ФорумКазинаSmokace Casino - обща дискусия

Smokace Casino - обща дискусия (страница 8)

преди 1 година от Gretche70
|
21732 преглеждания 190 отговора |
|
1...7 8 910
Jaro
преди 3 месеца

Относно вашия отговор, който прочетох едва сега, ви каня да прочетете последното ми изречение

„Помолих ги да прекратят игралната дейност и те не искаха да го направят. Сега съм сигурен, че ще застанете зад тях въпреки доказателствата, че са действали по сенчест начин, за да ме накарат да загубя всичко."


Както можете да видите, бях прав и както писахте преди, поведението на казиното не е правилно.

„Също така съм малко объркан от факта, че им казваш за периода на размисъл, докато не ти платят, а от друга страна те казват, че не могат да ти закрият сметката. Това не ми се струва нормално."


Така че казиното може да блокира игралната сметка по собствена инициатива, след като получи печалби, докато ако го поискам, за да защитя спечеления баланс, не мога да го направя!


А междувременно жалбата ми беше срамно хвърлена в кошчето.

Ще направя всичко публично.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Никъде в условията им не пише, че не могат да спрат акаунта с активен баланс също защото би било абсурдно и безсмислено. Ако искам да спра акаунта с активен баланс, как иначе да го направя? Във всички казина, където поисках период на почивка, той беше приложен без проблеми!

Междувременно великият Ник затвори жалбата ми като неоснователна, след като ясно му обясних всичко.

Дайте ми възможност жалбата да бъде разгледана от друг оператор, защото това, което направи Ник, е извън всякаква логика.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Ще се радвам, ако молбата ви бъде удовлетворена, но аз не възлагам рекламации, аз съм просто администратор на форума, така че нямам правомощия в тази област.

Но аз лично вероятно бих се опитал да напиша жалба и до някой орган, защото това, което казвате, не ми изглежда напълно нелогично. Мислиш ли да го пробваш?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

ЛУД! Този отговор говори сам за себе си.

Официално получихме отговор, че нямате намерение да защитавате интересите на играчите, когато става въпрос за Smokace.

срамно

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Изобщо не става дума за това какъв вид казино е, ако го бяхте правили в някое друго казино, щеше да се получи по същия начин. Трябва да вземете предвид това, което ви е казано.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

И разбира се, наистина е абсурдна молба да поискате помощ за възстановяване на историята на играта ви.

Разбира се, не сте длъжни да правите нищо.

Но тъй като казвате, че помагате на играчите да решават проблеми с казината, човек очаква да им помогнете да възстановят историята си. Много прост случай предвид вашия екип с дългогодишен опит.

Но вече не искам да споря с онези, които явно заобикалят въпросите, без изобщо да им отговорят.

За щастие всичко е публично и останалите членове на сайта ще имат възможност да формират собствено мнение по въпроса

Автоматичен превод:
Aleauzzass
преди 3 месеца

Да, но трябва да разберете, че трябва да се основава на нещо. Когато отидеш в офиса да искаш документ от тяхната система, те също трябва да знаят за какво е и не ти го дават просто така. Ние нямаме правомощието да наложим каквото и да било въз основа на нещо от казиното.

Разбира се, не става дума за спор, а за опит да разбереш как стоят нещата. Всеки трябва да коригира определени процедури.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Добре, нека го кажем така:

Скоро след като жалбата ми беше затворена от вас, казино Smokace затвори акаунта ми на основание „проблеми с хазарта".

Без основание, тъй като след конфискацията, която претърпях, никога повече не платих в казиното. Но месец по-късно те все пак решиха да закрият акаунта с тази причина и без да предоставят или да ми съобщават обосновка в това отношение.

Първа точка за изясняване.

Втората точка за изясняване, пряко свързана с първата, е възстановяването на историята на моята игра.


Така че по-приемливо ли е като реч?

Можеш ли поне да се опиташ да ми помогнеш?


чакам

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Антилефонният орган изхвърля оплакванията, както и вашият Ник, така че е безполезно да изпращате оплаквания. Тъй като не намирате оплакването ми за нелогично, би било интересно да разберем защо Ник не го счете за основателно.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Добре, нека го кажем така:

Скоро след като жалбата ми беше затворена от вас, казино Smokace затвори акаунта ми на основание „проблеми с хазарта".

Без основание, тъй като след конфискацията, която претърпях, никога повече не платих в казиното. Но месец по-късно те все пак решиха да закрият акаунта с тази причина и без да предоставят или да ми съобщават обосновка в това отношение.

Първа точка за изясняване.

Втората точка за изясняване, пряко свързана с първата, е възстановяването на историята на моята игра.


Така че по-приемливо ли е като реч?

Можеш ли поне да се опиташ да ми помогнеш?


чакам

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Можете да отворите жалба и да видите дали екипът ще може да ви помогне или не въз основа на това, което казвате. Не се занимавам с оплаквания и не искам да казвам на играчите в определени случаи, че определено ще им помогнем, когато не трябва да е така. Това трябва да бъде оценено от нашите експерти. Не можем произволно да започнем да решаваме нещо без оплакване.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Още едно невярно твърдение.

Мислите ли, че вече не съм се опитал да пусна друга жалба по този въпрос?

Наистина ли мислиш, че той е просто човек, който обича да говори и да се оплаква и това е?

И познайте как мина молбата ми за откриване на жалба?

Отхвърлено. Казваш ми, че не мога да пусна жалба, подобна на тази, която вече пуснах.

Какви явления. Кой знае дали рано или късно красивият замък на Casinò Guru ще рухне

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Четейки много оплаквания, има няколко съмнителни точки относно вашата система.

Първо, когато обменяте имейли между вас и казиното с играча, който е този, който е пряко замесен и трябва да остане на тъмно. Наистина не разбирам това.

Ако аз съм пострадалата страна, доказателствата трябва да бъдат изпратени на мен, а не на трета страна.

След това, когато става въпрос за отговорна игра, винаги се фокусирате върху един и същ параметър, че за да поискате спиране на акаунт, трябва да декларирате, че сте проблемен играч.

Знаете ли, че някои казина вече не обработват тегления със самоизключваща се сметка?? И вече не можете да влезете, за да правите нови тегления??

В моя случай просто трябваше да преустановя игралната си дейност съгласно техните правила и условия, за да мога да въвеждам нови тегления след приключване на хипотетичното разследване на моята игрална сесия (тогава всички знаем и вие също, че това беше просто измама тактиката на казиното!).

Така че бих искал да отворя отново нова жалба въз основа на тези елементи, но абсолютно не искам жалбата да се обработва от Ник!

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

filefilefilefile

Това е неопровержимото доказателство, че казиното не позволява прекъсване на играта с активен баланс, дори ако поискате самоизключване за проблеми с хазарта, както е посочено от Ник.

И така, какво правим?

Даваме ли право на казиното?

Играчът няма инструмент за отговорен хазарт, за да не загуби своите печалби. Това е хищническо и незаконно, защото не зачита това, което те пишат в T&C, което представлява договора за игра.

Ако нарушим дори една запетая от техните правила и условия, те конфискуват нашите печалби, докато могат да правят каквото си искат.

Изумен съм, че спонсорирате това казино и му давате страхотна репутация. Браво!

Очаквам повторното разглеждане на жалбата въз основа на тези доказателства.

Готов съм да дам 20% награда в случай на успех.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Здравей Джаро, би ли препратил последното ми съобщение със снимки на екрани на Ник, за да го помоля да отвори отново жалбата?

След като вече поисках повторно разглеждане на жалбата, не мога да приложа новите доказателства.

благодаря

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Още едно невярно твърдение.

Мислите ли, че вече не съм се опитал да пусна друга жалба по този въпрос?

Наистина ли мислиш, че той е просто човек, който обича да говори и да се оплаква и това е?

И познайте как мина молбата ми за откриване на жалба?

Отхвърлено. Казваш ми, че не мога да пусна жалба, подобна на тази, която вече пуснах.

Какви явления. Кой знае дали рано или късно красивият замък на Casinò Guru ще рухне

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Вероятно смятате, че всички са наясно с обстоятелствата ви и че всяка информация, която липсва или е двусмислена, е невярна. Вярвам, че разбирам това, защото обикновено изпитвам същото, когато говоря с мобилния оператор.

Въпреки това исках да изясня, че като администратори ние не участваме в процеса, включително заявките за повторно отваряне, и нямаме много общо с жалбите. Освен това, не сме запознати с обмен на съответна информация в Skype или обмен на имейли. Моля, постарайте се да запомните това. Джаро прави всичко възможно да бъде в крак с вашите притеснения, идеи и мнения дори при тези обстоятелства, но е трудно без личен достъп до всеки случай. Все пак, ние се опитваме да сме в крак дори с най-сложните оплаквания, доколкото разбираме, играчите просто искат да разгледат такива оплаквания.

Това е всичко, което исках да знаеш.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравей Джаро, би ли препратил последното ми съобщение със снимки на екрани на Ник, за да го помоля да отвори отново жалбата?

След като вече поисках повторно разглеждане на жалбата, не мога да приложа новите доказателства.

благодаря

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравей, carsix79. Мина известно време.

Джаро е наистина загрижен за тази ситуация, бих казал.

Вчера проведохме бърз разговор относно отхвърлената ви жалба и искането за повторно отваряне.

Въпреки че не мога да кажа, че целият екип на общността е разбрал напълно всеки инцидент, описан в жалбите, ние все пак искаме да говорим с екипа по жалбите относно процедурата и резултата. Моля за вашето търпение, тъй като трябва да насрочим онлайн среща, за да продължим с това.

С малко късмет ще имаме какво ново да добавим през следващата седмица.

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Здравей Радка,

Когато казвам „още едно невярно твърдение", го казвам с пълното познаване на фактите.

Искате ли малък пример?

Казиното и Бранислав твърдят, че балансът ми е бил намален веднага след прехвърлянето на бонуса. Дори след преглед на историята на игрите ми, която беше видяна от всички, с изключение на съответния човек.

Въпреки това, за съжаление за казиното и за вас, транзакциите се съхраняват в блокчейна и говорят ясно.

Гледайки транзакциите, след превъртането на бонуса става ясно, че твърденията на казиното и Бранислав не са верни (имам скрийншотовете). Просто защото ако имаше намаление на баланса, нямаше да мога да правя залози на определена сума (бонус покупка). Но имам екранни снимки, които говорят сами за себе си.

Второ, когато играете с активен бонус, жетоните не се събират. Тъй като казиното ги прехвърля към реалния баланс, жетоните започват да се събират.

Толкова просто разсъждение за разбиране.

Сега, след като в крайна сметка отговорихте на моите въпроси и твърдения, ви питам. Защо вашият колега предостави невалидна информация?

Повтарям, за съжаление транзакциите, написани на блокчейн, говорят ясно

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Би било много оценено.

Ясно и напълно демонстрирах, че не мога да се самоизключа или спря акаунта, тъй като казиното отказва да го направи с активен баланс, дори ако го напиша във формата, посочена от Ник.

Просто разчитах на това, което е записано в договора за игра, което трябва да се спазва от играча, но и от казиното.

Нямаше да загубя 33 000 евро, ако бяха уважили молбата ми, както е посочено в T&C.

Казиното също се хвали, че приема сериозно отговорната игра, но след това следва обратното и в моя случай измамно поведение. Шегата е също така, че след загубите ми затвориха акаунта ми поради проблеми с хазарта и продължавам да получавам промоционални имейли от тях.

Също така не искам други играчи да бъдат ощетени от безотговорните практики на Smokace.

Автоматичен превод:
carsix79
преди 3 месеца

Carsix, аз съм италиански потребител, можем ли да обсъдим в Instagram, ако го имате? Бих искал да обсъдя с някой, който може да има повече опит от мен

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

file

Ето какво добавихте отново. Повторното отваряне на жалба е отхвърлено дори пред доказателствата на моите доказателства.

„Новата информация, която ни предоставихте, не е достатъчна, за да промени обстоятелствата, при които жалбата е затворена, и не оправдава повторното ѝ отваряне. Ще отворим отново жалба само ако имаме нова информация, показваща, че жалбата е затворена несправедливо."

Значи не си разгледал доказателствата, които ти изпратих, или просто отричаш доказателствата?

Дори се канех да повярвам на думите ти, но те бяха просто обикновен фарс.

Така че е официално, че сте на страната на казино, което нарушава своите T&C и не прилага самоизключване от игри с активен баланс. срам!!

Фактът, че Джаро вече не отговори, може ли да е защото ти си го накарал да млъкне, след като се осмели да се съгласи с мен относно фактите?

Това определено може да се впише във вашите методи.

Въпреки това, очаквам вашето ясно и окончателно изявление относно факта, че Smokace не прилага самоизключване (дори при проблеми с хазарта) с активен баланс, нарушаващ неговите T & C.

Много ми е любопитно каква е вашата безпристрастна позиция, ако имате такава.




Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравей Радка,

Когато казвам „още едно невярно твърдение", го казвам с пълното познаване на фактите.

Искате ли малък пример?

Казиното и Бранислав твърдят, че балансът ми е бил намален веднага след прехвърлянето на бонуса. Дори след преглед на историята на игрите ми, която беше видяна от всички, с изключение на съответния човек.

Въпреки това, за съжаление за казиното и за вас, транзакциите се съхраняват в блокчейна и говорят ясно.

Гледайки транзакциите, след превъртането на бонуса става ясно, че твърденията на казиното и Бранислав не са верни (имам скрийншотовете). Просто защото ако имаше намаление на баланса, нямаше да мога да правя залози на определена сума (бонус покупка). Но имам екранни снимки, които говорят сами за себе си.

Второ, когато играете с активен бонус, жетоните не се събират. Тъй като казиното ги прехвърля към реалния баланс, жетоните започват да се събират.

Толкова просто разсъждение за разбиране.

Сега, след като в крайна сметка отговорихте на моите въпроси и твърдения, ви питам. Защо вашият колега предостави невалидна информация?

Повтарям, за съжаление транзакциите, написани на блокчейн, говорят ясно

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Ако имате уместни доказателства, които Бранислав може да е пропуснал, можете да опитате да отворите отново жалбата. Но всяко оплакване е толкова важно за нас, колкото и играчите. Мисля, че той се опита достатъчно усилено и откри всичко необходимо, за да стигне до заключението, което направи. Той разгледа всяко едно доказателство и определено не беше прието с лека ръка. Освен това комуникацията с казиното със сигурност беше важна и на базата на това всичко завърши така, както се получи. Така че, както казах, ако имате всичко необходимо, можете да опитате отново, но ако не, страхувам се, че вече няма да мога да ви помогна.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

file

Ето какво добавихте отново. Повторното отваряне на жалба е отхвърлено дори пред доказателствата на моите доказателства.

„Новата информация, която ни предоставихте, не е достатъчна, за да промени обстоятелствата, при които жалбата е затворена, и не оправдава повторното ѝ отваряне. Ще отворим отново жалба само ако имаме нова информация, показваща, че жалбата е затворена несправедливо."

Значи не си разгледал доказателствата, които ти изпратих, или просто отричаш доказателствата?

Дори се канех да повярвам на думите ти, но те бяха просто обикновен фарс.

Така че е официално, че сте на страната на казино, което нарушава своите T&C и не прилага самоизключване от игри с активен баланс. срам!!

Фактът, че Джаро вече не отговори, може ли да е защото ти си го накарал да млъкне, след като се осмели да се съгласи с мен относно фактите?

Това определено може да се впише във вашите методи.

Въпреки това, очаквам вашето ясно и окончателно изявление относно факта, че Smokace не прилага самоизключване (дори при проблеми с хазарта) с активен баланс, нарушаващ неговите T & C.

Много ми е любопитно каква е вашата безпристрастна позиция, ако имате такава.




Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, разговарях с нашия екип за цялата ситуация и също така попитах за важни неща относно вашия случай.

Заключихме, че трябва да изпратите следното, за да бъдете отворени отново. Написахте във вашата жалба, че „Дори чрез чат бях попитал дали е възможно да се самоизключа и все пак да имам достъп до акаунта, за да въвеждам нови заявки за теглене и отговорът беше НЕ!"

Така че, ако имате доказателство, че сте казали на казиното дали е възможно да се самоизключите и да изтеглите пари, ние ще разгледаме допълнително вашия случай. Това е доста подходяща информация и затова ви беше отказано повторно отваряне, защото не сте изпратили нищо подобно. Имате ли информация относно този конкретен въпрос, за който сте уведомили казиното? Ако да, можете да публикувате екранна снимка от чата или имейл.

Автоматичен превод:
1...7 8 910
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини