ФорумКазинаRokuBet Casino - обща дискусия

RokuBet Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 години от Pabli40
|
21327 преглеждания 87 отговора |
|
1...3 4 5
Radka
преди 1 година

filefile Добро утро, Казиното каза, че тегленето предстои, но иска да бъде, чака се от 28 ноември 2022 г., акаунтът е потвърден, не е нормално. Мисля, че вече не виждам парите.

Автоматичен превод:
ruipintoamt
преди 1 година

Добро утро 🙂,

Е, виждам, че тегленето предстои, моля, кога беше потвърден акаунтът ви?

Наистина мисля, че сега трябва да изчакате малко.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Моят вече беше потвърден на 28 ноември 2022 г. и тегленето дори не беше потвърдено. И дори не мога да отменя. Щраквам върху Отказ и нищо не се случва

Автоматичен превод:
ruipintoamt
преди 1 година

Здравейте, ruipintoamt, днес измина само една седмица, откакто поискахте тегленето. Сега бих останал търпелив и бих изчакал как ще се развият нещата. Възможно е казиното да има кратък технически проблем и т.н. В случай, че чакате повече от две седмици, не се колебайте да се свържете с нас отново. Приятен ден.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Моят вече беше потвърден на 28 ноември 2022 г. и тегленето дори не беше потвърдено. И дори не мога да отменя. Щраквам върху Отказ и нищо не се случва

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей,

позволете ми само още един въпрос: взехте ли някакъв бонус междувременно?

Обикновено казината не позволяват на играчите да изпращат тегленето, когато има активен бонус, и същото понякога важи и за анулирането, но само идея.

Бих питал казиното редовно - да кажем веднъж на ден - за напредъка, бъдете любезни, но настоятелни.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Няма активни бонуси, нито съм ги активирал.

Автоматичен превод:
ruipintoamt
преди 1 година

Добре, и аз така си помислих, но реших, че ще е добре да попитам.

Има ли напредък с отговора? Предполагам, че вече сте опитвали това:

file


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Изпратих над 20 имейла и нямам отговор.

Автоматичен превод:
ruipintoamt
преди 1 година

Проверих последния ви отговор на жалбата и намерих отговора на предишния си въпрос. Казиното искаше да промените метода на теглене, поради което беше помолен да отмените тегленето.

Наистина е жалко, че не можете да го направите сами. 🤯

За съжаление, ако казиното мълчи, сега можем само да чакаме.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Направих заявка за теглене на 1000 € на 28-11-2022, в същия ден получих имейл с информация, че ще трябва да изпратя документи, изпратих го и на следващия ден имах друг имейл, който казваше, че акаунтът беше активен, сякаш никога повече не получи сумата. Свързах се с поддръжката, която ми каза, че ще получа сумата в рамките на 2 до 3 дни и досега нищо, те не отговарят на имейли и в чата, когато бъдат попитани, затварят.

Вече бях взел други стойности преди без проблем.


Това е нелепо.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Свързването с тяхната поддръжка е безполезно, защото те не отговарят на нищо.

Автоматичен превод:
ruipintoamt
преди 1 година

Аз също чакам да получа 1000 € от 28-11-2022 и с потвърдена сметка.

Автоматичен превод:
LuisNunes
преди 1 година

Здравейте LuisNunes, разбирам, че това време на чакане е неприятно и безкрайно, но сега ще трябва да се въоръжите с търпение. Виждам, че вече сте подали жалбата . Надявам се Кристина да може да ви помогне. желая ти много късмет 🤞

Автоматичен превод:
Taniafpc
преди 1 година

Здравейте,

съжалявам, че се намесвам в това, но според загрижеността на другия играч, бих искал да знам дали имате връзка с казиното. Вие ли сте?

Попитайте поддръжката за адреса, ако имате възможност, така че не е нужно да се притеснявате.

Какво изобщо не е наред с адреса?

Намирам за много интересно, че сега има 4 играчи от Португалия, които се оплакват от проверката и оттеглянето . Случайно ли е? Имайки предвид подробностите, бих предположил, че има някои местни проблеми с плащанията - добре, мое предположение.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Локални проблеми от 28-11-2022? От тази дата, на която тегленето ми предстои и акаунтът е потвърден, няма смисъл, освен това е липса на уважение към клиентите на казиното, които са тези, които им дават пари, да не отговарят на нищо от тази дата и все още сега дори не мога да попитам нищо в чата за поддръжка, който дори не се отваря за мен. Това казино е измама и дори прочетох в предишна публикация някой от казино Roku да казва, че удовлетвореността на клиентите е приоритет. Това може да е само анекдот.


Никога не съм имал този проблем в никое друго казино и ако имах проблем, говорих с екипа за поддръжка, който разреши ситуацията. В този случай Roku Casino не отговаря на имейли, ако поставите под въпрос моята ситуация в чата за поддръжка, те изключват чата и ние сме в това от 28-11-2022 г. и чакаме да получим моите 1000 €.


Между другото, да депозират нищо не усложняват...

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
LuisNunes
преди 1 година

Опасявам се, че трябва да изчакаме как ще се развие оплакването ви. Само се надявам, че ще можем да помогнем и в крайна сметка ще получите печалбата си дори след дългия период на чакане.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Хей, имам проблеми с Roku, който проверява документите ми и продължава с тегленето.


Има ли нещо, което можем да направим, за да ускорим този процес? Изминаха повече от 72 часа без отговор. Отхвърлиха първите ми документи, но отговорите за поддръжка изглеждат като автоматизиран бот, тъй като нямат смисъл.


Депозирал съм повече от 500 €, но чакам 6000 €. Предполагам, че просто ще ме игнорират. Има ли подобен опит?

Автоматичен превод:
ricardoleite
преди 1 година

Здравейте ricardoleite, опасявам се, че не можем да ускорим процеса. Имайте предвид, че Casino Guru дава на казината 14 дни, за да потвърдят сметката на играча и да продължат тегленето, преди да се намесим в случая. В случай, че се затруднявате повече от две седмици, ние сме тук с удоволствие да ви помогнем. Сега ще остана търпелив и ще се опитам първо да завърша KYC. Моля, дръжте ни в течение. Благодаря ти

Автоматичен превод:
преди 1 година

Звучи добре, ще ви държа в течение. Благодаря за помощта!

Автоматичен превод:
ricardoleite
преди 1 година

Вие сте добре дошъл.

Автоматичен превод:
1...3 4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини