Минаха 5 дни и ми казаха в чата, че всичко е наред, но не изпратиха нищо и винаги имаше възможност да отменят тегленето, което в крайна сметка направих..., работата е там, че настоявах Имам проблеми с играта, финансови проблеми поради игра и моля, изтрийте акаунта ми и те не искат да го направят, в чата ми казват, че не могат да изпратят имейл, в който ми отговарят същото, че не могат да изпратят го на друг и някой друг трябва да им изпрати номера на картата ми, за да изтрият акаунта ми, те ме мамят, за да изтрият акаунта ми, не се нуждаят от номера на картата ми, моля, направете нещо, тези хора са измамници, да не говорим за фалшивите Разрешително. .
5 days passed and they told me in the chat that everything was fine but they didn't ship anything and there was always the possibility of canceling the withdrawal which in the end I did..., the thing is that I have been insisting that I have problems with the game, financial problems due to playing and please delete my account and they do not want to do it, in the chat they tell me that they cannot send an email, in that they answer me the same that they cannot send it to another and the Someone else should send them my card number to delete my account, they are deceiving me, to delete my account they don't need my card number, please do something, these people are scammers, not to mention the fake license. .
Pasaron 5 días y me decían por el chat que todo estaba bien pero nada no hacían el envío y estaba siempre la posibilidad de cancelar la retirada lo que al final hice.., la cuestión es que llevo instiendo en que tengo problemas con el juego, problemas económicos debido a jugar y que por favor eliminen mi cuenta y no lo quieren hacer, en el chat me dicen que ellos no pueden que envie un correo electrónico, en ese me contestan lo mismo que ellos no pueden que lo envie a otro y el otro que les envie mi numeración de la tarjeta para eliminar mi cuenta, me están engañando, para eliminar mi cue ta no necesitan la numeración de mi tarjera, por favor hacer algo, esta gente son estafadores, por no hablar también de la licencia falsa..
Изпратих Ви линк - зелени букви, където Ви препоръчах да подадете жалба. Ако не отворите жалба, ние не можем да направим нищо без това, така че, моля, направете го и след това нашият екип ще проучи целия случай.
Ако нещо не работи, моля, уведомете ме. 🙂
I sent you a link - green letters, where I recommended you to file a complaint. If you don't open a complaint, we can't do anything without it, so please do so and then our team will investigate the whole case.
If something doesn't work, please let me know. 🙂
Здравейте, аз си кореспондирах с вас преди три седмици и вие също подадохте оплакване по това време. Защо не отговори накрая?
Що се отнася до закриването на акаунта, защо казиното не иска да го направи? Казаха ли причина или просто те пренебрегнаха? Отново, ако имате нужда от помощ, можете да подадете жалба, но би било добре да отговорите и да сътрудничите на нашия екип, ако не можете да разрешите проблема сами.
Кажете ми какво е положението ви.
Hello, I corresponded with you three weeks ago and you also registered a complaint at that time. Why didn't you reply in the end ?
As for closing the account, why doesn't the casino want to do that ? Did they say a reason or just ignore you ? Again, if you need help, you can submit a complaint, but it would be good to reply and cooperate with our team if you can't solve it on your own.
So let me know how your situation is.
Отговориха ми по мейла и ми казаха, че документите ми вече са получени, че ако трябват още ще ме потърсят.
Те също така добавят, че екипът по плащанията ще се свърже с мен, когато тегленето приключи
They have responded to me by email and tell me that my documents have already been received, that if they needed any more they would ask me.
They also add that the payments team will contact me when the withdrawal is completed
Me han contestado por email y me dicen que mis documentos ya han sido recibidos, que si necesitaran alguno más me lo pedirían.
Además añaden a que el equipo de pagos me contactará cuando el retiro esté completado
Страхотно, така че ситуацията се разви, за което съм много щастлив. Надявам се техният екип скоро да се свърже с вас и да получите парите си.
Кажете ми тогава.
Great so the situation has moved forward which I am very happy about. I hope their team will contact you soon and you will get your money.
Let me know then.
Съвсем нов е, прав си. Изглежда обаче, че не се справят добре, когато става въпрос за индекса на безопасност.
Играли ли сте там може би?
It is quite new, you are right. They doesn't seem to do well, though, when it comes to the safety index.
Have you played there, perhaps?
Здравейте, идвам да кажа, че вече получих плащането си, толкова положителна точка за тях
Hello, I come to say that I have already received my payment so positive point for them
Hola, vengo para decir que ya he recibido mi pago por lo que punto positivo para ellos
Страхотни новини, радвам се, че ги разбрахте.
Мислиш ли, че след това преживяване ще имаш шанс да играеш отново тук? 😉
Great news, I'm glad you got it.
Do you think after this experience you will get a chance to play here again ? 😉
Това казино трябва да бъде затворено, поисках много пъти в продължение на две седмици изтриването на акаунта ми без възможност за повторно отваряне, защото имам проблем с хазарта, и те не отговарят, чрез чата казват да изпратя имейл на customerassist@slotsvil.com вече customercare@slotsvil.com , и те не отговарят нищо, нито имат видим лиценз или към коя игрална организация принадлежат.
This casino should be closed, I have requested many times for two weeks the deletion of my account without the possibility of reopening because I have a gambling problem, and they do not answer, through the chat they say to send an email to customerassist@slotsvil.com already customercare@slotsvil.com , and they don't answer anything, nor do they have a visible license or what gaming organization they belong to.
Este casino deberían cerrarlo, he solicitado muchas veces desde hace dos semanas la eliminación de mi cuenta sin posibilidad de reapertura porque tengo ludopatía, y no contestan, por el chat dicen que envie correo a customerassist@slotsvil.com y a customercare@slotsvil.com, y nada no contestan, tampoco tienen visible una licencia ni a que organismo del juego pertenecen.
Опитвам се да направя твърдението във връзката, която ми казахте, но когато пиша, думите се изтриват автоматично и това не ми позволява да опиша моя инцидент.
I try to make the claim in the link you tell me but when I write the words are automatically deleted and it doesn't let me describe my incident.
Intento hacer la reclamación en el enlace que me dices pero cuando escribo se borran automáticamente las palabras y no me deja describir mi incidencia.
Не само това, но им изпратих много имейли с молба за изтриване на акаунта ми и те ми отговориха, че ми дават €10 бонус без депозит, за да играя, когато ги помоля да изтрият акаунта ми, защото имам хазарт проблем, той е много силен, не елиминирайте това казино, което нито е лицензирано, нито принадлежи на който и да е орган за игри.
Not only that, but I have sent them many emails asking for the deletion of my account and they respond that they give me a €10 bonus without a deposit to play, when I am asking them to please delete my account because I have a gambling problem, it is very strong , do not eliminate this casino, which is neither licensed nor belongs to any gaming body.
No solo eso, sino que les he enviado muchos correos pidiendo la eliminación de mi cuenta y me responden que me dan un bono de 10€ sin depósito para jugar, cuando les estoy pidiendo por favor que eliminen mi cuenta que tengo ludopatía, es muy fuerte, que no eliminen este casino que encima ni tiene licencia ni pertenece a ningun órgano del juego.
Прочетох техните правила и условия и те казват, че може да отнеме до 60 дни, преди да изтрият акаунта ви
I have read their terms and conditions and they say it can take up to 60 days for them to delete your account
Me he leído sus términos y condiciones y dicen pueden pasar hasta 60 días para que eliminen tu cuenta
Следях дискусиите в Slotsvil Casino. Изборът на сигурна платформа е от решаващо значение. Намерих WeLoveLotto за надежден. Винаги проучвайте, за да намерите най-добрия вариант.
I've been following the Slotsvil Casino discussions. Choosing a secure platform is crucial. I found WeLoveLotto to be reliable. Always research to find the best option.
Опитвам се да направя твърдението във връзката, която ми казахте, но когато пиша, думите се изтриват автоматично и това не ми позволява да опиша моя инцидент.
I try to make the claim in the link you tell me but when I write the words are automatically deleted and it doesn't let me describe my incident.
Intento hacer la reclamación en el enlace que me dices pero cuando escribo se borran automáticamente las palabras y no me deja describir mi incidencia.
Така че опитайте да създадете жалба в инкогнито/анонимен режим и се надяваме, че ще работи без никакви проблеми. Ако все още имате затруднения, уведомете ме.
So try to create a complaint in incognito/anonymous mode and hopefully it will work without any problems. If you still have difficulties, let me know.
Не само това, но им изпратих много имейли с молба за изтриване на акаунта ми и те ми отговориха, че ми дават €10 бонус без депозит, за да играя, когато ги помоля да изтрият акаунта ми, защото имам хазарт проблем, той е много силен, не елиминирайте това казино, което нито е лицензирано, нито принадлежи на който и да е орган за игри.
Not only that, but I have sent them many emails asking for the deletion of my account and they respond that they give me a €10 bonus without a deposit to play, when I am asking them to please delete my account because I have a gambling problem, it is very strong , do not eliminate this casino, which is neither licensed nor belongs to any gaming body.
No solo eso, sino que les he enviado muchos correos pidiendo la eliminación de mi cuenta y me responden que me dan un bono de 10€ sin depósito para jugar, cuando les estoy pidiendo por favor que eliminen mi cuenta que tengo ludopatía, es muy fuerte, que no eliminen este casino que encima ni tiene licencia ni pertenece a ningun órgano del juego.
Със сигурност обаче не трябва да е така и това означава, че казиното ще ви изпрати бонус, когато ги помолите да закрият акаунта ви. Определено не е професионално или приятно. Надявам се, че ще успеете да подадете жалба и ние ще успеем да ви помогнем по някакъв начин.
Ще стискам палци 😕
However, it certainly shouldn't be like that and that means that the casino will send you a bonus when you ask them to close your account. It's definitely not professional or pleasant. I hope that you will be able to file a complaint and we will be able to help you somehow.
I will keep my fingers crossed. 😕
Добро утро Elsabiiio27, бих искал да мога да се свържа с вас извън този форум, за да видя дали можете да ми помогнете. Току-що направих теглене на €2000 в slotsvil и изглежда чакащо и чрез чата ми казват, че съответният отдел ще прегледа заявката и ще се свърже с мен, но малко информация за това кога ще получа плащането или нещо конкретно….I не знам какво трябва да направя, за да не ме бавят и да ми създават пречки… може ли да се свържем с тях по друг начин и вие да ми помогнете с моя проблем? благодаря
Good morning Elsabiiio27, I would like to be able to contact you outside of this forum to see if you can help me. I have just made a withdrawal of €2,000 at slotsvil and it appears pending and through the chat they tell me that the corresponding department will review the request and will contact me but little information about when I will receive the payment or anything specific….I don't know what I should do so that they don't delay me and put obstacles in my way…can we contact them in another way and you can help me with my problem? Thanks.
Buenos dias Elsabiiio27, me gustaría poder contactar contigo fuera de este foro para ver si me puedes echar una mano. acabo de realizar una retirada de 2.000€ en slotsvil y me aparece pendiente y por el chat me dicen que el departamento correspondiente revisará la solicitud y se pondrán en contacto conmigo pero poca información de cuando recibiré el pago ni nada concreto….no sé cómo he de hacer para que no se demoren y me pongan trabas…podemos contactar de otra manera y me echas una mano con mi problema? Gracias.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.