ФорумКазинаPlatincasino - обща дискусия

Platincasino - обща дискусия (страница 4)

преди 3 години от gil399
|
9890 преглеждания 86 отговора |
|
1...3 4 5
Добавете пост
MJ306
преди 1 месец

Здравейте, също ще ми е много интересно да разбера какво се случва с вашите документи, ако казиното ги проверява в продължение на една седмица. Фактът, че не те отписват, няма да ми даде повече доверие, така че разбирам позицията ти.

От друга страна, бих искал да добавя, че ние даваме на казината 14 дни да разрешат както тегления, така и KYC и ако не го направят, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да помогнем. Предполагам, че ако казиното ги проверява, все още не са направили всичко и затова не са ви изпратили нищо по пощата. Така че се опитайте да бъдете малко търпеливи и ще видим дали ще се свържат с вас и какво ще кажат.

Мислиш ли, че можеш да се справиш?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Здравей Джаро,


Да разбира се! Ще почакам и ще видя. Те се свързаха междувременно, но не в отговор на първоначалния имейл с искане за промяна на адреса (вече им бях изпратил два отделни имейла, защото се бях преместил... но ще видим дали ще отговорят този път). Ще продължа и ще ви държа в течение!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте на всички, има ли други хора тук, които имат сериозни проблеми с PlatinCasino? Вече направих няколко тегления и те не се обработват. Но акаунтът ми е напълно потвърден... обслужването на клиенти не отговаря от седмици и чатът на живо също не е достъпен от седмици... има ли хора тук, които преминават през същото?


най-добри пожелания

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравей Джаро,


Да разбира се! Ще почакам и ще видя. Те се свързаха междувременно, но не в отговор на първоначалния имейл с искане за промяна на адреса (вече им бях изпратил два отделни имейла, защото се бях преместил... но ще видим дали ще отговорят този път). Ще продължа и ще ви държа в течение!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Ще чакаме актуализациите. Разбира се, уведомете ни. 😉

Между другото, как бихте оценили комуникацията от поддръжката?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте на всички, има ли други хора тук, които имат сериозни проблеми с PlatinCasino? Вече направих няколко тегления и те не се обработват. Но акаунтът ми е напълно потвърден... обслужването на клиенти не отговаря от седмици и чатът на живо също не е достъпен от седмици... има ли хора тук, които преминават през същото?


най-добри пожелания

Автоматичен превод:
преди 1 месец

здравей Надяваме се, че тук, в официалната нишка на казиното, ще можете да съберете малко информация относно проблема, който срещате, а междувременно нашият екип ще се опита да се свърже с представителя на Platin относно вашето оплакване .

Получихте ли някакви актуализации за нас, може би, или ситуацията все още е същата?


Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Все е същото и чакам от седмица отговор от вас относно жалбата.


Най-добри пожелания

Автоматичен превод:
plxJoel
преди 1 месец

Със сигурност не е нужно да се притеснявате, че няма да го получите. Просто има много оплаквания и нашият екип се опитва да се свърже с всички възможно най-бързо, но понякога не е съвсем възможно. Но една седмица е точно времето, в което те трябва да могат да го направят. Така че определено ще го получите скоро.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Имам почти 16 000 евро в него... Бях получил по-малки плащания, но когато исках да изтегля големи суми от 4 000 и 1 700, ме насочиха към документи и изведнъж сметката ми беше деактивирана без предупреждение... Писах на поддръжката за това и нямам отговор в продължение на 72 часа и съм напълно в неведение и се чувствам измамен, защото съм VIP платинен член

Автоматичен превод:
kozo90
преди 1 месец

Да, видях оплакването ви.. много е досадно... беше за акаунта на жена ви, нали?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

да точно...не знам защо? Никой не ми каза защо точно...

Просто трябваше да кача текущо банково извлечение... Направих го

3 дни по-късно нейната лична карта и аз казах, че не разбирам защо трябва да качвам всичко сега, но разбира се, ще го направя само ако има нещо друго, което трябва да се качи, тогава моля, кажете ми сега...

Просто не го разбрах много, защото вече бях получил 300 евро в сметката на жена ми от Platincasino

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Мислиш ли, че пак ще си получа парите? Можех да полудея отвътре, защото вече съм платил толкова много, винаги съм забелязвал, че в понеделник, когато дойде 10% кешбек... Плащах хиляди евро всяка седмица

Автоматичен превод:
kozo90
преди 1 месец

Не съм професионалист, но можете да опитате, но мисля, че казиното ще възрази. За съжаление вие нарушихте правилата и условията, като платихте към сметка, която не ви принадлежи. Мисля, че не са се вгледали внимателно, когато са изпратили €300 по сметката на жена ви.


Разбира се, надявам се за вас, че все още получавате плащанията си… и мога да ви разбера много добре.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Но те искат банковото извлечение на жена ми и след това личната й карта. Бях открито съобщил намеренията си преди трансфера... Фактът, че трансферът се осъществи, не е моя вина... нали? Да не ми платят 15 700 евро заради това е позор за мен, още повече че имаха късмет, защото междувременно бях загубил над 20 000.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

file

Автоматичен превод:
преди 1 месец

file

Автоматичен превод:
kozo90
преди 1 месец

Трябва да изчакаме и да видим какво ще се случи. Надяваме се, че екипът на Casino Guru може да помогне и на двама ни с нашите случаи... Във всеки случай, желая ви успех.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Благодаря ви за съчувствието и поздравленията

Автоматичен превод:
kozo90
преди 1 месец

Колко беше последният ви депозит?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Благодаря ви много от сърце ❤️🍀💪🏻

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Всъщност това беше само Paysafecard за 25 евро, но през последните няколко седмици губя и няколко хиляди евро на седмица. Вече имах връщане на пари от 250 € в понеделник

Автоматичен превод:
1...3 4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още