Здравейте, също ще ми е много интересно да разбера какво се случва с вашите документи, ако казиното ги проверява в продължение на една седмица. Фактът, че не те отписват, няма да ми даде повече доверие, така че разбирам позицията ти.
От друга страна, бих искал да добавя, че ние даваме на казината 14 дни да разрешат както тегления, така и KYC и ако не го направят, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да помогнем. Предполагам, че ако казиното ги проверява, все още не са направили всичко и затова не са ви изпратили нищо по пощата. Така че се опитайте да бъдете малко търпеливи и ще видим дали ще се свържат с вас и какво ще кажат.
Мислиш ли, че можеш да се справиш?
Hi, I would also be quite interested to know what happens to your documents if the casino checks them for a week. The fact that they don't write you off wouldn't give me any more credibility so I understand your position.
On the other hand, I would like to add that we give casinos 14 days to resolve both withdrawals and KYC and if they don't, you can contact us and we will try to help. I assume that if the casino is checking them, they haven't done the whole thing yet and that's why they haven't mailed you anything. So try to be a little patient and we'll see if they get back to you and what they say.
Think you can handle it?