти се интересуват от Snatch! Съмнение за търговска измама! Незаконен хазарт поради липса на лиценз! Казино, което според началната ви страница е добре за Австрия, работи незаконно на австрийския пазар! Как си обясняваш това???
Not one or two people gave Casino Guru a negative review! But many people! Just use google! And calling negative reviews from others "poisonous" can no longer be surpassed in terms of unprofessionalism and a lack of self-reflection! They make money from these corrupt casinos! And they don't make money from users who file complaints (they mentioned it themselves)! Well, your judgments accordingly! The lack of objectivity can be seen in many complaints that you have rejected! My complaint was rejected after I gave Casino Guru a negative review! I was told that I can complain in Curacao and that the complaint will be rejected there too! Curacao is not necessary for this! The Austrian authorities are interested in Snatch! Suspicion of commercial fraud! Illegal gambling due to lack of license! A casino which, according to your homepage, is ok for Austria is operating illegally on the Austrian market! How do you explain that???
Nicht ein oder zwei Personen haben Casino Guru negativ bewertet! Sondern viele Personen! Einfach mal Google benutzen! Und negative Bewertungen anderer als „giftig" zu bezeichnen ist an Unprofessionalität und mangelnder Selbstreflexion nicht mehr zu übertreffen! Sie verdienen mit diesen korrupten Casinos Geld! Und sie verdienen mit Usern die Beschwerden einreichen kein Geld (haben sie selbst erwähnt)! Tja dementsprechend eure Urteile! Die mangelnde Objektivität ist in vielen Beschwerden die ihr abgelehnt habt erkennbar! Meine Beschwerde wurde nachdem ich Casino Guru negativ bewertet habe abgelehnt! Mir wurde mitgeteilt, dass ich mich ja in Curacao beklagen kann und dass man die Beschwerde dort dort auch abweisen wird! Curacao ist nicht nötig dafür! Die Österreichischen Behörden interessieren sich für Snatch! Verdacht auf gewerblichen Betrug! Illegales Glücksspiel aufgrund fehlender Konzession! Ein Casino welches laut eurer Homepage für Österreich ok ist, agiert illegal am Österreichischen Markt! Wie erklärt ihr das???
Здравейте . Не мога да не се намеся във вашите разговори и искам да задам един въпрос: за какво сте тук? какво би популяризирало фалшиви казина, които мамят играчи? както казвате, тук никой няма демони и пристрастеност към хазарта, всички са вбесени от несправедливите условия на казиното и ви беше даден конкретен отговор за точки в други казина на същия собственик, на който не можахте да отговорите абсолютно нищо защото знаеш, че грешиш и просто правиш пари от това шибано казино.
Hello . I can’t help but get into your conversations and I want to ask a question: what are you here for? what would promote down and out casinos that deceive players? as you say, no one here has demons and gambling addiction either, everyone is enraged by the unfair conditions of the casino and you were given a specific answer about points in other casinos of the same owner, to which you could not answer anything at all because you know that you are wrong and simply You're making money out of this fucking casino.
привет . не могу не влезть в ваш разговоры и хочется задать вопрос: а вы здесь для чего?? что бы продвигать конченные казино которые обманывают игроков? бесов как ты говоришь тут ни у кого нет и лудомании тоже , всех бесят не справедливые условия казино и вам дали конкретный ответ по поводу пунктов в других казино этого же владельца, на что вы ничего не смогли ответить вообще так как знаете что не правы и просто отмазываете за деньги это сраное казино.
Здравейте.
Тук съм, за да добавя справедливи точки, докато смятам, че трябва да е полезно за общността. Ако започнете да обявявате, че всички сме корумпирани, да се молите на играчи, които подкрепят несправедливи условия, да рекламирате измамни казина или каквото и да сте написали, наистина ли очаквате администраторите да мълчат?
Това само би означавало, че се крием зад стената на мълчанието. Е, ние не сме. Вместо това ние все още реагираме активно.
Можете ли да посочите конкретен отговор, който все още не е получил отговор от никой член на Casino Guru? Честно казано, приключих с теоретичните спорове. Нека се съсредоточим върху реалността за малко.
Особено когато става дума предимно за играчи с неоснователни оплаквания, пренебрегвайки всякакви опити да обясним нашата гледна точка. Разбирам, че се чувствате измамени, въпреки че ви беше дадена нашата гледна точка.
Всеки отговор, който предоставяме, води до други огнени обвинения, забелязахте ли, аз го направих?🙂
Hello.
I'm here to add fair points while I feel it should be handy to the community. If you start proclaiming we are all corrupted, praying on players supporting unfair terms, promoting scam casinos, or whatever else you wrote, would you truly expect admins to stay silent?
That would only indicate that we are hiding behind the wall of silence. Well, we're not. Instead we still actively respond.
Can you state a concrete answer which has not yet been answered by any Casino Guru member? Honestly, I'm done with theoretical debates. Let's focus on reality for a while.
Especially when mainly players with unjustified complaints are involved, ignoring any attempts to explain our point of view. I understand you feel deceived, though you were given our point of view.
Every answer we provide results in other fiery accusations, have you noticed, I have ?🙂
Не един или двама души дадоха отрицателна оценка на Casino Guru! Но много хора! Просто използвайте гугъл! И наричането на отрицателни отзиви от други „отровни" вече не може да бъде надминато от гледна точка на непрофесионализъм и липса на саморефлексия! Те правят пари от тези корумпирани казина! И не правят пари от потребители, които подават жалби (сами го споменаха)! Е, вашите преценки съответно! Липсата на обективност се вижда от много жалби, които сте отхвърлили! Жалбата ми беше отхвърлена, след като дадох на Casino Guru отрицателна рецензия! Казаха ми, че мога да се оплача в Кюрасао и че жалбата ще бъде отхвърлена и там! Кюрасао не е необходимо за това! Австрийските власти се интересуват от Snatch! Съмнение за търговска измама! Незаконен хазарт поради липса на лиценз! Казино, което според началната ви страница е добре за Австрия, работи незаконно на австрийския пазар! Как си обясняваш това???
Not one or two people gave Casino Guru a negative review! But many people! Just use google! And calling negative reviews from others "poisonous" can no longer be surpassed in terms of unprofessionalism and a lack of self-reflection! They make money from these corrupt casinos! And they don't make money from users who file complaints (they mentioned it themselves)! Well, your judgments accordingly! The lack of objectivity can be seen in many complaints that you have rejected! My complaint was rejected after I gave Casino Guru a negative review! I was told that I can complain in Curacao and that the complaint will be rejected there too! Curacao is not necessary for this! The Austrian authorities are interested in Snatch! Suspicion of commercial fraud! Illegal gambling due to lack of license! A casino which, according to your homepage, is ok for Austria is operating illegally on the Austrian market! How do you explain that???
Nicht ein oder zwei Personen haben Casino Guru negativ bewertet! Sondern viele Personen! Einfach mal Google benutzen! Und negative Bewertungen anderer als „giftig" zu bezeichnen ist an Unprofessionalität und mangelnder Selbstreflexion nicht mehr zu übertreffen! Sie verdienen mit diesen korrupten Casinos Geld! Und sie verdienen mit Usern die Beschwerden einreichen kein Geld (haben sie selbst erwähnt)! Tja dementsprechend eure Urteile! Die mangelnde Objektivität ist in vielen Beschwerden die ihr abgelehnt habt erkennbar! Meine Beschwerde wurde nachdem ich Casino Guru negativ bewertet habe abgelehnt! Mir wurde mitgeteilt, dass ich mich ja in Curacao beklagen kann und dass man die Beschwerde dort dort auch abweisen wird! Curacao ist nicht nötig dafür! Die Österreichischen Behörden interessieren sich für Snatch! Verdacht auf gewerblichen Betrug! Illegales Glücksspiel aufgrund fehlender Konzession! Ein Casino welches laut eurer Homepage für Österreich ok ist, agiert illegal am Österreichischen Markt! Wie erklärt ihr das???
Вече коментирах повечето обвинения, споменати във вашия винаги обективен пост.
Тъй като нямаме власт над нито едно казино или лицензиращ орган, в случай че не можем да помогнем на играчите, винаги споменаваме, че лицензиращият орган всъщност е единствената компания, която официално е в състояние да упражнява натиск върху казината, ако казиното действа измамно. Не можем, тъй като не сме самият официален орган. Въпреки това, ние се опитваме да помогнем на играчите, които използват нашето поле за сътрудничество, за разрешаване на оплаквания.
Да, лицензът на Кюрасао (и четирите всъщност) е доста гаден, защото играчите почти винаги се игнорират. Трябва ли да сме виновни за това? Вместо това, ние се опитваме да предоставим поддръжка по-рано, отколкото играчът достигне до пълномощията.
Също така възнамеряваме да предоставим част от сложна информация за всяко добро, лошо и съмнително казино, така че ако казиното приеме - което означава, че позволява на играчите да се регистрират, ние просто информираме всички играчи, че е възможно.
Предоставянето на списък с казина, приемащи играчи от Австрия, не означава, че примамваме играчи да играят в такива казина. Използвайки вашата логика, можете да кажете, че популяризираме казина, предлагащи игри на Bigtime Gaming, защото по азбучен ред този доставчик винаги ще бъде посочен сред първите в раздела на всеки доставчик на игри, наречен „доставчик на игри"
Продължаваме да повтаряме, играчите от Австрия трябва да играят само в AT-лицензирани казина. Играчите от Обединеното кралство са добре запознати с факта, че се препоръчват само такива с лиценз от Обединеното кралство.
И така, сега се чудя дали сте чели някое от вашите ръководства относно това как да изберете казино ? Успяхте ли да се погрижите да предоставим раздел, наречен AT - лицензирано казино?
Правим това, защото знаем, че това е важен фактор, въпреки че зависи от играча дали той/тя следва препоръката.
I already commented about most accusations mentioned in your ever-be-objective post.
Since we have no power over any casino or licensing authority, in case we can't help players, we always mention the licensing authority is actually the only company that is officially capable of applying pressure on the casinos if the casino is acting fraudulently. We can't since we are not the official authority itself. Though we try to help players using our field of collaboration to resolve complaints.
Yes, the Curacao license (all four actually) pretty much sucks, because players are almost always ignored. Are we to be blamed for this? Instead, we try to provide support sooner than the player reaches the authority.
We also intend to provide a piece of complex information about every casino good, bad, and questionable, so if the casino accepts - meaning allow players to register, we simply inform all players it is possible.
Providing a list of casinos accepting players from Austria does not mean we lure players to play in such casinos. Using your logic, you could say we promote casinos offering Bigtime Gaming games because in alphabetical order this provider will always be listed among the first ones in each game provider's section called "game provider"
We keep repeating, players from Austria should only play in AT-licensed casinos. Players from the UK are well aware of the fact only UK-licensed ones are recommended.
So, now I am wondering, have you ever read any of your guides concerning how to choose a casino? Have you managed to care we provide a tab called AT - licensed casino?
We do that because we know it is an important factor, though it is up to the player if he/she follows the recommendation.
Прочетох обвиненията за Casino Guru, който получава пари за рекламиране на лоши казина няколко пъти седмично. Понякога търся казиното, което уж популяризираме, и установявам, че има рейтинг 3,5/10, но това не е случаят със Snatch.
Имам чувството, че някои играчи все още не разбират значението на "промоцията". Нашата цел е да имаме (и вярвам, че имаме) най-голямата база данни за онлайн казино в света. Това означава, че всеки път, когато чуете за ВСЯКО казино, можете да проверите информацията, която намерихме за тях. Да кажем, че когато казиното твърди, че приема австрийски играчи, ние ви даваме информацията, която сме получили от тях (изпращаме на казината Excel таблици, където ги молим да попълнят всички видове информация). Това, че дадено казино е прегледано на нашия уебсайт, не означава, че го рекламираме. Ако имахме блестящи неонови банери, които ви примамват към конкретно казино, тогава да, това щеше да е промоцията на казиното.
Нека за момент се съсредоточим върху рейтинга на казиното Snatch. 8.1/10 е много приличен, но далеч не е най-добрият. Знаете ли колко казина имат по-добър рейтинг от това в нашата база данни? 873! Така че, ако наистина искахме да ви примамим в зло казино, определено трябваше да му дадем по-добра оценка.
Следващият проблем е, че много играчи, които се оплакват от нашите оценки, не четат статията, където обясняваме целия процес на класиране . Има области, които проверяваме за всяко казино. Когато открием някакви проблеми в дадените области, ние присвояваме отрицателни точки на казиното. Това е, това е целият процес.
Също така трябва да засегна точката, в която всъщност казвате, че отхвърляме рецензии, защото не правим пари от това. Ако искахме да го направим по този начин, тогава щеше да е достатъчно да имаме един или двама служители, които да отхвърлят рецензиите и това ще бъде. Междувременно имаме приблизително 12 служители, които се занимават изключително само с оплаквания. Просто няма да има смисъл да се пилеят заплати на 12 души, ако те бъдат инструктирани да отхвърлят повечето жалби.
I read the accusations about Casino Guru being paid for promoting bad casinos a couple times a week. Sometimes, I search for the casino that we allegedly promote and find out that it has a rating of 3.5/10, but it's not the case of Snatch.
I feel like some players still don't understand the meaning of "promotion". Our goal is to have (and I believe we have) the largest online casino database in the world. That means whenever you hear about ANY casino, you can check the information we found about them. So let's say when the casino claims that they accept Austrian players, we give you the info we received from them (we send casinos Excel sheets where we ask them to fill all types of information). Having a casino reviewed on our website doesn't mean that we promote it. If we had a shining neon banners luring you to a specific casino, then yes, that would be the casino promotion.
Let's focus on the Snatch casino's rating for a moment. 8.1/10 is very decent, but it's far from being the best. Do you know how many casinos have better rating that this one in our database? 873! So if we really wanted to lure you into an evil casino, we would definitely need to give it a better rating.
The next problem is that many players who complain about our ratings don't read the article, where we explain the whole rating process. There are areas that we check for every casino. When we find out any issues in the given areas, we assign negative points to the casino. That's it, that's the whole process.
I also need to touch the point where you basically say that we reject reviews, because we don't make money from it. If we wanted to do it this way, then it would be enough to have one or two employees who would be rejecting the reviews and that would be it. Meanwhile, we have approximately 12 employees who exclusively deal with complaints only. It simply wouldn't make sense to waste salaries for 12 people if they would be instructed to reject most of complaints.
Накратко, всички лоши оценки са факт и вие държите своя, 90% лоша оценка, как работи, че го описвате тук като добър, но вие също трябва да печелите пари, иначе не разбирам поведението ви и няма такива за me Добри аргументи, това мръсно казино е толкова погрешно, че се счита за добро, защото 99% от родствените казина IWILD са също толкова лоши, без значение кой портал, има абсолютно същите оплаквания. Заключение: Жалко е да ме заблуждават така!!!!
In short, all bad ratings are fact and you hold your own, 90% bad rating, how does it work that you describe it here as good but you also have to earn money otherwise I don't understand your behavior and there are none for me Good arguments, this filthy casino is so wrong to be considered good because 99% of the sister casinos IWILD are just as bad, no matter which portal, there are exactly the same complaints. Conclusion: Sad to be fooled like that!!!!
Kurz und Bündig alle schlechten Bewertungen sind fakt und ihr haltet denen die stange,90% schlechte Bewertung,wie geht das ,das ihr sie hier als gut bezeichnet aber auch ihr müsst geld verdienen ansonsten verstehe ich eurer verhalten nicht und da gibt es für mich keine guten argumente,diese drecks Casino so fälschlicher weise als gut zu befinden da es ja auch 99% des schwester Casinos IWILD genauso schlecht ist ,igal welches Portal ,es gibt exakt die selben Beschwerden .Fazit:Traurig so verarscht zu werden!!!!
Абсолютно прав! Такива казина се пробутват през този уебсайт! Поради положителната рецензия там все още се регистрират нови играчи, които след това могат да бъдат ограбени! Casino Guru абсолютно не е неутрален! Срещу казината не се предприемат никакви действия, но играчите, които правят негативни коментари (като мен), веднага биват "баннати"! Жалбата ми срещу Snatch беше затворена (без обичайното удължаване), защото дадох на Casino Guru отрицателна рецензия! Жалбата вече се обработва от Askgamblers
Absolutely right! Such casinos are pushed through this website! Due to the positive review, new players are still registering there, who can then be ripped off! Casino Guru is absolutely not neutral! No action is taken against casinos, but players who make negative comments (like me) are immediately "banned"! My complaint against Snatch was closed (without the usual extension) because I gave Casino Guru a negative review! The complaint is now being handled by Askgamblers
Vollkommen richtig! Derartige Casinos werden durch diese Website gepusht! Durch die positive Rezension melden sich ja nach wie vor neue Spieler dort an, die dann abgezockt werden können! Casino Guru ist absolut nicht neutral! Gegen Casinos geht man nicht vor, aber Spieler die sich negativ äußern (so wie ich) werden sofort „ausgeschlossen"! Meine Beschwerde gegen Snatch wurde (ohne der üblichen Verlängerung) geschlossen, weil ich Casino Guru negativ bewertet habe! Die Beschwerde wird nun von Askgamblers bearbeitet
Накратко, всички лоши оценки са факт и вие държите своя, 90% лоша оценка, как работи, че го описвате тук като добър, но вие също трябва да печелите пари, иначе не разбирам поведението ви и няма такива за me Добри аргументи, това мръсно казино е толкова погрешно, че се счита за добро, защото 99% от родствените казина IWILD са също толкова лоши, без значение кой портал, има абсолютно същите оплаквания. Заключение: Жалко е да ме заблуждават така!!!!
In short, all bad ratings are fact and you hold your own, 90% bad rating, how does it work that you describe it here as good but you also have to earn money otherwise I don't understand your behavior and there are none for me Good arguments, this filthy casino is so wrong to be considered good because 99% of the sister casinos IWILD are just as bad, no matter which portal, there are exactly the same complaints. Conclusion: Sad to be fooled like that!!!!
Kurz und Bündig alle schlechten Bewertungen sind fakt und ihr haltet denen die stange,90% schlechte Bewertung,wie geht das ,das ihr sie hier als gut bezeichnet aber auch ihr müsst geld verdienen ansonsten verstehe ich eurer verhalten nicht und da gibt es für mich keine guten argumente,diese drecks Casino so fälschlicher weise als gut zu befinden da es ja auch 99% des schwester Casinos IWILD genauso schlecht ist ,igal welches Portal ,es gibt exakt die selben Beschwerden .Fazit:Traurig so verarscht zu werden!!!!
Съжалявам, ще сгрешите.
Ако сте отделили време да научите повече за това как оценяваме казината и какви са последствията от оплакванията , щях да ценя мнението ви много повече, но очевидно не ви интересува.
Посочването с пръст винаги е толкова лесно и удобно. 🙂.
Лошите оценки може да са факти за вас, не и за нас - ние изграждаме резултата единствено въз основа на доказани факти. Имате ли доказателство, че 90% от казината, показани тук, са лоши? Предайте всичко, моля! Ние ще оценим вашия принос.
Как бихте посочили лошо казино? Не е толкова лесно да се каже дали е добро или лошо, има специфика - така че, бихте ли били по-конкретни? Оценяваме всяко използваемо доказателство, което можем да получим от играчите, оплакванията са само една част. Забелязали ли сте, че активно молим играчите да си сътрудничат?
Спри да говориш общо взето, започни да доказваш, бих казал - ние така го правим.
I'm sorry, you'll wrong.
If you took the time to learn more about how we rate casinos and what the consequences of complaints are, I would value your opinion much more, but obviously, you don't care.
Pointing a finger it's always so easy and convenient. 🙂.
Bad ratings may be facts for you, not for us - we build the score solely on proven facts. Do you have proof 90% of casinos showing here are bad? Pass all in, please! We will evaluate your input.
How would you specify a bad casino? It's not so easy to say it's good or bad, there are specifics - so, would you kindly be more concrete? We appreciate every usable proof we can get from players, complaints are just one part. Have you noticed we actively ask players to cooperate?
Stop speaking generally, start proving, I'd say - that's how we do it.
Абсолютно прав! Такива казина се пробутват през този уебсайт! Поради положителната рецензия там все още се регистрират нови играчи, които след това могат да бъдат ограбени! Casino Guru абсолютно не е неутрален! Срещу казината не се предприемат никакви действия, но играчите, които правят негативни коментари (като мен), веднага биват "баннати"! Жалбата ми срещу Snatch беше затворена (без обичайното удължаване), защото дадох на Casino Guru отрицателна рецензия! Жалбата вече се обработва от Askgamblers
Absolutely right! Such casinos are pushed through this website! Due to the positive review, new players are still registering there, who can then be ripped off! Casino Guru is absolutely not neutral! No action is taken against casinos, but players who make negative comments (like me) are immediately "banned"! My complaint against Snatch was closed (without the usual extension) because I gave Casino Guru a negative review! The complaint is now being handled by Askgamblers
Vollkommen richtig! Derartige Casinos werden durch diese Website gepusht! Durch die positive Rezension melden sich ja nach wie vor neue Spieler dort an, die dann abgezockt werden können! Casino Guru ist absolut nicht neutral! Gegen Casinos geht man nicht vor, aber Spieler die sich negativ äußern (so wie ich) werden sofort „ausgeschlossen"! Meine Beschwerde gegen Snatch wurde (ohne der üblichen Verlängerung) geschlossen, weil ich Casino Guru negativ bewertet habe! Die Beschwerde wird nun von Askgamblers bearbeitet
Те не са 🙂
Обяснявал съм ви много пъти, че не отчитаме отзивите на играчите в резултата, просто защото цялата информация не е доказана. Това са само мненията на играчите. Вместо това надеждните сайтове намират доказуема информация.
Към жалбата ви сега, отново - тъй като не сте съдействали, съжалбата беше затворена като неоснователна.
Просто като това:
„Добре, сега нека се съсредоточим върху жалбата. Ясно е, че не сте предоставили ключов документ за завършване на проверката , мога да го потвърдя, тъй като ме добавихте в cc. Както споменах в предишния си отговор, ако не спазите , ще бъда принуден да отхвърля вашия случай.
Приключвайки цялата информация по-горе и факта, че не съдействате , съм принуден да затворя тази жалба като „отхвърлена". Друг вариант за вас е да се свържете с лицензиращия орган, въпреки че съм сигурен, че тяхното мнение ще бъде същото.
Начинът, по който го виждам, беше твой избор.
Това очевидно няма нищо общо с отрицателна рецензия, която може да изпратите където и да е, това е свързано с вашия подход.
До днес сте подали 15 жалби. 10 бяха затворени поради вашата неактивност или липса на доказателства от ваша страна. Предполагам, че показва много добре горчивината ти.
Ние не забраняваме играчи за публикуване на лош коментар, в противен случай вашият акаунт вече ще бъде забранен. Но, за да запазим оценката на потребителите възможно най-безпристрастна, ние отхвърляме отрицателни отзиви, съдържащи невярна информация или такива, които описват само загуба на пари - тъй като хазартът е основно загуба на пари и казиното не трябва да бъде наказвано, защото играчите губят .
Остани добре.
They are not 🙂
I explained to you many times we do not count player's reviews into the score simply because all informations are not proven. Those are just player's opinions. Trustable sites find provable information instead.
To your complaint now, again - since you didn't cooperate the coplaint was closed as unjustified.
Simple as that:
"OK, now let's focus on the complaint. It is clear that you have not provided a key document to finish the verification, I can confirm it since you added me into cc. As I mentioned in my previous reply, if you fail to comply, I will be forced to reject your case.
Concluding all the information above, and the fact that you are not cooperating, I am forced to close this complaint as 'rejected'. Another option for you is to contact the licensing authority, although I am sure that their opinion would be the same.
The way I see it, it was your choice.
This has obviously nothing to do with any negative review you might submitted anywhere, this is about your approach.
Untill today you've submitted 15 complaints. 10 were closed due to your innactivity or lacking proovs from your side. I guess it shows your bitterness just nicely.
We do not bann players for posting bad comment, otherwise your account would be banned already. But, to keep user rating as much as unbiased as we can, we're rejecting negative reviews containing false information or such that only describe losing money - since gambling is mainly about losing money and the casino shouldn't be punished because players are loosing.
Stay well.
Здравейте, съжалявам, но усилията да събера много доказателства, вече ги имах с вас, беше за Crazyplay Casino, където Пол ми помогна частично чрез имейл, бяха около 320 €, където казиното твърдеше, че това са мои Прехвърлена сметка , но никога до днес, не около 3 месеца, изпратих всички извлечения по сметката peer screenshot, но те искаха PDF, който нямах до сега, защото ги получих по пощата и уж беше прехвърлено, пращат ми странни Извлечения от сметката, че е излязло и трябва да помоля банката си да види къде са парите ми, банката ми не можа да спре да се смее и ми обясни, че за мен този, който прехвърля, разбира се, има право на това с тежестта на проверката за доказване и да подам заявление за наказателно преследване, логично, защото какво трябва да проверява моята банка това, което никога не е пристигнало, още повече че първо твърдяха с дни, че трябва да бъде одобрено, плащането, което беше глупост, защото беше одобрено преди дни и само аз го направих Изчаках парите да дойдат по сметката ми и след това те настояха за PDF извлечения от сметката, както вече споменах, това не проработи до преди 1 ден, сега имам (за съжаление на банката ми отне много време, за да смени) от вчера, най-накрая, извлеченията по сметката от Received PDF, за които също трябваше да платя допълнително със задна дата за 2 месеца, аз също писах на Пол по имейл и изпратих тези PDF извадки вчера и ги помолих да препратят това на казиното, всички това се обсъждаше от януари до февруари, любопитен съм как ще продължат нещата там, защото и аз имах случай за оплакване тук и случаят беше приключен, но също така трябва да кажа, че Пол ми повярва. За да се върна отново към отговора ви, що се отнася до събирането на доказателства, вече не се занимавам с това Snatch Casino, защото не води до нищо друго освен до безкрайни дискусии, в крайна сметка клиентът е глупак в такива казина. Съжалявам, това е моят опит и моето мнение, предпочитам да затворя казиното и никога повече да не играя, за щастие не депозирах много, но го направих в Crazyplay 3 месеца.
Мир
С Най-Добри Пожелания
Hi, sorry but the effort to collect a lot of evidence, I've already had it with you, it was about Crazyplay Casino, where Paul partly helped me via email, it was about 320 € where the casino claimed these were mine Account transferred, but never until today, not about 3 months, I sent all the account statements peer screenshot, but they wanted PDF, which I didn't have until now, because I received them by mail, and supposedly it was transferred, they send me weird ones Account statements that it was out and I should ask my bank to see where my money was, my bank couldn't stop laughing and explained that to me, the one who transfers is of course entitled to this with the burden of proof check and make an application for prosecution, logically, because what should my bank check what never arrived, especially since they first claimed for days that it had to be approved, the payment, which was nonsense because it was approved days before and I only did it I waited for the money to come to my account, and then they insisted on PDF account statements, as already mentioned, this did not work until 1 day ago, I have now (unfortunately it took my bank a long time to change over) since yesterday, finally, the account statements by Received PDF, for which I also had to pay extra retrospectively for 2 months, I also wrote to Paul via email and sent these PDF excerpts yesterday and asked them to please forward this to the casino, all of this was discussed from January to February, am I'm curious how things will continue there, because I also had the case for a complaint here and the case was closed, but I also have to say that Paul believed me. To come back to your answer again, as far as collecting evidence is concerned I don't bother anymore with this Snatch Casino, because it leads to nothing but endless discussions, in the end the customer is the fool at such casinos. Sorry, that's my experience and my opinion, I'd rather close the casino and never play again, luckily I didn't deposit much, but I did at Crazyplay 3 months.
Peace
Best regards
Hi,sorry aber die mühe um etliche beweisse zu sammeln,hatte ich schon mal bei euch,da ging es um Crazyplay casino,wo mir Paul über email zum teil geholfen hat ,es ging um 320 € wo das Casino behauptet hat diese seien zu meinem Konto überwiesen,aber nie bis heute nicht ca.3monate,ich habe alle kontoauszüge peer screenshot,gesendet aber die wollten PDF,was ich bis dato nicht hatte,da ich diese per Post erhalten habe,und angeblich sei es ja überwiesen,senden mir komische Kontoauszüge,das es raus sei und ich meine Bank darum bitten soll ,das diese doch gucken soll wo mein geld gebliben ist,meine Bank kam aus dem lachen nicht mehr raus und erklärte mir das ,der ,der überweist natürlich in der beweispflicht steht dieses zu prüfen und ein Verfolgungsantrag machen muss,logisch ,weil was soll meine Bank prüfen was nie angekommen ist,zumal sie erst Tage lang behauptet haben ,es müsse genemigt werden,die auszahlung,was quatsch war weil diese ja genemigt wurde tage davor und ich nur drauf wartete das das geld auf mein konto kommt,und dann hat man penetrant auf PDF Kontoauszüge verlangt,wie schon erwähnt ging dies bis vor 1tag nicht,ich habe jetzt (leider hat meine Bank für die umstellung sehr lange gebraucht)seit gestern entlich die Kontoauszüge per PDF erhalten,wofür ich auch noch rückwirkent für 2monate extra zahlen musste,habe auch über email Paul geschrieben und diese PDF auszüge gestern gesendet und darum gebeten,dies bitte dem Casino weiter zu leiten,das alles ging vom Diskutieren her von Januar bis Febuar,bin mal gespannt wie es da weiter läuft,den ich hatte da auch den fall zu Beschwerde hier und der Fall wurde geschlossen,muss aber auch dazu sagen das Paul,mir glauben geschenkt hatte.Um nochmals auf deine Antwort zurück zu kommen ,was beweisse sammeln betrifft,ich mache mir diese mühe nicht mehr,bei diesem Snatch Casino ,da es zu nichts führt auser entlose Diskusonen,am ende ist der Kunde bei solchen Casinos der Depp. Sorry so sind meine Erfahrungen und Meihnung,da lass ich lieber das Casino schließen und spiel halt nie wieder habe da ja zum glück nicht viel eingezahlt aber bei Crazyplay schon.Warte jetzt mal über email ob ich Hilfe erhalte das entlich meine 320€ gezahlt werden nach 3monaten.
Peace
Liebe Grüße
PS Оплакванията за неспечелване са глупости, казиното си е казино и вие печелите или губите, но тук става въпрос за действително ограбване и отново, не си правя труда да доказвам това, безнадеждно и вие не пишете правилата и условията или репутацията, която е несправедливо, вие дори пишете -много добра репутация ОТ КАЗИНО ГУРУ -всичко е страхотно и аз не разбирам това.
PS Complaints about not winning is nonsense, casino is casino and you win or lose but this is about actual rip-off and again, I don't bother to prove this, hopeless and you don't write the terms and conditions or reputation which is unfair, you even write -very good reputation FROM CASINO GURU -everything is great and I don't understand that.
P.S beschwerden wegen nicht gewinn,ist quatsch,Casino ist Casino und da gewinnt man oder verliert aber hier geht es um tatsächliche abzocke und nochmal ,ich mache mir keine mühe ,dies zu beweissen,aussichtslos und ihr schreibt ja auch nicht das die AGB oder Reputation von denen unfair ist ,ihr schreibt sogar -Sehr gute Reputation VOM CASINO GURU -alles super und das verstehe ich nicht.
Радка това което говориш е лъжа! Защото никога не съм изпратил копие на теб, изпратих копие на Йозеф! Щастлив съм да прикача екранната снимка!
Поради многото ми оплаквания: това няма нищо общо с огорчението! Съобщавам за корумпирани казина! Толкова просто! имаш ли проблем с това или защо го повдигаш всеки път?
А фактът, че много жалби бяха приключени, защото вече не се произнасях, по-скоро се дължи на вашата необективност! Още ли не си разбрал, че много играчи вече не вярват, че си неутрален и честен? Четеш ли какво пишат играчите тук за Snatch и твоето поведение, или пренебрегваш всичко? Просто погледнете на другата страна или обвинете играчите! Да, не вземайте под внимание саморефлексията!!
Radka what you are telling here is a lie! Because I never cc'd you, I did cc'd Jozef! I am happy to attach the screenshot!
Because of my many complaints: this has nothing to do with being bitter! I report corrupt casinos! As simple as that! do you have a problem with that, or why do you bring it up every time?
And the fact that many complaints were closed because I no longer ruled is more likely due to your lack of objectivity! Have you still not understood that many players no longer believe that you are neutral and fair? Do you read what the players write here about Snatch and your behavior, or do you ignore everything? Just look the other way or blame the players! Yes, do not consider self-reflection!!
Radka was du hier erzählst ist eine Lüge! Ich habe dich nämlich nie auf cc gesetzt, sondern Jozef! den Screenshot füge ich gerne bei!
Wegen meiner vielen Beschwerden: das hat nichts mit verbittert sein zu tun! Casinos die korrupt sind melde ich! So einfach ist das! hast du ein Problem damit, oder wieso sprichst du das jedes Mal an??
Und dass viele Beschwerden geschlossen wurden, weil ich nicht mehr regiert habe liegt ja wohl eher an euer mangelnden Objektivität! Habt ihr noch immer nicht kapiert, dass viele Spieler nicht mehr dran glauben dass ihr Neutral und fair seit?? Lest ihr was die Spieler hier über Snatch und euer Verhalten schreiben, oder ignoriert ihr alles? Einfach wegsehen oder den Spielern die Schuld zuweisen! Ja keine Selbstreflexion in Betracht ziehen!!
PS Оплакванията за неспечелване са глупости, казиното си е казино и вие печелите или губите, но тук става въпрос за действително ограбване и отново, не си правя труда да доказвам това, безнадеждно и вие не пишете правилата и условията или репутацията, която е несправедливо, вие дори пишете -много добра репутация ОТ КАЗИНО ГУРУ -всичко е страхотно и аз не разбирам това.
PS Complaints about not winning is nonsense, casino is casino and you win or lose but this is about actual rip-off and again, I don't bother to prove this, hopeless and you don't write the terms and conditions or reputation which is unfair, you even write -very good reputation FROM CASINO GURU -everything is great and I don't understand that.
P.S beschwerden wegen nicht gewinn,ist quatsch,Casino ist Casino und da gewinnt man oder verliert aber hier geht es um tatsächliche abzocke und nochmal ,ich mache mir keine mühe ,dies zu beweissen,aussichtslos und ihr schreibt ja auch nicht das die AGB oder Reputation von denen unfair ist ,ihr schreibt sogar -Sehr gute Reputation VOM CASINO GURU -alles super und das verstehe ich nicht.
Здравей отново.
Съгласен съм, че оплакването от загуби е безсмислено - ако игрите са честни и честни.
Останалото - не го разбирам.
Всички правила и условия са видими в съответното казино, в което играете. Всеки бонус, показан на нашия сайт, гласи „В сила са пълните условия".
Освен това, като се регистрирате в казиното, вие потвърждавате, че сте запознати с правилата, ако не сте, трябва да се свържете с казиното за обяснение.
Ние не сме казиното, ние предоставяме списъка с казината. Любезно казано, ако толкова се интересувате от правилата - което трябва - прочетете тези в казиното. Така или иначе трябва да го направите:
Hey there again.
I agree complaining about losses is pointless - if the games are fair and square.
The rest - I don't get it.
All terms and conditions are visible in the proper casino you play in. Every bonus says shown on our site says "Full terms apply".
Furthermore, by registering in the casino you confirm you are familiar with the rules, if you're not, you should reach the casino for an explanation.
We are not the casino, we provide the casino list. Kindly said, if you are so interested in the rules - which you should - read those in the casino. You are supposed to do so anyway:
Здравейте,
Показах написаното в жалбата. Никога не съм казвал, че си ме поставил в cc. Нямате представа откъде го взимате.
Защо все още отговарям? Просто защото продължавате да твърдите, че се преструваме, че помагаме, а в движение са други мотиви. Въпреки че вие не сте предоставили необходимите документи по време на KYC, така че не можахме да помогнем.
Няма да мълча, ако оповестите неверни описания. Не е ли това единствено логично?
Съобщавате за корумпирани казина - добре, тогава защо обикновено спирате по средата? Защо оставихте всички тези жалби, подадени срещу корумпирани казина, напразни?
Това е нещо, което не мога да разбера.
Смятате, че на екипа по жалбите липсва обективност, добре, така че какво възнамерявате да докажете тук?
Няма да променим процеса, защото не сте съгласни, съжалявам.
Предполагам, че трябва да го пуснем.
Hello,
I showed what is stated in the complaint. I never said you put me in the cc. Have no clue where you get that.
Why do I still replying? Simply because you still keep saying we pretend to help, while other motives are in motion. While it's you who didn't provide the necessary documents during the KYC, so we couldn't help.
I won't stay silent if you proclaim false descriptions. Isn't this only logical?
You report corrupt casinos - fine, so why do you usually stop in the middle? Why did you leave all those complaints submitted against corrupted casinos in vain?
This is something I can't comprehend.
You think the complaint team is lacking objectivity, well ok, so what do you intend to prove here?
We are not going to change the process because you disagree, I'm sorry.
I guess we should let go.
Ето го с cc и ти го публикува!!
Here it is with the cc and you posted it!!
ier steht das mit dem cc und du hast es gepostet!!
Здравейте.
Всъщност цитира: Текстът идва от жалбата и е написан от отговорника по жалбата - не от мен, аз само цитирах този текст . Сега разбираш ли? 🙂
Hello.
It's quoting actually: The text comes from the complaint, and it was written by the complaint handler - not by me, I only quoted that text. Do you understand now? 🙂
Вече направих проверката си и просто не мога да направя тегленето, те отменят, казвайки, че финансовият отдел го е отхвърлил, занимавам се с това от дни. Абсурдно е с играч, който излага парите си на риск и когато спечели, не може да тегли. 😡
I've already done my verification and I just can't make the withdrawal, they cancel saying the finance department rejected it, I've been on this for days. It's absurd with the player who puts his money at risk and when he wins he can't withdraw. 😡
Já fiz a minha verificação e simplesmente não consigo fazer o saque, eles cancelam dizendo que o departamento financeiro rejeitou, já estou a dias nisso. É um absurdo com o jogador que põe seu dinheiro em risco e quando ganha não consegue sacar. 😡
Проблемът е известен! Но Casino Guru не го интересува! Репутацията все още не е обезценена, въпреки че има безброй негативни отзиви на играчи! Snatch приема депозити и отказва тегления! Чакам 6 месеца! до изплащане на 500 евро!
The problem is known! But Casino Guru doesn't care! The reputation has still not been devalued, even though there are countless negative player reviews! Snatch takes deposits and refuses withdrawals! I've been waiting for 6 months! to the payout of 500 euros!
Das Problem ist bekannt! Aber das interessiert Casino Guru nicht! Die Reputation wurde noch immer nicht abgewertet, und das obwohl es unzählige negative Spielerbewertungen gibt! Snatch nimmt Einzahlungen und verweigert Auszahlung! Ich warte seit 6 Monaten! auf die Auszahlung von 500 Euro!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.