Здравей,
Проверих отново жалбата и разбрах, че изглежда, че казиното подозира нарушение на правилото за множество акаунти, нали? В този случай казиното трябва да предостави някои доказателства, сигурен съм, че екипът по жалбите ще поиска някои доказателства от страна на казината.
Все пак баща ти също ли е играл в това казино? Казах си, че изглежда проблемът е само притежателят на банковата сметка.
Hello there,
I check the complaint again and realized that it seems that the casino suspects a violation of the multi-account rule, right? In this case, the casino should provide some proof, I'm sure that the complaint team will ask for some shreds of evidence from the casinos side.
Anyway has your dad played in this casino too? I tought that only the bank account holder seems to be the problem.
Но
не тук
няма проблем с банковата сметка
тук акаунтът на баща ми беше закрит преди 9 месеца.
не можа да види имейлите.
за да има дублиране и ми трябват 2 активни акаунта нали!?
Ако другият акаунт е бил окончателно затворен по искане на играча,
има още сметка.
But
not here
there is no problem with bank account
here my father had account closed 9 months ago.
could not see the emails.
for there to be duplication and I need 2 active accounts right!?
If the other account was permanently closed at the player's request,
there is more account.
Mas
aqui nao
ha problema nenhum com conta bancária
aqui o meu pai teve conta encerrou a 9 meses .
nao conseguiu ver os e-mails .
para haver duplicação e preciso 2 contas activas certo !?
Se a outra conta foi encerrada permanentemente a pedido do jogador nao
ha mais conta .
Всичко е валидирано и е наред
така че има проблем не
спря да печели.
и отиде да намери начин да усложни
тук никой не е глупав.
те знаят много добре, че няма такова нещо като дублиран акаунт.
и аз също няколко пъти помолих да ми се обади.
All validated and all right
so there is a problem no
stopped winning.
and went to find a way to complicate
nobody is stupid here.
they know very well that there is no such thing as a duplicate account.
and I've also asked several times to call me.
Tudo validado e tudo certinho
so há um problema nao
parava de ganhar .
e foram arranjar maneira de complicar
ninguém e burro aqui .
eles sabem muito bem que não existe conta nenhuma duplicada .
e também já pedi várias vezes pra me ligar .
Здравейте,
Виждам, че последната актуализация на жалбата е направена преди 18 часа, така че бих искал да ви помоля да поставите цялата необходима информация там - просто щракнете върху тази връзка , защото това е правилното място.
Също така бих искал да кажа, че не се грижа за вашата жалба, следователно не се нуждая от всички тези печатни екрани и така нататък 🙂.
Надявам се, че проблемът ще бъде решен скоро.
Hello,
I can see that the last complaint update was made 18 hours ago, so I'd like to ask you to put all relevant information there - just click this link, because this is the proper place.
I'd also like to say that I'm not taking care of your complaint, hence I do not need all those print screens and so on 🙂.
I hope that the issue will be solved soon though.
няма новини,
за и колко много все още не ми доставят ни най-малко удовлетворение!
There is no news,
for and how much they still don't give me the slightest satisfaction!
Nao há novidades ,
por e quanto continuam sem me dar a mínima satisfação !
Radka последни новини Все още нищо не разбирам за шейковете CASINO Roku Започвам да ги мисля за луди!
първо ме обвиняват в измама и че всички печалби са конфискувани!
Изпратих им доказателства, те никога не ми отговориха.
Бях поискал 2500 евро
и още 6000 евро по сметката.
Не мога да вляза в акаунта, пише твърде много опити за влизане, питам за нов пропуск и нищо подобно.
днес плащат сумата, която щях да обработя!
Radka latest news I still don't understand anything about the CASINO Roku shakes I'm starting to think they're crazy!
first they accuse me of fraud and that the winnings have all been confiscated!
I sent proofs to them they never replied.
I had asked for 2500 euros
and another 6000 euros in the account.
I can't log into the account it says too many login attempts I ask for a new pass and nothing like it.
today they pay the amount I was about to process!
Radka última novidade continuo a não entender nada do CASINO Roku agita começo a pensar que são doidos !
primeiro acusam me de fraude e que os ganhos foram todos confiscados!
mandei provas para eles nunca me responderam .
tinha pedido 2500 euros
e mais 6000 euros na conta .
não consigo entrar na conta diz demasiadas tentativas de login peço nova pass e nada igual .
hoje pagam o valor que estava pra processar !
Здравейте, виждам, че са одобрили първото теглене за 2500 евро, така че е възможно малко по-късно да одобрят и това за 6000 евро. Моля, дръжте ни в течение и най-важното, споделяйте всички новини във вашата жалба.
Чудя се колко време чакахте да одобрят първото теглене и кога пуснахте второто теглене за 6000?
Hi, I can see they approved the first withdrawal for 2500 eur so it might be possible they'll approve the one for 6000 eur a bit later as well. Please, keep us updated and most importantly, share any news in your complaint as well.
I'm wondering, how long time have you been waiting until they approved the first withdrawal and when did you submit the 2nd withdrawal for 6000?
Не мога да вляза в сметката, за да поискам 6000 хиляди евро.
6000 евро не се искат, те са само на баланс!
I can not enter the account to ask for the 6000 thousand euros.
the 6000 euros are not requested, they are only on balance!
Eu não consigo entrar na conta para pedir os 6000 mil euros .
os 6000 euros não estão solicitados só estão em saldo !
Когато блокираха сметката, искаха 2500 евро!
и беше на баланс 6000
евро.
Изпратих им имейл, че е невъзможно да имам дублиращи се акаунти, защото имам доказателство за закриването на другия.
Сметка .
но нямам достъп до акаунта.
When they blocked the account, they were asking for 2500 euros!
and it was on balance 6000
euros.
I sent an email to them saying that it was impossible to have duplicate accounts because I have proof of closing the other one.
Account .
but I don't have access to the account.
Quando bloquearam a conta , estavam pedidos 2500 euros !
e estava no saldo 6000
euros.
eu mandei e-mail para eles a dizer que era impossível haver duplicação de contas até porque eu tenho provas de encerrar a outra .
Conta .
mas nao tenho acesso a conta .
Одобриха ли първото теглене? Не!
Много вече са одобрени!
Те вече бяха платили 10 400 евро.
проблемът беше, че продължих да печеля.
След закриване на постоянната сметка, според RoKu казино, имах теглене на 2500 евро необработени, 6000 евро в баланс, или те са грешни, което показва дезориентацията на това казино, или те ще платят всичко.
Няма друго обяснение! Предвид това наистина смятам, че поставянето на това КАЗИНО в черния списък би било най-добрият вариант, тъй като в крайна сметка се оказва опасно за много играчи! Ако потвърдите първото подозрение за обработка на погрешно насочване, няма какво повече да се каже, за да се докаже злобата и злобата на това казино.
и че единствената цел е да блокира средствата ми, а не защото има грешка в сметката. проверка и обработка днес.
Did they approve the first withdrawal? No!
Many have already been approved!
They had already paid 10,400 euros.
the problem was that I continued to win.
After closing the permanent account, according to RoKu casino, I had a withdrawal of 2500 euros unprocessed, 6000 euros in balance, or they were wrong, which shows the disorientation of this casino, or they will pay everything.
There is no other explanation! Being that I really think that blacklisting this CASINO would be the best option, as it ends up being dangerous for many players! If you confirm the first suspicion of misdirection processing, there is not much more to say to prove the malice and malice of this casino.
and that the only purpose was to block my funds and not because there is an error with the account. proofing and processing today.
Eles aprovaram a primeira retirada? Não!
Muitos já foram aprovados!
Já tinham pago 10.400 euros.
o problema era que eu continuei a ganhar.
Depois de fechar a conta permanente, de acordo com o cassino RoKu, tive uma retirada de 2500 euros não processados, 6000 euros em saldo, ou eles estavam errados, o que mostra a desorientação deste cassino, ou eles pagarão tudo.
Não existe outra explicação! Sendo que realmente acho que colocar este CASINO na lista negra seria a melhor opção, pois acaba sendo perigoso para muitos jogadores! Se você confirmar a primeira suspeita de processamento de desvio de direção, não há muito mais a dizer para provar a malícia e malícia deste cassino.
e que o único objetivo era bloquear meus fundos e não porque há um erro com a conta. a prova e processamento hoje.
Добре, в такъв случай, моля, изчакайте нашият екип за оплаквания да го разгледа. Сигурен съм, че скоро ще се свържат с вас.
Alright, in that case, please wait for our complaints team to take look into it. I'm sure they'll contact you soon.
Това КАЗИНО не е добро,
внимавайте, тази марка като другите в същата група има същия начин на действие.
Докато харчите пари, всичко е наред или докато имате отрицателен баланс в КАЗИНОТО!
проблем, ако започнете да печелите много пари!
резултат блокиран акаунт!
ако си играч 10 евро е добре!
ако си силен играч бягай!
Имам спор с Гуруто и вече се свързах с регулаторния орган.
който отговори да опита чрез посредник да разреши, ако не може да изпрати всички елементи до тях.
This CASINO is not good,
be careful, this brand like the others in the same group has the same modus operandis.
As long as you spend money everything is ok, or as long as you have a negative balance at the CASINO!
problem if you start earning a lot of money!
result account blocked!
if you are a player 10 euros is good!
if you are a strong player run away!
I have a dispute with the Guru, and I have already contacted the regulatory authority.
who replied to try through intermediary to resolve , if unable to send all elements to them .
Este CASINO , não é bom ,
tenha cuidado , está marca ao exemplo de outras do mesmo grupo tem o modus operandis , igualzinho .
Enquanto você gasta dinheiro está tudo ok , ou enquanto você está com saldo negativo no CASINO !
problema se você começa a ganhar muito dinheiro !
resultado conta bloqueada !
se você e jogador de 10 euros e bom !
se você e um jogador forte fuja !
Eu tenho , uma disputa no Guru , e já contactei a entidade reguladora .
que respondeu para tentar através de intermediário resolver , se não conseguir enviar todos os elementos para eles .
добре
Знаете ли колко време отнема верифицирането на акаунта?
и колко време идва плащането по банковата сметка?
Good
Do you know how long it takes to verify the account?
and how long does the payment come to the bank account?
Boas
sabem quanto tempo demora a verificação da conta ?
e quanto tempo os pagamento vem ter a conta bancária?
Здравейте, акаунтът ми е верифициран и всичко е наред.
Направил повече от 10 пъти депозита и досега винаги отхвърлян. Започнете да бъдете досадни и се надявайте да приемете възможно най-скоро.
Hi, my account is verified and everything is ok.
Made more than 10 times the deposit and until now always rejected. Start to be annoying and hope you can accept asap.
Здравейте,
Предполагам, че казиното трябва да обясни какъв изглежда проблемът. попитахте ли Това първото ви теглене ли е? 🤔
Hello,
I guess that the casino should explain what seems to be the problem. Did you ask? Is this your first withdrawal? 🤔
Здравейте момчета, имам предстоящо теглене в това казино от 28/11/2022, нормално ли е да отнема толкова време? Методът на теглене беше чрез VISA на стойност 100€
Hi Guys, I have a pending withdrawal at this casino since 28/11/2022, is it normal to take so long? The withdrawal method was by VISA, value of 100€
Boas Malta, tenho um levantamento pendente neste casino desde 28/11/2022, é normal demorar tanto? O método de levantamento foi por VISA, valor de 100€
Здрасти.
За съжаление има други фактори, които влияят на скоростта на теглене, като KYC. Мога ли да знам дали вашият акаунт вече е напълно потвърден?
В какъв статус е оттеглянето ви сега?
Да помолите поддръжката е най-лесният начин, но разбирам, че бихте искали да „чуете друг глас".
Както можете да видите във вашата жалба, ние даваме на казината 14 пълни дни, за да потвърдят сметката и да изпратят печалбите.
Освен това откривам, че казиното ви е помолило да отмените тегленето. Каква беше причината, моля?
Hi there.
Sadly, there are other factors that affect the withdrawal speed, like the KYC. May I know whether your account has been fully verified yet?
In what status is your withdrawal now?
Asking the support is the easiest way, but I understand that you would like to "hear another voice".
As you can see in your complaint, we allow casinos 14 full days to verify the account and send the winnings.
I also find out that the casino asked you to cancel the withdrawal. What was the reason, please?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.