ФорумКазинаSmokace Casino - обща дискусия

Smokace Casino - обща дискусия (страница 10)

преди 1 година от Gretche70
|
16383 преглеждания 186 отговора |
|
1...9 10
Добавете пост
Nicola99
преди 1 месец

Опитахте ли този имейл m? file

Автоматичен превод:
nigeljc59
преди 1 месец

Същото нещо, моят имейл ми изпраща известие, че е невъзможно да се достави съобщението, дори и при нова бъркотия с имейлите, същото нещо, винаги изчезва и за щастие вече бях проверил всичко, но ако се опитам да изпратя имейл, се случва същото, но чатът на живо не работи за мен, просто ако щракна върху изскачащия прозорец, нищо не се случва, иначе щях да изпратя документацията в чата на живо, но сега по този начин наистина не знам как да му изпратя документите

Автоматичен превод:
Nicola99
преди 1 месец

Без KYC имейл или контакт, както е показано, и без чат на живо!! Изглежда странно 🤔 правили ли сте теглене с тях преди?

Автоматичен превод:
nigeljc59
преди 1 месец

те имат контактите, само че с моя имейл не знам защо не мога да им изпратя документите, не, точно затова исках да се верифицирам успешно, преди да играя,

защото в stelario casino потвърдих без проблеми миналата година, но сега не мога да се свържа и с тях, но вече потвърдих и изтеглих (дори предишния ден) успешно, така че проблемът е без значение, но със smokace, който трябва да проверя това е проблем, докато не проверят, явно няма да играя повече

Автоматичен превод:
Nicola99
преди 1 месец

Защо не отворите нов имейл акаунт и не изпратите документите оттам и не им обясните ситуацията и ги помолите да отговорят и на двата имейл адреса, така че поне да можете да отговорите, ако ви изпратят имейл.

Автоматичен превод:
nigeljc59
преди 1 месец

Точно така и аз бях мислил за това и мисля скоро да пробвам да го направя така.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

file jaro мисля, че трябва да се свържеш с казиното, защото имейлът ми не знам защо, но с техния имейл не работи и не ми изпраща съобщението, имаш ли метод, с който мога да им изпратя документите?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

хей Ако се нуждаете от помощта на нашия екип за оплаквания с вашата проверка, моля, подайте оплакване тук и съм сигурен, че те ще направят всичко възможно, за да разрешат проблема в това казино.

Дръжте ни в течение как върви всичко.

Автоматичен превод:
1...9 10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини