ФорумКазинаSnatch Casino - обща дискусия

Snatch Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 години от caiods20221
|
42699 преглеждания 295 отговора |
|
1...3 4 5...15
Добавете пост
преди 1 година

Здравейте приятели на Casino Guru. Бих искал да ви уведомя, че Snatch Casino вече има и спортни залагания.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, благодаря ви за полезната информация. Все пак не сме фокусирани върху спортните залагания, надявам се някой да помогне. 🙂

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Nemokid
преди 1 година

Само искам да добавя, че ограничаването на печалбите, спечелени чрез използване на реални пари, не е честно спрямо играчите. От друга страна, ако говорим за бонус, ситуацията не е толкова ясна.

Никой не принуждава играчите да вземат такъв бонус. Винаги четете правилата и условията, за да избегнете неприятни изненади.

Прочетете нашия Fairglambling Codex за допълнителни съвети относно това кое е честно и кое не.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Казиното е корумпирано! Намали печалбата ми от над 13 000 на 500! Такива са разпоредбите! Но 500-те никога не са били изплатени! От 5 месеца искат документи отново и отново

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей, Ares1981.

Предполагам, че все още става дума за неоснователната жалба , нали?

Е, ако не сте успели да предоставите ключови документи или документи за KYC, никой няма да продължи с изплащането, докато проверката не приключи. Звучи ми разумно.

Освен това:

„Приключвайки цялата информация по-горе и факта, че не съдействате, аз съм принуден да затворя тази жалба като „отхвърлена". Друг вариант за вас е да се свържете с лицензиращия орган, въпреки че съм сигурен, че тяхното мнение ще бъде същото ."

И така, за да бъдем честни, преминахте ли вече KYC?



Автоматичен превод:
gidrofas555
преди 1 година

Здравей.

Предполагам, че ние не сме виновни за вашите загуби, тъй като сте се регистрирали в казиното доброволно. Ние не коригираме оценките на казиното единствено въз основа на потребителски отзиви, просто защото те не са доказуеми. Вместо това коригираме рейтинга въз основа на неразрешени жалби, където имаме възможност да проучим проблемите.

Съжалявам, че и вашата жалба беше затворена като неоснователна .

„В някои случаи бонусът се преобразува в реални пари след приключване на залагането му, но има и много случаи, при които вашият баланс се приспада само когато поискате теглене. Това е много често срещано в много онлайн казина.

Тъй като казиното изплати печалбите ви според техните условия - 5x сума на бонуса, ние ще затворим жалбата."


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте. Въпросът е защо имаме нужда от прегледи на истински играчи, ако не ви пука за тях? И тук като цяло има трикове или нещо друго. Как можете да оцените казино поради оплаквания, които във всеки случай ще отидат в полза на казиното, а не на играча? Въпреки че, когато има всички причини, че казиното наистина не иска да изплати, то добавя правила и други измами. И вие го одобрявате)) А това, че играчите се хвърлят в буквалния смисъл, смятате, че е нормално. Въпросът е защо е тогава цялата тази врява и глупости с подаването на жалба и прочее, ако резултатът винаги е един и същ, казиното ще спечели.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Уважаема Радка,

прилагане на максимален залог с високо залагане и ограничаване на печалбите до пет пъти бонуса, получен, когато спечелите средно 1 път от 16 депозита изглежда ли това достойно за честна игра? Също така отбелязвам, че в други казина Altacore NV тази точка 1.3 не съществува, тъй като това ограничение е предназначено изключително за бонуси без депозит (вижте Winstoria, Win Legends, Stelario и много други казина в точка 1.1). Как бихте оценили такова казино, ако играете там? Освен това, считате ли за легитимно да прилагате това несправедливо правило към едно казино, без да го прилагате към други казина, управлявани от същата компания? Правилото трябва да е общо и валидно за всички казина с една и съща собственост. Също така ви питам дали е законно да претендирате, че играете с абсурдно условие в IWild, когато можете да играете без това абсурдно и изключително наказващо ограничение в други казина със същото свойство.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Ares1981
преди 1 година

Здравей приятелю, намерението ми беше просто да те информирам, че някои казина отварят възможността за спортни залагания, но ще имам предвид оплакването ти, защото вече имах проблеми с казина, които при плащане правят всичко, за да усложнят нещата. Пожелавам ви успех в разрешаването на проблема ви, защото е изключително нечовешко да продължавате да молите за плащания, които законно сте спечелили. Никога досега не съм играл в Snatch, защото дотогава казиното предлагаше само казино игри и повече харесвам спортните залагания.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Правилата и условията за Altacore NV трябва да бъдат еднакви и не само за някои от техните казина, така че те просто губят доверие! Точка 1.3 не съществува в толкова много казина на една и съща компания, тя беше нелегитимно добавена към казината Iwild и Snatch, които случайно имат неоправдани отлични оценки, докато другите казина, които нямат тази точка, като Winstoria, Win Legends и Stelario въпреки всичко имат лоша репутация. Всичко това не ви ли се струва истински парадокс?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Подавам нон-стоп в продължение на четири, пет месеца! И ти знаеш това! Екранните снимки са изпратени! И непрекъснато се искаха документи! Това, че това казино може да действа толкова корумпирано, също е ваша вина! Защото позволяваш всичко това! Много по-лошо, въпреки многото оплаквания и лоши отзиви, вие все още сте на страната на казиното! Поради вашата добра репутация, играчите все още се регистрират в това казино и биват измамени с парите си!!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте. Въпросът е защо имаме нужда от прегледи на истински играчи, ако не ви пука за тях? И тук като цяло има трикове или нещо друго. Как можете да оцените казино поради оплаквания, които във всеки случай ще отидат в полза на казиното, а не на играча? Въпреки че, когато има всички причини, че казиното наистина не иска да изплати, то добавя правила и други измами. И вие го одобрявате)) А това, че играчите се хвърлят в буквалния смисъл, смятате, че е нормално. Въпросът е защо е тогава цялата тази врява и глупости с подаването на жалба и прочее, ако резултатът винаги е един и същ, казиното ще спечели.

Автоматичен превод:
преди 1 година

здравей

Не че не ни пука. Ние открито показваме отзивите на играчите, защото искаме другите да проверяват всички аспекти, преди да играят. Просто не включваме потребителски рецензии в изчисляването на резултата, както казах, защото потребителската рецензия е просто мнение. Вярваме, че резултатът трябва да се основава на доказуемо доказателство. Надявам се, че разбирате разликата между мнение и солидно доказателство. Ето защо молим играчите да подават жалба всеки път, когато твърдят, че казиното е направило нещо нечестно - ние се грижим, разследваме и намаляваме рейтинга въз основа на доказаните факти.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Уважаема Радка,

прилагане на максимален залог с високо залагане и ограничаване на печалбите до пет пъти бонуса, получен, когато спечелите средно 1 път от 16 депозита изглежда ли това достойно за честна игра? Също така отбелязвам, че в други казина Altacore NV тази точка 1.3 не съществува, тъй като това ограничение е предназначено изключително за бонуси без депозит (вижте Winstoria, Win Legends, Stelario и много други казина в точка 1.1). Как бихте оценили такова казино, ако играете там? Освен това, считате ли за легитимно да прилагате това несправедливо правило към едно казино, без да го прилагате към други казина, управлявани от същата компания? Правилото трябва да е общо и валидно за всички казина с една и съща собственост. Също така ви питам дали е законно да претендирате, че играете с абсурдно условие в IWild, когато можете да играете без това абсурдно и изключително наказващо ограничение в други казина със същото свойство.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Скъпи Nemokid,

все още ли говориш за тази точка - 1,3 вече спомената в друга тема ?

1.3. Преди да започнете да играете, трябва да регистрирате акаунт на играч на www.iWildCasino.com.

Много се заблуждавам, вие написахте почти същото за iWild Casino, правейки точка номер 1,3 толкова изключително несправедлива, но в същото време не успяхте да предоставите текста. Така Даниел откри, че се отнася само до необходимостта от регистрация.

Можете ли да обясните кое несправедливо правило имате предвид, моля?


Автоматичен превод:
преди 1 година

Подавам нон-стоп в продължение на четири, пет месеца! И ти знаеш това! Екранните снимки са изпратени! И непрекъснато се искаха документи! Това, че това казино може да действа толкова корумпирано, също е ваша вина! Защото позволяваш всичко това! Много по-лошо, въпреки многото оплаквания и лоши отзиви, вие все още сте на страната на казиното! Поради вашата добра репутация, играчите все още се регистрират в това казино и биват измамени с парите си!!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Е, аз не съм част от екипа за жалби, така че нямам достъп до вашите документи, освен това, честно казано, не съм сигурен какво си мислите, че сте подавали в продължение на пет месеца, въпреки че чувствам, че имате предвид жалби. Ние не носим отговорност за действията на казиното или за действията на играчите. Едва ли ние сме виновни, че се чувствате малтретирани. Подали сте безплатно много жалби и сте предоставили документи. Ние, от друга страна, взехме решенията въз основа на нашето разследване, което включваше и двете страни. Ако не сте съгласни с резултатите от жалбите, обърнете се към органа.

Страхувам се, че няма какво повече да кажа.





Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Тъй като не разглеждате всички доказателства, ви се предоставят всички възможни снимки, екранни снимки и друга кореспонденция, когато е възможно да се направи, в моя случай казиното не запази кореспонденцията, въпреки че изпратих историята на чата на моя поща, просто няма писмо, също така нямаше писмо, че има отмяна на теглене. Не е възможно да го докажете и няма да повярвате и ще бъдете по-благоприятни в полза на казиното, това е цялата разлика, ние, като играчи, няма да получим помощ от вас, тъй като казиното пак ще спечели . Те ви дават пари и всичко останало и, разбира се, рейтингът на тези същества ще бъде на върха и фактът, че подкрепяте измама и корупция, ще бъде пресъздаден за вас според заслугите ви по-горе.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Уважаеми Радка, точки 1.2 и 1.3, отнасящи се до секцията с условия за бонуси, бяха добавени по-късно само в казината Iwild Casino и Snatch, за които прилагам съответната документация:

file

https://iwildcasino.com/en/page/bonus-terms

file

https://snatchcasino1.com/en/page/bonus-terms


В ДРУГИ КАЗИНА КАТО WINSTORIA, WIN LEGENDS, STELARIO, ICEBET И НЕ САМО ТЕЗИ ТОЧКИ НЯМА, НО САМО ТОЧКА 1.1 Е НАЛИЧНА ВЪРХУ МАКСИМАЛНАТА МОЖНОСТ ЗА ТЕГЛЕНЕ, СВЪРЗАНА ИЗКЛЮЧИТЕЛНО С БОНУСИ БЕЗ ДЕПОЗИТ:

file

https://winstoria.com/en/page/bonus-terms

file

https://winlegends5.com/en/page/bonus-terms

file

https://stelario.com/en/page/bonus-terms


ICEBET

https://icebet.casino/en/page/bonus-terms


Така че, ако играя с бонус за депозит в тези последни четири казина с вашата лоша репутация, мога да изтегля всяка сума в рамките на установените дневни лимити, докато ако играя в първите две казина с вашата отлична репутация, мога да изтегля само 5 пъти получен бонус. какво парадоксално? Всички те са казина с една и съща собственост и следователно едни и същи правила трябва да се прилагат за всички.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

МИСЛЯ, ЧЕ САМО ВИЕ СМЯТАТЕ ТОВА КАЗИНО Е ДОБРО!!! ТРЯБВА ДА МИ СЕ ПЛАЩА, САМО МОЖЕ! С ТОЛКОВА МНОГО ДОБРО КАЗИНО, БЕЗ СХЕМИ И ДАВАТЕ ТОЗИ РЕЗУЛТАТ НА КАЗИНО, ПЪЛНО СЪС СХЕМИ!!! ИГРАЯ ОНЛАЙН КАЗИНО ОТ ГОДИНИ, НЯКОИ СА ДОБРИ, ДРУГИ СА ТАКА-ТАКА-ТАКА И СЛЕД ТОВА ИМА И ЛОШИТЕ! ТОВА Е СТРАХОТНО, ПЪЛНО СЪС СХЕМИ!!!!

Автоматичен превод:
Nemokid
преди 1 година

здравей, току-що разложи всичко по рафтовете за корумпираните администратори, много е интересно какво ще отговорят, след като си 100%

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Почти жалбите са безплатни, но това не е мой проблем! Вие сте свободни да въведете сума за това! Но за това ще трябва: а) да бъдете неутрални и n) да оставите личните въпроси настрана! Има много оплаквания за вас! Не само тук! Трябва да погледнете собствения си нос!!

Автоматичен превод:
Nemokid
преди 1 година

Скъпи Немокинд.

Въпреки че разбирам, че може да видите подобни ограничения като нечестна практика, те се прилагат само докато бонусът е активен. Това означава, че плащате за предимството на бонуса. Ако това не ви харесва, не вземайте такъв бонус. Толкова е просто. Тъй като само вашите потенциални печалби са ограничени само докато вземате бонуса, като избягвате такъв бонус, трябва да сте добре. Начинът, по който го виждам, условията са ок, само бонусът е гаден.

Репутацията на казиното не включва бонус качество. Бонусите се променят често и са различни за много държави, поради което не ги вземаме предвид при окончателното изчисление на репутацията.

Можеш ли да видиш?:

file

Ако желаете да научите за Кодекса за справедлив хазарт, можете да го направите тук:

https://casino.guru/our-casino-reviews


Автоматичен превод:
преди 1 година

Тъй като не разглеждате всички доказателства, ви се предоставят всички възможни снимки, екранни снимки и друга кореспонденция, когато е възможно да се направи, в моя случай казиното не запази кореспонденцията, въпреки че изпратих историята на чата на моя поща, просто няма писмо, също така нямаше писмо, че има отмяна на теглене. Не е възможно да го докажете и няма да повярвате и ще бъдете по-благоприятни в полза на казиното, това е цялата разлика, ние, като играчи, няма да получим помощ от вас, тъй като казиното пак ще спечели . Те ви дават пари и всичко останало и, разбира се, рейтингът на тези същества ще бъде на върха и фактът, че подкрепяте измама и корупция, ще бъде пресъздаден за вас според заслугите ви по-горе.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей gidrofas555,

Наистина съжалявам да чуя, че не сте доволни от крайното решение на вашия случай. Мога да ви уверя, че не взимаме никакви комисионни от неоснователни оплаквания. Мениджмънтът на казиното просто изплати това, което има в своите правила и условия. Вие избирате дали искате да вземете бонус или не. Въпреки това вярвам, че ще останете с нас. :) Даваме всичко от себе си.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Почти жалбите са безплатни, но това не е мой проблем! Вие сте свободни да въведете сума за това! Но за това ще трябва: а) да бъдете неутрални и n) да оставите личните въпроси настрана! Има много оплаквания за вас! Не само тук! Трябва да погледнете собствения си нос!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Уважаеми Ares1981,

Тъй като не те познавам лично, оставям личните неща настрана. Ако смятате, че екипът за жалби не е неутрален, добре, всички имаме собствено мнение. Така че, вземете своя.

Кои оплаквания имате предвид? Говорим ли за тези токсични потребителски отзиви, публикувани в Trust Pilot? Обикновено се публикува от един или двама души, които се крият зад няколко имейл адреса.

Е, добре сме наясно с неблагодарността на много пристрастени играчи, но все пак те се борят със собствените си демони, а не е изцяло наша задача да ги спасяваме.

Ако сте толкова загрижени за носовете ни, мога ли да знам какво още правите тук?


Автоматичен превод:
1...3 4 5...15
Отидете на страницаот 15 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини