Това е интересно. Правилно ли разбирам, че ни дадохте отрицателна оценка, но въпреки това искахте да получите помощ от нас? Това няма никакъв смисъл. Както и да е, сигурен съм, че не сме отхвърлили жалбата ви поради отрицателната рецензия. Имаме над 70 служители, така че е много възможно човекът, който се е занимавал с вашата жалба, дори да не е знаел за отрицателната ви рецензия (ако не сте го споменали в жалбата си).
Както и да е, дори когато получаваме отрицателни отзиви, ние правим обратното. Винаги се опитваме да сме сигурни, че сме направили всичко възможно, за да удовлетворим играча или просто да решим справедливо и ако получим отрицателна оценка въпреки всичко това, тогава поне имаме чиста съвест.
Виждам също, че сте изпратили 15 жалби на нашия уебсайт. Ние ви помогнахме в някои случаи и също така ги отхвърлихме в други случаи, така че това не означава, че когато подадете жалба, ние автоматично ще я отхвърлим.
Както и да е, ако не сте доволни от процеса на оплакване, който имаме в Casino Guru, винаги имате други опции, които можете да използвате. Мисля, че все още не разбирате, че ние помагаме на играчите с техните оплаквания безплатно. Въпреки че отделяме много време за оплаквания, това не е нещо, което генерира директен доход за нас. Това не е нещо, което плаща нашите сметки и заплати. Ние правим това, защото печелим пари чрез хазартния бизнес, така че искаме да върнем нещо на играчите и нашият авторитет, който спечелихме в хазартната индустрия, ни помага да го направим.
Преглеждам публикациите ви тук и изглежда, че сте недоволни основно от всичко, което правим, и ни обвинявате за добри оценки, отхвърлени оплаквания и т.н. Забелязах също, че често не знаете как работим, как работи нашата репутация , потребителски отзиви, оплаквания, черни точки и вие просто разпространявате информация, която е просто подвеждаща за играчите, които четат това. Въпреки че винаги реагираме и обясняваме нашата позиция и как работят нещата, вие просто продължавате по същия начин. Няма много какво да обясняваме, всичко вече е обяснено. Така че можете или да спрете с това, което правите тук от ноември 2022 г., или ще бъдете забранени. Този форум служи за играчи, които търсят помощ, които искат да обсъждат различни неща, те могат да споделят своите отзиви (включително отрицателни, тъй като ни помагат да виждаме нещата от различни ъгли), но аз отказвам постоянно да чета колко зле сме нашия собствен форум. Има много платформи, където можете да пишете за това, но аз няма да го толерирам повече тук. Особено не от теб.
That's interesting. So do I understand it correctly that you gave us a negative review, but you still wanted to get helped from us? That doesn't make any sense. Anyway, I'm sure we didn't reject your complaint because of the negative review. We have over 70 employees so it's highly possible that the person who dealt with your complaint wasn't even aware of your negative review (if you didn't mention it in your complaint).
Anyway, even when we get negative reviews, we do the opposite. We always try to make sure that that we did everything we could in order to satisfy the player or simply decide fairly and if we get the negative review despite all of that, then at least we have a clear conscience.
I can also see that you submitted 15 complaints on our website. We helped you in some cases and we also rejected them in other cases so it doesn't mean that whenever you submit a complaint, we'll automatically reject it.
Anyway, if you're dissatisfied with the complaint process that we have in Casino Guru, you always have other options that you can use. I think you still don't understand that the we help players with their complaints for free. Even though we spend a lot of time on complaints, it's not something that generates direct income for us. It's not something that pays our bills and wages. We do this, because we earn money through the gambling business so we want to give something back to the players and our authority that we earned in the gambling industry helps us to do so.
I'm going through your posts here and it seems you're dissatisfied basically with everything we do and you blame us for good ratings, rejected complaints etc. I also noticed that you often don't know how we work, how our reputation works, user feedback, complaints, black points and you just spread information that are simply misleading for players who read this. Even though we always react and explain our position and how things work, you just continue with the same. There's not much we could explain, everything has already been explained. So you can either stop with what you've been doing here since November 2022 or you'll get banned. This forum serves to players who are looking for help, who want to discuss various things, they can share they feedback (negative included since it helps us to see things from different angles), but I refuse to constantly read about how bad we are on our own forum. There are plenty of platforms where you can write about it, but I'm not going to tolerate it here anymore. Especially not from you.
Автоматичен превод: