ФорумКазинаSnatch Casino - обща дискусия

Snatch Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 1 година от caiods20221
|
18325 преглеждания 196 отговора |
|
1...5 6 7...10
Добавете пост
Ares1981
преди 11 месеца

Още веднъж - ние не променяме оценките въз основа на потребителски отзиви. Много рецензии просто са написани нарочно. Ние също така не променяме оценки въз основа на публикации във форума.

Вместо постоянна критика, опитайте се да помогнете на играчите за промяна.🙏

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Вече направих проверката си и просто не мога да направя тегленето, те отменят, казвайки, че финансовият отдел го е отхвърлил, занимавам се с това от дни. Абсурдно е с играч, който излага парите си на риск и когато спечели, не може да тегли. 😡

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравей.

Знаете ли причината за отказа, моля?

Ако смятате, че можете да се нуждаете от помощ, подайте жалба и обяснете ситуацията там:

https://casino.guru/complaints

Автоматичен превод:
преди 11 месеца
преди 11 месеца

Да добавя, че опитахме - жалбата му между другото е от януари 2022 г. и за съжаление беше отхвърлена като неоснователна:

https://casino.guru/snatch-casino-player-s-attempt-to-self-exclude-from


Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Те просто твърдят, че финансовият отдел е отхвърлил тегленето.

Играх само за истински пари без бонуси.

Направих всички проверки преди 3 дни.

Всеки път, когато поискам теглене, те ми изпращат имейл, който беше отхвърлен, всъщност мисля, че не искат да платят, за да мога да се върна да играя и да загубя, но няма да го направя, просто ще се успокоя когато се оттегля.


filefile

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Бих искал да започна с това, че не е моя работа да помагам на играчите! Не работя за Casino Guru! Но ти! И по темата: Репутациите не се променят на базата на оценки: а на базата на оплаквания! Всички вас! решава в полза на казиното! В Askgamblers жалбата ми беше отворена отново за четвърти път! Там ги е грижа за играчите!

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Каква безсмислица! През януари 2022 г. дори не бях регистриран в Snatch Casino! Наистина си преуморена

Автоматичен превод:
Vanderlan97
преди 11 месеца

Опитаха се и мен да играя насила! В резултат на това затворих окончателно акаунта си! За да знаят, че опцията да загубя парите си с тях вече не е налична! Пак не са платили! Casino Guru отхвърли жалбата ми, след като дадох на Casino Guru отрицателна рецензия! Те също не предоставиха удължаване, както обикновено! Личната чувствителност на администраторите надделява над благосъстоянието на играчите

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

За да депозират едновременно пиксел, те генерират код и го приемат.

След това, когато спечелите и ще получите чрез pix, те измислят много неща, за да не плащат на потребителя. file

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Бих искал да започна с това, че не е моя работа да помагам на играчите! Не работя за Casino Guru! Но ти! И по темата: Репутациите не се променят на базата на оценки: а на базата на оплаквания! Всички вас! решава в полза на казиното! В Askgamblers жалбата ми беше отворена отново за четвърти път! Там ги е грижа за играчите!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Е, и това не е моя работа, правя го, защото ми пука.

Вече ти обясних всичко много пъти. Съжалявам, няма да си губя времето с теб. Тъй като продължавате да пишете същите омразни неща. Ако не ви харесва това място, напуснете ни.

Просто като това.

Автоматичен превод:
Vanderlan97
преди 11 месеца

Здравейте.

Просто тъп въпрос, сигурен ли си, че твоят CPF номер пасва? Добре ли е? Тъй като печатният екран казва, че трябва да го използвате, за да изпратите тегленето отново.

Все още не съм запознат с бразилската данъчна система, затова питам.

Уведомете ме, моля.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Каква безсмислица! През януари 2022 г. дори не бях регистриран в Snatch Casino! Наистина си преуморена

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Да, поразен съм от постоянните ви спорове и прикритото самосъжаление. Вашият акаунт беше закрит като неоснователно - оправете го, моля. Нищо, което публикувате във форума, няма да промени това.

Моя грешка, жалбата е подадена през ноември 2022 г. - точно сега. Смисълът остава същият.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

За да депозират едновременно пиксел, те генерират код и го приемат.

След това, когато спечелите и ще получите чрез pix, те измислят много неща, за да не плащат на потребителя. file

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Разбирам, но все още съм загрижен за CPF номера. Както и да е, Ник ще направи всичко възможно да ти помогне.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Опитаха се и мен да играя насила! В резултат на това затворих окончателно акаунта си! За да знаят, че опцията да загубя парите си с тях вече не е налична! Пак не са платили! Casino Guru отхвърли жалбата ми, след като дадох на Casino Guru отрицателна рецензия! Те също не предоставиха удължаване, както обикновено! Личната чувствителност на администраторите надделява над благосъстоянието на играчите

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Това е интересно. Правилно ли разбирам, че ни дадохте отрицателна оценка, но въпреки това искахте да получите помощ от нас? Това няма никакъв смисъл. Както и да е, сигурен съм, че не сме отхвърлили жалбата ви поради отрицателната рецензия. Имаме над 70 служители, така че е много възможно човекът, който се е занимавал с вашата жалба, дори да не е знаел за отрицателната ви рецензия (ако не сте го споменали в жалбата си).

Както и да е, дори когато получаваме отрицателни отзиви, ние правим обратното. Винаги се опитваме да сме сигурни, че сме направили всичко възможно, за да удовлетворим играча или просто да решим справедливо и ако получим отрицателна оценка въпреки всичко това, тогава поне имаме чиста съвест.

Виждам също, че сте изпратили 15 жалби на нашия уебсайт. Ние ви помогнахме в някои случаи и също така ги отхвърлихме в други случаи, така че това не означава, че когато подадете жалба, ние автоматично ще я отхвърлим.

Както и да е, ако не сте доволни от процеса на оплакване, който имаме в Casino Guru, винаги имате други опции, които можете да използвате. Мисля, че все още не разбирате, че ние помагаме на играчите с техните оплаквания безплатно. Въпреки че отделяме много време за оплаквания, това не е нещо, което генерира директен доход за нас. Това не е нещо, което плаща нашите сметки и заплати. Ние правим това, защото печелим пари чрез хазартния бизнес, така че искаме да върнем нещо на играчите и нашият авторитет, който спечелихме в хазартната индустрия, ни помага да го направим.

Преглеждам публикациите ви тук и изглежда, че сте недоволни основно от всичко, което правим, и ни обвинявате за добри оценки, отхвърлени оплаквания и т.н. Забелязах също, че често не знаете как работим, как работи нашата репутация , потребителски отзиви, оплаквания, черни точки и вие просто разпространявате информация, която е просто подвеждаща за играчите, които четат това. Въпреки че винаги реагираме и обясняваме нашата позиция и как работят нещата, вие просто продължавате по същия начин. Няма много какво да обясняваме, всичко вече е обяснено. Така че можете или да спрете с това, което правите тук от ноември 2022 г., или ще бъдете забранени. Този форум служи за играчи, които търсят помощ, които искат да обсъждат различни неща, те могат да споделят своите отзиви (включително отрицателни, тъй като ни помагат да виждаме нещата от различни ъгли), но аз отказвам постоянно да чета колко зле сме нашия собствен форум. Има много платформи, където можете да пишете за това, но аз няма да го толерирам повече тук. Особено не от теб.

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

истината понякога е трудна за разбиране, нали? Напуснах Casino Guru преди много време! Но няма да се откажа от свободата да участвам в тази дискусия!

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

защо лъжеш Имаше безброй имейли от мен с искане за самоизключване! Винаги е бил отказван! И когато заплаших, че ще се обадя на адвоката си, го затвориха! Как можете да лъжете толкова нагло тук и да твърдите, че акаунтът ми е несправедливо закрит? Искаш ли да публикувам екранни снимки, за да покажа, че пак лъжеш?

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Вече поисках снимка, банков превод и те винаги го отхвърлят, като претендират за невалидния CPF, само че моят CPF е правилен и така или иначе не искат да плащат.

Ето още един тест, чакаше го от 19.05 и пак отказаха.

Най-ужасният сайт за залагания, който някога съм играл!

file

Автоматичен превод:
Daniel
преди 11 месеца

И какво наистина оценявате ??))) не ме карайте да се смея, вие просто се интересувате да давате добри оценки на измамниците, въпреки 99% от отрицателните и верни отзиви на истински играчи, без съдебен процес и разследване, близки оплаквания на играчи , няма да се изненадам, че дори не ги разглеждате в полза на казиното и всичко останало.

Автоматичен превод:
gidrofas555
преди 11 месеца

Вече е споменато многократно в този форум, включително тази тема: Потребителските рецензии нямат влияние върху рейтинга на репутацията на Casino Guru. Това са 2 различни неща и двете се показват в подробностите на казиното. Например има казина като Vulkan Vegas или Ice casino с много добра оценка на Casino Guru, но оценката на потребителите (обратната връзка е доста лоша). Това е просто защото някои играчи изпитват доста дълго време за теглене. Това е нещо, което не отразяваме в нашите рецензии, защото не сме в състояние да разберем какъв е средният период на теглене във всяко едно казино на нашия уебсайт.

Вярвам, че 1000+ оплаквания, които получаваме всеки месец, говорят сами за себе си. Ние се превърнахме в най-големия онлайн проект, помагащ на играчи с оплаквания, свързани с казино, с причина. Ако не го направихме по-добре от другите, тогава играчите нямаше да имат причина да се оплакват тук, но щяха да използват други уебсайтове. Както и да е, точно това можете да направите, ако не сте доволни от нашия процес за разрешаване на жалби. Има и други опции, които можете да изберете, ако смятате, че ще постигнете по-добър резултат.

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
Daniel
преди 11 месеца

Честно казано, не знам на кого сте помогнали, но фактът остава, че сте на страната на казиното. Относно volcano vegas, играя там от самото начало на отварянето им, най-разбираемата бонусна политика от всички казина, изтеглят се бързо. За разлика от снач казината, където при активирането на бонуса няма информация за максималното теглене. Само накрая ще си вземеш стотинките, а останалите първо са истински, самото име говори само за себе си. Пълен офис, без шанс за печалба.

Автоматичен превод:
gidrofas555
преди 11 месеца

и все пак, когато погледнете отзивите на потребителите, Vulkan Vegas има ЛОШИ отзиви

file

така че според вашата логика, която описахте тук по-рано, те не трябва да имат добър рейтинг на Casino Guru, въпреки че ние все още вярваме, че са честни и всеки може да играе там безопасно и дори вие вярвате, че са добро казино.


Vulkan Vegas е много активен, когато става въпрос за разглеждане на оплаквания на играчи, но можем да твърдим точно същото за Snatch Casino. Те имат 0 неразрешени жалби до тази дата. Разбира се, можете да кажете, че имат 0, защото отхвърлихме някои от оплакванията, но тогава просто ще се въртим в кръг в тази дискусия.

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
1...5 6 7...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини