Здравейте приятели на Casino Guru. Бих искал да ви уведомя, че Snatch Casino вече има и спортни залагания.
Здравейте приятели на Casino Guru. Бих искал да ви уведомя, че Snatch Casino вече има и спортни залагания.
Hello Casino Guru friends. I would like to let you know that Snatch Casino now has sports betting as well.
Olá amigos do Casino Guru. Gostaria de avisar que o Snatch Casino agora tem apostas esportivas também.
Здравейте, благодаря ви за полезната информация. Все пак не сме фокусирани върху спортните залагания, надявам се някой да помогне. 🙂
Hello, thank you for your useful information. However we are not focused on sports betting, I hope someone will help. 🙂
Само искам да добавя, че ограничаването на печалбите, спечелени чрез използване на реални пари, не е честно спрямо играчите. От друга страна, ако говорим за бонус, ситуацията не е толкова ясна.
Никой не принуждава играчите да вземат такъв бонус. Винаги четете правилата и условията, за да избегнете неприятни изненади.
Прочетете нашия Fairglambling Codex за допълнителни съвети относно това кое е честно и кое не.
Just want to add that capping winning gained by using real money is not fair to players. On the other hand, if it is a bonus we are talking about, the situation is not so clear.
No one forces players to take such a bonus. Always read the terms and conditions to avoid unpleasant surprises.
Read our Fairglambling Codex for additional tips about what is fair and what is not.
Казиното е корумпирано! Намали печалбата ми от над 13 000 на 500! Такива са разпоредбите! Но 500-те никога не са били изплатени! От 5 месеца искат документи отново и отново
The casino is corrupt! Cut my profit from over 13,000 to 500! Such are the regulations! But the 500 was never paid off! For 5 months they have been requesting documents again and again
Das Casino ist korrupt! Hat meinen Gewinn von über 13.000 auf 500 gekürzt! So sind die Bestimmungen! Aber die 500 wurden sich nie ausbezahlt! Seit 5 Monaten fordern sie immer wieder und wieder Unterlagen an
Здравей, Ares1981.
Предполагам, че все още става дума за неоснователната жалба , нали?
Е, ако не сте успели да предоставите ключови документи или документи за KYC, никой няма да продължи с изплащането, докато проверката не приключи. Звучи ми разумно.
Освен това:
„Приключвайки цялата информация по-горе и факта, че не съдействате, аз съм принуден да затворя тази жалба като „отхвърлена". Друг вариант за вас е да се свържете с лицензиращия орган, въпреки че съм сигурен, че тяхното мнение ще бъде същото ."
И така, за да бъдем честни, преминахте ли вече KYC?
Hello, Ares1981.
I guess this is still about the unjustified complaint, right?
Well, if you failed to provide key documents or documents for the KYC, no one will proceed with the payout until the verification is completed. Sounds reasonable to me.
Furthermore:
"Concluding all the information above, and the fact that you are not cooperating, I am forced to close this complaint as 'rejected'. Another option for you is to contact the licensing authority, although I am sure that their opinion would be the same."
So, in other to be fair, have you passed the KYC yet?
Здравей.
Предполагам, че ние не сме виновни за вашите загуби, тъй като сте се регистрирали в казиното доброволно. Ние не коригираме оценките на казиното единствено въз основа на потребителски отзиви, просто защото те не са доказуеми. Вместо това коригираме рейтинга въз основа на неразрешени жалби, където имаме възможност да проучим проблемите.
Съжалявам, че и вашата жалба беше затворена като неоснователна .
„В някои случаи бонусът се преобразува в реални пари след приключване на залагането му, но има и много случаи, при които вашият баланс се приспада само когато поискате теглене. Това е много често срещано в много онлайн казина.
Тъй като казиното изплати печалбите ви според техните условия - 5x сума на бонуса, ние ще затворим жалбата."
Hello there.
I guess we are not to blame for your losses since you registered in the casino willingly. We do not adjust casino ratings solely on user reviews, simply because those are not provable. Instead, we adjust the rating based on unresolved complaints, where we have a chance to investigate the issues.
I'm sorry your complaint was closed as unjustified too.
"In some cases the bonus is converted into real money after finishing the wagering of it but there are also many cases, where you balance is deducted only when you request a withdrawal. It is very common in many online casinos.
As the casino paid out your winnings according to their terms - 5x bonus amount, we will be closing the complaint."
Здравейте. Въпросът е защо имаме нужда от прегледи на истински играчи, ако не ви пука за тях? И тук като цяло има трикове или нещо друго. Как можете да оцените казино поради оплаквания, които във всеки случай ще отидат в полза на казиното, а не на играча? Въпреки че, когато има всички причини, че казиното наистина не иска да изплати, то добавя правила и други измами. И вие го одобрявате)) А това, че играчите се хвърлят в буквалния смисъл, смятате, че е нормално. Въпросът е защо е тогава цялата тази врява и глупости с подаването на жалба и прочее, ако резултатът винаги е един и същ, казиното ще спечели.
Hello. The question is why do we need reviews of real players if you don't give a shit about them? And here in general there are tricks or something else. How can you evaluate a casino because of complaints that in any case will go in favor of the casino and not the player? Although when there is every reason that the casino really does not want to pay out, it adds rules and other frauds. And you approve of it)) And the fact that the players are thrown in the literal sense, you think it's normal. The question is why then all this fuss and nonsense about filing a complaint and so on, if the result is always the same, the casino will win.
Привет. Вопрос а для чего нужны тогда отзывы реальных игроков если вам на них насрать? Причем тут вообще проинрыши или ещё что то. Как вы можете делать оценку казино из за жалобы которые в любом случае пойдут в пользу казино а не игрока? Хотя когда есть все основания того что казино реально не хочет выплачивать,дописывает правила и прочие махинации. И вы это одобряете)) А то что игроков кидают в прямом смысле вы считаете это нормально. Вопрос для чего тогда вся эта суета и бред по поводу подачи жалобы и прочее, если результат будет всегда один, казино будет в выйгрыше.
Уважаема Радка,
прилагане на максимален залог с високо залагане и ограничаване на печалбите до пет пъти бонуса, получен, когато спечелите средно 1 път от 16 депозита изглежда ли това достойно за честна игра? Също така отбелязвам, че в други казина Altacore NV тази точка 1.3 не съществува, тъй като това ограничение е предназначено изключително за бонуси без депозит (вижте Winstoria, Win Legends, Stelario и много други казина в точка 1.1). Как бихте оценили такова казино, ако играете там? Освен това, считате ли за легитимно да прилагате това несправедливо правило към едно казино, без да го прилагате към други казина, управлявани от същата компания? Правилото трябва да е общо и валидно за всички казина с една и съща собственост. Също така ви питам дали е законно да претендирате, че играете с абсурдно условие в IWild, когато можете да играете без това абсурдно и изключително наказващо ограничение в други казина със същото свойство.
Dear Radka,
applying a maximum bet with high wagering and limiting winnings to five times the bonus received when you win on average 1 time out of 16 deposits does this seem worthy of fairplay ? I also point out that on other Altacore NV casinos this point 1.3 does not exist as this constraint is intended exclusively for no deposit bonuses (see Winstoria, Win Legends, Stelario and many others casinos in point 1.1). How would you rate such a casino if you played there? Furthermore, do you consider it legitimate to apply this unfair rule to a single casino while not applying it to other casinos managed by the same company? The rule should be general and valid for all casinos of the same ownership. I also ask you if it is legitimate to claim to play with an absurd condition in IWild when you can play without this absurd and extremely penalizing constraint in other casinos of the same property.
Caro Radka,
applicare una puntata massima con wagering alto e limitare le vincite a cinque volte il bonus ricevuto quando vinci in media 1 volta su 16 depositi ti sembra degno di fairplay ? Inoltre ti faccio notare che su altri casinò di Altacore NV tale punto 1.3 non esiste in quanto tale vincolo è destinato esclusivamente ai bonus senza deposito ( vedasi i casino Winstoria, Win Legends, Stelario e molti altri al punto 1.1). Come giudicheresti un casinò del genere se tu giocassi li ? Inoltre reputi legittimmo applicare ad un singolo casinò questa iniqua regola mentre negli altri casinò gestiti dalla stessa società non applicarla ? La regola dovrebbe essere generale e valida per tutti i casino della stessa proprietà. Inoltre ti domando se sia legittimo pretendere di giocare con una condizione assurda in IWild quando sugli altri casinò della stessa proprietà puoi giocare senza tale assurdo ed oltremodo penalizzante vincolo.
Здравей приятелю, намерението ми беше просто да те информирам, че някои казина отварят възможността за спортни залагания, но ще имам предвид оплакването ти, защото вече имах проблеми с казина, които при плащане правят всичко, за да усложнят нещата. Пожелавам ви успех в разрешаването на проблема ви, защото е изключително нечовешко да продължавате да молите за плащания, които законно сте спечелили. Никога досега не съм играл в Snatch, защото дотогава казиното предлагаше само казино игри и повече харесвам спортните залагания.
Hello friend, my intention was just to inform you that some casinos are opening the possibility of sports betting, however, I will keep your complaint in mind because I have already had problems with casinos that, when paying, do everything to complicate things. I wish you luck resolving your issue because it is extremely inhumane to have to keep begging for payments that you legitimately earned. I never played at Snatch until now because the casino only offered casino games until then and I like sports betting more.
Olá amigo, minha intenção foi apenas informar que alguns cassinos estão abrindo a possibilidade de apostas esportivas, porém, ficarei sim com sua reclamaçao em mente porque eu já tive problemas com cassinos que na hora de pagar fazem de tudo para complicar. Desejo sorte para você resolver seu problema porque é extremamamente desumano ter que ficar implorando pagamentos que legitimamente você ganhou. Eu nunca joguei no Snatch até aqui porque o cassino só oferecia jogos de cassino até então e eu gosto mais de apostas esportivas.
Правилата и условията за Altacore NV трябва да бъдат еднакви и не само за някои от техните казина, така че те просто губят доверие! Точка 1.3 не съществува в толкова много казина на една и съща компания, тя беше нелегитимно добавена към казината Iwild и Snatch, които случайно имат неоправдани отлични оценки, докато другите казина, които нямат тази точка, като Winstoria, Win Legends и Stelario въпреки всичко имат лоша репутация. Всичко това не ви ли се струва истински парадокс?
The terms and conditions for Altacore NV have to be uniform and not just for some of their casinos, so they just lose credibility! Point 1.3 does not exist on as many casinos of the same company, it was illegitimately added to Iwild and Snatch Casinos which happen to have unjustified excellent ratings while the other casinos that do not have this point such as Winstoria, Win Legends and Stelario despite everything have a reputation bad. Doesn't all this seem like a real paradox to you?
I termini e condizioni per Altacore NV devono essere uniformi e non solo per alcuni dei loro casinò, così non fanno altro che perdere di credibilità! Il punto 1.3 non esiste su altrettanti casinò della medesima società, è stato illegittimamente aggiunto a Iwild e Snatch Casinò che guardacaso hanno valutazioni ottime ingiustificate mentre gli altri casinò che non hanno tale punto come per esempio Winstoria, Win Legends e Stelario hanno nonostante tutto una reputazione pessima. Non ti sembra tutto questo un vero e proprio paradosso ?
Подавам нон-стоп в продължение на четири, пет месеца! И ти знаеш това! Екранните снимки са изпратени! И непрекъснато се искаха документи! Това, че това казино може да действа толкова корумпирано, също е ваша вина! Защото позволяваш всичко това! Много по-лошо, въпреки многото оплаквания и лоши отзиви, вие все още сте на страната на казиното! Поради вашата добра репутация, играчите все още се регистрират в това казино и биват измамени с парите си!!!
I've been submitting non-stop for four, five months straight! And you know that! The screenshots have been sent! And documents were constantly being requested! That this casino can act so corruptly is also your fault! Because you allow all this! Much worse, despite the many complaints and bad reviews, you are still siding with the casino! Because of your good reputation, players still register at this casino and are cheated out of their money!!!
Ich habe vier, fünf Monate lang ununterbrochen immer wieder unterlegen eingereicht! Und das wisst ihr! Die Screenshots wurden ja übermittelt! Und ständig wurden Unterlagen angefordert! Das dieses Casino derart korrupt agieren kann ist auch eure schuld! Weil ihr dies alles zulässt! Viel schlimmer trotz der vielen Beschwerden und schlechten Bewertungen stellt ihr euch noch auf die Seite des Casinos! Aufgrund eurer guten Reputation melden sich nach wie vor Spieler bei diesem Casino an und werden um ihr Geld betrogen!!!
Здравейте. Въпросът е защо имаме нужда от прегледи на истински играчи, ако не ви пука за тях? И тук като цяло има трикове или нещо друго. Как можете да оцените казино поради оплаквания, които във всеки случай ще отидат в полза на казиното, а не на играча? Въпреки че, когато има всички причини, че казиното наистина не иска да изплати, то добавя правила и други измами. И вие го одобрявате)) А това, че играчите се хвърлят в буквалния смисъл, смятате, че е нормално. Въпросът е защо е тогава цялата тази врява и глупости с подаването на жалба и прочее, ако резултатът винаги е един и същ, казиното ще спечели.
Hello. The question is why do we need reviews of real players if you don't give a shit about them? And here in general there are tricks or something else. How can you evaluate a casino because of complaints that in any case will go in favor of the casino and not the player? Although when there is every reason that the casino really does not want to pay out, it adds rules and other frauds. And you approve of it)) And the fact that the players are thrown in the literal sense, you think it's normal. The question is why then all this fuss and nonsense about filing a complaint and so on, if the result is always the same, the casino will win.
Привет. Вопрос а для чего нужны тогда отзывы реальных игроков если вам на них насрать? Причем тут вообще проинрыши или ещё что то. Как вы можете делать оценку казино из за жалобы которые в любом случае пойдут в пользу казино а не игрока? Хотя когда есть все основания того что казино реально не хочет выплачивать,дописывает правила и прочие махинации. И вы это одобряете)) А то что игроков кидают в прямом смысле вы считаете это нормально. Вопрос для чего тогда вся эта суета и бред по поводу подачи жалобы и прочее, если результат будет всегда один, казино будет в выйгрыше.
здравей
Не че не ни пука. Ние открито показваме отзивите на играчите, защото искаме другите да проверяват всички аспекти, преди да играят. Просто не включваме потребителски рецензии в изчисляването на резултата, както казах, защото потребителската рецензия е просто мнение. Вярваме, че резултатът трябва да се основава на доказуемо доказателство. Надявам се, че разбирате разликата между мнение и солидно доказателство. Ето защо молим играчите да подават жалба всеки път, когато твърдят, че казиното е направило нещо нечестно - ние се грижим, разследваме и намаляваме рейтинга въз основа на доказаните факти.
Hey there,
It's not that we do not give a shit. We openly show players' reviews because we want others to check all aspects before playing. We just do not include user reviews in the score calculation, as I said it's because user review is just an opinion. We believe the score should be based on provable proof. I hope you understand the difference between opinion and solid proof. That's why we ask players to submit a complaint each time they claim the casino has done something unfair - we take care, investigate and lower the rating based on the proven facts.
Уважаема Радка,
прилагане на максимален залог с високо залагане и ограничаване на печалбите до пет пъти бонуса, получен, когато спечелите средно 1 път от 16 депозита изглежда ли това достойно за честна игра? Също така отбелязвам, че в други казина Altacore NV тази точка 1.3 не съществува, тъй като това ограничение е предназначено изключително за бонуси без депозит (вижте Winstoria, Win Legends, Stelario и много други казина в точка 1.1). Как бихте оценили такова казино, ако играете там? Освен това, считате ли за легитимно да прилагате това несправедливо правило към едно казино, без да го прилагате към други казина, управлявани от същата компания? Правилото трябва да е общо и валидно за всички казина с една и съща собственост. Също така ви питам дали е законно да претендирате, че играете с абсурдно условие в IWild, когато можете да играете без това абсурдно и изключително наказващо ограничение в други казина със същото свойство.
Dear Radka,
applying a maximum bet with high wagering and limiting winnings to five times the bonus received when you win on average 1 time out of 16 deposits does this seem worthy of fairplay ? I also point out that on other Altacore NV casinos this point 1.3 does not exist as this constraint is intended exclusively for no deposit bonuses (see Winstoria, Win Legends, Stelario and many others casinos in point 1.1). How would you rate such a casino if you played there? Furthermore, do you consider it legitimate to apply this unfair rule to a single casino while not applying it to other casinos managed by the same company? The rule should be general and valid for all casinos of the same ownership. I also ask you if it is legitimate to claim to play with an absurd condition in IWild when you can play without this absurd and extremely penalizing constraint in other casinos of the same property.
Caro Radka,
applicare una puntata massima con wagering alto e limitare le vincite a cinque volte il bonus ricevuto quando vinci in media 1 volta su 16 depositi ti sembra degno di fairplay ? Inoltre ti faccio notare che su altri casinò di Altacore NV tale punto 1.3 non esiste in quanto tale vincolo è destinato esclusivamente ai bonus senza deposito ( vedasi i casino Winstoria, Win Legends, Stelario e molti altri al punto 1.1). Come giudicheresti un casinò del genere se tu giocassi li ? Inoltre reputi legittimmo applicare ad un singolo casinò questa iniqua regola mentre negli altri casinò gestiti dalla stessa società non applicarla ? La regola dovrebbe essere generale e valida per tutti i casino della stessa proprietà. Inoltre ti domando se sia legittimo pretendere di giocare con una condizione assurda in IWild quando sugli altri casinò della stessa proprietà puoi giocare senza tale assurdo ed oltremodo penalizzante vincolo.
Скъпи Nemokid,
все още ли говориш за тази точка - 1,3 вече спомената в друга тема ?
1.3. Преди да започнете да играете, трябва да регистрирате акаунт на играч на www.iWildCasino.com.
Много се заблуждавам, вие написахте почти същото за iWild Casino, правейки точка номер 1,3 толкова изключително несправедлива, но в същото време не успяхте да предоставите текста. Така Даниел откри, че се отнася само до необходимостта от регистрация.
Можете ли да обясните кое несправедливо правило имате предвид, моля?
Dear Nemokid,
are you still talking about this point - 1,3 already mentioned in another thread?
1.3. Before you start playing, you must register a player account at www.iWildCasino.com.
I'm quite mistaken, you wrote almost the same about iWild Casino, making point number 1,3 so exceptionally unfair, but at the same time, you failed to provide the text. So Daniel found it only concerns the necessity of the registration.
Can you explain which unfair rule you have in mind, please?
Подавам нон-стоп в продължение на четири, пет месеца! И ти знаеш това! Екранните снимки са изпратени! И непрекъснато се искаха документи! Това, че това казино може да действа толкова корумпирано, също е ваша вина! Защото позволяваш всичко това! Много по-лошо, въпреки многото оплаквания и лоши отзиви, вие все още сте на страната на казиното! Поради вашата добра репутация, играчите все още се регистрират в това казино и биват измамени с парите си!!!
I've been submitting non-stop for four, five months straight! And you know that! The screenshots have been sent! And documents were constantly being requested! That this casino can act so corruptly is also your fault! Because you allow all this! Much worse, despite the many complaints and bad reviews, you are still siding with the casino! Because of your good reputation, players still register at this casino and are cheated out of their money!!!
Ich habe vier, fünf Monate lang ununterbrochen immer wieder unterlegen eingereicht! Und das wisst ihr! Die Screenshots wurden ja übermittelt! Und ständig wurden Unterlagen angefordert! Das dieses Casino derart korrupt agieren kann ist auch eure schuld! Weil ihr dies alles zulässt! Viel schlimmer trotz der vielen Beschwerden und schlechten Bewertungen stellt ihr euch noch auf die Seite des Casinos! Aufgrund eurer guten Reputation melden sich nach wie vor Spieler bei diesem Casino an und werden um ihr Geld betrogen!!!
Е, аз не съм част от екипа за жалби, така че нямам достъп до вашите документи, освен това, честно казано, не съм сигурен какво си мислите, че сте подавали в продължение на пет месеца, въпреки че чувствам, че имате предвид жалби. Ние не носим отговорност за действията на казиното или за действията на играчите. Едва ли ние сме виновни, че се чувствате малтретирани. Подали сте безплатно много жалби и сте предоставили документи. Ние, от друга страна, взехме решенията въз основа на нашето разследване, което включваше и двете страни. Ако не сте съгласни с резултатите от жалбите, обърнете се към органа.
Страхувам се, че няма какво повече да кажа.
Well, I'm not part on of the complaint team, so I have no access to your documents, additionally, I'm honestly not sure what you think you have been submitting for five months, though I feel you mean complaints. We are not responsible for any casino's actions, or players' actions. It is hardly our fault that you feel mistreated. You have submitted many complaints for free and provided documents. We, on the other hand, have made the decisions based on our investigation - which involved both parties. If you disagree with the results of the complaints, turn to the authority.
There is nothing more to say, I'm afraid.
Тъй като не разглеждате всички доказателства, ви се предоставят всички възможни снимки, екранни снимки и друга кореспонденция, когато е възможно да се направи, в моя случай казиното не запази кореспонденцията, въпреки че изпратих историята на чата на моя поща, просто няма писмо, също така нямаше писмо, че има отмяна на теглене. Не е възможно да го докажете и няма да повярвате и ще бъдете по-благоприятни в полза на казиното, това е цялата разлика, ние, като играчи, няма да получим помощ от вас, тъй като казиното пак ще спечели . Те ви дават пари и всичко останало и, разбира се, рейтингът на тези същества ще бъде на върха и фактът, че подкрепяте измама и корупция, ще бъде пресъздаден за вас според заслугите ви по-горе.
Since you don’t consider all the evidence, you are provided with all possible photos, screenshots and other correspondence when it is possible to make them, in my case, the casino did not keep the correspondence, although I sent the chat history to my mail, there is simply no letter, just the same there was no letter that there was a withdrawal cancellation. It is not possible to prove it, and you will not believe it, and you will be more favorable in favor of the casino, that's the whole difference, we, as players, will not get help from you, since the casino will still win. They give you money and everything, and of course the rating of these creatures will be on top, and the fact that you support fraud and corruption will be recreated for you according to your merits above.
Так как вам доказывать если вы все доказательства не считаете, вам предоставляется все возможные фото , скрины и прочее переписки когда есть возможность их сделать, в моем случае у казино не сохранилась переписка хотя я отпровлял историю чата себе на почту, письма просто нет , так же не было письма о том что была отмена вывода. Это не возможно доказать,а вы соответственно не поверите и в пользу казино вы будете более благосклонны, вот и вся разница, нам как игрокам от вас помощи не дождешься,так как все равно казино будет в выйгрыше. Они вам бабки отбошляют и всё и конечно рейтинг этих тварей будет на высоте, а то что вы поддерживаете мошейничество и коррупцию, вам это воссоздастся по заслугам выше.
Уважаеми Радка, точки 1.2 и 1.3, отнасящи се до секцията с условия за бонуси, бяха добавени по-късно само в казината Iwild Casino и Snatch, за които прилагам съответната документация:
https://iwildcasino.com/en/page/bonus-terms
https://snatchcasino1.com/en/page/bonus-terms
В ДРУГИ КАЗИНА КАТО WINSTORIA, WIN LEGENDS, STELARIO, ICEBET И НЕ САМО ТЕЗИ ТОЧКИ НЯМА, НО САМО ТОЧКА 1.1 Е НАЛИЧНА ВЪРХУ МАКСИМАЛНАТА МОЖНОСТ ЗА ТЕГЛЕНЕ, СВЪРЗАНА ИЗКЛЮЧИТЕЛНО С БОНУСИ БЕЗ ДЕПОЗИТ:
https://winstoria.com/en/page/bonus-terms
https://winlegends5.com/en/page/bonus-terms
https://stelario.com/en/page/bonus-terms
ICEBET
https://icebet.casino/en/page/bonus-terms
Така че, ако играя с бонус за депозит в тези последни четири казина с вашата лоша репутация, мога да изтегля всяка сума в рамките на установените дневни лимити, докато ако играя в първите две казина с вашата отлична репутация, мога да изтегля само 5 пъти получен бонус. какво парадоксално? Всички те са казина с една и съща собственост и следователно едни и същи правила трябва да се прилагат за всички.
Dear Radka, points 1.2 and 1.3 relating to the bonus terms section were added later only in Iwild Casino and Snatch casinos for which I am attaching the relative documentation:
https://iwildcasino.com/en/page/bonus-terms
https://snatchcasino1.com/en/page/bonus-terms
IN OTHER CASINOS SUCH AS WINSTORIA, WIN LEGENDS, STELARIO, ICEBET AND NOT ONLY THESE POINTS ARE NOT PRESENT BUT ONLY POINT 1.1 IS PRESENT ON THE MAXIMUM WITHDRAWABLE RELATING EXCLUSIVELY TO NO DEPOSIT BONUSES:
https://winstoria.com/en/page/bonus-terms
https://winlegends5.com/en/page/bonus-terms
https://stelario.com/en/page/bonus-terms
ICEBET
https://icebet.casino/en/page/bonus-terms
So if I play with a deposit bonus on these last four casinos with your bad reputation, I can withdraw any amount within the established daily limits, while if I play on the first two casinos with your excellent reputation, I can only withdraw 5 times the bonus received. what paradoxical? They are all casinos under the same ownership and therefore the same rules should apply to everyone.
Caro Radka, i punti 1.2 ed 1.3 relativi alla sezione dei termini dei bonus sono stati aggiunti successivamente solo nei casinò Iwild Casinò e Snatch di cui ti allego la relativa documentazione:
https://iwildcasino.com/en/page/bonus-terms
https://snatchcasino1.com/en/page/bonus-terms
NEGLI ALTRI CASINO' TIPO WINSTORIA, WIN LEGENDS, STELARIO, ICEBET E NON SOLO, TALI PUNTI NON SONO PRESENTI MA E' PRESENTE ESCLUSIVAMENTE IL PUNTO 1.1 SUL MASSIMO PRELEVABILE RELATIVO ESCLUSIVAMENTE AI BONUS SENZA DEPOSITO:
https://winstoria.com/en/page/bonus-terms
https://winlegends5.com/en/page/bonus-terms
https://stelario.com/en/page/bonus-terms
ICEBET
https://icebet.casino/en/page/bonus-terms
Quindi se gioco con un bonus sul deposito su questi ultimi quattro casinò con vostra reputazione pessima posso prelevare qualsiasi somma nei limiti giornalieri stabili, mentre se gioco sui primi due casinò con vostra reputazione ottima posso prelevare solo 5 volte il bonus ricevuto, non ti sembra tutto ciò paradossale? Sono tutti casinò della stessa proprietà e quindi dovrebbero valere le medesime regole per tutti.
МИСЛЯ, ЧЕ САМО ВИЕ СМЯТАТЕ ТОВА КАЗИНО Е ДОБРО!!! ТРЯБВА ДА МИ СЕ ПЛАЩА, САМО МОЖЕ! С ТОЛКОВА МНОГО ДОБРО КАЗИНО, БЕЗ СХЕМИ И ДАВАТЕ ТОЗИ РЕЗУЛТАТ НА КАЗИНО, ПЪЛНО СЪС СХЕМИ!!! ИГРАЯ ОНЛАЙН КАЗИНО ОТ ГОДИНИ, НЯКОИ СА ДОБРИ, ДРУГИ СА ТАКА-ТАКА-ТАКА И СЛЕД ТОВА ИМА И ЛОШИТЕ! ТОВА Е СТРАХОТНО, ПЪЛНО СЪС СХЕМИ!!!!
I THINK ONLY YOU GUYS THINK THIS CASINO IS GOOD!!! I MUST BE PAID, IT CAN ONLY! WITH SO MUCH GOOD CASINO, NO SCHEMES, AND YOU GIVE THIS SCORE TO A CASINO FULL OF SCHEMES!!! I HAVE BEEN PLAYING ONLINE CASINO'S FOR YEARS, SOME ARE GOOD, OTHERS ARE SO-SO-SO-SO, AND THEN THERE ARE THE BAD! THIS IS AWESOME, FULL OF SCHEMES!!!!
EU PENSO QUE SÓ VOCÊS É QUE ACHAM QUE ESTE CASINO É BOM!!! DEVEME STAR A SER PAGOS, SÓ PODE! COM TANTO CASINO BOM, SEM ESQUEMAS, E VOCÊS DÃO ESTA PONTUAÇÃO A UM CASINO CHEIO DE ESQUEMAS!!! HÁ ANOS QUE JOGO CASINOS ONLINE, UNS SÃO BONS OUTROS SÃO MAIS O MENOS E DEPOIS HÁ OS PÉSSIMOS! ESTE É PÉSSIMO, CHEIO DE ESQUEMAS!!!!
здравей, току-що разложи всичко по рафтовете за корумпираните администратори, много е интересно какво ще отговорят, след като си 100%
hi, you just laid out everything on the shelves for the corrupt administrators, it's very interesting what they will answer, since you are 100%
Почти жалбите са безплатни, но това не е мой проблем! Вие сте свободни да въведете сума за това! Но за това ще трябва: а) да бъдете неутрални и n) да оставите личните въпроси настрана! Има много оплаквания за вас! Не само тук! Трябва да погледнете собствения си нос!!
Almost complaints are free but that's not my problem! You are free to enter an amount for this! But for that you would have to: a) be neutral and n) leave personal matters aside! There are many complaints about you! Not only here! You should take a look at your own nose!!
Fast Beschwerden kostenlos sind ist aber nicht mein Problem! Es steht euch frei, dafür einen Betrag einzugeben! Dazu müsstet ihr aber: a) neutral sein und n) persönliche Belange beiseite lasse! Es gibt viele Beschwerden über euch! Nicht nur hier! Ihr solltet euch mal an der eigenen Nase nehmen!!
Скъпи Немокинд.
Въпреки че разбирам, че може да видите подобни ограничения като нечестна практика, те се прилагат само докато бонусът е активен. Това означава, че плащате за предимството на бонуса. Ако това не ви харесва, не вземайте такъв бонус. Толкова е просто. Тъй като само вашите потенциални печалби са ограничени само докато вземате бонуса, като избягвате такъв бонус, трябва да сте добре. Начинът, по който го виждам, условията са ок, само бонусът е гаден.
Репутацията на казиното не включва бонус качество. Бонусите се променят често и са различни за много държави, поради което не ги вземаме предвид при окончателното изчисление на репутацията.
Можеш ли да видиш?:
Ако желаете да научите за Кодекса за справедлив хазарт, можете да го направите тук:
https://casino.guru/our-casino-reviews
Dear Nemokind.
Though I understand you may see such limitations as an unfair practice, these are only applied while a bonus is active. Meaning, you pay for the advantage of the bonus. If you do not like that, do not take such a bonus. It is simple as that. Since only your potential winnings are only capped while you take the bonus, by avoiding such a bonus you should be fine. The way I see it, the terms are ok, just the bonus sucks.
The casino's reputation does not include bonus quality. Bonuses change frequently and are different for many countries, hence we do not consider those in the final reputation calculation.
Can you see?:
If you care to learn about the Fair Gambling Codex, you are welcome to do so here:
https://casino.guru/our-casino-reviews
Тъй като не разглеждате всички доказателства, ви се предоставят всички възможни снимки, екранни снимки и друга кореспонденция, когато е възможно да се направи, в моя случай казиното не запази кореспонденцията, въпреки че изпратих историята на чата на моя поща, просто няма писмо, също така нямаше писмо, че има отмяна на теглене. Не е възможно да го докажете и няма да повярвате и ще бъдете по-благоприятни в полза на казиното, това е цялата разлика, ние, като играчи, няма да получим помощ от вас, тъй като казиното пак ще спечели . Те ви дават пари и всичко останало и, разбира се, рейтингът на тези същества ще бъде на върха и фактът, че подкрепяте измама и корупция, ще бъде пресъздаден за вас според заслугите ви по-горе.
Since you don’t consider all the evidence, you are provided with all possible photos, screenshots and other correspondence when it is possible to make them, in my case, the casino did not keep the correspondence, although I sent the chat history to my mail, there is simply no letter, just the same there was no letter that there was a withdrawal cancellation. It is not possible to prove it, and you will not believe it, and you will be more favorable in favor of the casino, that's the whole difference, we, as players, will not get help from you, since the casino will still win. They give you money and everything, and of course the rating of these creatures will be on top, and the fact that you support fraud and corruption will be recreated for you according to your merits above.
Так как вам доказывать если вы все доказательства не считаете, вам предоставляется все возможные фото , скрины и прочее переписки когда есть возможность их сделать, в моем случае у казино не сохранилась переписка хотя я отпровлял историю чата себе на почту, письма просто нет , так же не было письма о том что была отмена вывода. Это не возможно доказать,а вы соответственно не поверите и в пользу казино вы будете более благосклонны, вот и вся разница, нам как игрокам от вас помощи не дождешься,так как все равно казино будет в выйгрыше. Они вам бабки отбошляют и всё и конечно рейтинг этих тварей будет на высоте, а то что вы поддерживаете мошейничество и коррупцию, вам это воссоздастся по заслугам выше.
Здравей gidrofas555,
Наистина съжалявам да чуя, че не сте доволни от крайното решение на вашия случай. Мога да ви уверя, че не взимаме никакви комисионни от неоснователни оплаквания. Мениджмънтът на казиното просто изплати това, което има в своите правила и условия. Вие избирате дали искате да вземете бонус или не. Въпреки това вярвам, че ще останете с нас. :) Даваме всичко от себе си.
Hello gidrofas555,
I am really sorry to hear you are not satisfied with the end resolution of your case. I can assure you that we don't take any commissions from unjustified complaints. Casino management just paid off what they have in their terms and conditions. It is your choice if you want to take a bonus or not. Despite this, I believe you will stay with us. :) We are doing our best.
Почти жалбите са безплатни, но това не е мой проблем! Вие сте свободни да въведете сума за това! Но за това ще трябва: а) да бъдете неутрални и n) да оставите личните въпроси настрана! Има много оплаквания за вас! Не само тук! Трябва да погледнете собствения си нос!!
Almost complaints are free but that's not my problem! You are free to enter an amount for this! But for that you would have to: a) be neutral and n) leave personal matters aside! There are many complaints about you! Not only here! You should take a look at your own nose!!
Fast Beschwerden kostenlos sind ist aber nicht mein Problem! Es steht euch frei, dafür einen Betrag einzugeben! Dazu müsstet ihr aber: a) neutral sein und n) persönliche Belange beiseite lasse! Es gibt viele Beschwerden über euch! Nicht nur hier! Ihr solltet euch mal an der eigenen Nase nehmen!!
Уважаеми Ares1981,
Тъй като не те познавам лично, оставям личните неща настрана. Ако смятате, че екипът за жалби не е неутрален, добре, всички имаме собствено мнение. Така че, вземете своя.
Кои оплаквания имате предвид? Говорим ли за тези токсични потребителски отзиви, публикувани в Trust Pilot? Обикновено се публикува от един или двама души, които се крият зад няколко имейл адреса.
Е, добре сме наясно с неблагодарността на много пристрастени играчи, но все пак те се борят със собствените си демони, а не е изцяло наша задача да ги спасяваме.
Ако сте толкова загрижени за носовете ни, мога ли да знам какво още правите тук?
Dear Ares1981,
Since I do not know you personally, I'm leaving personal matters aside. If you feel the complaint team is not neutral, well, we all have our own opinions. So, have yours.
To which complaints are you referring to please? Are we talking about those toxic user reviews posted on the Trust Pilot? Usually, posted by single or two persons hiding behind several email addresses.
Well, we are well aware of the ungratefulness of many addicted players, still, they're fighting their own demons, not entirely our place to save them.
If you are so concerned about our noses, may I know what are you still doing here?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.