преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с RokuBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Не играйте в това казино. Не плаща тегления. Вие не играете в това казино. Те не плащат
Do not play in this casino. Does not pay withdrawals. You do not play in this casino. They don't pay
No juguéis en este casino. No paga los retiros. You dont play in this casino. They dont pay
Здравейте Pabli40,
Бих казал, че трябва да изчакате още малко. Според вашата жалба тегленето е извършено на 5/11, но по-важното е, че спечелената сума е доста голяма, така че предполагам, че може да причини забавяне. Моля, имайте предвид, че печалбите могат да бъдат разделени и може да получите цялата сума на няколко изплащания.
Мога ли да знам защо сте толкова сигурни, че това казино няма да ви плати, моля?
Hello Pabli40,
I'd say that you should wait a bit longer. According to your complaint, the withdrawal was placed on 11/5, but more importantly, the amount won is quite big, so I'd assume it may cause the delay. Please keep in mind that the winnings can be split and you may receive the whole amount in several payouts.
May I know why are you so sure that this casino is not going to pay you, please?
Добро утро.
Това наистина е много сенчесто казино. От понеделник се опитвам да се свържа с чата на живо, но без успех и вече оставих няколко съобщения по имейл за поддръжка, на които все още няма отговор!!!
Винаги се появява съобщението, че никой не е наличен. Независимо от часа, защото съм проверявал няколко пъти на ден.
Ако не получа отговор скоро, ще трябва да оставя много негативна бележка.
Good Morning.
It really is a very shady Casino. I've been trying to contact the live chat since Monday, without success, and I've already left several messages by email for support that hasn't been answered yet!!!
The message that no one is available always appears. Regardless of the time because I have been checking several times a day.
If I don't get a reply soon I'll have to leave a very negative note.
Здравейте,
Опитахте ли да се свържете с казиното чрез дадения имейл, чудя се?
Не всяко казино предоставя чат на живо, може би казиното работи върху тази функция или няма персонал, понякога се случва.
Имате ли някакъв проблем там?
Hello,
have you tried contacting the casino via the given email, I wonder?
Not every casino provides live chat, maybe the casino is working on this feature or is short on staff, it happens sometimes.
Do you have any problem there?
Здравей Радка.
От понеделник се опитвам да се свържа с чата на живо, но без успех и вече оставих няколко съобщения по имейл за поддръжка, на които все още няма отговор!!!
Както можете да прочетете, опитвам се да се свържа с тях чрез имейла, който предоставят на уебсайта СИ.
Не всяко казино предоставя чат на живо, може би казиното работи върху тази функция или няма персонал, понякога се случва.
Не знам защо имаш предвид. Казиното предлага поддръжка чрез чат на живо, но никога не е достъпна, независимо от часовете. Липсата на персонал за повече от 5/6 дни изобщо не изглежда поносима, когато става въпрос за ГРИЖА ЗА КЛИЕНТА.
Имате ли някакъв проблем там?
Разбира се, че имам проблем. Вече повдигна жалба тук (Casino Guru), за да се уверите, че проблемът е решен. От няколко дни се опитвам да възстановя достъпа до акаунта си поради проблем с паролите и изобщо не мога да имам достъп. Имам заседнали пари там и не мога да получа никакъв отговор от тяхна страна.
Бих искал да има малко актуална информация за ситуацията, моля.
БР.
Hello Radka.
I've been trying to contact the live chat since Monday, without success, and I've already left several messages by email for support that hasn't been answered yet!!!
As you can read, I have been trying to reach them over the email THEY provide on THEIR website.
Not every casino provides live chat, maybe the casino is working on this feature or is short on staff, it happens sometimes.
Not sure why you mean. The Casino does offer live chat support however it's never available, regardless of the hours. Short on staff for more than 5/6 days does not seem tolerable at all when it comes to CUSTOMER CARE.
Do you have any problem there?
Of course I have a problem. Already raised a complaint here (Casino Guru) to make sure the issue is tackled. It has been several days that I try to recover access to my account due to a problem with passwords and I can't have access at all. I have money stuck there and I can't get any reply from their side.
Would like to have some updates on the situation, please.
BR.
Здравейте,
Съжалявам, но тъй като нито една от двете ви подадени жалби не беше приета, не мога да прочета какво сте посочили там.
Затова ви помолих да разберете повече подробности. Добре, благодаря ти.
Моля, бъдете търпеливи и проверявайте редовно оплакванията си. Също така имайте предвид, че ние даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с тегленията, така че не се изненадвайте, когато получите тази информация по-късно от екипа за оплаквания.
Надявам се, че ще сме готови да помогнем, разбира се.
Hello,
I'm sorry but since none of your two submitted complaints were accepted, I can't read what you stated there.
So I asked you to find out more details. Well, thank you.
Kindly be patient and check your complaint/s regularly. Also, note that we allow casinos 14 full days to proceed with withdrawals, so do not be surprised when you received this information later from the complaint team.
I hope we will be bale to help, of course.
Открих акаунт преди няколко дни, играх и спечелих. Поисках плячката.
Познавам някои хора, които залагат на това КАЗИНО и никога не са имали проблем.
Надяваме се.
едно КАЗИНО е успешно само ако плаща добре.
дума минава дума.
I opened an account a few days ago, played and won. I asked for the loot.
I know some people who bet on this CASINO and never had a problem.
we hope so.
a CASINO is only successful if it pays well.
word passes word.
Eu Abri conta a poucos dias , joguei e ganhei . Pedi o saque .
conheço algumas pessoas que apostam neste CASINO e nunca tiveram problema .
esperamos que assim seja .
um CASINO só tem sucesso se pagar bem .
palavra passa a palavra .
Поздравления за печалбите ви. 👏👍
Кажете ни как се справяте с тегленето, моля.
Congratulation on your winnings. 👏👍
Let us know how you fare with the withdrawal, please.
Не отговаряй, 2 дни!
за съжаление мисля, че жалбата ще трябва да се отправи до контролния съвет за игри!
Ще изчакам още 1 или 2 дни, те не отговарят или не верифицират акаунта.
докато изпращах само CC, който беше валидиран всеки ден, сега изпратиха съобщение, че спечелих повече от 10 хиляди евро, те никога не отговарят или проверяват
Do not respond , 2 days !
unfortunately I think that a complaint will have to go to gaming control board!
I'll wait another 1 or 2 days they don't respond or verify the account.
while I only sent the CC that was validated every day they sent a message now that I won more than 10 thousand euros, they never respond or check
Não respondem , a 2 dias !
infelizmente penso que terá que ir uma reclamação para gaming control board !
vou esperar mais 1 ou 2 dias não respondem nem verificam a conta .
enquanto enviei só o CC que foi validado todos os dias mandavam mensagem agora que ganhei mais de 10 mil euros , nunca mais respondem nem verificam
много лошо за съжаление,
не отговарят дори да поздравят!
лошо обслужване, ще трябва да ги докладвам на контролния съвет за игри.
който работи така, не може да работи.
Имам сметки в няколко казина, защото играя много.
Понякога печеля, понякога губя. Мисля, че честно губя по-често.
Спечелих много голяма награда, но не беше в КАЗИНО. хаха
Отворих сметка тук, защото те наистина ми говориха много добре, в обучението в бързината да реагирам само на тегления и че ми казаха, че е малко ден, който вече не помня.
но дори и проверката на сметката не е много зле! Все още чаках да ми се обадят.
но никой не се обади.
very bad unfortunately,
they do not respond , not even to say hello !
bad service, these I will have to report to Gaming control board.
whoever works like this cannot operate.
I have accounts in several casinos because I play a lot.
Sometimes I win, sometimes I lose. I think I honestly lose more often.
I won a very big prize but it wasn't at CASINO. Lol.
I opened an account here because they really spoke to me very well, in education in speed to respond only to withdrawals and that I was told that it was little a day I don't remember anymore.
but not even the account check very badly! I was still waiting for them to call me.
but no one called.
Muito Mal infelizmente ,
não respondem , nem pra dizer olá !
péssimo serviço , estes vou ter que comunicar a Gaming control board .
quem trabalha assim não pode operar .
tenho conta em vários casinos porque até jogo bastante .
as vezes ganho outras perco . Acho que mais vezes perco sinceramente .
ganhei um premio muito grande mas não foi em CASINO . Lol .
abri conta aqui porque realmente me tinham falado muito bem , em educação em rapidez a responder só os saques e que me disseram que era pouco por dia já não me recordo .
mas nem a conta verificam muito mal ! Ainda estive à espera que me ligassem .
mas nao ninguém ligou .
Ако бяха потвърдили акаунта, може би вече бях играл и вече го бях споделил с много приятели, които също играят.
така че дори не искам да играя за какво?
Ще изчакам до вторник, ако не се направи нищо, ще процедирам съответно.
Изпратих всичко както трябва дори повече от необходимото. Защото харесвам всичко правилно.
но за съжаление.
Дотук петно!
може да се промени по всяко време.
If they had verified the account, maybe I had already played and I had already shared it with many friends who play too.
so I don't even want to play for what?
I will wait until Tuesday if nothing is done, I will proceed accordingly.
I sent everything right even more than was necessary. Because I like everything right.
but unfortunately .
So far a stain!
it may change at any time.
Se tivessem verificado a conta se calhar já tinha jogado e já tinha partilhado com muitos amigos que jogam também .
assim nem tenho vontade jogar para quê ?
vou aguardar até terça feira se nada for feito , irei proceder em conformidade .
mandei tudo certinho até mais que era necessário . Porque gosto de tudo correcto .
mas infelizmente .
Ate agora uma nódoa !
pode ser que mude a qualquer momento .
Здравейте,
смятат, че би било против правилата и условията да регистрирате няколко акаунта. Бих изчакал казиното да реагира. Даваме на казината 14 дни, за да продължат с KYC, така че предполагам, че казиното ще ви уведоми, ако открие нещо странно.
Бих пуснал жалба при нужда. 🤔
Hello,
believe that it would be against the terms and conditions to register multiple accounts. I would wait for the casino to react. We allow casinos 14 days to proceed with the KYC, so I guess that the casino will let you know if they found something weird.
I would submit a complaint in case of need. 🤔
Кой каза, че имам няколко акаунта в едно и също КАЗИНО.
Дори не ми е ясно!
дори не знаех!
😅
Who said I have multiple accounts at the same CASINO.
I'm not even clear!
didn't even know!
😅
Quem disse que tenho várias contas no mesmo CASINO .
no mesmo não tenho claro !
nem conhecia !
😅
Днес получих съобщение, че сметката ми е валидирана, но нямаше как да не изпратя всичко направо на бланката на банката с цялата информация.
Поисках 2 заявки за теглене.
анулираха всеки ден, днес не анулираха, който има време да анулира ще има време да плати.
Аз във всички казина, когато спечеля, играя отново само когато тегля. И колкото по-добре плащат, толкова повече пари харчат там.
а най-голямото удоволствие за играча е да печели и получава.
Всички знаем, че парите отиват там отново, двойно повече пъти.
ако притежаваше КАЗИНО щеше да плати веднага, щеше да има най-много клиенти, жалко че малцина го осъзнават.
I received a message today that my account was validated, but I couldn't help but send everything straight to the bank's letterhead with all the information.
I have requested 2 withdrawal requests.
they canceled every day , today they did not cancel , those who have time to cancel will have time to pay .
I at all casinos, when I win, I only play again when I withdraw. And the better they pay the more money they spend there.
and a player's greatest pleasure is winning and receiving.
We all know that money ends up going there again, twice as many times.
if he owned a CASINO he would pay immediately , he would have the largest number of customers , a pity that few realize this .
Recebi mensagem hoje que minha conta foi validada , Mas nao poderia deixar de ser enviei tudo direitinho até papel timbrado do banco com todas as informações .
tenho solicitado 2 pedidos de saque .
todos os dias cancelavam , hoje não não cancelaram , quem tem tempo pra cancelar terá tempo pra pagar .
eu em todos os casinos , quando ganho só volto a jogar quando faço os saques . E quanto mais bem pagam mais dinheiro gasto la .
e o prazer maior de um jogador e ganhar e receber .
Todos sabemos que o dinheiro acaba por ir para lá de novo as vezes em dobro .
se fosse dono de um CASINO pagaria de imediato , teria o maior número de clientes , pena que poucos percebem isso .
Здравейте, наистина обичам онлайн игрите. Тъй като законите относно онлайн казината в САЩ са толкова сурови и сложни в същото време, най-добре е ясно да разберете какъв е светът на хазарта в САЩ днес и как можете да играете на безопасно онлайн казино в САЩ, без да нарушава никакви закони. Просто опитайте онлайн казина в САЩ
Hello, I really love online gaming .Since the laws regarding online casinos in the US are so harsh and complicated at the same time, it is best to clearly understand how the world of gambling in the US is today, and how you can play at a safe online casino in the US without breaking any laws. Just give it a try usa online casinos
Днес получих съобщение, че сметката ми е валидирана, но нямаше как да не изпратя всичко направо на бланката на банката с цялата информация.
Поисках 2 заявки за теглене.
анулираха всеки ден, днес не анулираха, който има време да анулира ще има време да плати.
Аз във всички казина, когато спечеля, играя отново само когато тегля. И колкото по-добре плащат, толкова повече пари харчат там.
а най-голямото удоволствие за играча е да печели и получава.
Всички знаем, че парите отиват там отново, двойно повече пъти.
ако притежаваше КАЗИНО щеше да плати веднага, щеше да има най-много клиенти, жалко че малцина го осъзнават.
I received a message today that my account was validated, but I couldn't help but send everything straight to the bank's letterhead with all the information.
I have requested 2 withdrawal requests.
they canceled every day , today they did not cancel , those who have time to cancel will have time to pay .
I at all casinos, when I win, I only play again when I withdraw. And the better they pay the more money they spend there.
and a player's greatest pleasure is winning and receiving.
We all know that money ends up going there again, twice as many times.
if he owned a CASINO he would pay immediately , he would have the largest number of customers , a pity that few realize this .
Recebi mensagem hoje que minha conta foi validada , Mas nao poderia deixar de ser enviei tudo direitinho até papel timbrado do banco com todas as informações .
tenho solicitado 2 pedidos de saque .
todos os dias cancelavam , hoje não não cancelaram , quem tem tempo pra cancelar terá tempo pra pagar .
eu em todos os casinos , quando ganho só volto a jogar quando faço os saques . E quanto mais bem pagam mais dinheiro gasto la .
e o prazer maior de um jogador e ganhar e receber .
Todos sabemos que o dinheiro acaba por ir para lá de novo as vezes em dobro .
se fosse dono de um CASINO pagaria de imediato , teria o maior número de clientes , pena que poucos percebem isso .
В момента екипът по оплакванията се опитва да се свърже с казиното. Обикновено това е важна част от всяко оплакване и се надявам, че казиното ще отговори скоро.
At the moment the complaint team is trying to reach the casino. It's usually an important part of every complaint and I hope the casino will respond soon.
Акаунтът е проверен, напълно.
тегления от ден 2, нищо!
Ден 03, нищо!
ден 04, поръчайте сега!
Не знам какво печели едно КАЗИНО от неплащане.
Попитайте всички играчи по света!
какво ви кара да искате да играете онлайн и да знаете, че го получавате добре и бързо!
Трудно ще се разбере!
за съжаление да, така е!
Account verified , completely .
withdrawals since day 2 , nothing !
Day 03, nothing!
day 04, order now!
I don't know what a CASINO gains from nonpayment.
Ask all Players in the world!
what makes you want to play online and know that you receive it well and fast!
It will be difficult to understand!
unfortunately yes it does!
Conta verificada , completamente .
saques desde de dia 2 , nada !
Dia 03, nada !
dia 04 , pedi agora !
não sei o que um CASINO Ganha com a falta de pagamento.
Perguntem a todos os Jogadores do mundo !
o que da mais vontade jogar on-line e saber que recebe bem e rápido !
será difícil entender !
infelizmente sim , parece !
Те платиха теглене от 900 евро, имаха 10 990 евро за теглене.
отмениха другите тегления, сега похарчих 1000 евро, но вече не ми се играе, в КАЗИНО, за което знам, че ако спечеля, плащам цяла вечност. И губя много, както мога да спечеля много.
така че ще изтегля сумата, след това ще депозирам, за да играя, защото депозитите работят добре, тегленията не.
Ако имам 9000 за теглене, ако имам късмет, печеля още 9000 и съм тук завинаги, за да тегля!
не така!
да видим дали ще платят до края на седмицата, когато играя истински!
тъй като КАЗИНОТО е Топ, случайно го харесвам!
прегръдка
They paid a withdrawal of 900 euros, had 10,990 euros to withdraw.
they canceled the other withdrawals, I spent 1000 euros now, but I don't feel like playing anymore, in a CASINO that I know that if I win, it's an eternity to pay. And I lose a lot, as I can gain a lot.
so I'll withdraw the amount, then deposit, to play because deposits work well, withdrawals don't.
If I have 9000 to withdraw if I'm lucky I win another 9000 and I'm here forever to withdraw!
not so!
let's see if they pay by the end of the week when I play for real!
because the CASINO is Top , I happen to like it !
hug
Pagaram um saque de 900 euros, tinha 10.990 euros para levantar .
cancelaram os outros saques, gastei agora 1000 euros, mas não dá vontade jogar mais, num CASINO que sei que se ganhar, é uma eternidade para pagar . E tanto perco muito , como posso ganhar muito .
então vou sacar o valor, depois deposito, para jogar porque os depósitos funcionam bem os saques é que não .
Se tenho 9000 para levantar se tiver sorte ganho mais 9000 e estou aqui uma eternidade pra sacar !
assim não dá !
vamos ver se pagam até final semana que é quando jogo a sério !
porque o CASINO é Top , por acaso gostei !
abraco
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.