НачалоФорумКазинаPlatincasino - обща дискусия

Platincasino - обща дискусия (страница 4)

 от gil399
|
21 086 преглеждания 126 отговора |
|
1...3 4 5...7

Здравейте на всички, има ли други хора тук, които имат сериозни проблеми с PlatinCasino? Вече направих няколко тегления и те не се обработват. Но акаунтът ми е напълно потвърден... обслужването на клиенти не отговаря от седмици и чатът на живо също не е достъпен от седмици... има ли хора тук, които преминават през същото?


най-добри пожелания

Автоматичен превод:

Здравей Джаро,


Да разбира се! Ще почакам и ще видя. Те се свързаха междувременно, но не в отговор на първоначалния имейл с искане за промяна на адреса (вече им бях изпратил два отделни имейла, защото се бях преместил... но ще видим дали ще отговорят този път). Ще продължа и ще ви държа в течение!

Автоматичен превод:

Ще чакаме актуализациите. Разбира се, уведомете ни. 😉

Между другото, как бихте оценили комуникацията от поддръжката?

Автоматичен превод:

Здравейте на всички, има ли други хора тук, които имат сериозни проблеми с PlatinCasino? Вече направих няколко тегления и те не се обработват. Но акаунтът ми е напълно потвърден... обслужването на клиенти не отговаря от седмици и чатът на живо също не е достъпен от седмици... има ли хора тук, които преминават през същото?


най-добри пожелания

Автоматичен превод:

здравей Надяваме се, че тук, в официалната нишка на казиното, ще можете да съберете малко информация относно проблема, който срещате, а междувременно нашият екип ще се опита да се свърже с представителя на Platin относно вашето оплакване .

Получихте ли някакви актуализации за нас, може би, или ситуацията все още е същата?


Автоматичен превод:
Romi

Все е същото и чакам от седмица отговор от вас относно жалбата.


Най-добри пожелания

Автоматичен превод:
plxJoel

Със сигурност не е нужно да се притеснявате, че няма да го получите. Просто има много оплаквания и нашият екип се опитва да се свърже с всички възможно най-бързо, но понякога не е съвсем възможно. Но една седмица е точно времето, в което те трябва да могат да го направят. Така че определено ще го получите скоро.

Автоматичен превод:

Имам почти 16 000 евро в него... Бях получил по-малки плащания, но когато исках да изтегля големи суми от 4 000 и 1 700, ме насочиха към документи и изведнъж сметката ми беше деактивирана без предупреждение... Писах на поддръжката за това и нямам отговор в продължение на 72 часа и съм напълно в неведение и се чувствам измамен, защото съм VIP платинен член

Автоматичен превод:
kozo90

Да, видях оплакването ви.. много е досадно... беше за акаунта на жена ви, нали?

Автоматичен превод:

да точно...не знам защо? Никой не ми каза защо точно...

Просто трябваше да кача текущо банково извлечение... Направих го

3 дни по-късно нейната лична карта и аз казах, че не разбирам защо трябва да качвам всичко сега, но разбира се, ще го направя само ако има нещо друго, което трябва да се качи, тогава моля, кажете ми сега...

Просто не го разбрах много, защото вече бях получил 300 евро в сметката на жена ми от Platincasino

Автоматичен превод:

Мислиш ли, че пак ще си получа парите? Можех да полудея отвътре, защото вече съм платил толкова много, винаги съм забелязвал, че в понеделник, когато дойде 10% кешбек... Плащах хиляди евро всяка седмица

Автоматичен превод:
kozo90

Не съм професионалист, но можете да опитате, но мисля, че казиното ще възрази. За съжаление вие нарушихте правилата и условията, като платихте към сметка, която не ви принадлежи. Мисля, че не са се вгледали внимателно, когато са изпратили €300 по сметката на жена ви.


Разбира се, надявам се за вас, че все още получавате плащанията си… и мога да ви разбера много добре.

Автоматичен превод:

Но те искат банковото извлечение на жена ми и след това личната й карта. Бях открито съобщил намеренията си преди трансфера... Фактът, че трансферът се осъществи, не е моя вина... нали? Да не ми платят 15 700 евро заради това е позор за мен, още повече че имаха късмет, защото междувременно бях загубил над 20 000.

Автоматичен превод:

file

Автоматичен превод:

file

Автоматичен превод:
kozo90

Трябва да изчакаме и да видим какво ще се случи. Надяваме се, че екипът на Casino Guru може да помогне и на двама ни с нашите случаи... Във всеки случай, желая ви успех.

Автоматичен превод:

Благодаря ви за съчувствието и поздравленията

Автоматичен превод:
kozo90

Колко беше последният ви депозит?

Автоматичен превод:

Благодаря ви много от сърце ❤️🍀💪🏻

Автоматичен превод:

Всъщност това беше само Paysafecard за 25 евро, но през последните няколко седмици губя и няколко хиляди евро на седмица. Вече имах връщане на пари от 250 € в понеделник

Автоматичен превод:

Дори го запазих и виси над компютъра ми 😅

Автоматичен превод:
kozo90

По дяволите.. защото знам, че ако нарушите правилата и условията, ще получите възстановяване на последния си депозит 🫤

Автоматичен превод:
1...3 4 5...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини