НачалоФорумКазинаSlotsVil Casino - обща дискусия

SlotsVil Casino - обща дискусия (страница 4)

 от Fabianlove
|
7 235 преглеждания 66 отговора |
|
1...3 4
Miguemigue88

Свързали ли са се с вас?

Автоматичен превод:

Добро утро Elsabiiio27, бих искал да мога да се свържа с вас извън този форум, за да видя дали можете да ми помогнете. Току-що направих теглене на €2000 в slotsvil и изглежда чакащо и чрез чата ми казват, че съответният отдел ще прегледа заявката и ще се свърже с мен, но малко информация за това кога ще получа плащането или нещо конкретно….I не знам какво трябва да направя, за да не ме бавят и да ми създават пречки… може ли да се свържем с тях по друг начин и вие да ми помогнете с моя проблем? благодаря

Автоматичен превод:

Здравейте, от колко време чака изтеглянето ви, ако мога да знам? Това първата ви селекция ли е? Виждам, че вие също преминавате през проверка, ако разбирам правилно, така че първо трябва да я преминете успешно, за да направите теглене. Ако те прочетох правилно, ти също си играл с бонуса, нали? Изпълнихте ли всички изисквания?

Ще чакам вашия отговор.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Turele

здравей да Днес минах през проверка и най-накрая ми изпратиха имейл, че продължават с плащането. В същото време потвърдих акаунта и вече го имах, толкова страхотно! Бях малко уплашен, докато минавах през проверката от страх, че ще поставят пречки, но в крайна сметка всичко е наред!

Автоматичен превод:
Jaro

Вече го получих

Автоматичен превод:

Вече го получих

Автоматичен превод:

Както се казва, "търпението носи рози" и със сигурност се радвам, че се получи добре след всичко, което написахте. Така че получихте добър отчет в началото на седмицата и се надявам, че тази тенденция ще продължи.

Мислите ли, че ще продължите да играете тук? 🙂 🎉☘️

Автоматичен превод:

това е сайт за измама, искам да изтегля парите си, изпрати ми имейл за банкови данни с адрес, след това им изпратих това, което искаха, след това те дойдоха със снимка на шофьорска книжка със селфи, след това им изпратих и това, след това паспорт с нотариален печат, това отива твърде далеч.. киберполицията трябва да провери това възможно най-скоро, преди повече хора да станат жертви на това

Автоматичен превод:
ffem02

Здравейте, знам, че вероятно би било полезно за играчите, ако казиното поиска всичко наведнъж.

Както и да е, трябва да кажа, че не е необичайно казиното да ви помоли да верифицирате акаунта си с такъв вид документи. Така че бих съдействал, ако искате да изтеглите парите успешно, защото ако не преминете проверката, няма да можете да получите парите.

Мислиш ли, че можеш да се справиш?

Автоматичен превод:
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини