ФорумКазинаSlotsVil Casino - обща дискусия

SlotsVil Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 3 месеца от Fabianlove
|
2885 преглеждания 64 отговора |
|
1 2 34
Добавете пост
преди 2 месеца

Те са измамници, никога не закриват акаунта.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Минаха 5 дни и ми казаха в чата, че всичко е наред, но не изпратиха нищо и винаги имаше възможност да отменят тегленето, което в крайна сметка направих..., работата е там, че настоявах Имам проблеми с играта, финансови проблеми поради игра и моля, изтрийте акаунта ми и те не искат да го направят, в чата ми казват, че не могат да изпратят имейл, в който ми отговарят същото, че не могат да изпратят го на друг и някой друг трябва да им изпрати номера на картата ми, за да изтрият акаунта ми, те ме мамят, за да изтрият акаунта ми, не се нуждаят от номера на картата ми, моля, направете нещо, тези хора са измамници, да не говорим за фалшивите Разрешително. .

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Изпратих Ви линк - зелени букви, където Ви препоръчах да подадете жалба. Ако не отворите жалба, ние не можем да направим нищо без това, така че, моля, направете го и след това нашият екип ще проучи целия случай.

Ако нещо не работи, моля, уведомете ме. 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Те са измамници, никога не закриват акаунта.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, аз си кореспондирах с вас преди три седмици и вие също подадохте оплакване по това време. Защо не отговори накрая?

Що се отнася до закриването на акаунта, защо казиното не иска да го направи? Казаха ли причина или просто те пренебрегнаха? Отново, ако имате нужда от помощ, можете да подадете жалба, но би било добре да отговорите и да сътрудничите на нашия екип, ако не можете да разрешите проблема сами.

Кажете ми какво е положението ви.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Отговориха ми по мейла и ми казаха, че документите ми вече са получени, че ако трябват още ще ме потърсят.

Те също така добавят, че екипът по плащанията ще се свърже с мен, когато тегленето приключи

Автоматичен превод:
Elsabiiio27
преди 2 месеца

Страхотно, така че ситуацията се разви, за което съм много щастлив. Надявам се техният екип скоро да се свърже с вас и да получите парите си.

Кажете ми тогава.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Но това казино е ново, нали? Трябва да опиташ.

Автоматичен превод:
albusblackbird
преди 2 месеца

Съвсем нов е, прав си. Изглежда обаче, че не се справят добре, когато става въпрос за индекса на безопасност.

Играли ли сте там може би?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Здравейте, идвам да кажа, че вече получих плащането си, толкова положителна точка за тях

Автоматичен превод:
Elsabiiio27
преди 2 месеца

Страхотни новини, радвам се, че ги разбрахте.

Мислиш ли, че след това преживяване ще имаш шанс да играеш отново тук? 😉

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Това казино трябва да бъде затворено, поисках много пъти в продължение на две седмици изтриването на акаунта ми без възможност за повторно отваряне, защото имам проблем с хазарта, и те не отговарят, чрез чата казват да изпратя имейл на customerassist@slotsvil.com вече customercare@slotsvil.com , и те не отговарят нищо, нито имат видим лиценз или към коя игрална организация принадлежат.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Опитвам се да направя твърдението във връзката, която ми казахте, но когато пиша, думите се изтриват автоматично и това не ми позволява да опиша моя инцидент.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Те са нелицензирани измамници.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Те са нелицензирани измамници.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Не само това, но им изпратих много имейли с молба за изтриване на акаунта ми и те ми отговориха, че ми дават €10 бонус без депозит, за да играя, когато ги помоля да изтрият акаунта ми, защото имам хазарт проблем, той е много силен, не елиминирайте това казино, което нито е лицензирано, нито принадлежи на който и да е орган за игри.

Автоматичен превод:
rtalaveramoya
преди 2 месеца

Прочетох техните правила и условия и те казват, че може да отнеме до 60 дни, преди да изтрият акаунта ви

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Следях дискусиите в Slotsvil Casino. Изборът на сигурна платформа е от решаващо значение. Намерих WeLoveLotto за надежден. Винаги проучвайте, за да намерите най-добрия вариант.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Опитвам се да направя твърдението във връзката, която ми казахте, но когато пиша, думите се изтриват автоматично и това не ми позволява да опиша моя инцидент.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Така че опитайте да създадете жалба в инкогнито/анонимен режим и се надяваме, че ще работи без никакви проблеми. Ако все още имате затруднения, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Не само това, но им изпратих много имейли с молба за изтриване на акаунта ми и те ми отговориха, че ми дават €10 бонус без депозит, за да играя, когато ги помоля да изтрият акаунта ми, защото имам хазарт проблем, той е много силен, не елиминирайте това казино, което нито е лицензирано, нито принадлежи на който и да е орган за игри.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Със сигурност обаче не трябва да е така и това означава, че казиното ще ви изпрати бонус, когато ги помолите да закрият акаунта ви. Определено не е професионално или приятно. Надявам се, че ще успеете да подадете жалба и ние ще успеем да ви помогнем по някакъв начин.

Ще стискам палци 😕

Автоматичен превод:
Elsabiiio27
преди 2 седмици

Добро утро Elsabiiio27, бих искал да мога да се свържа с вас извън този форум, за да видя дали можете да ми помогнете. Току-що направих теглене на €2000 в slotsvil и изглежда чакащо и чрез чата ми казват, че съответният отдел ще прегледа заявката и ще се свърже с мен, но малко информация за това кога ще получа плащането или нещо конкретно….I не знам какво трябва да направя, за да не ме бавят и да ми създават пречки… може ли да се свържем с тях по друг начин и вие да ми помогнете с моя проблем? благодаря

Автоматичен превод:
Miguemigue88
преди 2 седмици

Знам как да го направя

Автоматичен превод:
Miguemigue88
преди 2 седмици

испанец ли си Оставете ми телефонния си номер и ще се свържа с вас чрез WhatsApp

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини