преди 1 месец
Чудесно тогава! Моля да ми помогнете
Great then! Please give me a hand
Genial entonces! Échame un cable porfa
0
Чудесно тогава! Моля да ми помогнете
Great then! Please give me a hand
Genial entonces! Échame un cable porfa
Дайте ми телефонния си номер и ще ви пиша сега в WhatsApp
Give me your phone number and I'll write you now on WhatsApp
pas tu número de teléfono y te escribo ahora por WhatsApp
Добре, дай ми телефонния си номер и ще ти пиша в WhatsApp
Ok, give me your phone number and I'll write you on WhatsApp
ok pasame tu tel y te escribo por wasap
Оставете ми имейла си, ако искате
Leave me your email if you want
Déjame tu mail si quieres
наистина ли Но видях, че elsabiio27 наистина е получил заплата, така е написал.
Really? But I saw that elsabiio27 did get paid, that's what he wrote.
Enserio? Pero he visto que a elsabiio27 si que le pagaron eso escribió el
Да видим преди колко време си отвори акаунта? 100% потвърдени ли сте? DnI, карти, сметки, адрес? Завършихте ли преобръщането? Колко депозирахте преди да изтеглите тези 2000? Как спечели тези 2000? Отговори на всичко и мога да ти дам информация.
Let's see, how long ago did you open the account? Are you 100% verified? DnI, cards, accounts, address? Have you completed the rollover? How much did you deposit before withdrawing those 2000? How did you earn those 2000? Answer everything and I can give you information.
Vamos a ver, hace cuanto te hiciste la cuenta ? Estas 100% verificado ? DnI tarjetas cuentas domicilio ? Has completado el rollover ? Cuanto has depositado antes de retirar esos 2000 ? Como has ganado esos 2000? Contesta todo y podré darte informacion
Сметката преди около месец, направих проверката, че ме помолиха за тегления, като изпратих лична карта и карта, снимка и разписка, за да потвърдя адреса... Депозирах повече от €3000 този месец... и спечелих тези € 2000 в слотове... Стигнах €3500, но продължих да играя... и не знам какво е това превъртане.
The account about a month ago, I did the verification that they asked me for withdrawals by sending ID and card and photo and receipt to verify address... I have deposited more than €3000 this month... and I have won those €2000 in slots... I reached €3500 but I continued playing... and I don't know what that rollovers is.
La cuenta hace un mes aproximadamente, hice la verificación que me pedian para los retiros enviando dni y tarjeta y foto y recibo para comprobar domicilio…he depositado mas de 3000€ en este mes…y he ganado esos 2000€ en slots…llegue a 3500€ pero continúe jugando….y no se que es el rollower ese
Знаете ли други казина за испанци, където могат да играят? Знаете ли други надеждни? Самоизключих се в Испания и искам да играя
Do you know any other casinos for Spaniards where they can play? Do you know any other reliable ones? I am self-excluded in Spain and I want to play
Sabes otros casinos para españoles que puedan jugar ? Conoces otros fiables ? Yo estoy autoexcluido en España y quiero jugar
Но не ми каза да ти кажа цялата тази информация и ще можеш да ми кажеш нещо за моя проблем? Не знам за други казина.
But you didn't tell me to tell you all that information and you would be able to tell me something about my problem? I don't know about other casinos.
Pero no me has dicho que te dijera toda esa información y me sabrías decir algo acerca de mi problema? No se otros casinos yo
Успяхте ли да съберете вашите €1100 теглене от slotsvil? И колко време отне събирането му? Как го направи?
Did you manage to collect your €1,100 withdrawal from slotsvil? And how long did it take to collect it? How did you do it?
Llegaste a cobrar tu retiro de 1.100€ de slotsvil? Y que tardastes en cobrarlo? Como hiciste?
Вероятно ще получите парите си, но ще трябва да почакате, а днес е петък. Документите, които сте качили, са безполезни, защото сигурността ще ви поиска всичко отново по имейл и ще трябва да проверите всичко. Поискахте ли банков превод? Бъдете търпеливи, ще се свържат с вас до два-три работни дни. Ще имате парите си най-много след седмица.
You will probably receive your money, but you will have to wait, and today is Friday. The documents you uploaded are useless because security will ask you for everything again by email and you will have to check everything. Did you ask for a bank transfer? Be patient, they will contact you in two or three business days. You will have your money in a week at the most.
Seguramente si que recibas tu dinero, pero te va a tocar esperar, encima hoy es viernes, los docs que has subido no sirven para nada ya que seguridad te volverá a pedir todo por e mail y lo tendrás que comprobar todo, has pedido por bank transfer ? Se paciente, te contactaran en dos o tres días laborales, tendrás tu dinero en una semana a lo sumo
Да, направих го по банков път, но не съм получил имейл, който да казва, че съм поискал теглене или нещо подобно... и в този чат винаги ми казват едно и също нещо... че не е този отдел слага бележка за ускоряване на плащането...
Yes, I have done it by bank transfer, but I have not received any email saying that I have requested the withdrawal or anything... and in that chat they always tell me the same thing... that it is not that department that puts a note to speed up the payment...
Si, lo he hecho por bank transfer, pero tampoco es que tampoco he recibido ningun correo electrónico como que he solicitado la retirada ni nada…y en el chat ese siempre me dicen lo mismo…que no es ese departamento que ponen nota pra agilizar el pago…
Нищо, не се притеснявайте, сега няма да получите имейл за тегленето си, ще получите парите си, но трябва да имате търпение, сигурността ще се свърже с вас след 2 или 3 работни дни, както вече ви казах, така че че можете да прикачите абсолютно всички документи, които искат, отговорете на същия този имейл, сега отидете в чата и поискайте превъртането, кажете им, че ако сте го попълнили правилно, за да направите тегленето, трябва да заложите x5 от депозираната сума, за да изтеглите, ако не, те ще откажат тегленето, отидете и попитайте, превъртете x5 запомни, сега ми кажи
Nothing, don't worry, you won't receive any email for your withdrawal now, you will receive your money but you have to be patient, security will contact you in 2 or 3 business days, as I have already told you, so that you can attach absolutely all the documents they ask for, reply to that same email, now go to the chat and ask for the rollover, tell them that if you have completed it correctly in order to make the withdrawal, you have to bet x5 of the deposited amount in order to withdraw, if not, they will reject the withdrawal, go and ask, rollover x5 remember, now tell me
nada no te preocuopes, no recibes ningun correo por tu retirada ahora, vas a recibir tu dinero pero tienes que tener paciencia, te contactara seguridad en 2 o 3 dias laborales ya te e dicho, para que adjuntes absolitamente todos los documentos que te pidan, contesta a ese mismo e mail, ahora ve al chat y pregunta por el rollover, diles que si lo has cumplido correctamente para poder realizar la retirada, tienes que apostar x5 lo depositado para poder retirar, si no te echan atras la retirada, ve y preguntalo, rollover x5 recuerda , ahora me cuentas
Изпратете имейл до kyc@slotsvil.com . Най-вероятно ще ви помолят да качите цялата необходима документация (преди да успеят да одобрят оттеглянето ми, поискаха ми снимка, на която държа личната си карта).
От момента, в който поисках първото си теглене, до одобрението му минаха приблизително 2 седмици.
Send an email to kyc@slotsvil.com . They will most likely ask you to upload all the necessary documentation (before they could approve my withdrawal, they asked me for a photo holding my ID).
From the time I requested my first withdrawal until it was approved, it took approximately 2 weeks.
Envía un correo a kyc@slotsvil.com. Lo más probable es que te hagan subir toda la documentación necesaria ( antes de poder aprobarme la retirada me pidieron una foto sujetando mi dni).
Desde que solicite mi primera retirada hasta que me la aprobaron pasaron unas 2 semanas aprox.
Вчера изпратих имейлите до всички налични имейли и все още изглежда чакащ и никой не ми е изпратил имейл или нещо подобно. Предполагам, че тъй като е уикенд, ще трябва да чакам до понеделник или вторник, нали?
Yesterday I sent the emails to all the available emails and it still appears pending and no one has sent me any email or anything. I suppose that since it is the weekend I will have to wait until Monday or Tuesday, right?
Ayer envié los correos a todos los e-mails disponibles y aún aparece pendiente y nadie me ha enviado ningún correo ni nada. Supongo que al ser fin de semana me tocará esperar al lunes o martes no?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.