ФорумКазинаSmokace Casino - обща дискусия

Smokace Casino - обща дискусия (страница 9)

преди 1 година от Gretche70
|
21685 преглеждания 190 отговора |
|
1...8 9 10
Jaro
преди 3 месеца

Продължавайте да не отговаряте на директни въпроси. Вече правите лошо впечатление на мен и на други играчи.

Нямам намерение да получавам отговор от вас, защото вече не ми е интересно да чета вашите отговори.

Бъдете сигурни, че няма да спра до тук, също и защото вече имам някой, който иска да ми помогне законно.

Разбира се, ние ще оценим всичко, дори информацията, предоставена от вас. Защото не можем да пренебрегнем нито един детайл.

поздрави

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

filefile

Скъпи Джаро, вече ти бях изпратил екранните снимки с доказателство, че това казино не ти позволява да запазиш печалбите си, ако имаш активен баланс. Помолих те да ги препратиш на Ник.

Smokace може да блокира вашия акаунт при поискване само с нулев баланс, тоест когато няма полза от него!!

Както и да е, по-горе ви изпращам отново двете най-подходящи екранни снимки.

Дори да бях споменал проблеми с хазарта в имейлите, които изпратих до казиното, те нямаше да спрат акаунта ми.

Освен това, ако се самоизключите поради проблеми с хазарта, много казина вече няма да ви позволят да теглите, докато самоизключването не изтече. На практика вече нямаше да мога да вляза в акаунта си и да въведа нови тегления (имах баланс от €30 000!)

Просто следвах процедурата, посочена в параграф 4 от техните правила и условия и това е, което има договорна стойност между казиното и играча.

Исках да преустановя активността в играта, но да мога да продължа да влизам в акаунта, за да тегля. Вижте прикачения имейл

filefile

Мислех, че след всички доказателства, които ти изпратих досега, ситуацията е ясна, но изглежда, че нарочно биеш около храста, за да не разбереш. Не вие, а тези, които разглеждат жалбите.

Разбирам, че Ник не иска да играе срещу партньорско казино, но тогава не губете времето на хората. Ще изглежда като съвпадение, че почти всички казина с вашето лого на сайта нямат неразрешени оплаквания.

Автоматичен превод:
carsix79
преди 3 месеца

Мислех, че сте изпратили тези екранни снимки към заявката за повторно отваряне. Не работих през уикенда, така че не видях отговора ви, но изпратих тези екранни снимки отново на нашия екип и те ми казаха, че утре при обаждането, което имаме, ще се занимават допълнително с това. Така че мисля, че може да има някакъв шанс за повторно отваряне. Така че благодаря, че изпратихте необходимото и се надявам, че можем да помогнем.

Все пак бих искал да попитам. Кога се проведе този разговор, имате ли среща?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Говорих в чата предишния ден или същия ден, когато изпратих имейла до поддръжката, така че на 4 или 5 август, защото исках да знам защо вече не мога да вмъквам нови проблеми и защо тези, които вече бях вмъкнал, не са все още се плаща.

И във всеки случай казиното вече беше наясно с проблемите ми с хазарта, тъй като веднага след като направих първото теглене, блокира акаунта ми с това съобщение:

file

и затова той следваше тази стратегия:

-Блокиране на плащане и теглене за 14 дни с разследване на фалшива игрова сесия

-оставете игралната дейност отворена с потенциална възможност да загубите вече получените печалби

-неуспех за предоставяне на почивка от играта след моя повторна молба

-постоянно блокиране на акаунта в играта, след като загубих всичко (салдо и тегления) чрез прекъсване на комуникацията по имейл.



Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

file

Това е окончателното доказателство, че те не позволяват спиране или самоизключване на акаунт с активен баланс и/или предстоящи тегления.

Хубавото е, че най-отгоре те пишат, че играчът може да блокира акаунта по всяко време и че средствата ще бъдат изплатени, като се свърже с поддръжката по имейл.

След това на дъното казват обратното.

И тогава те се хвалят с прилагането на НАЙ-ДОБРИТЕ системи за отговорна игра

filefilefile

Автоматичен превод:
carsix79
преди 3 месеца

Да, доста безсмислено е написано и противоречи на тези твърдения, които сте отбелязали на първия скрийншот. Но поне знам, че казиното го има в Правилата и условията и затова са ви го казали.

Както и да е, трябваше да знам кога се е състоял разговорът, за който питах. Това е много важно за мен, когато говорим за това утре. Можете ли да ми отговорите на това, моля?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Вече ви отговорих, но публикацията чака публикуване.

Използвах чата предния ден или същия ден, когато изпратих имейла, за да поискам спиране на акаунта. Значи на 4 или 5 август.

Оплаках се, че тегленията не са изплатени и не мога да въвеждам нови (имах 30 000 евро в баланс). След това поисках да приложа самоизключване от игрална дейност, за да не загубя печалбите, и ми казаха, че не е възможно, защото имам активен баланс.

Честно казано не прочетох раздела за блокиране на акаунти, който току-що ви препратих, защото мислех, че цялата информация е дадена в раздела за отговорна игра. Следвах тези инструкции, предполагайки, че молбата ми ще бъде приета.

Ясно е, че намерението на казиното е да създаде объркване, а не да защити играчите.

Въпросът сега е: може ли казино да откаже да даде почивка на играч само защото има активен баланс? Правилата и условията обясняват ли това ясно?

В този случай играчът няма инструменти за защита на своите печалби. Това отговаря ли на вашите стандарти за отговорна игра?

Ако това е честно за вас и не се дължи на измамна тактика, тогава вдигам ръце и се предавам.


Автоматичен превод:
carsix79
преди 3 месеца

Защитете собствените си печалби, като не се изкушавате да загубите нищо от това, което сте спечелили. Ако закрият акаунта ви, те могат да използват това като извинение да анулират печалбите ви, така че внимавайте при вземането на това решение. Просто го оставете докато е в банковата ви сметка!!

Автоматичен превод:
nigeljc59
преди 3 месеца

Вие сте прав, всъщност бях поискал спиране на игрална дейност с възможност за вмъкване на нови тегления, както е предвидено в техните Правила и условия, но те ми го отказаха.


Автоматичен превод:
carsix79
преди 3 месеца

Ще видите, че и двамата ще си върнем печалбите. Въпреки че някой на всяка цена пречи

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Говорих в чата предишния ден или същия ден, когато изпратих имейла до поддръжката, така че на 4 или 5 август, защото исках да знам защо вече не мога да вмъквам нови проблеми и защо тези, които вече бях вмъкнал, не са все още се плаща.

И във всеки случай казиното вече беше наясно с проблемите ми с хазарта, тъй като веднага след като направих първото теглене, блокира акаунта ми с това съобщение:

file

и затова той следваше тази стратегия:

-Блокиране на плащане и теглене за 14 дни с разследване на фалшива игрова сесия

-оставете игралната дейност отворена с потенциална възможност да загубите вече получените печалби

-неуспех за предоставяне на почивка от играта след моя повторна молба

-постоянно блокиране на акаунта в играта, след като загубих всичко (салдо и тегления) чрез прекъсване на комуникацията по имейл.



Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Хммм, мислех, че тази екранна снимка ви дойде в края, когато загубихте всичко.

Що се отнася до факта, че те може да са извършвали проверки на сесията ви на игра, това изобщо не трябва да е фалшиво. Нормално е да спечелите голяма сума, както спечелихте.

Но ще видим какво ще стане днес и дали жалбата ви ще бъде отворена отново. Не искам да давам никакви обещания, за да не те излъжа.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Аз също имам проблеми с това казино! Smokeace! От миналата седмица се опитвам да направя теглене и не мога! Всеки път те искат същата информация, която вече съм изпратил или нова информация! Дори информация от банкова сметка, която дори не е моя, искат да предоставя! Направил съм само 2 депозита там! Един на 20/06, че изиграх депозираната сума и загубих целия баланс! И още един на 6 август! Дори им изпратих информацията за депозита от 20/06! Не успях да изпратя разпечатки на този от 6 август! Защото банката не позволява скрийншотове! Но изпратих други документи, които доказват истинността на предоставената от мен информация! Но винаги го затрудняват! Ясно ми е, че това не е конференция! Това е измамна работа! За да не плащате, не правете теглене! Бих искал вашата помощ! Видях тук във форума, че някой също е имал този проблем, банката не позволява заснемането на екрана! Ако можете да излезете напред и да ми помогнете! Как успяхте да разрешите това с Казино? Благодаря ви предварително за помощта!!!

Автоматичен превод:
Vivi523
преди 3 месеца

Здравейте, съжалявам, че ситуацията ви е толкова сложна.

Искам да започна, като изтъкна, че Томас разгледа жалбата ви. Съобщението, което инициира етапа на събиране на информация от отбора от играча, е доста общо.

Чувствайте се свободни да получите достъп до жалбата тук 👈

Причината, поради която казиното ви моли да потвърдите банкова сметка, която не притежавате, трябва да има добро и разумно обяснение, но тя все пак трябва да бъде разгледана.

Що се отнася до проблема със скрийншота, някои банкови приложения са защитени от записване и скрийншот.

Изискванията на казиното може да изглеждат неразумни за някой, който не е свикнал с тези предпазни мерки за сигурност. Доста ми е познато това чувство.

Ще се опитате ли да разрешите този проблем с мен? Нека опитаме нещо.

По мое мнение би било най-добре да се свържете с банковия си съветник или който и да е във вашата страна и да поискате всякакъв вид извлечение, което се опитвате да получите чрез приложението.

Можете ли да опитате? Най-общо казано, спазването е най-простият начин на действие, дори ако не сме съгласни с искането. Моят личен опит показа, че противопоставянето на казиното по време на KYC процедурата само причинява повече задържания. 🙁 Разбира се, не твърдя, че това е вашето обстоятелство.

Във всеки случай, кажете ми какво мислите относно връзката с банката, моля.


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Изпратих извлечение и те го приеха, изпратих картата, но те все още не са ми отговорили, можете ли да се свържете с тях?

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Накарайте банката да ви изпрати pdf на депозитната транзакция и да го качите в чат на живо или имейл, което не е твърде сложно

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Изпратих извлечение и те го приеха, изпратих картата, но те все още не са ми отговорили, можете ли да се свържете с тях?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, може би има нещо друго, което трябва да проверят. Казиното коментирало ли е картата? Ще се опитам да бъда търпелив и да запазя хладнокръвие, защото те имат известно време да го оправят. Специално даваме на казината 14 дни за KYC и тегления.

Също така, доколкото някога се свързвате с казиното, трябва да имате подадена жалба до нас, което виждам, че не е вашият случай. Но бих се опитал да им дам още време и да видя дали ще продължи. Ако не, тогава можете да подадете жалба и ние ще се опитаме да помогнем. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Е, надявам се да не е проблем с имейла, защото получих сервизен имейл, чатът на живо не работи, иначе щях да пратя документите там, искам да разбера дали е възможно да имат връзка с тях чрез вас

Автоматичен превод:
Nicola99
преди 3 месеца

Ако сте подали жалба и нищо не е разрешено, ние ще се свържем с казиното. Но не преди да са минали 14 дни. Разбира се, ако имейлът не работи, вероятно не е най-лесното нещо, на което да разчитате. Просто дайте малко време и ако казиното не се свърже с вас и вашите документи не бъдат одобрени или отхвърлени, не се колебайте да се свържете с нас и ще видим какво можем да направим.

сделка?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Идеално, няма проблем, имам всички документи, ще ви уведомя, ако нещо се промени

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

file jaro мисля, че трябва да се свържеш с казиното, защото имейлът ми не знам защо, но с техния имейл не работи и не ми изпраща съобщението, имаш ли метод, с който мога да им изпратя документите?

Автоматичен превод:
1...8 9 10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини